Cyberpunk 2077

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Antaa muillekin kun buginkorjaaja developereille hommia kun saavat näperrellä pikku DLC:tä, jotka myös houkuttelevat ostamaan pelin laillisesti, niiden jatkuva warettaminen kun voi käydä rasittavaksi.
Tätä en ollutkaan ennen mietinyt mutta tästä päästään taas toiseen huonompaan tapaukseen jos satut modailemaan peliä ja peli päivitytyy sillä välin(tämän takia osta vain GOG versio!) niin peli lakkaa toimimasta tai modit eivät toimi.

Tokalla Witcher 3 roundilla kun modailin peliä niin vittu perkeleitä lenteli kun peli päivittyi ja piti odotella modaajien tekemiä päivityksiä uusimalle pätsille ja tämä siis steam versiona kun steam työnsi väkisin ne päivitykset.

Gog versiossa voit tehdä siten että annat pelin ja modien olla sellaisenanaan ja jatkaa pelaamista, sitten kun olet tarkistanut että modit on päivitetty uuden version tasolle niin sitten lataat vasta uusimman pätsit ja päivität modit.

Steamia joutuu pitää offlinessa muuten ja tämä protip niille ketkä haluavat heti lähtee nexukseen ja katsoa mitä modeja siellä on saatavilla.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Tätä en ollutkaan ennen mietinyt mutta tästä päästään taas toiseen huonompaan tapaukseen jos satut modailemaan peliä ja peli päivitytyy sillä välin(tämän takia osta vain GOG versio!) niin peli lakkaa toimimasta tai modit eivät toimi.

Tokalla Witcher 3 roundilla kun modailin peliä niin vittu perkeleitä lenteli kun peli päivittyi ja piti odotella modaajien tekemiä päivityksiä uusimalle pätsille ja tämä siis steam versiona kun steam työnsi väkisin ne päivitykset.

Gog versiossa voit tehdä siten että annat pelin ja modien olla sellaisenanaan ja jatkaa pelaamista, sitten kun olet tarkistanut että modit on päivitetty uuden version tasolle niin sitten lataat vasta uusimman pätsit ja päivität modit.

Steamia joutuu pitää offlinessa muuten ja tämä protip niille ketkä haluavat heti lähtee nexukseen ja katsoa mitä modeja siellä on saatavilla.
Jotenki kyllä muistelisin että steamista saa automaatti päivitykset kans pois päältä jos haluaa. Korjatkaa toki joku jos olen väärässä(?)
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Jotenki kyllä muistelisin että steamista saa automaatti päivitykset kans pois päältä jos haluaa. Korjatkaa toki joku jos olen väärässä(?)
Se taitaa olla pelikohtaista ja skyrimin tapauksessa se ei onnistu ja jos en väärin muista niin ainakin silloin kuin pelasin witcher 3 steamissa niin pakkopäivitykset tuli ainakin kun käynnisti pelin:

Ote skyrimin päivityksistä.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Se taitaa olla pelikohtaista ja skyrimin tapauksessa se ei onnistu ja jos en väärin muista niin ainakin silloin kuin pelasin witcher 3 steamissa niin pakkopäivitykset tuli ainakin kun käynnisti pelin:

Ote skyrimin päivityksistä.
Kappas näin sitä oppii uutta. Seison korjattuna ja en moista tiennyt. Ompas hölmöä.
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
101
Se taitaa olla pelikohtaista ja skyrimin tapauksessa se ei onnistu ja jos en väärin muista niin ainakin silloin kuin pelasin witcher 3 steamissa niin pakkopäivitykset tuli ainakin kun käynnisti pelin:

Ote skyrimin päivityksistä.
Näyttökuva 2020-11-27 214543.png

Steamin asetuksista löytyy tuollainen kohta, ja kun siihen laittaa ajan jolloin tietokone on pois päältä ei päivitykset käynnisty ilman "add to queue" painallusta latauslistasta.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418

Steamin asetuksista löytyy tuollainen kohta, ja kun siihen laittaa ajan jolloin tietokone on pois päältä ei päivitykset käynnisty ilman "add to queue" painallusta latauslistasta.
Eikös tuo kuitenkin lataa päivitykset kun alat pelaa peliä?
No oli miten oli niin GoG:sta suosittelen ostamaan pelin tai fyysisen version jos modailet peliä niin ei tule ainakaan vahinkoa.

Witcher 3 pystyi kyllä poistaa modeja ilman että peli hajosi kuten skyrimin tapauksessa joskus mutta emme koskaan tiedä tämän pelin tapauksessa.

Varman päälle kannattaa ottaa jos on useampi kymmenen tuntia pelissä alla ettei tapahdu vain pahinta skenaariota, questit tai muut sekoo tms.
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
101
Eikös tuo kuitenkin lataa päivitykset kun alat pelaa peliä?
No oli miten oli niin GoG:sta suosittelen ostamaan pelin tai fyysisen version jos modailet peliä niin ei tule ainakaan vahinkoa.

Witcher 3 pystyi kyllä poistaa modeja ilman että peli hajosi kuten skyrimin tapauksessa joskus mutta emme koskaan tiedä tämän pelin tapauksessa.

Varman päälle kannattaa ottaa jos on useampi kymmenen tuntia pelissä alla ettei tapahdu vain pahinta skenaariota, questit tai muut sekoo tms.
Joo tosiaan helpoimmalla pääsee tuon gog version kanssa. Toisaalta taas kunnon modeja alkaa todennäköisesti tulla vasta siinä kohtaa kun tuo päivitystahti on jo hidastunut, ja itse ainakin meinaan pelata aluksi läpi ihan vanillana ellei jotain aivan pakollista tarvetta jollekkin pikku muokkaukselle tule.
Ja modeista puheenollen, toivottavasti tässä on samallailla copypaste tasoa modien lataaminen kuten witcher 3:ssa oli, toki siinäkin osa vaati enemmän kikkailua mutta suurimmilta osin niiden lataaminen oli todella vaivatonta ja sen soisi jatkuvan tässäkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 662
Itse odotan tästä deus ex tyyppistä pläjäystä huomattavasti isommalla ja rikkaamalla pelimaailmalla. DE on itselle täydellinen peli RPG ja toiminta elementtien sekoituksen suhteen.
Mä odotin samaa. En odota enää gameplayn kattomisen jälkeen ja ku näki sen dialogisysteemin. Toivottavasti trailerit kuitenkin hämää ja siellä on oikeesti tarjolla syvät mekaniikat niin dialogin kun pelattavuuden kannalta. Jos non-lethal stealth on mahdollista niin sekin pelastaa mulle jo paljon.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Se mitä vanhat rope fanit haluavat niin ei ole enään mahdollista jos peli on ääninäytelty.
Tai passatkaa minulle peli missä on yhdessä keskutelussa tuhat eri vaihtoehtoa ja missä on ääninäyttelyä.
Nykyään vain on että olet hyvä tai pahis.

Nykyään ropeksi sanotaan jos pelissä on kaksi vaihtoehtoa dialogissa, varmaan uusimmat ass creed pelit voisi ottaa verroksi.

Edit:
Vit*u mä haluasin olla kerrankin se pahis ja lähtea Alduinin kanssa kaljalle kun maailma on tuhottu, siinä rooli pelaamista prkl.
 
  • Tykkää
Reactions: jkm

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 070
Mulle riittää että se hahmonkehitys on enemmän ropemainen ja syvempi kuin Witcherissä, joka ei todellakaan ollu mikään roolipeli sen osalta.
Videoiden perusteella tuskin tarttee pettyä, jo tuo että voit valita kolmesta eri vaihtoehdosta jota lähtee pelaamaan alussa on aika hieno juttu.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
En usko että olisi varastettuja nää mitä ite ostanut. Tuo kolmosvaihtoehto voi olla realistinen vaihtoehto.
Kuules nyt... katsoin google haulla. Cyperpunk 2077 PC halvin.. .. googlasin pari myyjää. En ostaisi yhtään mitään niiltä palautteidein mukaan että se siitä.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
929
Kuules nyt... katsoin google haulla. Cyperpunk 2077 PC halvin.. .. googlasin pari myyjää. En ostaisi yhtään mitään niiltä palautteidein mukaan että se siitä.
Esim. CDKeys.com on toiminut melko pitkään ja Trustpilot-arvosanakin näyttäisi olevan varsin hyvä: CDKeys.com sai maininnan "Erinomainen" arvosanalla 4,6 / 5 Trustpilotissa

En näe mitään syytä olla käyttämättä tuota, jos sattuu sopiva tarjous eteen. CP2077 näyttää lähtevän sieltä n. 41 eurolla.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Esim. CDKeys.com on toiminut melko pitkään ja Trustpilot-arvosanakin näyttäisi olevan varsin hyvä: CDKeys.com sai maininnan "Erinomainen" arvosanalla 4,6 / 5 Trustpilotissa
En näe mitään syytä olla käyttämättä tuota, jos sattuu sopiva tarjous eteen. CP2077 näyttää lähtevän sieltä n. 41 eurolla.
Ei ole hyvä katso:
 
Liittynyt
17.01.2019
Viestejä
169
Esim. CDKeys.com on toiminut melko pitkään ja Trustpilot-arvosanakin näyttäisi olevan varsin hyvä: CDKeys.com sai maininnan "Erinomainen" arvosanalla 4,6 / 5 Trustpilotissa

En näe mitään syytä olla käyttämättä tuota, jos sattuu sopiva tarjous eteen. CP2077 näyttää lähtevän sieltä n. 41 eurolla.
Arvosanat taitavat tuoda esille asiakaskokemuksen, mutta ei pelin tekijöiden. Jos haluaa varmistaa laillisen ja pelintekijöitä hyödyttävän kauppiaan. Isthereanydealin lista on oikea osoite eikä harmaat avainkaupat.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
929
Arvosanat taitavat tuoda esille asiakaskokemuksen, mutta ei pelin tekijöiden. Jos haluaa varmistaa laillisen ja pelintekijöitä hyödyttävän kauppiaan. Isthereanydealin lista on oikea osoite eikä harmaat avainkaupat.
Ei CDKeys.com ole laiton kauppa. Jos olisi, sehän olisi jo suljettu.
 
Liittynyt
17.01.2019
Viestejä
169
Eli toimivat laillisena jälleenmyyjänä ja hankkivat avaimet ns. virallista tietä? Nyt menee kyllä topikin ohi. Ajattelin ostaa pelin isthereanydealin perusteella ja jos siellä ei alennuksia niin vaikka suoraan Steamista.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
929
Eli toimivat laillisena jälleenmyyjänä ja hankkivat avaimet ns. virallista tietä? Nyt menee kyllä topikin ohi. Ajattelin ostaa pelin isthereanydealin perusteella ja jos siellä ei alennuksia niin vaikka suoraan Steamista.
Joo, Steamista tämä tulee ostettua, mutta vain siksi että CDKeys.com jne ei myy Steam-avaimia tähän halvemmalla kuin Steamista suoraan. Nuo halvemmat on kaikki GOG-avaimia.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Joo, Steamista tämä tulee ostettua, mutta vain siksi että CDKeys.com jne ei myy Steam-avaimia tähän halvemmalla kuin Steamista suoraan. Nuo halvemmat on kaikki GOG-avaimia.
Gog, Steam, Epic Store, Humble Bumble voi luottaa.... paljon enemmän kuin sinun halvat avaimet paikat.

CD Projekt siis tämän pelin tekijä omistaa Gog.com.

Gog.com on juuri nyt ihan surkea hinta Baldurs Gate 3 ja Cyberpunk 2077, mutta ostin sieltä
Black Friday tarjous PC versio Hellblade: Senua's Sacrifice hieman alle 6 euroa. Ei ole koskaan minulla ollut ongelma Gog:ist ostamani pelit.

Varoitus tuosta ostamani pelistä se on linearinen ja lyhyt, mutta minä taas en voi sietää sandbox pelejä esim. Elder Scrolls.

Minulla ei ole niin super kiire ostaa tätä peliä voin ostaa vaikka 6 kuukautta myöhemmin release. Baldurs Gate 3 taas on vain early release chapter 1 koko peli todennnäköisesti julkaistaan joskus vuoden 2021 aikana, mutta ei eka puolen vuoden aikana sitä en usko.

Minun entinen työkaveri sanoi että hän on uskaltanut ostaa G2A.com vain jos saa todella halvalla ja sekin on iso riski. Hän kertoi että kaikki ei saa ostamansa tuotetta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
613
Joopa joo. Koskaan en ole jäänyt ilman tuotetta jos ostanut G2A, cdkeys.com taikka Kinguin. Ja paljon on tullut ostettua. Mitään virallisia jälleenmyyjiä nuo ei ole, siitä ei päästä mihinkään, mutta ei ne nyt herranjumala kaikki mitään varastetulla luottokortilla ostettua tavaraa myy. Kai netissä olisi paljon keskustelua asiasta jos näin olisi. Kyllähän tuo on nyt niin että saavat myytyä halvalla siksi koska saavat hommattua fyysisen tai digitaalisen kopion jostain toisesta maasta paljon halvemmalla, ja sitten myyvät ko. koodin eteenpäin. Kannattaa myös muistaa että G2A ja Kinguin ovat vain alustoja kauppojen teoelle. Jos siellä joku yks myyjä kusettaa ja ei lähetä tuotetta, ei se voi tarkoittaa sitä että koko G2A on ihan paska. Jos ostat huuto.netistä tuotteen ja et saa sitä, onko se huutonetin vika vaiko kenties sen myyjän jolta sen ostit?

En ymmärrä väitettä, että avainkauppa ei hyödyttäisi pelin tekijää millään tavalla. Mistä se avainkauppa on sen avaimen saanut? Tyhjästä taikonut vissiin, jos pelintekijä ei siitä saa mitään? Ei tietenkään saa enään silloin kun sinä sen ostat, mutta kyllä se koodi ihan aito on jonka se avainkauppa on ostanut ja täten pelistä jotain mennyt tekijöiden suuntaan.

Itsehän ostin tämän Steamistä jos joku sitä epäilee kun puolustan avainkauppoja. En vain tajua että jos ei itse niistä halua ostaa niin miksi pitää levittää valeita niistä ja tuomita muut jotka kenties haluavat sieltä halvemmalla ostaa.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
781
Joopa joo. Koskaan en ole jäänyt ilman tuotetta jos ostanut G2A, cdkeys.com taikka Kinguin. Ja paljon on tullut ostettua. Mitään virallisia jälleenmyyjiä nuo ei ole, siitä ei päästä mihinkään, mutta ei ne nyt herranjumala kaikki mitään varastetulla luottokortilla ostettua tavaraa myy. Kai netissä olisi paljon keskustelua asiasta jos näin olisi. Kyllähän tuo on nyt niin että saavat myytyä halvalla siksi koska saavat hommattua fyysisen tai digitaalisen kopion jostain toisesta maasta paljon halvemmalla, ja sitten myyvät ko. koodin eteenpäin. Kannattaa myös muistaa että G2A ja Kinguin ovat vain alustoja kauppojen teoelle. Jos siellä joku yks myyjä kusettaa ja ei lähetä tuotetta, ei se voi tarkoittaa sitä että koko G2A on ihan paska. Jos ostat huuto.netistä tuotteen ja et saa sitä, onko se huutonetin vika vaiko kenties sen myyjän jolta sen ostit?

En ymmärrä väitettä, että avainkauppa ei hyödyttäisi pelin tekijää millään tavalla. Mistä se avainkauppa on sen avaimen saanut? Tyhjästä taikonut vissiin, jos pelintekijä ei siitä saa mitään? Ei tietenkään saa enään silloin kun sinä sen ostat, mutta kyllä se koodi ihan aito on jonka se avainkauppa on ostanut ja täten pelistä jotain mennyt tekijöiden suuntaan.

Itsehän ostin tämän Steamistä jos joku sitä epäilee kun puolustan avainkauppoja. En vain tajua että jos ei itse niistä halua ostaa niin miksi pitää levittää valeita niistä ja tuomita muut jotka kenties haluavat sieltä halvemmalla ostaa.
Niin ei täällä varmaan kukaan väittäytkään että kaikki avaimet on varastettuja ym. Mutta se että et voi tietää mitä ostat on se pointti.
Ymmärrän kyllä että onhan se houkuttelevaa ostaa halvemmalla avainkaupasta ja säästää rahaa.
Itse en enää osta avain kaupoista vaan puren hammasta ja maksan täyden hinnan tai odotelen aleja.
Varsinkin jos kyseessä on joku peli tai pelin tekijä josta olen innostunut , niin haluan vsrmistaa, että rahat menevät oikeaan osoitteeseen.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Ei pelintekijät hyödy suoraan pelin myyntituotoista, ne rahat menee omistajien ja sijoittajien taskuun. Itse tulen ostamaan tämän cdkey kaupasta ihan hyvällä omallatunnolla.
Mutta saa nyt nähdä että minkälainen peli sieltä tulee, ei nuo pelikuvat ole vielä hirveästi vakuuttanut.
 

Dudem

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 848
Joopa joo. Koskaan en ole jäänyt ilman tuotetta jos ostanut G2A, cdkeys.com taikka Kinguin. Ja paljon on tullut ostettua. Mitään virallisia jälleenmyyjiä nuo ei ole, siitä ei päästä mihinkään, mutta ei ne nyt herranjumala kaikki mitään varastetulla luottokortilla ostettua tavaraa myy. Kai netissä olisi paljon keskustelua asiasta jos näin olisi. Kyllähän tuo on nyt niin että saavat myytyä halvalla siksi koska saavat hommattua fyysisen tai digitaalisen kopion jostain toisesta maasta paljon halvemmalla, ja sitten myyvät ko. koodin eteenpäin. Kannattaa myös muistaa että G2A ja Kinguin ovat vain alustoja kauppojen teoelle. Jos siellä joku yks myyjä kusettaa ja ei lähetä tuotetta, ei se voi tarkoittaa sitä että koko G2A on ihan paska. Jos ostat huuto.netistä tuotteen ja et saa sitä, onko se huutonetin vika vaiko kenties sen myyjän jolta sen ostit?

En ymmärrä väitettä, että avainkauppa ei hyödyttäisi pelin tekijää millään tavalla. Mistä se avainkauppa on sen avaimen saanut? Tyhjästä taikonut vissiin, jos pelintekijä ei siitä saa mitään? Ei tietenkään saa enään silloin kun sinä sen ostat, mutta kyllä se koodi ihan aito on jonka se avainkauppa on ostanut ja täten pelistä jotain mennyt tekijöiden suuntaan.

Itsehän ostin tämän Steamistä jos joku sitä epäilee kun puolustan avainkauppoja. En vain tajua että jos ei itse niistä halua ostaa niin miksi pitää levittää valeita niistä ja tuomita muut jotka kenties haluavat sieltä halvemmalla ostaa.
Laitetaan tämä yksi esimerkki tästä G2A touhusta: G2A confirms stolen game key sales, pays $40,000 to Factorio devs
 
Liittynyt
28.10.2018
Viestejä
101
Ei pelintekijät hyödy suoraan pelin myyntituotoista, ne rahat menee omistajien ja sijoittajien taskuun
Kyllä ne hyötyy sen että ilman omistajien ja sijoittajien rahoja ei työntekijät saa palkkaa eikä pelit tuotantobudjettia, olisi tämäkin peli jäänyt tekemättä jos ei olisi uskoa ja todisteita siitä että sijoittajat saa rahansa takaisin voittojen kera.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Niin ei täällä varmaan kukaan väittäytkään että kaikki avaimet on varastettuja ym. Mutta se että et voi tietää mitä ostat on se pointti.
Ymmärrän kyllä että onhan se houkuttelevaa ostaa halvemmalla avainkaupasta ja säästää rahaa.
Itse en enää osta avain kaupoista vaan puren hammasta ja maksan täyden hinnan tai odotelen aleja.
Varsinkin jos kyseessä on joku peli tai pelin tekijä josta olen innostunut , niin haluan vsrmistaa, että rahat menevät oikeaan osoitteeseen.
Teet minusta järkevästi.

En ole missään vaiheessa sanonut että kaikki avaimet on huonoja. Kerroin että entinen työkaveri sanoi että se on iso riski ja hän ostaa vain todella halvalla pelejä niiltä.

Minulla ei ole kiirre. Voin ostaa tämän pelin sitten kun saan sen edullisesti paikasta johon luotan.
Baldurs Gate 3 taas niin se on vain early access? En näe logikkaa miksin minun pitäisi ostaa se kun se ei edes sisällä 30% valmiista pelistä. BG3 full release kai tulee todennäköisesti uloos vuoden 2021 sikana, mutta en usko että se tulee full release eka puolen vuoden aikana.

Hahaa ehkä ostan sitten kun saan Cyberpunk 2077 alle 20 eurolla hehee.
Muuten kumpi kiinostaa minua enemmän Cyberpunk 2077 tai Baldurs Gate 3? Baldurs Gate 3! Cyperpunk 2077 mitä minä taas kritisoin niin hieman lian paljon sandbox (voi olla että en pidä vaikea sanoa ennen kun olen kokeillut), kovat laitevaatimukset (ainakin jos halua Ray Tracing jne), bugeja jonkun verran julkaisuhetkellä. Lopuksi Cyberpunk 2077 questing system käyttöliittymä on tällä hetkellä tietojeni mukaan ihan sekava. Lisätään vielä tuo että Playstation 5 ja Xbox series X eivät saa peliä alussa sopivana ja kehnompi grafiikka ja heillä on fps locked at max 30 FPS.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.12.2018
Viestejä
2 382
Tätä en ollutkaan ennen mietinyt mutta tästä päästään taas toiseen huonompaan tapaukseen jos satut modailemaan peliä ja peli päivitytyy sillä välin(tämän takia osta vain GOG versio!) niin peli lakkaa toimimasta tai modit eivät toimi.
Paradox on ratkaissut tämän sillä, että avaamalla Steamista properties ja menemällä betas ja sieltä betas-opt out kohtaan voi koska tahansa pakottaa steamin asentamaan vanhemman version pelistä ja pysymään siinä. Kunnes menee poistamaan sieltä valinnan missä versiossa haluaa pysyä. Tällöin voi esim. modien takia pysyä vanhemmassa peliversiossa tai jos haluaa pelata vanhan kampanjan loppuun eikä vanhan peliversion tallenne toimi enää uudessa voi pysyä vanhassa versiossa.

Muutama muukin pelikehittäjä käyttää samaa. Vaikka virallisesti toi beta-opt out kohta on tarkoitettu beta versioiden testailuun aika moni pelikehittäjä antaa myös asentaa automaattisesti vanhempia versioita samasta valikosta. Versioiden välillä voi myös vaihdella lennossa niin paljon kuin haluaa Steam asentaa aina oikeat tiedostot paikoilleen sen mukaan minkä valinnan tekee.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
Ei pelintekijät hyödy suoraan pelin myyntituotoista, ne rahat menee omistajien ja sijoittajien taskuun. Itse tulen ostamaan tämän cdkey kaupasta ihan hyvällä omallatunnolla.
Mutta saa nyt nähdä että minkälainen peli sieltä tulee, ei nuo pelikuvat ole vielä hirveästi vakuuttanut.
Kyllä monellakin studiolla on sellaisia kompensaatiopaketteja, missä kehittäjät saavat suoraan rahaa myyntituotoista. Esim. tämän pelin vai oliko koko CDPR myynnistä 10% jaetaan työntekijöille.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Kyllä monellakin studiolla on sellaisia kompensaatiopaketteja, missä kehittäjät saavat suoraan rahaa myyntituotoista. Esim. tämän pelin vai oliko koko CDPR myynnistä 10% jaetaan työntekijöille.
Varmasti näin, mutta niin kauan kuin vaikkapa CDKeys on täysin laillinen ja avaimet toimivat niin ihmiset niitä kyllä käyttävät.
Jotta ei menisi ihan offtopicin puolelle niin onko missään vahvistettu että julkaistut rauta suositukset ovat 60fps, itellä ois aikalailla recommended mutta ei se paljon nappaa jos pyörii 30fps.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Varmasti näin, mutta niin kauan kuin vaikkapa CDKeys on täysin laillinen ja avaimet toimivat niin ihmiset niitä kyllä käyttävät.
Jotta ei menisi ihan offtopicin puolelle niin onko missään vahvistettu että julkaistut rauta suositukset ovat 60fps.
En ole samaa mieltä CDkeys mutta tuosta muusta... niin nämä asiat tiedän:

Minä tiedän vain että konsolit siis Playstation 5 ja Xbox series X on ainakin alussa locked at 30 FPS ja ei niin hyvä grafiikka asetukset ei esim ray tracing jne. Asia voi muuttua uusille konsoille mahdollisesti jos/kun tulee valtava patch jossain vaiheessa, mutta se jää nähtäväksi.

Ei kukaan meistä ole pelannut sitä. En tiedä jos PC versio suositukset on 60 fps.

System requirements.JPG
 
Viimeksi muokattu:

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Haa ei mennä offtopic tällä. Onko tämä luotettava paikka ostaa Cyberpunk 2077?
www.hrkgame.com

Koetin löytää negaativista netistä paikasta mutta eipä juuri löytynyt. Onko kukaan teistä ostanut sieltä mitään?

Selvitin hieman vaivoin että missä maassa HRK Games on:
Mustamäe linnaosa, Tallinn, 12915, Estonia
 
Viimeksi muokattu:

Taizuuni

Jai Bhole Ki!
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 444

Ehkä nyt parempi olisi tuolla noista kysellä.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
796
En ole samaa mieltä CDkeys mutta tuosta muusta... niin nämä asiat tiedän:

Minä tiedän vain että konsolit siis Playstation 5 ja Xbox series X on ainakin alussa locked at 30 FPS ja ei niin hyvä grafiikka asetukset ei esim ray tracing jne. Asia voi muuttua uusille konsoille mahdollisesti jos/kun tulee valtava patch jossain vaiheessa, mutta se jää nähtäväksi.

Ei kukaan meistä ole pelannut sitä. En tiedä jos PC versio suositukset on 60 fps.

Mistä sinä tiedät, että konsolit on varmasti alussa 30FPS? On sanottu, että parempia grafiikkoja joutuu odottamaan siihen next-gen päivitykseen joskus 2021, mutta on myös sanottu, että pyörii paremmin next-genillä. Voihan se olla, että tarkoittaa vain, ettei tule pudotuksia ruudunpäivitykseen, mutta toisaalta lisätehojen käyttöönottaminen nyt ei olisi varmaan mitään muuta kuin erillisen käännöksen pyöräyttäminen uusilla devtoolseilla.
 

qettyz

Tukijäsen
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
780
Mistä sinä tiedät, että konsolit on varmasti alussa 30FPS? On sanottu, että parempia grafiikkoja joutuu odottamaan siihen next-gen päivitykseen joskus 2021, mutta on myös sanottu, että pyörii paremmin next-genillä. Voihan se olla, että tarkoittaa vain, ettei tule pudotuksia ruudunpäivitykseen, mutta toisaalta lisätehojen käyttöönottaminen nyt ei olisi varmaan mitään muuta kuin erillisen käännöksen pyöräyttäminen uusilla devtoolseilla.

"Gameplay video for consoles PlayStation above using the latest version of Cyberpunk 2077 who have applied the fix and patch referred to by CDPR, they use footage from PS4 Pro to prove that this game can run stably on this console. Cyberpunk 2077 also can be run on the console PS5 since the first day of its release on 10 December 2020 upcoming by applying Backward Compatibility. Unfortunately, that means the player will still play the version PS4 of this game on the console PS5 which is locked on mode 30 fps. "

Ehkä 60fps sitten kun tulee next-gen päivitykset peliin.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 242


Joku tiivistänyt hyvin tube kommenteissa:
Nomad = Texas Cowboy Manly man
Street Kid = South LA Poor Man
Corpo = New York Robotic Yes Man
Aika muikea juttu että tässä voi valita tuon pathin. Mutta nämä on itelle aina hankalia paikkoja, vaikea noistakin valita mitä haluaisi pelata :btooth:
 

namlepo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2018
Viestejä
4 604
Piti tuo dark horsen digitaali ostaa, kun kympin vaan maksoi.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Mistä sinä tiedät, että konsolit on varmasti alussa 30FPS? On sanottu, että parempia grafiikkoja joutuu odottamaan siihen next-gen päivitykseen joskus 2021, mutta on myös sanottu, että pyörii paremmin next-genillä. Voihan se olla, että tarkoittaa vain, ettei tule pudotuksia ruudunpäivitykseen, mutta toisaalta lisätehojen käyttöönottaminen nyt ei olisi varmaan mitään muuta kuin erillisen käännöksen pyöräyttäminen uusilla devtoolseilla.
Luepas @gettyz vastaus hän antoi linkin.

En ole konsoli vihaaja vaikka käytän PC. Kyllä se nyt vain näin on että Playstation 5 ja Xbox series X joutuvat olevan paljon huonommat grafiikat kuin high end pc ja sen lisäkis 30 FPS max alussa.

Tiedän että se voi olla vaikeata hyväksyä.

Voit kuulle kauankin odottaa tuota next gen päivitystä sille ei ole mitään virallista release date ilmoitettu ja kuten sanoin saa nähdä miten se auttaa? Luulen kyllä että tilanne paranee konsolipelaajille, mutta miten paljon ja milloin paranee niin sitä en tiedä.

Se on huomattava iso ero verratuna high end PC joka käyttää Ray Tracing ja korkeita grafikka asetuksia ja PC versio voi nauttia esim 60 FPS kun konsolit matelee siinä 30 fps:rolleyes:.

Vielä se lisäys PC pelaajat eivät tarvitse juuri parempaa grafiikkaa heillä on jo se saatavilla at release. Tuo next gen patch on lähinnä konsolipelaajille Playstation 5 ja Xbox Series X uskon.
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Aika muikea juttu että tässä voi valita tuon pathin. Mutta nämä on itelle aina hankalia paikkoja, vaikea noistakin valita mitä haluaisi pelata :btooth:
Mä uskon että tuo on vain alku ja jossain välissä tarina sitten yhtenäistyy kaikkien aloituksien kanssa(tapaat Johnny Silverhandin tms)

Mutta tarjoohan tuo sitten pari uutta pelikertaa jos ei muuta.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 070
Nuo kolme alkua tuo vaan lisää tunteja pelille kun jokainen alotus on varmasti erilainen ja kuten Sadness mainitsi, niin ennustan myös että tarinat yhtenäistyvät jossain vaiheessa.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169

Kiinostava video. Mielummin kuuntelen hänen englantia kuin suomi slangia.

Aha aika hauskoja vääriä luuloja. Tuota minun pitää tunnustaa. Uskoin että jos valitsee Corporate background voi nousta siellä yrityksessä mutta ei.

Peli ei myöskään ole mikään Grand Theft Auto.
 

Henkka77

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 070
Kiinostava video. Mielummin kuuntelen hänen englantia kuin suomi slangia.

Aha aika hauskoja vääriä luuloja. Tuota minun pitää tunnustaa. Uskoin että jos valitsee Corporate background voi nousta siellä yrityksessä mutta ei.

Peli ei myöskään ole mikään Grand Theft Auto.
Mitähän sää nyt oikein ajat takaa? Postaat jonkun kuukauden vanhan rant videon viimeisimmästä viivästymisestä? En kattonu videota, en jaksa kattoa mitää kuukauden vanhoja itkuvirsiä.
Kaikki täällä tietää myös ettei tämä ole GTA.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Mitähän sää nyt oikein ajat takaa? Postaat jonkun kuukauden vanhan rant videon viimeisimmästä viivästymisestä? En kattonu videota, en jaksa kattoa mitää kuukauden vanhoja itkuvirsiä.
Kaikki täällä tietää myös ettei tämä ole GTA.
Et ole tainut katsoa sitä kokonaan. Jos et huomaa tuo youtube pelaaja halua pelata sitä peliä.
Hän kertoi että jotkut ihmiset esim reddit usko sitä sun tätä. En sanonut että sinä uskot.

Tuo youtubetta aikoo pelata Cyberpunk 2077. Hän kertoi esimerkkeijä harhaluuloista.

Minäkin luulin väärin että jos otat Corporate background voit jotenkin nousta yrityksessä. Ei todellakaan.
 

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Mä veikkaan että noi kolme eri aloitusta pohjustaa siihen että miten voit kehittää hahmoa ennenkuin tarinat yhtenäistyy.

Tyyliin:
Corporate: Keskustelu/hakkerointi
Street Kid: Toiminta pumpum.
Nomad: Näiden kahden väliltä(?)

No parin viikon päästä nähdään kuinka väärin meni.
 

Psycho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
07.09.2020
Viestejä
169
Mä veikkaan että noi kolme eri aloitusta pohjustaa siihen että miten voit kehittää hahmoa ennenkuin tarinat yhtenäistyy.

Tyyliin:
Corporate: Keskustelu/hakkerointi
Street Kid: Toiminta pumpum.
Nomad: Näiden kahden väliltä(?)

No parin viikon päästä nähdään kuinka väärin meni.
Tuo on mahdollista, mutta luulin että jos ottaa Corporate Path voi pelata koko (tai huomattavan osan) pelin niin että on yhdessä yrityksessä töissä. Asia ei todellakaan ole niin.
 
Viimeksi muokattu:

Sadness

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 418
Tuo on mahdollista mutta luulin että jos ottaa Corporate Path voi pelata koko pelin niin että on yhdessä yrityksessä töissä. Asia ei ole niin.
No eihän yrityksessä nouseminen ole sen pelin idea vissiinkään?

Koska muuten pitäisi tehdä sitten muillekin poluille oma "arvojärjestyksen" nouseminen vaan tuo yritys homma on vain simppeli aloitus, ei mitään sen syvällisempään.

Ja taas toistan itseäni, nykyajan ropeissa missä on ääninäyttely ei voida tai voitaisin mutta maksaisi aivan hemmetisti ja pelin koko olisi mitä olisi jos jokaiseen asiaan voisi vaikuttaa.

Corporationinissa nouseminen juhlapaikalle porvaiden pariin tai sitten landella(No mad) nouseminen kylän sheriffiksi?

Tämän takia sanonkin että vaikka tätä nytten mainostettaan ropena mutta älkää nytten mihinkään 90 luvun ropeihin verratko tai jos vertaatte ja odotatte samanlaista edistystä niin pettymys tulee varmaan olemaan suuri.

Mitä odotan CP77 on se että on nykyaikaisempaa syvällisempi roolipeli kokemus enkä mitään kultasilta ajoilta olevaa ropea koska kuten sanottu, se on nykyajan standardeilla vain käytänössä mahdotonta tehdä.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Tämä vaikuttaa jotenkin hieman ohuelta noiden videoiden perusteella, ei oikein säväytä, mutta eiköhän siellä ole pohjalla se kunnon syvällinen peli ja tarina. Jos tämä on pelattavuudelta hieman samankaltainen kuin Deus Ex niin se on jo hyvä asia, mutta hieman arveluttaa se että kuinka ontolta tuo maailma tuntuu, jos ei ne siinä onnistu niin se jää sitten pelkäksi kulissiksi.

Deus Ex Human Revolution oli aika lineaarinen ja sen takia se toiminkin niin hyvin, ei päässyt syntymään sitä kulissi fiilistä. Ontto avoin maailma kaupunkiympäristössä syö kyllä tehokkaasti immersiota.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 794
Odotukset taitaa suurimmalla osalla olla liian kovat vuosien hypen jälkeen. Omat ovat laantuneet jo ajat sitten. Toki laadukasta peliä odotan (koska CDPR), mutta en mitään jumalpeliä. Perushyvä tarinavetoinen RPG tolla teemalla kyllä kelpaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 429
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom