Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

MWIII-S5-ANNOUNCEMENT-TOUT-FINAL.jpg


Fully Revealed: Season 5 Content Drop for Modern Warfare III, Call of Duty: Warzone, and Call of Duty: Warzone Mobile

https://www.callofduty.com/blog/2024/07/call-of-duty-modern-warfare-iii-warzone-wzm-season-5-essential-maps-modes-zombies-announcement

Season 5 for Call of Duty: Modern Warfare III, Call of Duty: Warzone, and Call of Duty: Warzone Mobile goes live on Wednesday, July 24 beginning at 9 AM PT across all platforms.
 
Call of Duty: Warzone Season 5 Patch Notes

Tuesday, July 30, 2024

https://www.callofduty.com/patchnotes/2024/07/call-of-duty-mwiii-warzone-season-5-patch-notes


WEAPONS

>> Submachine Guns <<
  • RAM-9
    • Bruen Heavy Support Grip Underbarrel Attachment is no longer able to be equipped without a compatible Barrel.
  • SUPERI 46
    • Max Damage Range decreased to 12.7 meters, down from 13.97.
    • We have removed the Mid Damage Range
    • Min Damage of 25 now starts at 25.4 meters instead of 34.3 meters.
>> Handguns <<
  • COR-45
    • Increased rate of fire to 450rpm, up from 240rpm.
    • XRK TR9 Trigger Action
      • Decreased rate of fire penalty to -15%, down from -25%.
    • XRK Lightning Fire Trigger Action
      • Decreased rate of fire benefit to 22%, down from 25%.
  • TYR
    • Hel’s Reach Short Barrel
      • Incompatible Optic Attachments are no longer able to be equipped.
>> Melee <<
  • PUSH DAGGER
    • Added heavy swing melee functionality.
    • B.E.A.S.T. Glove Blueprint
      • Added a ragdoll effect to the heavy swing melee functionality.
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä, tässä nyt pari päivää pelannut kun ollut kotosalla. Koko ajan tulee turpaan 100lvl tyypeiltä, täydellinen aimi ja täydellinen aavistus aina joka nurkasta että missä milloinkin itse olet. Menee vähän mielenkiinto koko pelistä.
 
En tiedä, tässä nyt pari päivää pelannut kun ollut kotosalla. Koko ajan tulee turpaan 100lvl tyypeiltä, täydellinen aimi ja täydellinen aavistus aina joka nurkasta että missä milloinkin itse olet. Menee vähän mielenkiinto koko pelistä.
Joo. Ja killcam näkyy tai yleensä ei. Vieläpä noi kaikista uskomattomimmat tapot (300metristä headshot smg:lla ja instat kuolema täysillä plateilla) eivät näytä killcamia. Nuokin mitä näkyy, on käytännössä aina kuolema aimassistin takia, se kun lukittuu kohteeseen kuin lämpöohjus eikä siitä pääse mihinkään. Ja se taitaa vielä lukittua pään ympärille. No ei siinä, pelatkaa vaan ohjaimilla -tämä peli on selvästi tehty sitä varten

No mutta ei se sentään aina mene noin. Edellispäivänä näin sentään YHDEN asiallisen tapon, eli tyyppi heitti itselleen savun ja sitten napsi minut sieltä savun keskeltä lämpötähtäimellä
 
Joo. Ja killcam näkyy tai yleensä ei. Vieläpä noi kaikista uskomattomimmat tapot (300metristä headshot smg:lla ja instat kuolema täysillä plateilla) eivät näytä killcamia. Nuokin mitä näkyy, on käytännössä aina kuolema aimassistin takia, se kun lukittuu kohteeseen kuin lämpöohjus eikä siitä pääse mihinkään. Ja se taitaa vielä lukittua pään ympärille. No ei siinä, pelatkaa vaan ohjaimilla -tämä peli on selvästi tehty sitä varten

No mutta ei se sentään aina mene noin. Edellispäivänä näin sentään YHDEN asiallisen tapon, eli tyyppi heitti itselleen savun ja sitten napsi minut sieltä savun keskeltä lämpötähtäimellä
Joo ja ymmärrän kyllä sen että tässä pelissä on paljon minua parempia pelaajia, eikä siinä mitään mutta jotenkin vaan tuntuu suurin osa peleistä siltä että ei ole vastustajilla puhtaat jauhot pussissa. Olen pelannut muutaman kerran suomicustom-pelejä ja niissä on ihan eri meininki.
 
Uu, mahtavaa. Palkintona Black ops 6:n betan pelaamisesta jotain ("lunastaaksesi katso battle passia tms."). Kieltämättä aikamoinen yllätys, oli nimittäin Codi Pointsit vedetty nollille.

1725901989012.png

Hyvin ne siellä kyllä vetää... En tiedä mitähän tuosta betailusta olisi ollut tarkoituksena saada?
 
Call of Duty: Warzone Season 6 Patch Notes

Thursday, September 19, 2024

https://www.callofduty.com/patchnotes/2024/09/call-of-duty-mwiii-warzone-season-6-patch-notes


WEAPONS

>> Battle Rifles <<
  • DTIR 30-06
    • Max Damage decreased to 45, down from 48.
    • Near-Mid Damage deceased to 38, down from 45.
    • Mid Damage decreased to 36, down from 41.
    • Min Damage deceased to 35, down from 36.
    • Headshot Modifier decreased to 1.35x, down from 1.5x.
>> Light Machine Guns <<
  • RAAL MG (MWII)
    • JAK Protean Conversion Kit
      • Headshot Modifier decreased to 1.67x, down from 3x.
      • Neck Modifier decreased to 1.5x, down from 2x.
      • Upper and Lower Torso Modifiers decreased to 1.5x, down from 2x.
      • Arm Modifier decreased to 1.2x, down from 2x.
 
Call of Duty: Warzone Season 6 Patch Notes

Tuesday, September 24, 2024

https://www.callofduty.com/patchnotes/2024/09/call-of-duty-mwiii-warzone-season-6-patch-notes


WEAPONS

>> Battle Rifles <<
  • DTIR 30-06
    • Increased recoil gun kick to 32deg/s, up from 27.5deg/s.
    • Fixer 1.4 Long Barrel
      • Increased recoil gun kick by 3%.
      • Increased horizontal recoil and vertical recoil by 8%.
    • Sanctum-60 Long Barrel
      • Increased recoil gun kick by 3%.
    • Shadowcaster Suppressed Barrel
      • Increased recoil gun kick, horizontal recoil, and vertical recoil by 4%.
    • Demo Nimble Stock
      • Increased horizontal recoil and vertical recoil by 4%.
    • Rifleman 200 Stock
      • Increased recoil gun kick, horizontal recoil, and vertical recoil by 3%.
 
Harmillinen yllätys. Ovat viimeisimmässä Black ops launcher pakotuspäivityksessä rikkoneet sen. Eli kun heidän servu kippaa tai peli muuten kaatuu, niin ei pääse enää reconnectaa samaan pelisessioon
 
Warzone pyörii itsellä uusimman päivityksen jälkeen paljon huonommin kuin ennen. Hyvä jos edes 100fps saa. Onko muilla samaa havaittavissa?
 
Warzone pyörii itsellä uusimman päivityksen jälkeen paljon huonommin kuin ennen. Hyvä jos edes 100fps saa. Onko muilla samaa havaittavissa?
Ootko grafiikka-asetuksia katellu? Itellä oli säätänyt kaikki tappiinsa.
Muuten pyörii kyllä fps:t siellä missä ennenkin, kun asetukset muutti jotakuinkin samoiksi mitä olivatkin.
 
Samat on kun ennenkin. Ei eroa niissä.
Steamin kautta ollut ainakin ongelmia ja fps palautunut suunnilleen aiemmalle tasolle kun vaihtanut battle.netin puolelle. Toinen mikä nostaa kans muutaman fps:n kun laittaa voice chatin party only asetukselle.

Minulla fps laski reilusti MW3:een verrattuna vaikkei tämä sen paremman näköinen peli ole.
 
Joo Steamista itsellä on peli. Ja itekkin tuossa lueskelin nettiä että muilla ollu samaa vikaa.
 
Eihän tämä ole pelikelpoinen nykyään. Jatkuvasti pukkaa jotain helvetin Directx erroria, pisimmillään päässyt Warzonessa siihen saakka että maahan on päässyt yhden aseen noukkimaan.
 
