Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Beta testattu, ja codia pelattu n. kymmenen vuoden tauon jälkeen.
Teknisesti peli toimii oikein hyvin. Ultrawide-resolla ja ultralla peli toimii ~144 fps (RTX 3090 & AMD 5900X). Pelattavuus myös oikein hyvä.
Itse pelihän oli sitä samaa ADHD-munaravia kuin ennenkin. Pienet mapit ja henki herkässä. Ei meikäläisen juttu tämä pelisarja enää, mutta tulipahan testattua.
Grafiikat on mielestäni perus-CoD-tasoa. Ei kai mikään CoD ole koskaan ollut mikään graafinen lippulaivapeli. Äänissä on toki parantamisen varaa. Eikä ainoastaan PC:llä. Ylipäätään äänet bugittaa aika pahasti, toivottavasti julkaisuun mennessä korjattu. Tuntumasta olen täysin eri mieltä. Mielestäni ote on erinomainen ja jopa parempi kuin Black Ops Cold Warissa.Eipä tää Vanguard mitenkään hirveän hyvältä näytä, tai kuulosta, tai tunnu.
Samaa mieltä. Nämäkin pitäisi saada korjattua. Olen kuitenkin varovaisen optimistinen julkaisusta.Molemmissa tiimeissä samat hahmot ja huono näkyvyys noin yleisestiki.
"Accessing the BetaYlihuomenna 18. päivä pääsee kaikki kokeilemaan avointa betaa. Jos Call of Duty on sinulle uusi peli tai haluat muuten vaan tietää enemmän mitä kaikkea sisältöä betasta löytyy, kannattaa pohjille lukea linkattu artikkeli. Suosittelen.
Call of Duty®: Vanguard Beta Guide – Tips for Maps, Modes, Weapons and More
www.callofduty.com
Tuossa lainaamassasi tekstissähän se lukee jo.Eli miten tätä pääsee pelaamaan, jos ei omista aikaisempia pelejä?
Silloin kun ghosts tuli, niin kaikki sanoivat että se on paska peli. Nyt kun on muutaman vuoden codeja katsonut, niin ghosts on helvetin hyvä niihin verrattuna. Aivan järkyttävää alamäkeä ollut monta vuotta putkeen. En näe ostavani enää yhtään uutta codia jos tämä meno jatkuu.Pari tuntia betaa takana, eikä tänäkään vuonna päästy sinne Bo,MW3,Bo2 kulta-aikaan. No viisastuneena en rahaa tähän (pelisarjaan) enään tuhlaa, silti sitä jaksaa joka vuosi uskoa joko nyt? No ensvuonna uudestaan tosin MW 2019 jatko-osa niin odotukset valmiiks niin alhaalla kun olla ja voi, tykitellään vielä tylsyyteen beta loppuun ja siirrytään odottamaan BF2024 josko siellä palattais Bf3/4 kulta- aikaan
Totta! Itse kyllä pidin Ghostista, mutta niin kuin sanoit sen jälkeen alamäki on ollut kovaa niin eipä niitä haastajia ole tullut sille pelille.Silloin kun ghosts tuli, niin kaikki sanoivat että se on paska peli. Nyt kun on muutaman vuoden codeja katsonut, niin ghosts on helvetin hyvä niihin verrattuna. Aivan järkyttävää alamäkeä ollut monta vuotta putkeen. En näe ostavani enää yhtään uutta codia jos tämä meno jatkuu.
Olen oikeastaan kaikesta samaa mieltä. Paitsi: Heittäisivät radarin kaikille, nii olis jees, ettei perkkiä tarvitsisi käyttää. Toivottavasti pitävät myös askeleet hiljaisina pelin julkaisusssa, niin voipi liikkua vapaammin. Äänimaailmaa voisivat muuten korjata, että kuulee pyssyt paremmin. Itsellä oli muuten pakko heittää hitmarker sound classicille, kun oli niin paljon parempi soundi ku toi vanguardin uusi.Mielestäni alkuperäinen CoD Modern Warfare -trilogia oli sitä kulta-aikaa. Paljon hyviä muistoja CoD 4:stä ja MW2:sta. Varsinkin MW2 itselle lähellä sydäntä, kun sillon 2012-2013 tuli pelattua modeja kuten alterIWnet ja fourDeltaOne.
