• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Corsair HS60 PRO Surround -pelikuulokkeet 44,90€

Hampsteri

Kukkuu pulut
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 001
Laitoin nämä aikaisemmin aamulla tilaten 14-vuotiaalle pelailuun, tulikohan tehtyä virheostos? Ei mitään hajua millaiset mutta vaikuttivat olevan selkeästi edullisimmat "merkkiluurit" tällä hetkellä :D
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
116
Voisin kommentoida että viime viikon koetin päällisin puolin saman näköistä Corsair HS70 PRO viritellä tilaääniltään vastaamaan/ylittämään Logitech G930.
Ei vain onnistunut.. Oma ohjelmisto, Windows Sonic ja Dolby Atmos testattu. DTS X vielä kokeilematta mutta tämä ilmeisesti vaatii tuen myös peliltä.
 
Liittynyt
24.03.2021
Viestejä
194
Tarjous on näemmä vielä voimassa.

Itselläni on Corsair HS60 headset (ilman PRO:ta), uskoisin että on ainakin joiltain osin sama tuote. Maksoin pari vuotta sitten 30€-40€ Black Fridayssa kun normaali hinta olisi ollut 60-70€. Ilman aiempaa kokemusta kyseisenlaisista kuullokkeista täytyy todeta että olen ihan tykännyt, varsinkin kun ei-pro:ssa mukana tuli USB-sovitin (toimii ns idioottivarmasti, normaali 3.5mm TRRS on myös käytettävissä). Äänenlaatu on pelikäyttöön kelvollinen. Mikin saa irti ja vasemmalla puolella on volumerulla sekä mikrofonille hardware mute-nappi. Itselläni on iso pää (n. 61) ja säätövaraa on siihen suuntaan enemmän kuin riittävästi.

Yksi huono puoli on että korvalehdet eivät mene kunnolla kuulokkeen sisälle, vaan kuulokkeen pehmustinosa painaa niitä. Tämä on itseäni häirinnyt vain vähän, mutta saatata häiritä jotain toista enemmänkin. Olen kova hikoilemaan, mutta ei se näissä ole juuri häirinnyt vaikka toki ei mikään hengittävä malli olekaan ja saattaa jollekin olla ongelma. Ulkopuolisia ääniä kuulokkeet eivät kovin hyvin eristä.

Johto tuntuu kestävältä, olen pari kertaa rullannut toimistotuolilla sen yli (alla on paksu matto). Sanka on metallia ja ei mene helposti poikki. Kuulokkeen toinen pehmuste irtosi kun runnoin kuulokkeen laukkiin, mutta kuumaliimalla paikkasin sen. Kaiken kaikkiaan tuote tekee sen mitä kuuluukin ja on hintaluokassaan laadukkaan oloinen, tosin parempiakin varmasti on.

Voisin kommentoida että viime viikon koetin päällisin puolin saman näköistä Corsair HS70 PRO viritellä tilaääniltään vastaamaan/ylittämään Logitech G930.
Ei vain onnistunut.. Oma ohjelmisto, Windows Sonic ja Dolby Atmos testattu. DTS X vielä kokeilematta mutta tämä ilmeisesti vaatii tuen myös peliltä.
Puolittaisena sivuhuomiona että 3D-äänet ainakin tällä HS60-setillä vaatii käsittääkseni erillisen USB-sovittimen (jokaa ainakin minulla tuli mukana).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 664
Viestejä
4 221 072
Jäsenet
71 092
Uusin jäsen
Joose Roivas

Hinta.fi

Ylös Bottom