- Liittynyt
- 14.10.2016
- Viestejä
- 22 189
Cyberpunk 2077 -pelaajat ovat huomanneet, että peli ei hyödynnä SMT-teknologiaa Ryzen-prosessoreilla.
Syyllinen tähän löytyy CD Projekt Redin käyttämästä vanhasta GPUOpenin alaisesta koodinpätkästä, joka on julkaistu alun perin Bulldozer-optimointina.
Vanhentunut koodinpätkä asettaa sovelluksen hyödyntämään prosessorin loogisia ytimiä Bulldozer-prosessoreilla ja fyysisiä ytimiä muilla AMD:n prosessoreilla, joihin lukeutuu luonnollisesti myös Ryzen.
Tunnistus on mahdollista muuttaa heksaeditorin avulla, mutta todennäköisesti CDPR tulee julkaisemaan sille myös virallisen korjauksen.
Lähteet: https://www.reddit.com/r/pcgaming/c..._an_intel_c_compiler_which/gfknein/?context=3 Cyberpunk 2077 Does Not Leverage SMT on AMD Ryzen, Lower Core-Count Variants take a Bigger Hit, Proof Included
Syyllinen tähän löytyy CD Projekt Redin käyttämästä vanhasta GPUOpenin alaisesta koodinpätkästä, joka on julkaistu alun perin Bulldozer-optimointina.
Vanhentunut koodinpätkä asettaa sovelluksen hyödyntämään prosessorin loogisia ytimiä Bulldozer-prosessoreilla ja fyysisiä ytimiä muilla AMD:n prosessoreilla, joihin lukeutuu luonnollisesti myös Ryzen.
Tunnistus on mahdollista muuttaa heksaeditorin avulla, mutta todennäköisesti CDPR tulee julkaisemaan sille myös virallisen korjauksen.
Lähteet: https://www.reddit.com/r/pcgaming/c..._an_intel_c_compiler_which/gfknein/?context=3 Cyberpunk 2077 Does Not Leverage SMT on AMD Ryzen, Lower Core-Count Variants take a Bigger Hit, Proof Included