Moi,
Oon kartoittanut kovasti oman asuinalueen ympäristöä saadakseni noi verkkojen rajat selville mutta tuo nettiohjelma ottaa välillä päähän tai sitten en osaa sitä.
Saisiko
@olkitu sinne kehittäjälle viestiä parannuksiin?
1. Alueiden väritystä reilusti laajemmaksi (nyt violetti ja turkoosi vain?) ja jos useampi päällekkäin niin esim painallus antaa vaihtoehdon pienenä pop-up ikkunana tms josta voi valita sitten minkä haluaa?
2. Minulle tulee välillä asema (LTEWatch), jota en löydä kartalta kun tutkin lähi tolpat. voiko näitä etsiä?
3. Pystynkö itse rajaamaan noita mitattuja alueita esim pienemmäksi ja sitten tehdä uudestaan lenkin ja katsomaan että rajat päivittyivät.
Muuta:
Oliko kännykänsovellukseen mahdollisuus käyttää esim 2 eri operaattoria yhtä aikaa ja kerääkö tuo sovellus niitä muitakin taajuuksia samaan aikaan? Hetkellisesti näen toisen solun kun se on vaihtamassa siihen, mutta mietin niitä toisia taajuksia kerääkö. Nokia 8 ja Samsung A10 käytettävissä atm.
Onkos mitenkäs mahdollista että saan kännykkään ohjelma, jolla voin sitten Wifissä tarkkailla noi antennin arvoja? Kun vähän vaikea säätää katolla antennia ja olla koneella sitten katsomassa tuloksia. LTEWatchia käyttänyt, mutta Huawein auttamattaa vanha (2015/17) ja se ees-taas ravaaminen..