Tuote: Corsair K95 RGB Platinum Cherry MX Brown
Hinta: 60e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): ei muistikuvaa, 2017-18 tienoilla?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa:
Viat: VASEN CTRL -näppäinhattu rikki (tulee mukaan), itse nappi toki toimii. Rannetuen toisesta nikamasta yksi pala poikki, mutta pysyy silti mainiosti näppäimistössä kiinni, ei huomaa käytössä. Rannetuessa ajan patinaa, saa vaihdettua tekstuuria vaihtamalla puolta.
Muuten edelleen oikein mainiossa kunnossa. Cherry MX Brown kytkimillä. Napit just putsattu ja pahimmat pölyt häädetty itse laudasta. Mukana myös kolmoskuvan lisätarvikkeet. Valaistukset ja macrot iCue5 softan kautta. Näppäimistössä myös kätevä USB-portti.
Toimitustapa: nouto/toimitus Kpo alueella, ei alkup. laatikkoa
Maksutapa: käteinen, tilisiirto, Mobilepay, Paypal
Kuvat:
Hinta: 60e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): ei muistikuvaa, 2017-18 tienoilla?
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei
Muuta huomioitavaa:
Viat: VASEN CTRL -näppäinhattu rikki (tulee mukaan), itse nappi toki toimii. Rannetuen toisesta nikamasta yksi pala poikki, mutta pysyy silti mainiosti näppäimistössä kiinni, ei huomaa käytössä. Rannetuessa ajan patinaa, saa vaihdettua tekstuuria vaihtamalla puolta.
Muuten edelleen oikein mainiossa kunnossa. Cherry MX Brown kytkimillä. Napit just putsattu ja pahimmat pölyt häädetty itse laudasta. Mukana myös kolmoskuvan lisätarvikkeet. Valaistukset ja macrot iCue5 softan kautta. Näppäimistössä myös kätevä USB-portti.
Toimitustapa: nouto/toimitus Kpo alueella, ei alkup. laatikkoa
Maksutapa: käteinen, tilisiirto, Mobilepay, Paypal
Kuvat:
Viimeksi muokattu: