Myyty Corsair K100 -näppäimistö, uudenveroinen [TRE]

Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
47
Myytävä tuote: Corsair K100 RGB opto-mekaaninen pelinäppäimistö
Hinta: 170€ 140€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
21.6.2021 Jimms.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Takuuta kaksi vuotta ostopäivästä eli kyllä. Kuitti löytyy sekä sähköisenä että fyysisenä.
Muuta huomioitavaa: Mukaan tulee kaikki mitä alkuperäisessäkin paketissa, eli näppäimistö, rannetuki, ylimääräiset keycapit, keycap puller, sekä itse alkuperäinen paketti.
Kaikki näistä uudenveroisessa kunnossa, ei kulumaa missään, käyttöä on tullut todella vähän. Toimii täysin moitteettomasti.

Myyn koska vaihdoin pienempään näppäimistöön. Mutta rehellisesti sanottuna tämä K100 on kyllä paras full-size näppäimistö mitä olen käyttänyt (olen omistanut kymmeniä näppäimistöjä), joten haikeaa on myydä pois :)
Kytkimethän ovat siis nuo mekaaniset/optiset, lineaariset OPX-kytkimet, jotka kestävät 150M näppäinpainallusta ja aktivointipiste löytyy 1.0mm kohdalta. Tuntuu erinomaiselta sekä kirjoittaessa että pelatessa, ja ääni on omaan korvaan ainakin miellyttävä vaikka onkin metallinen alusta näppäimistössä.
Rannetuki on myös paras sellainen mitä olen ikinä käyttänyt. Yleensä ne on niin kovia ja huonoja etten edes vaivaudu käyttämään niitä ollenkaan, mutta tämän tuntuma on ihanan pehmeä mutta jämäkkä, joten tuntuu erinomaiselta kämmenen ja ranteen alla :)


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Tampereen Kaleva
Toimitustapa: Nouto, voin kuljettaa Tampereen seudulle, mieluiten en lähde postittelemaan mutta voidaan katsoa tilanteen mukaan.
Maksutapa: Käteinen, MobilePay. Tilisiirrolla EN myy aiemman kohdalleni osuneen huijauksen takia. Jos postitan niin maksu etukäteen tai postiennakko oman harkintani mukaan.


Myyty käyttäjälle KonaKona hintaan 120€+postit.



Kuvat:

IMG_6150.JPEG
IMG_3284.jpg
IMG_3267.jpg
IMG_6149.JPEG
IMG_6151.JPEG
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 664
Viestejä
4 221 012
Jäsenet
71 092
Uusin jäsen
Joose Roivas

Hinta.fi

Ylös Bottom