Tuo on DirectX 11 -rajapinnalla, mikä automaagisesti parantaa NVIDIAn asemia vrt AMD. Jotkut B3D:lla epäilivät että erilliset INT32-yksiköt ja paremmat satunnaishaut muistiin antaisivat Turingille myös etua, mutta tästä ei ole vielä spekulaatiota kummempaa dataa. Parempi käsitys saataneen, kun CryTek päivittää mukaan DirectX 12- ja Vulkan-rajapintojen tuen, samaan syssyyn voitaisiin hyödyntää async computea mikä parantaa AMD:n asemia ainakin Pascaliin ja vanhempiin NVIDIAn arkkitehtuureihin verratuna, mutta ei välttämättä Turingiin
Tosin nuohan sanoivat, jotta RTX:n kanssa päästäisiin paljon suurempaan nopeuteen. Jos tuohon tulee DX12 tuki, niin tekevätköhän sitten samalla RTX tuen...(eli käyttävät DX12:sta ominaisuuksia oikeasti. Muutenhan tuo cryteckin viritys vanhenee käteen, kun AMD:kein käy jossain vaiheessa tukemaan DX12:sta kunnolla tuon suhteen ja Nvidia julkaisee vielä nykyistäkin huomattavasti nopeamman raudan..