Cs2 toimivuudessa ongelma

Liittynyt
29.06.2023
Viestejä
1
Moro, elikkä siis ajattelin kysellä täältä mahtaisko kukaan osata auttaa ongelmassani. Minulla useamman kuukauden ajan pelatessani pienehköjä lagi piikkeja. Esim: jos liikun vaikka edestakaisin sivuttain niin hahmoni ns ”liukuu” joko vasemmalle tai oikealle itsestään, vaikkei minulla ole edes sormet näppäimistöllä. Muutenkin pelatessa huomaan kun omat pienesti tökkii, ja tunnen sen kun itsekkin liikun kun peli Tämä on todella rasittavaa yrittää pelata, kun vähän väliä peli pätkii ja elää ns omaa elämää.

Tietokoneeni mielestäni pitäisi olla kykenevä pyörittämään peliä (pelaan muutenkin peliä asetukset melko alhaisella)
4060 ti dual
Core i5-13400F
32gt ramia

nettikin on minulla hyvä ja tasainen
Ping yleensä siinä 10-25

muutenkin kun pelatessani seuraa fps mittaria ja pingiä niin ne näyttävät normi lukemia eikä edes tipu hetkeksikään kun tätä pätkimistä tapahtuu.

jotenkaan en vain kaikkea yritettyäni keksi mikä peliä vaivaa, kukaan kavereistani ei ole kokenut samaa ongelmaa kuin minulla. Minulla on muutenkin peli toiminut aikasemmin ihan normaalisti ilman kyseistä ongelmaa. Muissa peleissä tämän tyylisiä ongelmia ei ilmene.

Arvostan jos on minkäälaisia vinkkejä, mitkä voisi auttaa tähän ongelmaan. Turhauttaa suuresti kun ei pysty nauttimaan kynärin pelaamisesta samanlailla kuin ennen…
 
Liittynyt
05.02.2021
Viestejä
377
Tarkasta ettei ole Ytimen Eristys päällä. Helpoiten voi tarkastaa laittamalla tuon termin Aloituksen hakukentään
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 472
Viestejä
4 238 145
Jäsenet
71 211
Uusin jäsen
G0D

Hinta.fi

Ylös Bottom