Kerran tilanneena en suosittele!
Itse tilaus ja toimitus meni ok vaikka toimituksessa taisikin kestää 2-3 viikkoa. Erittäin negatiivinen kuva jäi palautusprosessin vaikeudesta, kengät olivatkin liian pienet vaikka olivat normaalia kokoani. Ja tilasin tuolta kun tuli n. 5€ edullisemmaksi kuin Suomalaisesta verkkokaupasta.. En säästä tällaisessa enää. Sivuilla oli ohjeet, että jos palautan tuotteet niin palauttaja maksaa toimituskulut. Tein palautuskupongin siellä. Olin että ok, maksan kyllä sen 4-10€ että ei tarvitse maksaa 60€ liian pienistä kengistä. Posti ei tunnistanut palautuslappua, se oli joku outo kuljetusyhtiö.
Postissa kaksi työntekijää ei saanut koodista mitään irti ja olivat sitten että jos tehdään erillistä pakettia sinne niin tulee varmaan aika kalliiks. Siinä vaiheessa olin että palaan asiaan aspan kanssa että selviää kuvion kun saan tietää tarkan palautuspaikan ja ehkä hinnan, jotta saan postille lisätietoa. Aspan vastaus oli luokkaa "ei huolta, käytä british mailia saamallasi palautuskupongilla niin paketti palautuu meille", ja vastasin vaan että Suomessa ei taida olla toimipistettä tälle (tietääkseni, ainakaan täällä päin). Sähköpostittelussa meni yli viikko.
Eli, käsitin homman sitten niin että paketti olisi pitänyt tavalla tai toisella lähettää sinne ulkomaille omakustanteisesti ja siinä vaiheessa toimituskulut olisivat olleet jo todennäköisesti siinä mittakaavassa että ei mitään järkeä palauttaa. Jostain syystä heidän palautuslappunsa ei toiminut. Tähän selvittelyyn meni lisäksi tolkuttomasti aikaa. Maksoin 60€ laskun ja pidin siis kengät jotka eivät mahtuneet jalkaani.
Toivottavasti teillä menee paremmin ja saatte selkeämmät ohjeet, jos palautustilanne tulee eteen.