HUOLELLA TESTATUN JA SIISTIN KESKUSYKSIKÖN KOMPONENTIT:
Kotelo: Antec Sonata II
Virtalähde: Corsair VS 550W
Emolevy: Asus 5B
Suoritin: QuadCore 2Quad Q9550 3.360MHz ( 4 ydintä )
Suoritinjäähy: Kokoonpanoon sopiva tornimallinen
Keskusmuisti: Nanya 8GB DDR2 800MHz
Näytönohjain: Sapphire Radeon HD 6870
Kiintolevyt: Crucial BX 500 120GB SSD
Varastolevynä mekaaninen HP:n 250GB
Molemmat kovalevyt hyväkuntoisia. Crucial BX on uusi. Sen Käyttöaika 2 tuntia ja käynnistyksiä 8 kertaa. Kaikki kunto- ja rasitustestit olen tehnyt käyttäen HP:n kovalevyä.
Optinen asema: HP:n DWDrw
Käyttöjärjestelmä: Aitoja ja aktivoitu Windows 10 Pro. Järjestelmä, asennetut ohjelmat ja ajurit ajantasalla. Suoraan käyttöönotettavissa.
HINTA: 160€
Hinnoittelussa olen huomioinut Crucial BX 500:n tämänhetkisen Verkkokaupan hinnan. Jos haluaa ostaa ilman sitä, hinta on 135€.
SIJAINTI: Hyvinkää
TOIMITUS: Nouto ensisijainen, mutta postituskin mahdollinen. Lakon aikana Matkahuollon kautta.
Kuvat:
Myynnissä myös muualla.
Kotelo: Antec Sonata II
Virtalähde: Corsair VS 550W
Emolevy: Asus 5B
Suoritin: QuadCore 2Quad Q9550 3.360MHz ( 4 ydintä )
Suoritinjäähy: Kokoonpanoon sopiva tornimallinen
Keskusmuisti: Nanya 8GB DDR2 800MHz
Näytönohjain: Sapphire Radeon HD 6870
Kiintolevyt: Crucial BX 500 120GB SSD
Varastolevynä mekaaninen HP:n 250GB
Molemmat kovalevyt hyväkuntoisia. Crucial BX on uusi. Sen Käyttöaika 2 tuntia ja käynnistyksiä 8 kertaa. Kaikki kunto- ja rasitustestit olen tehnyt käyttäen HP:n kovalevyä.
Optinen asema: HP:n DWDrw
Käyttöjärjestelmä: Aitoja ja aktivoitu Windows 10 Pro. Järjestelmä, asennetut ohjelmat ja ajurit ajantasalla. Suoraan käyttöönotettavissa.
HINTA: 160€
Hinnoittelussa olen huomioinut Crucial BX 500:n tämänhetkisen Verkkokaupan hinnan. Jos haluaa ostaa ilman sitä, hinta on 135€.
SIJAINTI: Hyvinkää
TOIMITUS: Nouto ensisijainen, mutta postituskin mahdollinen. Lakon aikana Matkahuollon kautta.
Kuvat:
Myynnissä myös muualla.