Pleikkarille kaipaisin warzoneen peliseuraa. Ärsyttää, kun teami on aina vajaa jos joku kuolee kesken pelaamisen. Tuntuu, että kukaan ei jaksa odotella, että saadaan takaisin peliin.
Milelellään hieman varttuneempaa porukkaa ja henkilöitä jotka ei pahoita mieltä jos sattuu viikonloppuna muutaman oluen ottaa pelaamisen parissa.

PSN: BilriX
 
Jotenkin tulee sellainen "kömpelö" tunne nyt kun yrittää pelata tuolla Warzonen puolella. Pelin valikoista lähtien kaikki on sellaista kömpelöä ja se pelaaminen vasta muuttuikin. Tuo tuntuu sellaiselta aivan liian aikaisin julkaistulta raakileelta...Aika paljon tulee kohtia kun ajattelee "voi miksi..." ja syvä huokaus.
 
Alertness perkki ilmeisesti taas bugaa? Ei tuo ainakaan äsken varoitellu juuri ollenkaan vaikka kuulaa tulee joka suunnasta. Pari kertaa välähti vähän jossain mutta tuskin sen noin pitäis toimia? Tekstillä se kyllä varoitti kun joku on lähellä, mutta onko tietoa pitäiskö sen näyttää ruudun reunassa sitä oranssia väriä aina kun joku tähtää?
 
Alertness perkki ilmeisesti taas bugaa? Ei tuo ainakaan äsken varoitellu juuri ollenkaan vaikka kuulaa tulee joka suunnasta. Pari kertaa välähti vähän jossain mutta tuskin sen noin pitäis toimia? Tekstillä se kyllä varoitti kun joku on lähellä, mutta onko tietoa pitäiskö sen näyttää ruudun reunassa sitä oranssia väriä aina kun joku tähtää?
Alertness heittää sen "enemy nearby"-tekstin, jos vihu on 30m säteellä.
Ruudun sivuille tulee palkit, jos joku tähtää sinua tähtäimen kanssa (ads) 250m matkan sisältä mistä tahansa suunnasta.
Kumpikaan edellämainituista ei tapahtune, jos vihulla on Cold-Blooded.
 
Alertness heittää sen "enemy nearby"-tekstin, jos vihu on 30m säteellä.
Ruudun sivuille tulee palkit, jos joku tähtää sinua tähtäimen kanssa (ads) 250m matkan sisältä mistä tahansa suunnasta.
Kumpikaan edellämainituista ei tapahtune, jos vihulla on Cold-Blooded.
Kiitos, tuo oli tärkeä tieto. Toimiko tuo jo edellis kausilla samalla tavalla tuo alertness perkki että jos vihuilla on ollu käytössä Cold-blooded perkki että sitten ei tarkoituksellisesti toimi toi alertness perkki? Vai tuliko uutena tällä seasonilla? Eli ainakin se cold-blooded perkki kannattaa olla käytössä ellei sitten käy niin että enää ei viholliset hätkähdä kun tähtäilee, koska ne käyttää mielummin tätä 2-platen perkkiä tai tietysti jollain varmasti on se ghostikin käytössä?

Meniköhän tuo ajatus nyt oikein näin aamusta....

Edit, vieläkö se ghosti on yhtä huono kuin edellis kausilla?
 
Kiitos, tuo oli tärkeä tieto. Toimiko tuo jo edellis kausilla samalla tavalla tuo alertness perkki että jos vihuilla on ollu käytössä Cold-blooded perkki että sitten ei tarkoituksellisesti toimi toi alertness perkki? Vai tuliko uutena tällä seasonilla? Eli ainakin se cold-blooded perkki kannattaa olla käytössä ellei sitten käy niin että enää ei viholliset hätkähdä kun tähtäilee, koska ne käyttää mielummin tätä 2-platen perkkiä tai tietysti jollain varmasti on se ghostikin käytössä?

Meniköhän tuo ajatus nyt oikein näin aamusta....

Edit, vieläkö se ghosti on yhtä huono kuin edellis kausilla?
Niin pitkään kuin muistan, Cold-Blooded on toiminut samalla tavalla High Alertin kanssa.
Ghost toiminee yhtä hyvin/huonosti kuin aiemminkin kävellen tai nopeammin liikkuen.
 
Niin pitkään kuin muistan, Cold-Blooded on toiminut samalla tavalla High Alertin kanssa.
Ghost toiminee yhtä hyvin/huonosti kuin aiemminkin kävellen tai nopeammin liikkuen.
Eikö Ghost perkki muutettu huonommaksi silloin joskus kauan sitten? Muistelisin että sitä muutettiin aika rajusti huonompaan suuntaan, mutta siitä on todella kauan.

High Alertin toiminta menny osittain aivan näköjään kokonaan ohitte. Kiitos selvennyksestä. Eihän tuo sitten muuttunutkaan (Alertness). Tai muuttuihan se sen verran että tulee tosiaan tuo varoittava teksti ruutuun niinkuin sanoitkin.

Edit, pitää tänään nyt vähä tutkia toimiiko se Alertness vai bugaago se. Eilen se ei ainakaan varoitellu ja viime seasoneilla se toimi ihan ok, paitsi että jonkun seasonin alussa oli muuten sama ongelma että tuo High Alert ei oikein alkuun tahtonu vörkkiä...
 
Eikö Ghost perkki muutettu huonommaksi silloin joskus kauan sitten? Muistelisin että sitä muutettiin aika rajusti huonompaan suuntaan, mutta siitä on todella kauan.

High Alertin toiminta menny osittain aivan näköjään kokonaan ohitte. Kiitos selvennyksestä. Eihän tuo sitten muuttunutkaan (Alertness). Tai muuttuihan se sen verran että tulee tosiaan tuo varoittava teksti ruutuun niinkuin sanoitkin.

Edit, pitää tänään nyt vähä tutkia toimiiko se Alertness vai bugaago se. Eilen se ei ainakaan varoitellu ja viime seasoneilla se toimi ihan ok, paitsi että jonkun seasonin alussa oli muuten sama ongelma että tuo High Alert ei oikein alkuun tahtonu vörkkiä...
Tais olla joskus WZ2(?), kun Ghost nerffattiin kunnolla ja sen jälkeen on saattanut jotain pieniä buffeja ja nerffejä tulla vuoronperään.
Alertness vaikuttaisi ainakin itsellä toimivan. Tosin se ei taida näyttää sitä suuntaa mistä sinua tähtäillään, vaan tulee pelkästään palkit vasempaan ja oikeaan laitaan, tähdättiinpä mistä suunnasta tahansa.
 
Jos jotakin, niin askeläänet on nyt parantunut hurjasti. Vihdoin pystyy äänistä päättelemään missä vihu menee!

Mouse acceleration on oletuksena päällä (löytyy mouse calibration alta säädin). Kannattaa disabloida, jos tuntuu myös, ettei osu mihinkään ja ohjaus on aivan levoton
 
Ja sitten talossa jossa on kahdet tikapuut, sisällä sekä ulkona ei erota yhtään kummasta vihu tulee. Äänimaailma on vähän ja niin ja näin. Osa kilahduksista tulee vieläkin liian kovaa muttei onneksi niin kovaa kuin nuo ilmoitusäänet joskus tuli. Taas lippaan tyhjenimistä ei huomaa ollenkaan. Täytyy lonkalta ihan arvioda koska lipas on tyhjä jos kerkeis asetta vaihtamaan. Harvemmin kyllä kerkeää...Ei kuitenkaan uskalla pitää ääniä vieläkään kovalla että kuulis askeleet kun sitten jotkut äänet tulevat niin kovaa että kottikärryllinen kuraa valahtaa housuihin...Ja kyllä, olen säätäny ääniä. Mutta luultavasti täytyy säätää lisää.

Onko ehdotuksia askelten kuulemiseksi?

Edit, toisaalta ei lippaan tyhjenemistä varmaan kuuluisikkaan kuulla.
 
Call of Duty: Warzone Season 01 Patch Notes

Thursday, November 21, 2024

https://www.callofduty.com/patchnotes/2024/11/call-of-duty-bo6-warzone-season-01-patch-notes


GENERAL
  • Armory
    • The Warzone Armory will be re-enabled later today.
  • XP Balancing
    • Increased player XP in Battle Royale and Plunder
    • Increased Weapon XP in Plunder and Resurgence
  • Stim Shot
    • The speed boost duration has been increased from 1 second to 3.
  • Deployable Box Interaction Speed
    • We’ve removed an unintentional delay that previously prevented players from interacting with the Armor/Munitions/Utility Box when initially deployed.

BUG FIXES
  • Fixed an issue on Area 99 that would cause players to hear Killstreaks from across the map.
  • Fixed an issue that would cause players to drop a weapon involuntarily while attempting to pick up a different weapon from the ground.
  • Fixed an issue that would prompt players to remove an Aftermarket Part from their weapon despite one not being currently equipped.
  • Fixed an issue that caused the STB 556 Assault Rifle body to disappear when equipping an underbarrel attachment.
 
Viimeksi muokattu:
1732640888169.png


Tulihan sitä melkein 3000h WZ:tä pelattua kunnes eka shadowbanni iski.

Siel on nyt BO6 mp rankedin myötä ricochet laitettu sellaiseen tilaan että pistää herkästi spämmi reportaamisesta shadow bänniä.
 
Call of Duty: Warzone Season 01 Patch Notes

Monday, November 25, 2024

https://www.callofduty.com/patchnotes/2024/11/call-of-duty-bo6-warzone-season-01-patch-notes


GENERAL
  • Operator Audio
    • Reduced volume of player cloth and gear sounds for carry-forward Operators from MW2 and MW3, to be more similar in volume with BO6.
  • High Mantle Speed
    • The speed at which players pull themselves over (mantle) high ledges or walls has been increased to better enable movement fluidity when climbing.

WEAPONS
  • The Akimbo attachment has been disabled for Black Ops 6 weapons.

FIRING RANGE
  • Players using controller input can now double-tap left on the D-Pad to inspect weapons in the Firing Range.

BUG FIXES
  • Fixed an issue with the Gas Mask where the unequip animation could still be encountered without player input.
    • As a reminder of the design:
      • Players will only see the unequip animation if they choose to remove it themselves.
      • The overlay will still fade away when the player is out of the gas.
      • Player controls and aim will not be overridden or interrupted by the Gas mask. Period.
  • Fixed an issue where some weapons could have 9 attachments.
  • Fixed an issue where some players would not see their Battle Pass progression after a match.
 
Uus warzone ihan jees toimivuudeltaan, menee vaan maku kun melkeen joka pelissä tulee vastaan joku aimbotin kanssa.
 
Pingi näkyy hetken aikaa vaikka juoksisit seinän taakse piiloon. Tulee itsekin aika usein tapettua joku seinän läpi.
Tiedän, teen samaa itse. Mutta nää tyypit ampuu seinän taakse ilman sitä Tai nyt pitänyt vähän taukoa pelaamisesta. Jos parempi huijauksen esto saataisiin aikaiseksi niin ois kiva.

Tosin olen vanha ja hidas, en pärjää näissä nopeatempoisissa ammuskeluissa yhtään enää.
 
Call of Duty: Warzone Season 01 Patch Notes

Thursday, December 12, 2024

https://www.callofduty.com/patchnotes/2024/11/call-of-duty-bo6-warzone-season-01-patch-notes


GENERAL

Adjustments
  • Private Matches
    • Adjusted number of squads available in the View Squads section during Private Match.

MAPS

Adjustments
  • Area 99 Lighting
    • Reduced vignetting effect when outside of the circle.
      • To clarify, this is the distorted/blurring effect players see on the edges of their screen.
  • Rebirth Island Lighting
    • Shortly after the update, the map will set to daytime only.

RANKED PLAY

Adjustments
  • Restrictions
    • The Tracker Perk has been disabled in Ranked Play while we investigate an issue.

BUG FIXES
  • Fixed an issue that would interrupt players while attempting to replace Armor Plates.
  • Fixed collision issues with various elements across Urzikstan allowing Players to exploit/peek/shoot through them.
  • Fixed an issue when creating a Solos match in the Private Match tab.
  • Fixed an issue with Weaver’s “Repairman” skin, so it properly displays at farther distances.
  • Fixed an issue where players would unintentionally teleport when exiting an LTV on certain terrain.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 377
Viestejä
4 533 668
Jäsenet
74 806
Uusin jäsen
Sosracing

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom