CDON.COM -konkurssikypsä pulju? Älkää tilatko mitään ainakaan tällä hetkellä.

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
483
Onko tietoa, että mikä kyseistä puljua vaivaa? Onko he uskomattoman välinpitämätön pulju vai onko siellä joku muu juttu pielessä? Kaikki alkoi siitä kun tilasin kyseisestä puljusta tuotteen, kuvitellen, että noinkin tunnetun liikkeen kanssa asiointi olisi vaivatonta.

Noh, tuote saapui kohtuullisen nopeasti, mutta paljastuikin, että se oli DOA. Harmittelin ja olin soittamassa CDON palveluun, mutta siellä ei ole puhelinpalvelua. Koitin ottaa chatilla yhteyttä, mutta chat on suljettu. Laitoin sähköpostitse sinne viestiä, että pitäisi saada osoite, johon voi palauttaa tuotteen, jotta uusi voidaan lähettää tilalle. Kesti yli viikko kun sieltä vastattiin, että he lähettävät uuden sähköpostin jossa kerrotaan mihin osoitteeseen RMA-tuotteen voidaan palauttaa. Tämän jälkeen mitään ei ole kuulunut. Lähetin yhden sähköpostin perään ja mitään ei ole kuulunut siihenkään. On aika kusetettu olo kun yritykseen ei ole käytännössä MITÄÄN keinoa olla yhteydessä tällä hetkellä. Puhutaan kuitenkin reilusti yli 100e tuotteesta joka olisi kiva saada käyttöön.

Mitä laki sanoo tämmöisissä asioissa? Tekisi mieli ottaa jo kuluttajasuojaan yhteyttä. Ei se voi mennä niin, että en ole saanut viallista tuotetta edes postitettua kun missään ei kerrota mihin se voidaan postittaa. Se on jo kuukauden odottanut tuossa pöydällä sitä, että he viimein lähettäisivät sen osoitteen johon tavara voidaa palauttaa. Ei helvetti :facepalm:.

Rupesin tutkimaan CDONin facebook-sivuja ja näköjään todella usealla henkilöllä on samoja ongelmia palautuksien kanssa. Osalla kuukausien saatavat saamatta. Ainakin varmaa on se, että meni boikottiin kyseinen paskapulju samantien. Palkkaisivat lisää väkeä, jos siellä on liikaa tilauksia jonossa. Kuukauden odottelu siihen, että vastataan sähköpostiin on mielestäni sietämätön
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Minä olen tyytyväinen CDON.com asiakas. En ole ostanut mitään 100 euro tuotteita sieltä mutta esim PC pelejä, elokuvia ja sellaista. Olen ostanut varsinkin pelejä sen jälkeen kun ostin uuden budjetti peli kannettava tietokoneen keväällä 2017. Kannettavan en ostanut CDON.COM:ist ja ainoat tuotteet mitä olen ostanut on PC pelejä ja elokuvia.

Varsinkin nuo download koodit CDONist esim PC peliin niin täytyy sanoa että koska minulla on IT tausta minulle on yhteistyö CDON:com kanssa helppoa, mutta jos on umpisurkea tietokonemailmassa voi olla hankalaa.

Minä kyllä tilaan tuotteita jatkossa CDON.COM:ista ja olen tyytyväinen asiakas.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.03.2017
Viestejä
1 100
Tuote oli DOA, tilasitko BOAN vai mitä en nyt ymmärrä?
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Tuote oli DOA, tilasitko BOAN vai mitä en nyt ymmärrä?
DOA = Dead on arrival. Tuote ei toimi kun tulee perille.

En tiedä minkä maksun hän on valinnut, mutta olen tilannut paljon tuotteita ja aina maksanut heti Online pankin kautta siis ennen kuin tuote on saapunut.

Minä kyllä tilaan tuotteita jatkossa CDON.COM:ista ja olen tyytyväinen asiakas.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 172
Hieno otsikko taas. Joku hermanni ei ole saanut asiaansa hoidettua, niin tokihan kyse on konkurssista. :facepalm:

Ja siis eiköhän tämä olisi mahtunut sinne ko. puljulle omistettu ketjuun muutenkin.

Cdonin palautusprosessi on kieltämättä palautteen perusteella vähän nihkeä, hienosti on kaikki muu heidän kanssaan toiminut. Itselläni ei ole ollut kuin yhden kerran ongelma tilauksen kanssa ja se hoitui silloin simppelisti ja nopeasti aspan kanssa.
 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 293
Jos firman konkurssikypsyydestä ei ole näyttöä ja keskustelu koskee vain CDONin kankeaa palautusprosessia niin jatketaan täällä CDON.com
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
248 208
Viestejä
4 330 535
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom