• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Ruoka Celsius energiajuoma 355ml x 24kpl orange tai cactus lime 24€

Tuote:Celsius energiajuoma 355ml x 24kpl
Tarjoushinta:24 €
Normaalihinta:59,76€
Kauppa:Netin makein ostosparatiisi
Voimassa:
Linkki:Celsius Oasis Vibe kaktus-lime energiajuoma 355ml x 24kpl

Kommentti tarjouksesta:

Sokeriton energiajuoma. Päiväys 10.04.2026. En tiedä ovatko nuo mistään kotoisin, mutta suht halvalla saisi. Kommentoida saa jos tietää mausta.

Näyttökuva 2026-02-27 172826.png

Ihan juotavia on molemmat, Oasis Vibe alkoi viimeksi pidemmän päälle maistua liian makealta. Mutta kai sitä tuohon hintaan on taas pakko tilata.

Orange Rushista kannattaa huomioida, että sisältää inkivääriuutetta ja se myös maistuu tuotteessa jonkin verran. Viimeksi en tätä itse hoksannut tilatessani ja maku tuli hienoisena yllätyksenä, eikä itselle niinkään positiivisena. Toki jos inkivääri maistuu, niin varmasti tuokin menee helposti kurkusta alas.

Orange Rushista kannattaa huomioida, että sisältää inkivääriuutetta ja se myös maistuu tuotteessa jonkin verran. Viimeksi en tätä itse hoksannut tilatessani ja maku tuli hienoisena yllätyksenä, eikä itselle niinkään positiivisena. Toki jos inkivääri maistuu, niin varmasti tuokin menee helposti kurkusta alas.
Hämmentävää lukea, kun en oo ikinä kiinnittäny huomiota ja oon vetäny tota aivan varmasti toistasataa tölkkiä :D Toki tykkään myös inkiväärishoteista ja esim. Fentimansin inkiväärioluesta.

Täytyy ensi kerralla kyllä kiinnittää oikein huomiota. Oasis Vibe taas ei itelle uponnut yhtään.

Vinkkinä vielä, jos sattuu olemaan Verkkokauppa.com lähellä. Vähän kalliimpi, mutta Urjalasta postitkin pienimmillään 3,99€. Saatavilla myös Cosmic Vibe makua.

1772221517740.png

Statistiikka

Viestiketjuista
301 423
Jäsenet
81 986
Uusin jäsen
Tozaah

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom