CellMapper

Tuota. Nyt kun olen hieman makustellut lähitornin tilannetta sen jälkeen kun joku kävi ajamassa ilmeisesti samaan aikaan syvin ja elisan 5g;n kartalle,niin hämmästelen sitä,että syvin n28 keilat on lyhyempiä kuin elisan n1 ja samaan aikaan ajolla ei ilmestynyt elisalle n28 keilaa?

Voiko elisa olla noin paljon parempi? Olin jo aikeissa hommia elisan prepaidin tuon tornin ympäripyörimiseen,mutta nuukuus iski semminkin kun en nyt ole ,ainakaan hetkeen vaihtamassa ,koska paperilla syvillä on parempi kattaus,mutta onko reaalimailmassa sittenkään?

Viimeksi muokattu:
Tuota. Nyt kun olen hieman makustellut lähitornin tilannetta sen jälkeen kun joku kävi ajamassa ilmeisesti samaan aikaan syvin ja elisan 5g;n kartalle,niin hämmästelen sitä,että syvin n28 keilat on lyhyempiä kuin elisan n1 ja samaan aikaan ajolla ei ilmestynyt elisalle n28 keilaa?

Voiko elisa olla noin paljon parempi? Olin jo aikeissa hommia elisan prepaidin tuon tornin ympäripyörimiseen,mutta nuukuus iski semminkin kun en nyt ole ,ainakaan hetkeen vaihtamassa ,koska paperilla syvillä on parempi kattaus,mutta onko reaalimailmassa sittenkään?
Tässä tapauksessa SYV:llä on tuolla alueella tiheämmässä 5G-tukiasemia kuin Elisalla, niin siinä myös tukiasema, mihin puhelin ottaa kiinni, vaihtuu tiheämpään. Elisalla ei ole kuin yksi 5G-tukiasema tuolla alueella niin puhelin roikkuu siinä yhdessä tukiasemassa pidemmän matkaa, kun ei ole muita 5G-tukiasemia, mihin ottaa kiinni. Siksi ero keilojen pituudessa. Tuo n28 puuttuminen sen kakkossektorin osalta selittynee sillä, että puhelin on vain roikkunut n1 taajuudella n28 sijaan kuuluvuuden rajalle eikä ole sitä vaihdellut välillä.

Tosiaan,mutta samalla rajoittuneilla tiedoillani hämmästelen sitä,että n1:n kadotessa ei käyttäisi toviksi n28 kun kuitenkin taajuudessa sen verran eroa. Toki autolla ehtii liian ripeästi jotta pikku nyanssit tulisi esiin.

Hyvää työtä jotkut tekee. Cellmapperi on ollut itselle vain sellainen pikku harraste,vähän kuin muuttolintujen kevät appi. Ilostuu pienistäkin uutuuksista.

Statistiikka

Viestiketjuista
276 436
Jäsenet
77 473
Uusin jäsen
JP18347

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom