Call of Duty: Warzone (F2P Battle Royale PC/PS4/XB1)

Pelaako täällä kukaan gtx 1070 näyttisellä kyseistä peliä 1440p resolla ei tahdo riittää potku sinne 100fps onko normaalia?
 
Pelaako täällä kukaan gtx 1070 näyttisellä kyseistä peliä 1440p resolla ei tahdo riittää potku sinne 100fps onko normaalia?
Sanoisin että on normaalia.

Yhdellä kaverilla 1070 Strix OC ja 1440p niin 70-80 paikkeilla pyörii. Prossuna sillä 3770K, ja 8GB muistia.
Asetukset sekoitus low-high väliltä riippuen asetuksesta.

Toisella kaverilla 1070 myös, mutta 8700K ja 16GB keskusmuistia niin sillä on taas 90-100 fps.

Eli kummankin skenaarion perusteella sanoisin että ihan normisettiä tommonen fps 1070:llä.
 
Jollain tapaa tykkäsin ehkä enemmän BO4:n Blackoutista. Tässä loottiminen on hyvin vähäisessä roolissa, mappi on kauttaaltaan aika samantyyppinen mikä pakottaa lähes aina lähitaisteluun ja tuntuu että pelin alkupuoliskolla ei ole mitään tarkoitusta, varsinkin kun useita mahdollisuuksia päästä uudelleen peliin. Peli on kyllä codimaisempi ja varmasti konsoliystävällisempi kuin blackout.
 
jos taas loppuvuodesta pukkaa uutta codia niin onkohan tämäkin vain vuoden kokeilu vai mahtaako olla pitemmällä suunnitelmat ja uusisivat vain karttaa jossain vaiheessa :hmm:
 
Jos et halua näkyä ampumisen aikana niin silencer ainoa vaihtoehto.
Jaahas tämä olikin hyvä tieto. Vähän hölmöä ettei ase customoinnissa tästä mitään mainintaa. Vaikka useita pelitunteja jo takana niin edelleen sitä on aika pihalla monesta mekaniikasta...
 
Pelaako täällä kukaan gtx 1070 näyttisellä kyseistä peliä 1440p resolla ei tahdo riittää potku sinne 100fps onko normaalia?

Täysin normaalia. Siellä 100fps nurkilla pyörii. Kaikki loweilla 9600k prossuna. Molemmat kellotettuna.
 
Onko jossain täyttä listaa kaikista blueprinteistä?

Tuli vastaan pari asetta joista olen tykännyt kovasti ja blueprintti mikä se oli kiinnostaisi kaivaa esiin. Nimet unohtuu kolmessa sekunnissa.

Esim M4A1, jossa oli silu ja thermal hybrid pitäisi löytää että mikä se oli.
 
Random tiimeillä ei tätäkään kannata pelata, aivan jäätävää säätöä. Esim. hyppäsin tiimin kanssa samaan paikkaan, menin knockkiin ja kaveri tappoi vihun vierestä, ei aikomustakaan nostaa ylös meikäläistä ja gulag kutsui. VMP. Ja kaverilla oli leveliä kuitenkin se 95 ettei ollut mikään ensikertalainen. Ihan hauska peli tämä on mutta vaatii kunnon tiimin.
 
Nyt on n. viikko pelattu ja maistuu aina vaan paremmalle. Mappi alkaa olla jo suhkoht hyvin hallussa. Todella hyvä lisä tuo gulakin kautta takaisin matsiin mahdollisuus, monenmonta kertaa päässyt tiimi vielä loppukahinoihin vaikka kaikki kerran kuolleet. Tuo loaduotin ostaminen voisi olla huomattavasti kalliimpaa kuin nykyisin, nyt ei tarvitse kuin pari minuuttia lootata niin rahat on koossa. Joku 20k kun maksaisi niin saisi vähän nähdä jo vaivaa, että saa omat lempiaseet käteen.
 
Kyllä täälläkin sitä mieltä että loadout dropin hintaa voisi korottaa, ehkä ihan 20k en tiedä mutta vaikka kärkeen nostaa johonkin 10k.

Todella korkeassa hinnassa voi tulla sellainen huono efekti, että vaan ne muutekin top tier tiimit jotka tiputtaa jengiä helkkaristi saa nopeasti ja/tai ainoastaan loadout dropit. Käärivät kuitenkin muilta rahat pois. Siinä sitten tulee entistä suurempi kuilu kärkipelaajien ja muiden välillä.
Periaatteessahan nyt pienellä hinnalla kaikki kyllä saa tiimille sen 6k kasaan helposti. Ongelmaksi jää sitten enää se, että paljon jo MW:tä pelanneilla on kaikki haluamansa aseet kilkkeineen. Tuo ero kyllä tasaantuu aika nopsaa pois kun vaan pelaa, vaikka siis pelaa f2p versiota.

Katselin itse eilen että snipereita mitä en juuri käytä MW puolella olivat low level eli käytännössä täysin ilman kilkkeitä. Eipä siinä montaa peliä tarvinnut pelata, ja siis sniper tappoja ihan pari vain, niin tuli jo 5 leveliä siihen sniperiin. Ainakin aiemmin käsitin että Warzonessa ei vaadi pelkästään aseella tappoja jotta tulee siihen leveliä.

Tuolla myös huudellaan että plunder pelimoodissa olisi paras levelata aseita. Näin F2P pelaajia ajatellen.
Ilmeisesti siinä on joka respawnilla valittu loadout?
Itsellä vielä kokeilematta.
 
Kyllä täälläkin sitä mieltä että loadout dropin hintaa voisi korottaa, ehkä ihan 20k en tiedä mutta vaikka kärkeen nostaa johonkin 10k.

Todella korkeassa hinnassa voi tulla sellainen huono efekti, että vaan ne muutekin top tier tiimit jotka tiputtaa jengiä helkkaristi saa nopeasti ja/tai ainoastaan loadout dropit. Käärivät kuitenkin muilta rahat pois. Siinä sitten tulee entistä suurempi kuilu kärkipelaajien ja muiden välillä.
Periaatteessahan nyt pienellä hinnalla kaikki kyllä saa tiimille sen 6k kasaan helposti. Ongelmaksi jää sitten enää se, että paljon jo MW:tä pelanneilla on kaikki haluamansa aseet kilkkeineen. Tuo ero kyllä tasaantuu aika nopsaa pois kun vaan pelaa, vaikka siis pelaa f2p versiota.

Katselin itse eilen että snipereita mitä en juuri käytä MW puolella olivat low level eli käytännössä täysin ilman kilkkeitä. Eipä siinä montaa peliä tarvinnut pelata, ja siis sniper tappoja ihan pari vain, niin tuli jo 5 leveliä siihen sniperiin. Ainakin aiemmin käsitin että Warzonessa ei vaadi pelkästään aseella tappoja jotta tulee siihen leveliä.

Tuolla myös huudellaan että plunder pelimoodissa olisi paras levelata aseita. Näin F2P pelaajia ajatellen.
Ilmeisesti siinä on joka respawnilla valittu loadout?
Itsellä vielä kokeilematta.

Lisäksi kannattaa alkuvaiheessa aseiden kanssa muistaa tosiaan, että contracteja tekemällä, kun ase on inventoryssä, saa weapon-expaa. Tärkeimmät kilkkeet tulee nopeasti. En itse mitään oo ostanut ja hetkessä tärkeimmät kilkkeet kiinni. Mielestäni ihan perusteltua, että ei oo kaikki heti auki: ompahan vähän levelattavaa. Vielä tänään ja huomenna tuo tupla-expa kyllä antaa nopean vauhdin.
 
Pelaako täällä kukaan gtx 1070 näyttisellä kyseistä peliä 1440p resolla ei tahdo riittää potku sinne 100fps onko normaalia?
Täällä 9900k 32gb muistia ja 1070 strix oc, tekstuurit high muut low ja smaa 1, pyörii ulkona siinä 90-110fps dropit käy siä 75 pinnassa, snipulla zoomaaminen tiputtaaki sitten jo pahimmillaan 60 tietämille.
 
Kukaan löytänyt ratkaisua noihin valo bugeihin? erikoista että tosiaan vasta muutama päviä sitten alkoi ja siihen asti sai pelata ilman mitään ongelmia.


Tuohon kirkkaaseen valkoisen valon lisäksi mukana myös vihreet ja punaset jouluvalot, tulee myös ihan lobbyssä asti
 
Muilla uusimmilla ajureilla ongelmia? Itsellä tuli järkyttävät välkkymiset ja gpu muisteihin viittaavat grafiikkabuigailut. Nyt takaisin 441.12 joilla ei aiemmin mitään ongelmia.
 
Eikö tässä Battle Royalessa ole pelimoodia että kaikki olisivat soolona?
 
gulakista pääsee näköjään ilman tappeluakin pois jos ei vaan ilmaannu vastustajaa. taitaa aikaraja olla joku 30s?
 
gulakista pääsee näköjään ilman tappeluakin pois jos ei vaan ilmaannu vastustajaa. taitaa aikaraja olla joku 30s?
Juu pääsee, mutta aikaraja on kyllä enemmän. Itse muistan että ainakin 1m30s.

Toinen, jos on tasapeli pääsee kumpikin pois. Se on tosin melko harvinaista. Kummankaan ei tule ottaa lippua ja kummallakin saman verran helaa kun aika loppuu.
 
Juu pääsee, mutta aikaraja on kyllä enemmän. Itse muistan että ainakin 1m30s.

Toinen, jos on tasapeli pääsee kumpikin pois. Se on tosin melko harvinaista. Kummankaan ei tule ottaa lippua ja kummallakin saman verran helaa kun aika loppuu.

Onko näin? Luulis jos tuo tulis suurempaan tietoisuuteen, niin kukaan ei tappelis etää gulakissa vaan venailis= varma ulos pääsy.
Toisaalta en ihekkää tuosta tienny joten ei ainakaa vielä kovin suuressa tiedossa ole.
 
Kyllä täälläkin sitä mieltä että loadout dropin hintaa voisi korottaa, ehkä ihan 20k en tiedä mutta vaikka kärkeen nostaa johonkin 10k.

Todella korkeassa hinnassa voi tulla sellainen huono efekti, että vaan ne muutekin top tier tiimit jotka tiputtaa jengiä helkkaristi saa nopeasti ja/tai ainoastaan loadout dropit. Käärivät kuitenkin muilta rahat pois. Siinä sitten tulee entistä suurempi kuilu kärkipelaajien ja muiden välillä.
Periaatteessahan nyt pienellä hinnalla kaikki kyllä saa tiimille sen 6k kasaan helposti. Ongelmaksi jää sitten enää se, että paljon jo MW:tä pelanneilla on kaikki haluamansa aseet kilkkeineen. Tuo ero kyllä tasaantuu aika nopsaa pois kun vaan pelaa, vaikka siis pelaa f2p versiota.

Katselin itse eilen että snipereita mitä en juuri käytä MW puolella olivat low level eli käytännössä täysin ilman kilkkeitä. Eipä siinä montaa peliä tarvinnut pelata, ja siis sniper tappoja ihan pari vain, niin tuli jo 5 leveliä siihen sniperiin. Ainakin aiemmin käsitin että Warzonessa ei vaadi pelkästään aseella tappoja jotta tulee siihen leveliä.

Tuolla myös huudellaan että plunder pelimoodissa olisi paras levelata aseita. Näin F2P pelaajia ajatellen.
Ilmeisesti siinä on joka respawnilla valittu loadout?
Itsellä vielä kokeilematta.
Samoja ajatuksia dropin hinnan halpuuden kohdalla, saisi ainakin tuon 10k olla niin lempparikamoilleen tulisi hieman vaivaakin nähtyä.
Ja eihän tuo 10k:aan kolmistaan keräten ole kummoinen summa. Mitä tulee aseen osiin, aika nopeastihan nuo kilkkeet saa levutettua ilman peruspeliä.

Hieman muuten ihmetyttänyt välillä kuinka kummallisista kulmista headshotteja tulee, ja alkanut tuntua siltä että
onkohan konsolijengin auto-aimilla tuon kanssa mitään tekemistä. Etenkin Gulakki-hommissa vihu saa välillä aivan ällistyttäviä 360-astetta hedareita jos tullaan suurin piirtein selät vastaan kulmissa. Disabloin asetuksista crossplayn, en tiedä sitten miten pelihaku menee jos esimerkiksi kahdella kaverilla se on esim enabloitu.

Muutama voitto tullut jo, tuntuu siltä tosin että pelaajien taso koventunut jo tässä viikossa ja parina viimeisenä päivänä vihut koventuneet huomattavasti.
Luonnollisesti kun porukka treenaa niin eipä tuo ihme ole.
 
Onko näin? Luulis jos tuo tulis suurempaan tietoisuuteen, niin kukaan ei tappelis etää gulakissa vaan venailis= varma ulos pääsy.
Toisaalta en ihekkää tuosta tienny joten ei ainakaa vielä kovin suuressa tiedossa ole.
Tämä olikin ollut virhe virallisen oppaan tekstissä. Siellä oli varmaan kirjoittajalla jäänyt kalloon gunfightin säännöt.
Sattui vain silmään tuo PSA redditis ennen korjaamista joskus viime viikolla, ja kun lähteenä virallinen opas niin tietenkin uskoin.
Tuossa tekstissä luki aiemmin että "will be redeployed".

"If both sides have the same amount of health and time expires, both players will be killed."

Ihan oikeassa olet, hölmöähän se olisi ja pian moni ei tappelisi.
 
Varmaan löytyy useitakin, mutta onko vinkata joku bestest of the best graffojen-viilaus tutorial tähän ? Warzonessa ois parasta toki saada se fps sinne monitorin 144hz tietämille. Tyyliin siis mitkä asetukset vaikuttavat eniten ja mitä on turha viilata alaspäin sillä seurauksella, että peli alkaa näyttämään paskalta, mutta FPS ei silti nouse merkittävästi. Reson haluaisin pitää 1440p.
 
Varmaan löytyy useitakin, mutta onko vinkata joku bestest of the best graffojen-viilaus tutorial tähän ? Warzonessa ois parasta toki saada se fps sinne monitorin 144hz tietämille. Tyyliin siis mitkä asetukset vaikuttavat eniten ja mitä on turha viilata alaspäin sillä seurauksella, että peli alkaa näyttämään paskalta, mutta FPS ei silti nouse merkittävästi. Reson haluaisin pitää 1440p.
Täällä alempana selitetty eri asetuksien merkitystä ja suosituksia:


Eli otsikon "Call of Duty: Warzone Video Settings" alla, ja siinä kuvien oikealla voi klikata auki eri kohtien selityksiä ja suosituksia.

En sen enempää kyseenalaista, aika samalta noi kuulostaa mitä itse aiemmin noita selvitellyt.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Eipä muuten antanut ainakaan yksin pelatessa disabloida crossplaytä. Ilmoitti että pitää olla enabloitu jotta voi pelata? Warzonen jälkeen tuntui groundwar yllättävänkin helpolta pelattavalta :hmm:
 
FCKlOEb.jpg
 
Jaa tällänen, että räiskäse sinne osumaa, liian karkkimainen, näyttää tavarat ja ei mitään uutta siis porukka jotka tykkää juosta A paikasta seuraavaan consoleita kunnioittaen.
Kiitos viestistäsi! Ihan hauskaa tää on omalla porukalla. Randomien kans vähän vaihtelee.
 
Eipä muuten antanut ainakaan yksin pelatessa disabloida crossplaytä. Ilmoitti että pitää olla enabloitu jotta voi pelata? Warzonen jälkeen tuntui groundwar yllättävänkin helpolta pelattavalta :hmm:

Kyllä ainakin pleikalla saa crossplayn pois päältä. Siinä kohtaa kun se kysyy sitä niin painaa NO niin lähtee hakemaan peliä, ilmoittaa vaan välillä, että saattaa löytyä nopeammin kun crossplay päällä.
 
Näkeekö tässä jotain after action reporttia helposti? Omia otettuja osumia? Annettuja osumia jne? Varsinkin jos ei spectaa loppuun asti. Kiinnostaa siis asiat että kuoliko itse pääosumaan ja miksi metrin päästä haulikolla ei tapahtunut mitään.
 
Näkeekö tässä jotain after action reporttia helposti? Omia otettuja osumia? Annettuja osumia jne? Varsinkin jos ei spectaa loppuun asti. Kiinnostaa siis asiat että kuoliko itse pääosumaan ja miksi metrin päästä haulikolla ei tapahtunut mitään.
Tietääkseni ei, tuosta jengi puhuukin redditin puolella.


callofduty.com näkee kun kirjautuu, ja sitten on kai myös se joku app.
Sielläkin se on tosin erittäin suppea, eikä siinä näe esim. tiimikavereiden statseja lainkaan samassa raportissa.

Kaipaan kyllä myös jotain kunnollista moista ihan peliin sisälle.
 
ei näköjään kannata gulakkiin joutuessaan vain odottaa vuoroaan tekemättä mitään, serveri heitti pihalle kun en ollut aktiivinen.
 
ei näköjään kannata gulakkiin joutuessaan vain odottaa vuoroaan tekemättä mitään, serveri heitti pihalle kun en ollut aktiivinen.
Ilmeisesti tässä pelissä/moodissa on siis sitten yhtä aggressiivinen inactivity kick kuin MW:ssä. Siinäkin lentää hyvin nopeasti pihalle.

Oletin että tässä Warzonessa etenkin vaikka Gulagin kohdalla olisi asia tehty toisin, joten kiitti vinkistä! Pitääpä vinkata myös kaikille pelikavereille....

Joku muukin huomannut:


Kyllä toi mun mielestä pitäisi muuttaa, koska tuossa voi nopeasti käydä hakemassa juomaa tai käy vaikka vessassa.
Jos idlaus jatkuu itse 1vs1 niin sehän on vain sitten ilmainen respawn toiselle, eli ei imho olisi haitallista.
 
Ilmeisesti tässä pelissä/moodissa on siis sitten yhtä aggressiivinen inactivity kick kuin MW:ssä. Siinäkin lentää hyvin nopeasti pihalle.

Oletin että tässä Warzonessa etenkin vaikka Gulagin kohdalla olisi asia tehty toisin, joten kiitti vinkistä! Pitääpä vinkata myös kaikille pelikavereille....

Joku muukin huomannut:


Kyllä toi mun mielestä pitäisi muuttaa, koska tuossa voi nopeasti käydä hakemassa juomaa tai käy vaikka vessassa.
Jos idlaus jatkuu itse 1vs1 niin sehän on vain sitten ilmainen respawn toiselle, eli ei imho olisi haitallista.

Juurikin näin, typerää että peli heittää heti pihalle jos et kikkaile jotain turhaa ollessasi vaikka kolmantene gulakin jonossa.
 
On tuo kiva kun peli ei tallenna asetuksia...saa joka startin jälkeen määrittää parit napit, graffa-asetukset ja audiopuolen kanssa uudestaan. Mystistä, että jotkin aivan alussa pelin tullessa tekemäni perus-säädöt ovat pysyneet, mutta taas viimeisimmät ei sitten millään.
 
Kyllä ainakin pleikalla saa crossplayn pois päältä. Siinä kohtaa kun se kysyy sitä niin painaa NO niin lähtee hakemaan peliä, ilmoittaa vaan välillä, että saattaa löytyä nopeammin kun crossplay päällä.

Xboxilla ei tosiaan saa disabloitua crossplayta. Onkohan tarkoituksella noin? Reiluuden kannalta olisi hyvä saada edes pc.llä pelaajat pois samoista peleistä.
 
On tuo kiva kun peli ei tallenna asetuksia...saa joka startin jälkeen määrittää parit napit, graffa-asetukset ja audiopuolen kanssa uudestaan. Mystistä, että jotkin aivan alussa pelin tullessa tekemäni perus-säädöt ovat pysyneet, mutta taas viimeisimmät ei sitten millään.

Tämän kanssa tuskailin muutaman päivän ja eilen tajusin, että kytkin tuossa taannoin Windowsista päälle tuon "Controlled folder Access"-toiminnan. Se blokkasi ainakin minulla, että ei saanut tallennettua Users/Documents/.. MW-kansioon. Anna oikeudet pelille ko. kansioon.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Aivan mahdotonta lagia pelissä. Lienee epidemialla vaikutusta tähänkin, kun melkein koko Eurooppa kotona.
 
Aivan mahdotonta lagia pelissä. Lienee epidemialla vaikutusta tähänkin, kun melkein koko Eurooppa kotona.
Tätä on kyllä nyt ollut useampana iltana, ainakin viime perjantaista asti. Hurjaa ukon jojoilua yms.
Omasta mielestä siellä tuntuu olevan ongelmia pelipalvelinten päässä. Ehkä siis "vain" pelin palvelinsoftan ja/tai pelipalvelimien palveluntarjoajan viilauksia ja korjauksia kaivataan.

Pelissä kun on PC:llä käytössä tuo packet loss overlay asetus, niin se on näyttänyt useampana iltana jopa 100% arvoja hetkellisesti. Tiimikavereilla aina samalla hetkellä about samoja arvoja.
Sitten seuraavassa pelissä ei välttämättä ole mitään ongelmaa, eli näyttää 0% koko pelin.

Onko tuossa vaihtelussa kyse siitä että,

a) pelissä on jokin ongelma palvelinten päässä joka ilmenee välillä
vai
b) pelejä sijaitsee eri palveluntarjoajien saleissa ja joillain niistä on ongelmia pyörittämisen kanssa.

Siitä en tiedä voiko runkoverkot olla niin kovalla käytöllä koronan takia että siellä on putket tukossa.
 
Mikä toi joku ihme härveli juttu on jonka voi laittaa maahan ja se pyörii siinä sitten? Joku outo laite.
 
Solo julkaistiin.



Patchi sisältö muuten, jotain MW juttuja mutta korjauksia koskien Warzonea:

PLAYLIST UPDATE:

Multiplayer:

  • Cranked Kill Confirmed
  • Mercenary Moshpit
  • Atlas Superstore 24/7 (10v10) “Doorbuster 24/7”
  • Gunfight is now St. Patrick’s Day themed!
Battle Royale:
  • Solo Mode! That's right. Just you.
GENERAL FIXES:
  • Fix for a rare bug where players could have increased movement speed after coming out of the Gulag and back into the game
  • Fixed a bug where players may find their weapon in a stowed position and are unable to reload or use their weapon
  • In some cases, players could become stuck under Buy Stations when prone. This has been fixed
  • The Threat UI could disappear from the screen if players complete a contract while they are being hunted from a Bounty Contract. This has been fixed
  • Updated text to “Redeploy Squadmate” to make it a little more obvious on screen when you can buy back a teammate
  • Fix for the last objective in the “Boats and Trains” Mission not tracking as intended
  • Kills are now credited to the player who downed the enemy player.
  • Fix for an exploit where players were able to shoot while downed
  • Fixed a bug where players were unable to deposit cash using balloons if their settings were set to “Contextual Tap”
  • Fixed a bug where players were able to clip into the walls in the Hospital

Sauce:


Hyvä muutos, noin sen pitäisikin olla.

Mahdollisesti siis jo tänään illalla klo 20:00, jos tämän päivitykset menee kuten MW:ssä.
Tähän patchiin se sitten tulikin, ehkä paras muutos. :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Saako tässä kesken pelin näkyyn seuraava mission objektivea?
 
Ensimmäinen aimbottaaja tuli vastaan. Perus 17 tappoa vaikka ei peli puolessa välissä + mitä siinä spectailin niin selvästi snäppäili tähtäin vastustajiin. Toivottavasti ei yleisty.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 724
Viestejä
4 476 925
Jäsenet
74 007
Uusin jäsen
AnttiAndres

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom