• Klo 11 alkaen tietokanta-ajoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa palvelinvirhettä viestejä lähettäessä. Viestien kirjoittaminen pois käytöstä väliaikaisesti. Pyrimme saamaan ongelman korjattua mahdollisimman pian. Pahoittelut häiriöistä.

Call of Duty: Vanguard (2021)

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Onko zombies nyt mistään kotoisin tuon uuden päivityksen myötä?

Cold warin zombies-modesta olen tykännyt paljon, varsinkin outbreakista, niin ajattelin, että kannattaisiko tämä nyt alesta ostaa. Ainakin pelaajia tuntuu vielä riittävän cold warisakin, että sen puoleen ei ole kyllä mitään kiirettä vaihtaa.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
647
Onko zombies nyt mistään kotoisin tuon uuden päivityksen myötä?

Cold warin zombies-modesta olen tykännyt paljon, varsinkin outbreakista, niin ajattelin, että kannattaisiko tämä nyt alesta ostaa. Ainakin pelaajia tuntuu vielä riittävän cold warisakin, että sen puoleen ei ole kyllä mitään kiirettä vaihtaa.
Paljon huonompi kuin cold warissa. En ole paljoa pelannut mutta esim split screen ei toimi minkä takia tuon pelaaminen on jäänyt vähiin.

Nythän sinne on tullut jotain päivityksiä mitä en ole edes kokeillut, mutta aikaisemmin sellainen 4-6 rundia ja peli oli pelattu. Mitään uutta ei enään pelissä tullut.
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 003
Paljon huonompi kuin cold warissa. En ole paljoa pelannut mutta esim split screen ei toimi minkä takia tuon pelaaminen on jäänyt vähiin.

Nythän sinne on tullut jotain päivityksiä mitä en ole edes kokeillut, mutta aikaisemmin sellainen 4-6 rundia ja peli oli pelattu. Mitään uutta ei enään pelissä tullut.
Lukenut kanssa, että aluksi oli aika surkeaa, mutta nyt tulleen päivityksen myötä olisi ainakin vähän parantunut. En vain löytänyt mistään arvosteluja tai kommenteja vielä. Ainakaan tuollaisia outbreakin tapaisia isoja ja avoimia karttoja ei pitäisi olla, jos olen oikein ymmärtänyt.
 

Qwerty

.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 082
Onko zombies nyt mistään kotoisin tuon uuden päivityksen myötä?

Cold warin zombies-modesta olen tykännyt paljon, varsinkin outbreakista, niin ajattelin, että kannattaisiko tämä nyt alesta ostaa. Ainakin pelaajia tuntuu vielä riittävän cold warisakin, että sen puoleen ei ole kyllä mitään kiirettä vaihtaa.
Ei kannata zombien takia tätä ostaa. Kuten tuossa ylempänä jo mainittiin niin 4-6 rundin jälkeen on kokenut kaiken mitä tuolla on tarjota eli ei yhtään mitään. Käytännössä tuo on vain teleporttaus simulaattori.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
239 584
Viestejä
4 191 454
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom