Myyty Corsair RM750i

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
282
Myytävä tuote: RM750i
Hinta: 60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): CDON 06-03-2014
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Corsair takuun piirissä
Muuta huomioitavaa: Alkuperäinen paketti, kuitin vielä tarkistan ja löytyi.


Sijainti: Petäjävesi
Toimitustapa: Posti/nouto
Maksutapa: Tilisiirto (OP/S-Pankki), mobilepay tai käteinen



Myyty R1v3r käyttäjälle.
 
Viimeksi muokattu:

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 420
jos tähän löytyy kuitti ja kaikki piuhat + tuo laatikossa mainittu takuu, niin mulle kelpais :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
282
jos tähän löytyy kuitti ja kaikki piuhat + tuo laatikossa mainittu takuu, niin mulle kelpais :)
Elikkä laatikko, piuhat ja kuitti löytyi cdon arkistosta, kun aikani sitä etsin. Päivämäärä ja kauppa olikin väärät, tarkista vielä nämä niin voimme jatkaa privalla?
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 420
Elikkä laatikko, piuhat ja kuitti löytyi cdon arkistosta, kun aikani sitä etsin. Päivämäärä ja kauppa olikin väärät, tarkista vielä nämä niin voimme jatkaa privalla?
Onko takuuta kumminkin tuonne 2021 saakka, niinkun tuossa paketissa mainitaan? Jos on, niin sitten käy kyllä mulle ja voit laitella yv:llä jatkoa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
282
Onko takuuta kumminkin tuonne 2021 saakka, niinkun tuossa paketissa mainitaan? Jos on, niin sitten käy kyllä mulle ja voit laitella yv:llä jatkoa.
Siis takuuhan on valmistajan myöntämä ja liikkeet yleensä vain tarjoaa 2-3v loput hoidetaan valmistajan/maahantuojan kanssa (joko kuitilla taikka sarjanumerolla). Eipä nykyyän monetkaan liikkeet laita takuita oikein kuitteihin ja monet yhtiöt eivät edes vaivaudu kuittiin laittamaan koko naurettavuutta, enemmän suomalainen käytäntö. Esim, CDON kuiteissa näitä koskaan lukenut, eikä esim komplet taikka amazon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
595
Jos R1v3r:in tai wsteelix:in kanssa ei kauppoja synny, niin mulle kelpaa. Hp + postit, tilisiirto Osuuspankista.
 
Viimeksi muokattu:

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 420
Siis takuuhan on valmistajan myöntämä ja liikkeet yleensä vain tarjoaa 2-3v loput hoidetaan valmistajan/maahantuojan kanssa (joko kuitilla taikka sarjanumerolla). Eipä nykyyän monetkaan liikkeet laita takuita oikein kuitteihin ja monet yhtiöt eivät edes vaivaudu kuittiin laittamaan koko naurettavuutta, enemmän suomalainen käytäntö. Esim, CDON kuiteissa näitä koskaan lukenut, eikä esim komplet taikka amazon.
Ok. no toivotaan, että valmistajan kanssa onnistuu takuut sitten suorilta. Laitan yv:tä, niin jatketaan sitä kautta loppuun.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 668
Viestejä
4 267 409
Jäsenet
71 542
Uusin jäsen
Kerkki

Hinta.fi

Ylös Bottom