Jet pack CoDit itse skippasin kokonaan ja tuohon aikaan mielenkiinto oli muutenkin enemmän muissa peleissä. Mitä tulee näihin uusimpiin CoDeihin, niin mielestäni aika kaukana ollaan noista huippuvuosista.
Black Ops 4 oli todella surkea esitys. Minähän siis tykkäsin paljonkin itse core gameplaysta, mutta peli pilattiin totaalisesti microtransactioilla. Jos nyt hyppää BO4-matsiin, niin kaikki käyttää VMP:tä, mikä on ihan hanurista. Myös ylitehokkaat operator weapons vei pelistä ilon, kun jatkuvasti kuoli siten, että vain odottamalla kentällä vähän vihollinen sai käyttöön ylitehokkaita aseita. Onneksi oli Barebones Moshpit jossa noi operator weapons oli poistettuna.
Modern Warfare (2019) oli gameplay design valintojensa ja mappisuunnittelunsa takia aika heikko esitys, kun cämppimistä palkittiin liian paljon (nopea time-to-kill, ovi-mekaniikka, aina aktiivinen Ghost-perkki, kovien askelten äänten tarkan sijainnin helppo kohdentaminen ja Dead Silence vain tilapäisenä Field Upgradena). Itse pelihän oli pelimoottorinsa ansiosta oikein sulavaa pelattavaa, eikä hitaat sniperien tähtäämisajatkaan häirinneet, kun pelissä oli muutama nopea marksman rifle, jolla juoksennella ympäriinsä.
Black Ops Cold War on muuten ihan kohtuullinen CoD, mutta julkaisussa oli liian vähän 6v6 karttoja (useimmat kartat on jostain vanhemmista peleistä remasteroituja). Perkkijärjestelmä on selkeä parannus MW:een verrattuna, vaikkei ihan täydellinen olekaan.
Mitä tulee taas Warzoneen, niin se on mielestäni pääosin menestys. Minua harmittaa, että sen perkkijärjestelmä, verrattain nopea time-to-kill, Dead Silence vain field upgradena ja vauvapuhelin (Heartbeat Sensor) kaikki yhdessä luo matsin, jossa pelaajat kokevat että cämppiminen jossain talon nurkassa on paras tapa pelata. Niin ja sitten ne hakkerit.
Vanguardilta odotan suurin piirtein sitä että se on kuin paranneltu Modern Warfare. Olen todella tyytyväinen siihen miten Ghost ja Radar perkit toimii.
Ja sovelluksen saa?Tuossa lainaamassasi tekstissähän se lukee jo.
"Vaihtoehtoisesti, voit käynnistää sovelluksen suoraan ilman tarvetta mennä mihinkään näistä kolmesta Call of Duty -kokemuksesta. Asennuksen jälkeen, käynnistä Beta-sovellus ja seuraa ensimmäistä näppäinkehotetta viedäksesi itsesi nopean ensimmäisen kerran asetuksen ja ehtolausekkeiden läpi."
Battle.netissä on viime vuosina ollut kaikki CoDit. Käsittääkseni homma toimii sen Battle.net Desktop Appin kautta.Ja sovelluksen saa?
Tietääkseni joutuu aloittamaan ihan puhtaalta pöydältä marraskuussa. Toki jos saat itsesi yli level 20 saat ilmaisen blueprintin julkaisussa.Säilyykös nuo levelit vai nollautuuko kun peli julkaistaan?
Joo, ei Activision aio luovuttaa SBMM:n suhteen vaan pakottaa sen kaikkiin tuleviin CoDeihin maailman loppuun saakka.Mutta BF julkaisu siirtyi joten varmaan tulee tämä sitten hommattua julkaisussa. Pienen boikotin syy oli SBMM. Näissä kahdessa viimeisessä oleva ankaran mallinen SBMM joka kuulema tässäkin tulisi olemaan samaa tasoa?
Blitz 28-48 pelaajaa.Mikä on pelaajamäärältään isoin pelimuoto?
pitäskö tuon betan olla jo auki kaikille ?
vieläkin valittaa launcheri ettei ole pelattavissa vaikka saikin jo ladattua.
no ai saatana, onpa lyhkänen pätkä sitten. minä katoin että tänään klo 20:00 pitäs aueta.Taitaa olla lauantaina 20:00 aikoihin virallisesti.
Ok...Ite luulin myös että tää olis lähellä MW2019 (jota pelaan vieläkin). Tykkään kyllä myös CW:ta pelata toisinaan kun haluaa kevyempää menoa kalja kourassa, mutta pääsääntöisesti MW parempi kun isommat kartat ja menopelit yms. Kai se pakko on betaa kokeilla, vaikka yleensä pysynyt noista kaukana.Kannattaa ehdottomasti kokeilla open betaa kunhan se tässä aukeaa. Minulle tämä on huonoin Call of Duty mitä muistan koskaan pelanneeni, tosin Ghosts ja muutama muu jäänyt väliin vuosien varrella (ainakin Call of Duty 3). Realistisena(?) haaveena oli MW2019 mutta WW2, mutta eipä tämä ole sinnepäinkään. Toisaalta jotkut pitävät enemmän kuin parista viime pelistä joten kannattaa tosiaan kokeilla itse kun se on ilmaiseksi mahdollista.
Tämä välivuosi olisi saanut tulla vuosi sitten, olisin mieluusti pelannut MW2019 vuoden pidempään mutta Cold Waria ei kyllä jaksa. Battlefieldin varassa mennään, toivottavasti ei tule tyhjä arpa sieltäkin.
One versio toimi ilman graafisia bugeja. Tässä on semmonen world at war fiilis. Low ttk. Tykkään.Kamalia grafiikkabugeja xboxilla (seriesx).
Saa nähdä saavatko kuinka nopsaa pätsiä
Juu, niin on. 3080 täälläkin. Resona 1440p.Miten toi grafiikka on noin blurratun näköistä? (RTX 3080) Joku asetus pielessä??
Yhden matsin kokeilin eikä pysty enempää ennenkuin tuon saa korjattua.
Sekin on kyllä totta, juuri kaverin kanssa ihmeteltiin.On kyllä aivan käsittämätön äänimaailma tässä. Taitaa olla huumorilla tehty.
Search and destroy löytyy jo betasta. On jokaisessa cod pelisCodeja tuli pelattua pelisarjan alkuaikoina. Koska en jaksa googlettaa, kysytään täällä: Onko näissä enää mitään search and destroyn tyylistä pelimuotoa vai onko pelkästään tdm mättöä / muuta vastaavaa jossa painetaan sprintti ja lmb pohjassa?
Search and destroy löytyy jo betasta. On jokaisessa cod pelis
Cyber attack oli mw2019:ssa myös snd:n lisäksi. Käytännössä snd revive mekaniikalla
Onhan "sörkässä" aina jengiä jonoksi asti.Mahtavaa! Onko tuo nykypäivänä miten suosittu vai onko nopeatempoiset pelimuodot jyrännyt yli?
Kai se on suosituin tdm:n ja dom:n jälkeen. Itse pelaan lähinnä tuota cyber attackia ja siihen löytyy pelaajia ainakin iltapäivisin ja varsinkin illalla/yöllä vaikka mw2019 ei enää se uusin codi olekkaan vaikka varmasti myydyin.Mahtavaa! Onko tuo nykypäivänä miten suosittu vai onko nopeatempoiset pelimuodot jyrännyt yli?
Tähän betaan tuskin on sisällytetty niitä kaikista tarkimipia tekstuureita kun ottaa huomioon että tämän koko on vaan 14GB.
Cold Wariin sai ainakin ladattua vielä erikseen tarkemmat tekstuurit ja ne kasvatti pelin kokoa 70GB.
OK. Vähän ehkä negatiivista mainosta tää Beta, jos meinaavat tuolla blurrilla saada tätä myytyä.Vain paria betaa tullut aiemmin kokeiltua, ja tais olla molemmissa niin että graffat ja sulavuus ei ollut vielä lopullisen version tasolla. Tosiaan jotkut tarkemmat tekstuurit varmaan poissa tai jokin resoskaalaus päällä, eiköhän ole mukana lopullisessa versiossa. Ihme stutterointi / micronylpytys riivasi myös aiemmin, noista jää helposti paha maku suuhun jos tökkö ja kevennetty versio jolla testataan servereitä ettei kippaa kun iso lössi julkaisussa pelaa.