Commodore (C64, C128 ym)

Missä hinnoissa c128 paketti levyasemma ja kasettiasemalla mahtaa nykyisin olla? Torista enkä huuto.netistä löytyänyt mitään vertailua. Ebayssä ny omat hinnaat.
Jos tarjolla niin hinta tuollaisesta paketista on n.200-300€ yhteensä. Halvin varmaan 128+1541+1530 kallein hyväkuntoinen 128D + Load-It kasettiasema.

Itsellä lojunut kaapissa jo 24 vuotta C64 ja iso pahvilaatikollinen alkuperäisiä kasettipelejä. Ei tuolla tee mitään kun joku nyysi muuttopäivänä kaikki oheislaitteet, johdot ja virtalähteen kun silmä vältti. On niin ajan kellastama että ei tuota ilkeä myymäänkään ruveta, vielä kun ei tiedä edes mitä tuosta ilkiää edes pyytää, ja toimiiko?.

Itsellä lojunut kaapissa jo 24 vuotta C64 ja iso pahvilaatikollinen alkuperäisiä kasettipelejä. Ei tuolla tee mitään kun joku nyysi muuttopäivänä kaikki oheislaitteet, johdot ja virtalähteen kun silmä vältti. On niin ajan kellastama että ei tuota ilkeä myymäänkään ruveta, vielä kun ei tiedä edes mitä tuosta ilkiää edes pyytää, ja toimiiko?.
Kyllä tuo kuitenkin on pakettina 50-100€ arvoinen riippuen mitä pelejä on mukana.

Huutonetin retrokoneosastolle vaan, kyllä se siellä hintansa hakee. Joku varmasti tykkää kun pääsee testailemaan ja palauttamaan koteloon alkuperäistä väriä.

Foorumin käyttäjistä joku lienee ostanut Electrowaren tekemiä C64 -virtalähteitä, jos niin mitä mieltä noista? Itsehän hieman hetken mielijohteesta jo pistin tilaukseen eBaystä moisen ja olihan se melko kallis suhteessa siihen mitä maksoin itse koneesta oheislaitteineen kun pari vuotta sitten kyseisen masinan uudestaan hankin.

Alkuperäinen virtalähdekin kyllä toimii ja viimeksi kun mittasin pari vuotta sitten niin 5V linja oli muistaakseni 5.1v eli paniikkia ei kai pitäisi olla tuonkaan kanssa. Hyvin vähän tuota on käytetty mittauksen jälkeen.

Foorumin käyttäjistä joku lienee ostanut Electrowaren tekemiä C64 -virtalähteitä, jos niin mitä mieltä noista? Itsehän hieman hetken mielijohteesta jo pistin tilaukseen eBaystä moisen ja olihan se melko kallis suhteessa siihen mitä maksoin itse koneesta oheislaitteineen kun pari vuotta sitten kyseisen masinan uudestaan hankin.

Alkuperäinen virtalähdekin kyllä toimii ja viimeksi kun mittasin pari vuotta sitten niin 5V linja oli muistaakseni 5.1v eli paniikkia ei kai pitäisi olla tuonkaan kanssa. Hyvin vähän tuota on käytetty mittauksen jälkeen.
Mulla on sen Puolalaisen kaverin tekemä virtis, mutta tätä kyllä suosittelen jos ei itse jaksa ovikiilaa alkaa turvaamaan.

Itsellä on tuollainen missä myös virrat 1541-II levyasemalle. Hyvin on toiminut noin 6 vuotta.

Minulla on ollut tuo malli useamman vuoden käytössä eikä siitä ole mitään moitittavaa sanottavana.

Statistiikka

Viestiketjuista
274 946
Jäsenet
77 252
Uusin jäsen
infernaalinen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom