Myyty Corsair 750W SF Series SF750 Platinum [TURKU]

Liittynyt
30.04.2018
Viestejä
259
Myytävä tuote: SF Series™ SF750 — 750 Watt 80 PLUS® Platinum Certified High Performance SFX PSU (EU)
Hinta: 85€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Proshop / 24.4.2020
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa:


SFX- virtiksien kuningas, mikä tuntuu olevan loppu kaikkialta. Uudenveroinen, todella pienellä käytöllä ollut. Mukaan tulee kaikki, mitä uutenakin.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Turku
Toimitustapa: Nouto/Posti
Maksutapa: Mobilepay/tilisiirto


Kuva:
 
Liittynyt
30.04.2018
Viestejä
259
Luulisin, että nouto olisi etusijalla? Olet myös maininut ja myynyt muissa myyntiketjussasi näin?
Näytönohjaimen osalta merkitsin ilmoituksen vain noudolla ja toisessa tapauksessa minulle ilmaistiin säännöistä ja näin ollen myin tuotteen ensimmäisenä hp:n tarjonneelle.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 361
Näytönohjaimen osalta merkitsin ilmoituksen vain noudolla ja toisessa tapauksessa minulle ilmaistiin säännöistä ja näin ollen myin tuotteen ensimmäisenä hp:n tarjonneelle.
Nouto ohitsee aina, jos itse olet maininut siitä ennen tai jälkeen.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Nouto ohitsee aina, jos itse olet maininut siitä ennen tai jälkeen.
Ei pidä paikkaansa ylläpidon mukaan:

Eli pitää siis kauppa-alueen sääntöjen mukaan myydä HP:n ensiksi tarjonneelle, jos postitus on vaihtoehtona.
 

Trollercoaster

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.06.2020
Viestejä
401
Nouto ohitsee aina, jos itse olet maininut siitä ennen tai jälkeen.
Se että nouto on listattu ennen postitusta ei ole sama kuin maininta "nouto etusijalla". Lisäksi tarjous on jo hyväksytty ennen postiasi, eli HP:n huutaminen ei edes tästä näkökulmasta auttaisi.

Itse asiassa jos pilkkua viilataan, "nouto etusijalla" ei tarkoita mitään sääntöjen puitteessa. Se on kuitenkin hyvä lisätä, ja yleensä ihmiset kyllä kunnioittavat jos se on mainittu etukäteen sitä vaikkei sillä "lakisääteistä" merkitystä olisikaan.

Kunnioituksesta puheen ollen minusta on aika alhaista ruveta angle shottaamaan jo sovittua kauppaa.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
2 361
Ei pidä paikkaansa ylläpidon mukaan:

Eli pitää siis kauppa-alueen sääntöjen mukaan myydä HP:n ensiksi tarjonneelle, jos postitus on vaihtoehtona.
Myyjä oli maininut toisesta tuotteesta vain " Nouto", tämän takia mainitsin siitä, että jos hän luopuisi myös virtalähteestä sekä myös emolevystä samalla käynnillä (noudolla). Toki hän mainitsi "jälkikäteen", että "odottaa maksua", niin minulla ei ole enää mitään sanottava.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 164
Viestejä
4 214 122
Jäsenet
71 010
Uusin jäsen
vembula

Hinta.fi

Ylös Bottom