• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Creality CR-6 SE 3D-tulostin, Geekbying.com, 284€

Liittynyt
20.11.2019
Viestejä
46
Tuote: Creality CR-6 SE 3D-tulostin
Tarjoushinta: 275,12€ + postikulut 8,56€ (+ vapaaehtoinen vakuutus 6,40€)
Normaalihinta: 310-399€ välillä tuntuu seilaavan kaupasta ja ajankohdasta riippuen
Kauppa: Geekbuying
Voimassa: Mahdollisesti noin torstai 30.3. klo 15 saakka? Kun linkin avaa, niin lähtee 24 tunnin laskuri, joka kuitenkin resetoituu sivua päivittämällä.
Linkki: Creality CR-6 SE 3D Printer with True Leveling-free Technology, Photoelectric Filament Sensor, Trinamic Driver, 235*235*250mm

Kommentti tarjouksesta:
Noin klo 15 tuli tänään sähköpostilla tarjousviesti ja väittää olevan 48 tuntia voimassa. Hinta vaihtelee tuolla aika tiuhaan, mutta tuo on halvin mitä olen tässä hetkeen aikaan nähnyt. Jollain sopivalla promokoodilla voi ehkä saada tuosta vielä jonkun euron pois; Honeyllä testasin jo, mutta ei löytänyt mitään toimivaa.

Itse tilasin kyseisen tulostimen tuolta muutama viikko takaperin pari kymppi kalliimmalla, mikä oli jo silloin mielestäni hyvä hinta. Tuli viikossa perille ja Puolasta lähettivät, ei tullut mitään tullimaksuja tai veroja päälle. Hyvin pakattu, kasaaminen vaati vain pari ruuvia ja sen jälkeen melkein tauotta on tulostanut ilman ongelmia. Käsittääkseni tässä on jo korjattu alkuperäisen Kickstarter-version pahimmat viat ja ongelmat.
 

RTR

Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
596
Ko. kaupassa ei taida mitään oikeata hintatasoa olla, vaan näyttää mitä huvittaa.
1648474962214.png
 
Liittynyt
20.11.2019
Viestejä
46
Alehintaa ei näy jos suoraan kaupasta selailee tuota, vaan vaatii linkin loppuun tuon "?utm_source=edmprice", että näkyy alehinta:
Capture.PNG
 

RTR

Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
596
Alehintaa ei näy jos suoraan kaupasta selailee tuota, vaan vaatii linkin loppuun tuon "?utm_source=edmprice", että näkyy alehinta:
Onhan se tuossa laittamassasi linkissäkin, mutta katoaa heti kun linkin avaa. Incognitossa tosin toimii.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 735
Kuinka tämä vertautuu esim ender 3?
Ender 3 V2:n paranneltu malli, isommalla tulostusalueella:

Kuulemma "OK" $400 hintaiseksi tulostimeksi - joten tuskin kovin paska tuolla hinnalla...

Edit: tässä siis tulostustason automaattinen suoristus jota ei löydy kovin monesta halpatulostimesta.
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Ender 3 V2:n paranneltu malli, isommalla tulostusalueella:

Kuulemma "OK" $400 hintaiseksi tulostimeksi - joten tuskin kovin paska tuolla hinnalla...

Edit: tässä siis tulostustason automaattinen suoristus jota ei löydy kovin monesta halpatulostimesta.
Tuo nopea kasaus kiinnostaisi, kstsonut joitakin rakennussarjoja missä miljoonan osan kokoonpano ennenkö pääsee tulostamaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 735
Tuo nopea kasaus kiinnostaisi, kstsonut joitakin rakennussarjoja missä miljoonan osan kokoonpano ennenkö pääsee tulostamaan.
Sama homma - viimeksi kun ostin 3D tulostimen niin skippasin koko homman kun hain Clasulta (FlashForge Finder), mutta nyt isompi tulostusalue hotsittaisi hieman...
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Sama homma - viimeksi kun ostin 3D tulostimen niin skippasin koko homman kun hain Clasulta (FlashForge Finder), mutta nyt isompi tulostusalue hotsittaisi hieman...
Kuinka pla tulostaessa nämä avotulostimet käryää? Kehtaaka asunnossa tulostella ? Itse käynyt kirjastossa tulostamassa, kun omaa ei vielä ole.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 735
Kuinka pla tulostaessa nämä avotulostimet käryää? Kehtaaka asunnossa tulostella ? Itse käynyt kirjastossa tulostamassa, kun omaa ei vielä ole.
Mulla on työhuoneessa niin että joskus tulostelen koneella istuen ja matkaa tulostimeen on alle 2m.

Eli ei käryä oikeastaan ollenkaan haittaavasti (hyvinen hienoinen "haju" tulee, ei omaan nenään ainakaan paha) - tosin terveyshommelit on sitten eri asia. PLA:tahan ei saisi tulostella alle... olikohan se nyt 200 vai 210 astetta tai siitä voi irrota jotain karsinogeenejä (mikä ei yleensä ongelma koska 200-220 astetta valmistajien yleisin lämpötila noissa PLA:ssa). Ja noita muita tuon sallimia tulostusmateriaalejahan ei sitten ilman tuuletusta / kaapissa sisällä saa tulostella ollankaan jos terveys kiinnostaa (varsinkaan ABS:ää). :D
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 269
Onko tämä siis "aito" Creality vai kiinakopion kiinakopio? :)
 
Liittynyt
27.04.2017
Viestejä
2 565
Mulla on työhuoneessa niin että joskus tulostelen koneella istuen ja matkaa tulostimeen on alle 2m.

Eli ei käryä oikeastaan ollenkaan haittaavasti (hyvinen hienoinen "haju" tulee, ei omaan nenään ainakaan paha) - tosin terveyshommelit on sitten eri asia. PLA:tahan ei saisi tulostella alle... olikohan se nyt 200 vai 210 astetta tai siitä voi irrota jotain karsinogeenejä (mikä ei yleensä ongelma koska 200-220 astetta valmistajien yleisin lämpötila noissa PLA:ssa). Ja noita muita tuon sallimia tulostusmateriaalejahan ei sitten ilman tuuletusta / kaapissa sisällä saa tulostella ollankaan jos terveys kiinnostaa (varsinkaan ABS:ää). :D
Kyllä taitaa vieläkin hankinta odottaa erillistä työtilaa :)
 
Liittynyt
20.11.2019
Viestejä
46
Toistaiseksi olen tulostellut tuolla vain Dremelin filamentteja, mitä sai Motonetin Outlet-päiviltä 9€/500g... Ja sisällä omakotitalossa työhuoneessa, 200C nozzle ja 60C bed. Itse en ole mitään hajua huomannut, mutta vaimo on kyllä valitellut, että työhuoneessa on outo käry. Huoneen ulkopuolella kuitenkaan ei kuulemma haise, eikä tulostimen ääni kuulu yöllä edes viereiseen makuuhuoneeseen.
 
Liittynyt
20.11.2019
Viestejä
46
Onko tämä siis "aito" Creality vai kiinakopion kiinakopio? :)
Ei ole toista vertailukohdaksi, niin paha sanoa varmuudella... Mutta jos on kopio, niin ainakin hyvin laadukas kopio näiden omien kokemuksieni perusteella.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 689
Kuinka pla tulostaessa nämä avotulostimet käryää? Kehtaaka asunnossa tulostella ? Itse käynyt kirjastossa tulostamassa, kun omaa ei vielä ole.
PLA ei haise oikein millekkään, korkeintaan hivenen "sokerinen" tuoksu voi kantautua nenään printtauksen aikana. Jos jotain selvää käryn hajua tulee niin silloin on jotain vialla filamentissa tai printterissä.
Olohuoneessa printtaili kaksi Ender 3 V2 laitetta samaan aikaan sarjatulena tavaraa veljen väitöskirja-tutkimusta varten. Printtereiden tuottama melu kyllä peitti sen olemattoman hajun alleen.

Kyllähän tuo CR-6 SE on tuolla hinnalla hyvä aloittelijan printteri. Itselle vaan tuo on edelleen aika tyyriin oloinen kun Voxelab Aquilaa (Flashforgen valmistama Ender 3 klooni) löytyy suomestakin 189€ hintalapulla. Esikasauksesta joutuu maksamaan premiumia, itse maksoin Ender kolmosista 160-180€ kappaleelta ja ostin päivityksiä vielä päälle parilla kympillä (auto-leveling yms.).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 191
Aquila taitaa olla parempi vastine rahoille, ja vielä suomalaisesta liikkeestä (jos vielä tuleekin Suomesta parissa päivässä, niin todella hyvä diili).

Tuo Ender CR6-SE kyllä näyttää kiinnostavalta, kun siinä on auto-levelling , pari senttiä isompi tulostusalue ja helppo koottavuus. Nuo erot Ender 3 V2:een on kaikki hyödyllisiä aloittelijalle ja tämän voi oikeasti saada tulostuskuntoon vartissa - verrattuna siihen 4h, joka minulla meni Ender 3 V2:een ja eka tulostus epäonnistui (se johtui kyllä huonoista malleista kortilla). Täältä tulleilla ohjeilla (3d-tulostus -ketju) tulostin hyvin malleja netistä, heti toisena päivänä.

Mikähän mahtaa olla tuon nozzlen lämpötila-alue? Ja valitettavasti tuokin on 24V - olisi ollut 12V, niin olisi modailun kannalta niiin paljon kätevämpi.

--

Kaveri kävi täällä ja heillä on töihin hankittu joskus 7v sitten yli tonnin 3d-tulostin. Ihan hupi- ja harrastuskäyttöön. Se tulostaa kuulemma huonommin, kuin Ender 3 V2, ja tätä olemme testanneet tulostamalla PLA-mallin nopeasti.. (nopeasti tarkoittaa sitä, että ei hän täällä ollut 4h pidempään, ei mitään yön yli tulostuksia).
 
Liittynyt
20.11.2019
Viestejä
46
Mikähän mahtaa olla tuon nozzlen lämpötila-alue? Ja valitettavasti tuokin on 24V - olisi ollut 12V, niin olisi modailun kannalta niiin paljon kätevämpi.
Ihan max 260C, koska stock hotendissä on kuulemma sisällä muovia, joka ei kestä sitä korkeampia lämpötiloja. Tuohon saa kyllä ilmeisesti aika kätevästi tarvittaessa vaihdettua all metal hotendin. Ja tosiaan on 24V, minkä itse huomasin kun katselin tuohon erinäisiä tuuletin-modeja.
 
Liittynyt
20.11.2019
Viestejä
46
Nyt on vielä kovempi tarjous tästä samaisesta. 231,17€ ja postikulut sisältyy hintaan (+ vapaaehtoinen vakuutus toimitukseen 5,53€). Aikaisempi linkki toimii edelleen.

CR6_SE.PNG
 

RTR

Liittynyt
09.04.2021
Viestejä
596
Nyt näyttää että postitus vajaa pari kymppiä, eilen oli vielä ilmainen :btooth:. Hitto kun kuumottelisi ostaa ensimmäinen tulostin...
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 939
Viestejä
4 232 361
Jäsenet
71 124
Uusin jäsen
Kenosen Unski

Hinta.fi

Ylös Bottom