Myyty Crucial Ballistix (Micron E-die) 3200CL16 DDR4 kittejä [Helsinki]

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Myytävä tuote: Crucial Ballistix 2x8GB DDR4
Hinta: 65€/kitti (kts. alle)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Amazon 2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuittia ei ole, tilausvahvistus on, takuu on voimassa
Muuta huomioitavaa:


1) Tällä hetkellä Myynnissä

  1. 2x 8GB kit GRAY 65€ MYYTY Lowoc
  2. 2x 8GB kit GRAY 65€

Voi löytyä vielä
  • 4x 8GB kit RED (eli hinta on 130€)
..mutta se on nyt kiinni ja ei vapaudu, ennenkuin uudet muistit tulevat. Se ei ole lisäksi pakkomyynnissä (lue: alle hp:n), koska sille ei ole korvaajaa tulossa.

3) Tämä tuote on kyseessä

(tai sitten se 4x8GB kitti, jossa on kaikki samasta erästä varmasti)

4) Postit on 5.90€ Smartpost, jossa tulee myös seuranta, mutta ostajan vastuulla. Ei postiennakkoa.
Kirjeessä voin lähettää hampaat irvessä, mutta ei ole minun vastuulla, jos posti pelaa tällä jalkapalloa ja ajaa trukin siitä läpi. Tehdään vielä niin, että postikulut kirjeessä on 5.90€, niin ei tule näitä ostajia ja noudon merkitys korostuu.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki 00700
Toimitustapa: Nouto, Postitus (kts. ylle)
Maksutapa: Mobilepay (mieluiten), Tilinsiirto, käteinen (ei mieluusti)


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
2x 8GB kit GRAY hp sis postit
Kannattaa ehkä tuolta hakea, vaikka ei ole E-dietä:

Ei vaan itse pysty myymään tuolla hintaa. Näyttää kovasti siltä, että minulla on 4x8GB kohta kaapin perällä varastossa odottamassa parempia aikoja.

Katsotaan, jos joskus rahapula tulee akuutiksi, mutta nyt ei vaan pysty tekemään noin paljon tappiota.
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
433
Kannattaa ehkä tuolta hakea, vaikka ei ole E-dietä:

Ei vaan itse pysty myymään tuolla hintaa. Näyttää kovasti siltä, että minulla on 4x8GB kohta kaapin perällä varastossa odottamassa parempia aikoja.

Katsotaan, jos joskus rahapula tulee akuutiksi, mutta nyt ei vaan pysty tekemään noin paljon tappiota.
Suomen hinnoiksi hyvässä tarjouksessa g.skillit ja amazonista löytyis corsair vengeancet kans tuohon 60€ pintaan.
Nämä Ballistixit kiinnostaisi lähinnä testailu mielessä.

Tuo tarjouksenihan on 4,90€ alle pyynnin, mutta ei siis kelpaa vaikka odoteltaisiin maanantaihin jos punaset 32gb ei ole siiheksi menneet?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Suomen hinnoiksi hyvässä tarjouksessa g.skillit ja amazonista löytyis corsair vengeancet kans tuohon 60€ pintaan.
Nämä Ballistixit kiinnostaisi lähinnä testailu mielessä.

Tuo tarjouksenihan on 4,90€ alle pyynnin, mutta ei siis kelpaa vaikka odoteltaisiin maanantaihin jos punaset 32gb ei ole siiheksi menneet?
No 65,90€ Smartpostilla. Haluan oikeasti lähettää seurattavana pakettina, eikä kirjeessä. Ero on niinkuin 3€ postimaksuissa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
433
No 65,90€ Smartpostilla. Haluan oikeasti lähettää seurattavana pakettina, eikä kirjeessä. Ero on niinkuin 3€ postimaksuissa.
XXS paketti olisi 4,90€ seurannalla ja tulisi suoraan postiluukkuun. Mutta voin mää 65€ sijaan 65,90€ maksaa jos kaupat siitä jäisi kiinni. :D

Edit. Helsinkiin ei ole lähiaikoina asiaa eli postilla mennään.
Eihän nämä ole myynnissäkään ollut vasta kun pari päivää, niin eiköhän jotkut kiinnostu lopuistakin kun ilmoituksen löytävät.
Jatketaan kaupat loppuun yv
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 120
Näitä olisi vielä. Harmaat on irti ja punaiset vielä kiinni koneessa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 444
Viestejä
4 199 623
Jäsenet
70 907
Uusin jäsen
Deut

Hinta.fi

Ylös Bottom