Creative SXFI Air Gamer ja runsaasti ongelmia

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Ostin taannoin nämä kuulokkeet:

Mutta noiden kanssa ei ole kuin ongelmia. Katkoo yhteyttä piuhalla randomisti ja väittää että ei havaittua laitetta:
iii.jpg


Kesken kaiken.

Eilen kaverin kanssa yritettiin saada yhteydet kuntoon mutta ei.
Discordissa laittelin kaikki valmiiksi ja mikin palkki liikkuu jne. Mutta kaverin ääni ei kuulu. Se kuulee kyllä mua ja mä nään että kaverin palkki liikkuu eli sillä on kaikki kunnossa. Mutta ei tule pihaustakaan kuulokkeista. Kokeillaan Steamia. Siellä tulee kaverin ääni läpi mutta mun ääni kuullostaa kaverille hiljaiselta ja kaivon pohjalta vaikka mikin säädöt on tapissa.

Uudestaan Discordiin ei edelleenkään kaverin ääni kuulu. Muuten kyllä kaikki koneen äänet kuuluu normaalisti.
Lisää härväystä ja säätämistä ja saan kuin saankin kaverin äänen kuuluviin. Vain huomatakseni että kaveri ei kuule mua. Mikkipalkit mulla liikkuu ihan normaalisti ja kaikki näyttää olevan kunnossa mutta kaveri ei kuule mua. Lisää säätämistä. Jossain välissä ihmeen kaupalla saatiin 2h säätämisen jälkeen äänet pelaamaan molempiin suuntiin. Vain huomatakseni että kesken pelin kuulokkeet katoavat ja tulee yllä oleva ilmoitus. Pelistä pois, USB irti ja takaisin niin saattaa alkaa toimia. Tai sitten ei. Saattaa vaatia Tehtävienhallinnasta tuon ohjelman sammuttamisen ja uudelleen käynnistämisen ja "saattaa" alkaa toimia mutta mikki tai kuuloke ei välttämättä pelaa kuten pitää ja kone pitää buutata.

Taas peliin ja yhtäkkiä ruudun keskellä näkyy hetken teksti "Mousehover for more otions" tai jotain ja pelin äänet ja mun mikki katoaa mutta kuulen kaveria. Tai sitten joku muu jännä kombo. Joka tapauksessa pelaamisesta ei tule vittujakaan kun mikään ei toimi ja kuulokkeet tai mikrofoni jatkuvasti katoaa.

Pitääkö nyt lähteä palautusralliin näitten kanssa vai onkohan tähän jotain ratkaisua?

Lankkuna MSI Gaming Plus MAX ja olikohan AMD 3600 prossu.. Kaikki mahdolliset päivitykset mitä koneeseen saa on asennettu. Myös BIOS.

Sitten on vielä BT säätöä. Eli normaalikuulokkeina kun käytän esim juutuupia kuunnellessa ja pistän kuulokkeet pois joksikin aikaa niin ne menee pois päältä. Ei siinä mitään, kun jatkan niin kuulokkeet päälle ja soucena sanoo BT mutta äänet ei kuulu. Sitten kierrän kaikki lähteet läpi niin BT alkaa toimia. Ja toimii ihan kohtalaisesti. Mutta joka kerta kun jatkan kuuntelua tauon jälkeen pitää käydä toi sama ralli läpi. Onko se normaalia? Helvetin rasittavaa ainakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 674
Jahas, tarkistimpa huvikseni BIOS version ja mullahan vanha kuin taivas :facepalm:

Oon luottanu liikaa tohon Live Update 6 kun luulin että se osaa haistella myös BIOSin. Ei näköjään osaa..

Katotaas alkaako systeemit pelaamaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 480
Viestejä
4 163 626
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom