Myyty Custom-näppäimistö (KBD67 Lite R2, Durock Alpaca)

Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
190
Myytävä tuote: Itse rakennettu näppäimistö KBD67 Lite R2 -pohjalla, lineaarisilla ja Durock Alpaca -kytkimillä sekä AliExpressistä ostetuilla dye-sub PBT-näppäinhatuilla.
Hinta: 120
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kaikki ostettu marraskuussa 2021 käytettynä: KBD67 Lite kaveriltani, Durock Alpacat ja kiinanäppäinhatut FMKC:sta (Finnish Mechanical Keyboard Community) Discordin puolelta.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuittia tai takuuta ei löydy mihinkään. Elinvuosia jäljellä toki vielä tovi.
Muuta huomioitavaa: Näppäimistö 65% kokoinen. Varustettu amerikkalaisella ANSI-layoutilla sekä hotswapilla. Mukaan saa näppäimistön lisäksi loput näppäinhatut (eivät sisällä ISO-näppäimiä), loput kytkimet sekä KBD67 Liten mukana tullut kantokotelo sekä kierretty USB C -kaapeli. Puhdistetaan perusteellisesti ennen myyntiä.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Huittinen
Toimitustapa: Nouto, posti
Maksutapa: MobilePay, tilisiirto, käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
100€ nouto tänään?
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 846
Ymmärrän hyvin, mutta piti koittaa kun olin lähistöllä käymässä :) Onko muuten tietoa onko tässä kitin mukana tulevat "mute silicone" ja "bottom foam" asennettuna/mukana ja onko jotain modeja tehty, stabeja voideltu tms.?

^ Kiinnostunut myös ilman kytkimiä, jos lähdet niitä irrottamaan
 
Liittynyt
30.12.2020
Viestejä
190
Ymmärrän hyvin, mutta piti koittaa kun olin lähistöllä käymässä :) Onko muuten tietoa onko tässä kitin mukana tulevat "mute silicone" ja "bottom foam" asennettuna/mukana ja onko jotain modeja tehty, stabeja voideltu tms.?

^ Kiinnostunut myös ilman kytkimiä, jos lähdet niitä irrottamaan
Nettisivujen mukaan ainaki mute silicone asennettuna valmiiksi ja stabit oon voidellu krytoxilla ;) sama sulle ku Signallekin että alustavasti pyrin myymään pakettina mutta kattoo nyt, jos ei myy muuten niin sitten se voi olla pakko.
 
Liittynyt
10.07.2020
Viestejä
931
Itteä kiinostais toi runko, jos myyt erikseen niin mikä olisi rungon HP?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 005
Viestejä
4 209 903
Jäsenet
71 003
Uusin jäsen
Pera L

Hinta.fi

Ylös Bottom