Hellurei, io-tech porukka! Loma on nyt ohi ja paluu takasin ns. sorvin ääreen. =( Espanijasta terveisiä!
Mutta itse asiaan:
Seuraavan operaationa jos haluat lukemia vielä nostella, voit lähteä googlettelemaan launch optioneja ja .cfg tiedostojen muokkauksia, mutta itse koen ne lähinnä henkimaailman hommina ja tyydyn siihen että peli toimii +300 FPS
Jees, mutta kuten aikasemmin olen maininnut, niin olen kokeillut erittäin monia käynnistysasetuksia, konffeja jne. Niistä ei ole ollut hyötyä, ikävä kyllä. =( Eiköhän vika ole jossain muualla, ainakin uskosin niin. Joskus olin varma, että joku komponentti olisi viallinen, mutta en oikeastaan usko siihenkään, koska miks muut pelit toimisi ja sitte benchmarkissakin tulee normaalit tulokset ja kaikki muutenki toimii normaalisti...Joten hautasin sen ajatuksen.
Aika ihmeellinen on sinun ongelma. Tarkista vielä että sulla on PCIe 16 x 3.0 käytössä. Eli GPU-Z ja sieltä mitä "Bus interface" näyttää? Laita "render test" kysymysmerkistä niin näyttää oikean tuloksen.
Kyllä on PCIe 16 x 3.0 käytössä... Jos ei olisi niin ei varmaan tulisi normaaleja tuloksia noissa benchmarkeissakaan... Eikä varmasti olis pyörinyt raskaammatkaan pelit... Mutta kiitos, kaikki on hyvä tarkistaa ja apuja todellaki kaivataan!
Ja ongelmahan on siis todella mysteeri ja tätä on moni miettinyt ihan kavereista lähtien myös täällä paikan päällä ja sitten tietenkin te täällä ruudun toisella puolella (muuallakin kun vaan täällä Io-techissä). Tuntuu ettei mikään auta. Muut pelit toimii normaalisti ja kaikki ok, mutta cs:go missä fps pitäs olla näillä seteillä sielä 400:n hujakoilla, niin jää puoleen tosta... TODELLA outo juttu. Sit vielä erikoisemman asiasta tekee se, kun lähes kaikki on kokeiltu mitä kokeiltavissa tai korjattavissa on. Täähän on siis todella mysteeri.
Jep. Itselläni täysin sama ongelma jo pidempään. Osittainen ratkaisu löytyi ajuripuolelta. Windows oli jostain syystä asentanut kahdesti hiiren (Razerin) ajurit, jolloin toisen poistaminen poisti osan tästä koetusta CSGO:n "input lagista". Vielä on hieman, mikä voi jo johtua servuista tai muusta, mutta pelaaminen on nyt huomattavasti helpompaa.
Siis joku tässä joo mättää ja joku juttu häiritsee cs:go tai ei tykkää siitä pelistä tässä mun kokoonpanossa
Mutta kuten aikasemmin maininnut, niin olen kyllä lähes puhtaalta pöydältä ajanut kaikki ja asentanut ajurit uudestaan ja kokeillut vielä vanhemmilla ajureilla eikä ole sekään auttanut... Selvennetään nyt vielä, että 4-vuotta on tätä asiaa ihmetelty.
Jos syy ei muuten löydy, niin sitten asentaa Windowsin kokonaan uusiksi.
Joo hyvä neuvo, mutta jos olet lukenut ylemmäs, niin olen jo 2 kertaa ainakin asentanut windowsin uudestaan (en tosin cs:n takia, vaan joutunut muusta syystä), eikä tästä ole ollut apua.