Counter-Strike 2

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elmo
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 674
Eiköhän se ole aika pistää tälle ketku pystyyn kun ei ole mikään GO:n päivitys... Aika hyvin puskista Valve tämänkin kanssa pääsi yllättämään ilman kuukausien tai vuosien hypetystä.

Julkkari kesällä ja beta(suljettu) lähtenyt jo pyörimään.












Omalla kohdalla GO aiheutti sellaisen melkein 10v tauon kynärissä. Sitä ennen betat ja sorsat maittoi paremmin kuin hyvin. Viimeisen vuoden parin aikana GO on taas alkanut maittaa sopivalla porukalla pelattaessa. Mielenkiinnolla odotellaan mitä uusintapainos melkein 25 vuotiaalle pelille aiheuttaa käyttäjärintamalla, kynärin ollessa nyt suositumpi kuin koskaan ( Counter Strike: Global Offensive Breaks All-Time Concurrent Player Count Record ). Uskaltaako Valve muutta peliä kuinka paljon nyt kun keikutaan suosion huipulla. Pelaajat kyllä nopeasti äänestää jaloillaan jos tuntuma ei ole hyvä.
 
Viimeksi muokattu:
Omalla kohdalla GO aiheutti sellaisen melkein 10v tauon kynärissä. Sitä ennen betat ja sorsat maittoi paremmin kuin hyvin. Viimeisen vuoden parin aikana GO on taas alkanut maittaa sopivalla porukalla pelattaessa.

Hullua ajatella, että vuodesta 2000 ollaan tätä sun kanssa pelattu enemmän tai vähemmän.
Miettiä mistä ollaan tultu ja mihin ollaan menossa.

Peruspelihän on edelleen se sama ja se kaiketi koukuttaa edelleen vuosien jälkeenkin.

Ticketraten muutos tekee kyllä sen että tästä voi tulla entistä suositumpi esportsin puolella.

#Praise Lord GabeN
 
Ei ainakaan grafiikoiden puoleasta näytä olevan mikään "2.0". UE5 engine + enemmän sisältöä jne niin sitten.
 
Ei ainakaan grafiikoiden puoleasta näytä olevan mikään "2.0". UE5 engine + enemmän sisältöä jne niin sitten.
Ja ihan hyvä niin, ettei tässä lähetty mitään massiivista grafiikka päivitystä hakemaankaan. Cs tulee aina keskittymään kilpailulliseen tyyliinsä. Muista uusista räiskinnöistä saa sitten hakea sitä graafista tyydytystä.

Mielenkiintoinen päivitys. Smoket tulee olemaan aika erilaisia kun regoivat ympäristöön ja ne pysyyy käytännössä "hävittää" normi naatilla. Jossakin videossa näytti tähtäin seuraavan recoilia. Toivotaan, ettei tuota kilpailullisissa peleissä näy. Joka tapauksessa hyvältä näyttää. Cs jaksaa vuosienkin jälkeen kiinnostaa
 
Viimeksi muokattu:
Tickrate höpötys korvattu absoluuttisella event systeemillä. Varmaan voi olettaa että kohta sama systeemi valuu myös Dota2 puolelle ja kaikkiin peliengineihin.
 
Hullua ajatella, että vuodesta 2000 ollaan tätä sun kanssa pelattu enemmän tai vähemmän.
Miettiä mistä ollaan tultu ja mihin ollaan menossa.

Peruspelihän on edelleen se sama ja se kaiketi koukuttaa edelleen vuosien jälkeenkin.

Ticketraten muutos tekee kyllä sen että tästä voi tulla entistä suositumpi esportsin puolella.

#Praise Lord GabeN

Saattaa olla, että eräät aloitti jo -99 :cool2:. Joo ei kyllä äkkiä tule mieleen peliä mikä pysyisi näin muuttumattomana, mutta kuitenkin suosittuna.

Ei ainakaan grafiikoiden puoleasta näytä olevan mikään "2.0". UE5 engine + enemmän sisältöä jne niin sitten.

Onhan tämä source 2. Joten grafiikkamoottoriltakin enemmän hyppyä kuin cs:s -> cs:go mitkä molemmat source moottorilla. Toki myönnetään, että itse pohdin samaa. Miksei UE5 pohjalle ja aika+rahat mitä uudesta enginestä säästyy sisältöön. Vaikuttaako siinä, että UE5 on kilpailijan tuotos. Valvella on vahava pohja omissa pelimoottoreissa ja varmaan liuta pelejä tulossa jotka tulevasta sorsa2 moottoria hyödyntämään. Lisäksi kun ajatellaan miten sorsa moottori on kehittynyt vuosien varella niin oletettavasti kakkos versio kokee saman myös.

Sisältökin on niin monihaarainen juttu. Kun peruspeli ja mapit on ollut sama melken neljännesvuosisadan niin sen radikaali muutos varsinkin nyt kun ollaan ath pelaaja luvuissa voi tuottaa nopeasti karmivaa jälkeä pelaajamäärissä. Itse tosiaan olin useamman tuhanen tuntia pelannut betasta sorsaan go:n julkkariin asti. GO rikkoi oman pelikokemuksen ja kynärit jäi siihen. Nyt 10v aikana mittariin on tullut vain parisataa tuntia ja nekin parin viime vuoden aikana. Joten sen pohjalta uskallan veikata, että tuntumaa ja sisältöä ei voida muuttaa kovinkaan paljoa.
 
Saattaa olla, että eräät aloitti jo -99 :cool2:. Joo ei kyllä äkkiä tule mieleen peliä mikä pysyisi näin muuttumattomana, mutta kuitenkin suosittuna.

Onhan tämä source 2. Joten grafiikkamoottoriltakin enemmän hyppyä kuin cs:s -> cs:go mitkä molemmat source moottorilla. Toki myönnetään, että itse pohdin samaa. Miksei UE5 pohjalle ja aika+rahat mitä uudesta enginestä säästyy sisältöön. Vaikuttaako siinä, että UE5 on kilpailijan tuotos. Valvella on vahava pohja omissa pelimoottoreissa ja varmaan liuta pelejä tulossa jotka tulevasta sorsa2 moottoria hyödyntämään. Lisäksi kun ajatellaan miten sorsa moottori on kehittynyt vuosien varella niin oletettavasti kakkos versio kokee saman myös.
Valvelta oli tullut kommenttia että koko firma tekee Source 2, sen takia myös CS kannattaa siirtää sinne, helpottaa kehittämistä huomattavasti.

Varmaan myös source 1 -> 2 porttaus kaikelle on huomattavasti yksinkertaisempaa kun luultavasti täysin eri filosofiaan perustuvaan UE5.

Eiköhän Source 2 pohjalle saisi graafisesti ihan riittävän näyttävää materiaalia vs UE, mutta CS menee pelattavuus edellä.

CS tuo myös niin älyttömästi liikevaihtoa, että eikö se nosta UE lisenssimaksut pilviin, ei se välttämättä säästäisi edes kovin merkittävästi. Valve on aika pieni organisaatio, joten vaikuttaa että asiat tehdään aika tehokkaasti.
 
CS suosion on myös ollut se, että toimii perunallakin vaikka olisikin 30fps.
UE5 on huomattavasti raskaampi mitä Source2 on. Graafisesti ehkä joo moni odotti UE5 tasoista, mutta realismia se ei ollut.

Mitä tulee toveri @mlackke kommenttiin. Tässä muuttui myös äänimaailma, visuaaliset tehosteet. Veriroiskee näkyy eri tavalla ja jos peliä olisi liikaa muutettu niin vaarana olisi ollut pelaajien häipyminen?


Itse jopa odotan tätä työkalua, miten käytännössä se toimii.

1679568592203.png
 
Kyllähän 2:sta on materiaalia jo ulkona



Näkeehän tuosta, että peli on täysin sama. Youtuben (30fps?) videosta huolimatta ainakin katsojalle välittyy pelin olevan todella sulava.
Videolta saa kyllä hyvin osviittaa, että varmasti osa nahkojen arvoista tulee nousemaan huomattavasti.

Isompia muutoksia mitä odotetaan, on juurikin tuo tick-raten muutos ja toivottavasti (toivon) uuden pelimoottorin myötä huijaamiseen puututtaisiin paremmin.

Uudistukset kyllä ajetaan läpi, pidetään siitä aluksi tai ei. Sama oli GO:ssa ja kun turnaukset siirtyy uuteen 2:n niin silloin siirtyy pelaajatkin.
 
Toisessa videossa tulikin jännä uudistus esiin: savut ovat (ainakin esittelyversiossa) värikoodattuja. Sinisenharmaita jos CT, ruskeanharmaita jos terroristit.

Mielenkiintoista, jos näin tulee olemaan jatkossakin, kun sillä voi olla jonkin verran merkitystä että näkee kumpi osapuoli on heittänyt savun esimerkiksi kommunikaation ollessa huono. Tosin ehkä näiden uusien savujen osalta häviää myös tarve kaikenlaisille one-way smokeille tai miragen bugaaville ikkunasmokeille, jossa on myös varmaan osin tarkoitus piilottaa että tämä ei olekaan niiden heittämä savu jotka halusivat piilottaa kyseisen osan tasosta.



Kohdassa 2min 10s mainitaan tuosta värikoodauksesta (audio näyttää olevan vähän epäsynkassa).
 
Toivottavasti panostavat matchmakingiin muutenkin kuin pelkän tickraten (tai mikä systeemi olikaan) parantamisessa. Global on aivan liian helppo saavuttaa ja se ajaa hyviä pelaajia vaan muihin palveluihin. Smoket muuttaa varmaan kilpatasolla metaa aika paljon.

Aika valtava kehitys kyllä tapahtunut source1 moottorinkin tuotoksissa jos vertaa vaikka ensimmäisiä HL2 trailereita ja nykypäivän CSGO:ta. Toivottavasti source2 moottorissakin on kehitysvaraa.
 
Tein kevyitä suorituskykyvertailuja CSGO:n ja CS2:n välillä. Nämä on tehty tyhjällä servulla ilman botteja. Taistelutilanteessa lukemat voivat poiketa enemmänkin.

Ekana CSGO ja 3 seuraavaa CS2 eri asetuksilla. Lukemat on FPS:iä.

Koodi:
CSGO 2560x1080 3kliksphilipin savuasetuksilla:
dust2 spawnin seinä yli 700
dust2 a site kulma 250, mollutettu a site 240, smoken sisällä yli 600
dust2 b site alttarin perä 320

CS2 2560x1080 high preset:
dust2 spawnin seinä 350
dust2 a site kulma 250, mollutettu a site 215, smoken sisällä 175
dust2 b site alttarin perä 290

CS2 2560x1080 vastaavat kuin omat CSGO-asetukset, FSR off:
dust2 spawnin seinä 425
dust2 a site kulma 295, mollutettu a site 275, smoken sisällä 265
dust2 b site alttarin perä 330

CS2 1280x1024 kaikki loweilla, FSR off:
dust2 spawnin seinä 450
dust2 a site kulma 300, mollutettu a site 290, smoken sisällä 285
dust2 b site alttarin perä 340

Olin kyllä yllättynyt, miten hyviä lukemia CS2 antoi. Kokoonpanona 3700X, 5700 XT ja 16 GB DDR4-3600.
 
Tein kevyitä suorituskykyvertailuja CSGO:n ja CS2:n välillä. Nämä on tehty tyhjällä servulla ilman botteja. Taistelutilanteessa lukemat voivat poiketa enemmänkin.

Ekana CSGO ja 3 seuraavaa CS2 eri asetuksilla. Lukemat on FPS:iä.

Koodi:
CSGO 2560x1080 3kliksphilipin savuasetuksilla:
dust2 spawnin seinä yli 700
dust2 a site kulma 250, mollutettu a site 240, smoken sisällä yli 600
dust2 b site alttarin perä 320

CS2 2560x1080 high preset:
dust2 spawnin seinä 350
dust2 a site kulma 250, mollutettu a site 215, smoken sisällä 175
dust2 b site alttarin perä 290

CS2 2560x1080 vastaavat kuin omat CSGO-asetukset, FSR off:
dust2 spawnin seinä 425
dust2 a site kulma 295, mollutettu a site 275, smoken sisällä 265
dust2 b site alttarin perä 330

CS2 1280x1024 kaikki loweilla, FSR off:
dust2 spawnin seinä 450
dust2 a site kulma 300, mollutettu a site 290, smoken sisällä 285
dust2 b site alttarin perä 340

Olin kyllä yllättynyt, miten hyviä lukemia CS2 antoi. Kokoonpanona 3700X, 5700 XT ja 16 GB DDR4-3600.

Fullhd:lla varmaan pyörii kevyemmälläkin raudalla, kun saadaan optimoitua.
 
Kiinnostava jatko-osa ja itekkin aikalailla skippasin koko cs:gon ja en vaan siihen hypeen kiinnostunut aikoinaan. Olin tottunut cs sorsaa pelaamaan ja rekyylin sekä liikkuminen ja tuntuma oli ihan erilaisia go:ssa. Luulen, että cs2 jatkaa cs:gon linjoilla kaikilta osin ja vähän, jos lainkaan mitään muutoksia paitsi graffa päivitys.

Oli mukava yllätys, että pyörii hyvin nykykoneilla ja toivoa on, että vähän vanhemmallakin raudalla toimisi. Tämä on hyvä juttu, että ilmainen on, mutta kysymys lieneekin, että miten valve pääsee tällä hilloamaan, kun eihän tämä mitään hyväntekeväisyyttä ole.
 
^ Valve tekee ne hillot noilla laatikoiden avauksilla. Jos porukka avaa 30 miljoonaa lootaa per kk, avaimen ollessa jotain 2.20€ tms, niin onhan tuo valtava rahamäärä vuodessa. Ja markkinapaikan skinimyynneistä ottaa siivun välistä, oliko 13%.
 
^ Valve tekee ne hillot noilla laatikoiden avauksilla. Jos porukka avaa 30 miljoonaa lootaa per kk, avaimen ollessa jotain 2.20€ tms, niin onhan tuo valtava rahamäärä vuodessa. Ja markkinapaikan skinimyynneistä ottaa siivun välistä, oliko 13%.
Jep, laatikot ja treidaus printtaa rahaa Valvelle. 30% lähtee jokaisesta steam marketin kautta tehdystä transaktiosta Valvelle.
 
Jep, laatikot ja treidaus printtaa rahaa Valvelle. 30% lähtee jokaisesta steam marketin kautta tehdystä transaktiosta Valvelle.
Skinitikin vielä communityn tekemiä. Toki saavat osuutensa myynnistä, muutamia senttejä per avattu arkku missä skini on. Ja tekevät siis todella hyvää rahaa tällä myöskin.

CS2 varovaisesti kiinnostaa kyllä, uus smoke varsinkin aika mielenkiintoinen lisä. Muita mielenkiintoisia lisäyksiä kanssa löytyy, mm. Rekyyliä seuraava tähtäin ja savukranaattien esikatselu ja lentolinja harjoittelumuodossa.
 
^ Valve tekee ne hillot noilla laatikoiden avauksilla. Jos porukka avaa 30 miljoonaa lootaa per kk, avaimen ollessa jotain 2.20€ tms, niin onhan tuo valtava rahamäärä vuodessa. Ja markkinapaikan skinimyynneistä ottaa siivun välistä, oliko 13%.

Aika hyvä bisnes tää laatikko systeemi ja kai se ruokkii jonkunlaista uteliaisuutta ihmisissä ja yllätyksethän on aina mukavia. Myös se seikka, että tämä on kuin arvan ostaminen sillä jotain arvokastakin voi tulla. Pitää katsella jos twitchissä joku lähettäisi tätä uutta cs2:sta jos se yleensä on sallittua, niin saa vähän ennakkoa siitä minkälainen peli on.
 
Onhan noi visuaaliset parannukset hienoja ja savut muokkaa metaa varmasti paljon. Pohjimmiltaan kuitenkin aivan sama peli kuin go, joten helppoa alkaa adaptoitua. Olisin kaivannut jotain uusia aseita kyllä lisukkeeksi.

Toivottavasti jotain uusia pelimuotoja tulisi jossain vaiheessa, pelkkä perinteinen 5v5 ei itsellä vielä paluuta pelin pariin tee, sitä on tullut harrastettua tuhansia tunteja.

Hydra-operaatiossa oli mukavia tehtäviä botteja vastaan, sekä weapon master-comp, missä jokaisen aseen sai ostaa vain kerran. Jotain tollaista vois tuoda julkaisussa.
 
Onhan noi visuaaliset parannukset hienoja ja savut muokkaa metaa varmasti paljon. Pohjimmiltaan kuitenkin aivan sama peli kuin go, joten helppoa alkaa adaptoitua. Olisin kaivannut jotain uusia aseita kyllä lisukkeeksi.

Toivottavasti jotain uusia pelimuotoja tulisi jossain vaiheessa, pelkkä perinteinen 5v5 ei itsellä vielä paluuta pelin pariin tee, sitä on tullut harrastettua tuhansia tunteja.

Hydra-operaatiossa oli mukavia tehtäviä botteja vastaan, sekä weapon master-comp, missä jokaisen aseen sai ostaa vain kerran. Jotain tollaista vois tuoda julkaisussa.

Tätä itsekin odottaisin. Nimittäin näitä jätyiservuja, jossa yli 20 pelaajaa samaan aikaan. En itse tykkää liian kilpailullisesta pelityylistä vaan rennommasta kokemuksesta. Sourcessakin nämä jättiservut oli hyviä sosiaalisia paikkoja, joissa monet tutut naamat kerääntyi yhteen pelailemaan joka päivä. Tätä minä haluaisin...
 
No huh, jos tämä pitää paikkaansa on todella iso steppi eteenpäin.

Toivottavasti saadaan huijarit paremmin aisoihin.
IMG_20230324_113700.jpg
 
Tätä itsekin odottaisin. Nimittäin näitä jätyiservuja, jossa yli 20 pelaajaa samaan aikaan. En itse tykkää liian kilpailullisesta pelityylistä vaan rennommasta kokemuksesta. Sourcessakin nämä jättiservut oli hyviä sosiaalisia paikkoja, joissa monet tutut naamat kerääntyi yhteen pelailemaan joka päivä. Tätä minä haluaisin...

Supermurolla tuli pelailtua? Mitäs se oli 16 vs. 16 ja sait konsolista hakata retryä parhaimmillaan puolisen tuntia, että pääsi servulle ineen. Njoo css oli tuolloin puolikas elämä ja sen toisen puolikkaan kylkeen pystyi saavuttamaan kun joskus oli käynyt servun rankki listalla ygösenä.

Hauskaa oli ja mielellään ottaisi uusinnan, mutta epäilen kun go ei ole yhtään tuonne suuntaan kallellaan, mutta jos annetaan aika vapaat kädet yhteisöille niin voihan sieltä syntyä mitä vaan.
 
Aloituksesta sen verta että eikös tämä ole iso päivitys csgo korvaten sen kokonaan samanlailla mitä dota 2 pelimoottorin päivityksessä.
 
Aloituksesta sen verta että eikös tämä ole iso päivitys csgo korvaten sen kokonaan samanlailla mitä dota 2 pelimoottorin päivityksessä.
Ei kai ole varmistettu suuntaan tai toiseen, mutta ainakin ollut juttua että valtaosa CSGO:n community contentista (custom mapit, modit ym.) ei porttaudu automaattisesti. Eri asia jääkö niitä kukaan kaipaamaan tai kannattaako niiden takia jättää vanha peli roikkumaan.
 
Jossakin videossa näytti tähtäin seuraavan recoilia. Toivotaan, ettei tuota kilpailullisissa peleissä näy. Joka tapauksessa hyvältä näyttää. Ca jaksaa vuosienkin jälkeen kiinnostaa

Näyttää olevan on/off asetus tuo rekyylin seuranta.

 

. Viime viikolla Valve tarjosi myös rajoitetun mahdollisuuden kokeilla peliä, mutta vain Windowsilla. Videopelikarttana on Dust II, joka sijoittuu kuvitteelliseen kaupunkiin Marokossa. Suljetun Beta-version avulla yhtiö pyrkii löytämään pelistä mahdollisia virheitä tai parannettavaa.

Pöyristyttävää, että kokeilla voi vain Windowsilla. Onneksi kesällä sitten pääsee konsolilla pelaamaan kuten lasten viideopelejä kuuluukin pelata :tup:
 
Eli ei siis pystynyt Linuxilla tai Macilla peliä kokeilemaan.

Sitähän sillä on kyllä varmaan tarkoitettu vaikka Linux tai Mac käyttäjiä tuskin on paria prosenttia enempää.

Ehdin jo pelästyä, että toimittajalla on salaista tietoa, että tänne päästetään padistit aimassisteilla riehumaan o_O
 
Äänet ei kyllä kuulostanut yhtään aidommilta. Toivottavasti niitä vielä hiotaan tai saa modattua helposti.
 
Saako tähän muitakin kuin virallisia kenttiä? Kaipaan niitä aikoja takaisin kun monella suomiservulla oli 1.6 aikaan saunakenttää yms.
 
Saako tähän muitakin kuin virallisia kenttiä? Kaipaan niitä aikoja takaisin kun monella suomiservulla oli 1.6 aikaan saunakenttää yms.

Saa varmasti, mutta ei taida olla ns. "muodisssa" pelata public servereillä custom mappeja, lähes kaikki juurtaa 5on5 matseja. Eli en odottaisi että olisi paljon porukkaa saunaservuilla.

Tosin surf/kz skene elää yhä elinvoimaisena.
 
Pelikriisin saunaservulla on mielestäni porukkaa säännöllisen epäsäännöllisesti, eritoten viikonloppuisin.
 
Ei nyt suoraan liity ehkä CS2 ja en tiedä onko jo implementoitu, mutta tälläinen Valven patentti tuli vastaan:
Latency compensation using machine-learned prediction of user input @ Valve Corp

ropz:n mukaan tuntuu enemmän 64tickrateltä kuin 128tickrateltä eli viilaamista on ja paljon, mutta annetaan aikaa jos tuo nettikoodi saataisiin parannettua.
"It feels bad to criticise that, cos seems Valve are really trying to fix the tick-rate problem, but I think pushing 128 as the norm would be the answer. But who knows maybe years from now this way will be much better and I'll be proven wrong"


r/GlobalOffensive - ropz: "Sub-tick feels more like 64 tick than 128 tick"
 
Jaaha onko se taas kesä Diabloa ja Counteria kuten 23v sitten.

Muistan kun aamuyöllä 5 aikaa nukahti diablossa mättöön niin johku servulle vielä ammuskelemaan ja aamu 8 nukkuu :) hyvä meininki.

Ei vieläkään iron sights tähtäystä mistä kyllä pidän enemmän nykyään. Mutta onko tuo aseen sijanti ruudulla jo CS:Go? tuo keskiasento vaikuttaa luontevammalta eniveis.
 
Ei vieläkään iron sights tähtäystä mistä kyllä pidän enemmän nykyään. Mutta onko tuo aseen sijanti ruudulla jo CS:Go? tuo keskiasento vaikuttaa luontevammalta eniveis.

Asetuksista löytyy muistaakseni kolme eri asentoa, jossa ase näkyy ruudulla. Konsolikomennoilla voi muuttaa aseen sijaintia just eikä melkein mieleisekseen, vaikka ihan siihen keskelle ruutua kuten Quakessa aikanaan. Parissa rynnäkkökiväärissä (AUG ja SG 552) sekä tietysti sitten kaikissa snipereissä on tähtäinkin mukana, eli ne sopii paremmin sitten vaikka CoD-pelisarjaan tottuneille. Pelin perusrynkyt, eli AK-47 ja M4, tulevat tuskin koskaan tähtäintä saamaan.
 
Tänne tipahti beta viimein ja muutama matsi DM hakattu. Ihan hyvältä tuntuu, mutta on kyllä enemmän erilainen kuin mitä ennalta ajattelin. Ehkä hieman CS:S ja CS:GO sekoitus tällä hetkellä, paremmilla grafiikoilla tietenkin.
 
Tänne tipahti beta viimein

Ei millään pahalla, mutta vähän naurattaa ja melkein vituttaa tälläiset "viimein" postaukset. Tietääkseni noita beta-kutsuja on lähetetty tasan kaksi aaltoa tähän mennessä, eli jos et saanut ensimmäisessä niin sait sitten heti toisessa. Alle 1% koko pelaajakunnasta on saanut kutsun. Ja se vitutushan tulee siis siitä, että itselläni on yli 2000 tuntia peliä pelattuna, 19 vuotta vanha Steam-tunnus eikä koskaan mitään banneja missään, 10 year veteran coin CS:GOssa jne ja eipä ole kutsua näkynyt.

Voisit siis vaihtaa asenteesi siihen, että olet yksi niistä erittäin harvoista ja onnekkaista jotka ovat jo nyt kutsun saaneet. Ei mikään "viimein tipahti tännekkin".
 
Ei millään pahalla, mutta vähän naurattaa ja melkein vituttaa tälläiset "viimein" postaukset. Tietääkseni noita beta-kutsuja on lähetetty tasan kaksi aaltoa tähän mennessä, eli jos et saanut ensimmäisessä niin sait sitten heti toisessa. Alle 1% koko pelaajakunnasta on saanut kutsun. Ja se vitutushan tulee siis siitä, että itselläni on yli 2000 tuntia peliä pelattuna, 19 vuotta vanha Steam-tunnus eikä koskaan mitään banneja missään, 10 year veteran coin CS:GOssa jne ja eipä ole kutsua näkynyt.

Voisit siis vaihtaa asenteesi siihen, että olet yksi niistä erittäin harvoista ja onnekkaista jotka ovat jo nyt kutsun saaneet. Ei mikään "viimein tipahti tännekkin".

Turhaan pahoitat mielesi. Peli on todella kesken edelleen ja matsit on täynnä bugien hyödyntäjiä tällä hetkellä, eli mistään pelinautinnosta on vaikea puhua.

mitä erilaista tuossa nyt on vanhaan niin AK:lla ampuminen on selvästi helpompaa verrattuna mätäriin ja uudet serverit tekee myös sen, että tuo pyörii heikommallakin koneella ihan pelattavasti (eli ei enää 300FPS tarvetta).

Tuota betaa ei millään meriiteillä jaeta vaan satunnaisesti. Mikäli noin ajattelee niin kyllähän kismittää kun pelitunnit itsellä pyörii jossain 5-7 tuhannen välissä, että miksei päivästä 1 päässyt pelaamaan :joy:
 
Turhaan pahoitat mielesi. Peli on todella kesken edelleen ja matsit on täynnä bugien hyödyntäjiä tällä hetkellä, eli mistään pelinautinnosta on vaikea puhua.

mitä erilaista tuossa nyt on vanhaan niin AK:lla ampuminen on selvästi helpompaa verrattuna mätäriin ja uudet serverit tekee myös sen, että tuo pyörii heikommallakin koneella ihan pelattavasti (eli ei enää 300FPS tarvetta).

Tuota betaa ei millään meriiteillä jaeta vaan satunnaisesti. Mikäli noin ajattelee niin kyllähän kismittää kun pelitunnit itsellä pyörii jossain 5-7 tuhannen välissä, että miksei päivästä 1 päässyt pelaamaan :joy:
Kiva, jos peli toimii kaikilla servereillä niin, että ak:lla osuu. Erohan go:n puolella on aika valtava, jos pelaa 128tick-serverillä ja kaikilla ping alle 20 vai mm ja jotain 100:n sankareita mukana.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 713
Viestejä
4 493 276
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
mdfds

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom