Call of Duty: Modern Warfare II (PC, PS5, PS4, XBOX One, S/X)

En tiedä mikä se on, mutta ei ole tullut ainakaan missään noita termejä vastaan.

Moninpeli näyttää tosiaan ihan yksi yhteen samalta kuin edeltäjänsäkin. Ihmettelin ensin pitkään, että onko vika vain omissa silmissä, kun porukka hehkuttaa ulkonäköä ja minä en tästä sumuisesta mössöstä saa irti mitään. Omalla kohdalla kyllä pyörii mainioisti, eli siinä ei ole mitään ongelmaa, mutta kyllä tällä grafiikalla pitääkin pyöriä.

Pelillisesti vanha kunnon "kuolit ennen kuin tiesit naaman edessä edes olevan vihollista" tulee kyllä tutuksi ja voi hyvä isä sentään noita askelten ääniä. Hahmot liikkuvat niin kuin olisi jättimäiset sorsan räpylät jokaisella. Eipä ole moista typeryyttä tullut aiemmin vastaan tämän sarjan peleissä.

Tämä on tällainen 60 euron mappipaketti (jotka muuten nekin ovat kaikki oikeastaan ihan samanlaisia kuin 90% aiemmista).

Jep, kampanjan grafiikat PCllä on pieni loikka eteenpäin tässä sarjassa taas, ja ohjaus / pelituntuma täydellinen. Ei edes repeile vaikka vetää fps rajoittamatta paljon yli näytön taajuuden.

Moninpelistä tuli heti mieleen joku vanhempi BO Xboxilla. Mutta kun on viikon pelannut kampanjaa niin saattaa vaan alkuun tuntua siltä, eiköhän tuo nyt edellisiä nätimpi ole, ainakin kun saa lastentaudit kuntoon ja kaikenmaailman mikronykimiset ruotuun.

Pellekenkien lätinää oli kyl jossain aiemmissakin, Ninja perk oli pakollinen :D
 
ja voi hyvä isä sentään noita askelten ääniä. Hahmot liikkuvat niin kuin olisi jättimäiset sorsan räpylät jokaisella. Eipä ole moista typeryyttä tullut aiemmin vastaan tämän sarjan peleissä.
Meinaatko, että on kovat askeleen äänet?

Rangea ovat pienentäneet. Enää ei kuule kahden tiiliseinän läpi. Yhden kuulee.
 
En tiedä mikä se on, mutta ei ole tullut ainakaan missään noita termejä vastaan.
Googlen mukaan noita Barracksia / Challenges osioita ei julkaisussa ole mukana. Niistä olisi päässyt katsomaan esimerkiksi oman KD ration ja muita tilastoja omasta pelaamisesta eli Combat Record.

Challenges osio taas sallii pääsyn pikkuisiin sivutehtäviin joilla voi avata calling cardeja, emblemeitä jne sivutauhkaa.
 
Eipä auttanut ajureiden backrollauskaan:

1666972626555.png


Pitää ehkä antaa tälle hetken aikaa kypsyä, jospa siihen mennessä niin peli kuin NVIDIA:kin saisi asian korjattua. Todettakoot että tähän asti yksikään muu peli ei ole kaatuillut tai muutenkaan sekoillut.
Oletko kokeillut verifioida suoraan steamin kirjaston kautta eikä tuosta ikkunasta jos steam käytössä, itsellä ainakin auttoi singleplayerissä, huomenna vasta pääsen multia kokeilemaan.
 
Nyt pari tuntia moninpeliä takana.

-Yksinpeli antoi odottaa moninpeliltä paljon enemmän. Grafiikat, pelattavuus - eivät mitään sitä mitä yksinpeli oli. Puhumattakaan mitä MW1 oli. Onko tää edes sama peli kuin yksinpeli?
-Stutteroi paikoin todella pahasti, helvetin ärsyttävä ongelma - pari kuolemaakin tuli tuon takia.
-Moninpelikentät kyllä todella tylsiä, MW1:ssä oli mielestäni paremmat kentät.
-Hardcore takaisin ja nopeasti
-Aseiden konffaus ja asetukset saatu jollain tempulla entistä monimutkaisemmiksi ja useamman valikon taakse. Miksi korjata jotain, mikä ei ollut rikki?

Tässä vaiheessa olo on pettynyt, toivottavasti päivitykset muuttavat peliä parempaan suuntaan.
 
Oletko kokeillut verifioida suoraan steamin kirjaston kautta eikä tuosta ikkunasta jos steam käytössä, itsellä ainakin auttoi singleplayerissä, huomenna vasta pääsen multia kokeilemaan.
Steamin kautta teinkin. Sen jäljeen kaatui vielä muutaman kerran. Piti buutata koko koneen, jotta yksinpelin sai jatkettua. Ärsyttävästi piti hyväksyä kaikki EULA:t yms uudelleen, niin käynnistystä sai odottaa ja odottaa.

Voi tämä osittain johtua Windows 11:sta tai jopa AMD:nkin piirisarja-ajureista. Tänään ei oikein riitä enää energia troubleshootata tämän enempää. Päivityksiä odotellessa.
 
Jos tykkäsit uudesta mw1 nii tykkäät tästäkin. Multiplayeri mukavaa aivot narikkaan nautiskelua. Ehkä 3h pelanneenna annan 7.6/10.
 
Poistat pelin jos noin paljon haittaa? Voi sen itseltä ottaa pois päältä.
Näin pc-pelaajana ottaisin crossplayn pois päältä, jos pystyisi.

Vajaa kolme tuntia multiplayeria ilman kaatumisia. Vähän sitä kaipaa aikoja, kun codissa pysty rushimaan, mutta se taitaa olla mennyttä elämää :) Luojan kiitos rajoittivat sitä bunny hoppingia. Mounttauksen voisi vielä poistaa mun puolesta.

Mapit vaikutta ihan ok:lta, pois lukien se motari-mappi o_O
 
Mites tässä pitäis saada tähtäimiä auki? M4 jo pari sataa tappoo eikä edelleenkään muuta kuin se holo tähtäin. Valikot on kyllä ihan saatanan sekavia.
 
Mites tässä pitäis saada tähtäimiä auki? M4 jo pari sataa tappoo eikä edelleenkään muuta kuin se holo tähtäin. Valikot on kyllä ihan saatanan sekavia.
Ihan kaikissa ei lue, mutta kun on hiiri päällä niin suurimmassa osassa lukee että mitä asetta nostamalla saa sen tähtäimen auki. Vihreällä tekstillä lukee ase ja sen taso millä aukeaa.

Eli eri aseista saa auki noita eri tähtäimiä, sitten niitä voi käyttää kaikissa.

Pöljä systeemi ylipäätään omasta mielestä tämä uusi.
Ehkä eniten siksi, että pitää pelaa jollain ihme perunalla välillä jotta saa haluamansa aseen.
 
Ihan kaikissa ei lue, mutta kun on hiiri päällä niin suurimmassa osassa lukee että mitä asetta nostamalla saa sen tähtäimen auki. Vihreällä tekstillä lukee ase ja sen taso millä aukeaa.

Eli eri aseista saa auki noita eri tähtäimiä, sitten niitä voi käyttää kaikissa.

Pöljä systeemi ylipäätään omasta mielestä tämä uusi.
Ehkä eniten siksi, että pitää pelaa jollain ihme perunalla välillä jotta saa haluamansa aseen.
No voi.. jo on systeemi taas keksitty. No tämä selvensi asiaa.. kiitos siitä. Ja minä kun tahkosin samalla pyssyllä tunteja kun luulin että ne aukee niin.
 
Jahas, taas kaatuminen.
Tällä kertaa ilmestyi eri koodi vs edelliset mitä tässä ketjussa mainittu.

Suureksi yllätykseksi Steamin verify sanoi että 33 tiedostoa ei validoitunut, ja se latasi 18.8MB tavaraa eli varmaan ne uudestaan.
Yllätys sillä, että en muista onko itsellä ikinä aiemmin toi verify files löytänyt mitään ongelmia.
Tosin escalibur täällä jo totesi, että ei se verify mitään auttanut. Eli tuskin tästä apua oli.
 
ohjaus / pelituntuma on kyllä täydellinen. Ei se muistaakseni betassa ollut vielä ihan näin hyvä ku sitä hieman manailin itsekseni et onko tää loku blackops vai mw. Mut kyl nyt tuntuu siltä miltä mw kuuluukin.
 
Ihme peli, alkoi itsellä kaatumaan oikein urakalla.
Tänään aiemmin 9 tuntia pelaamista ilman yhtään kaatumista, ja nyt useampi.
 
3700X, RTX3070, 32GB RAM

Pelaa tapissa sulavasti 1440p@144hz (ei ihan täysillä fps aina).

Multiplayer on kyllä samaa höttöä kuin edeltäjä, odotin vanhoja 2009 version mappeja joita olisi päässyt tahkomaan. Moninpeli aivan liian nopeatempoinen mitä se on parhaimpina aikoina ollut cod2 - mw2 2009. Mihin vanhat lobbyt on menneet aina joutuu hakemaan uuden porukan ja mappeja ei pysty enään äänestämään (?). Todella kova taso näin illalla vrt. aamulla julkaisun tienoilla.

Täytyy siirtyä ground wars ja invasio pelimuotoihin täksi iltaa.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt sain siivottua micro stutteria pois, tällä perus cocktaililla:

Nvidian paneeli:
Maksimikehystaajuus - rajattu hiukan alle näytön Hz
Matalan viiveen tila - ultra
Pystytahdistus - nopea

Pelissä:
V-sync - off
Frame rate limit - unlimited
Reflex low latency - on + boost

Gsync toki päällä ja kaikki asetukset max, paitsi blur / filmgrain pois.

Joku yksi juttu tuossa auttaa, tuskin nuo yhdessä. Hiukan nyppää välillä mutta johtuu varmaan itse pelistä.
 
Jossain taisin nähdä että Hardcore tulee 16. marraskuuta samalla kun Season 1 -päivitys julkaistaan.
 
Täällä löytyi syy kaatumisiin uusista nvidian ajureista. Asensin NVIDIA GeForce517.48 WHQL (2 pykälää vanhemmat) ja kaatumiset ja ongelmat loppuivat siihen
 
Yksi kaatuminen liittyy suoraan siihen kun yrittää pelata porukalla, eli ajurit ei auta siinä. Lukeman mukaan tätä tapahtuu myös konsoleilla.
Noi uusimmat ajurit toki aiheutti ihan muita ongelmia, kuten ruudun välkkymistä, ja muunlaisia kaatumisia.

Tuosta kaatumisesta mikä ei liity uusiin ajureihin, se tapahtuu joko siinä kohtaa kun peliä haetaan, peli löytyy tai hieman ennen kuin kenttä alkaa lataamaan.
Eilisen käytännön kokemuksen perusteella mitä enemmän jengiä on ryhmässä niin sitä useammin jollain kaatuu tuolla tavalla.
Yksin pelatessa ei tunnu tapahtuvan lainkaan.
Kahdella tyypillä ei juuri ikinä kaatunut, kolmella ajoittain mutta harvemmin ja viidellä hengellä menikin jo pelikelvottomaksi koska aina jollain kaatu pelin alkaessa.

IW:kin sen noteerasi, toivotaan että korjaavat hyvin pian.

 
Viimeksi muokattu:
Eipä auttanut ajureiden backrollauskaan:

1666972626555.png


Pitää ehkä antaa tälle hetken aikaa kypsyä, jospa siihen mennessä niin peli kuin NVIDIA:kin saisi asian korjattua. Todettakoot että tähän asti yksikään muu peli ei ole kaatuillut tai muutenkaan sekoillut.

Nähtävästi en ollut ainoa joka paini tämä asian kanssa.

r/ModernWarfareII - My MW2 Experience so Far


Erään devaajan mukaan ensi tiistaina pitäisi tulla ainakin jonkinlainen päivitys. Katsotaan miten käy.
 
Viimeksi muokattu:
Pienet julkistussekoilut on jonkun aikaa ymmärrettäviä, jos saavat nopsaan kuntoon.

Eriasia on tuo moninpelin graffa vs. kampanja, nettipelissä monen tonnin PCllä ainut ero 500€ konsoliin on 60Hz —> 120Hz :lol:
 
Erään devaajan mukaan ensi tiistaina pitäisi tulla ainakin jonkinlainen päivitys. Katsotaan miten käy.
Itse taas löysin väitteen, että korjaus olisi huomenna tai tiistaina. Sain tosin vähän sen käsityksen, että "huomenna" olisi tänään.
Saa kyllä vähän varauksin ottaa tämän, koska oli joku "kaveripiirissäni on yksi pelinkehittäjä" -kirjoitus.

Joka tapauksessa luulisi olevan erittäin korkealla prioriteetillä tämä, koska kavereiden kanssa pelaaminen menee usein mahdottomaksi. Etenkin heti jos on 3+ pelaajaa.
Kriittisyyttä lisännee se että ongelma esiintyy myös konsoleilla, eli ei ole edes perinteinen "no ne on vaan PC pelaajia" -ongelma.

En ole testannut, mutta Charlieintel väitti että peli ei kaatuisi porukalla pelatessa jos matsia lähtee hakemaan melkein heti sen jälkeen kun on ryhmä tehty. Eli ei jäädä siihen lobbyyn neppailemaan.
En tosin tiedä miten tuota pitäisi soveltaa matsin jälkeen, ei ikinä peruuta matchmakingia?

Pienet julkistussekoilut on jonkun aikaa ymmärrettäviä, jos saavat nopsaan kuntoon.
Esim. tämä:



:rofl:

Tuolla kyllä luki että ping olisi disabloitu jotta tätä ei voisi enää käyttää. En osaa sanoa, kun ei tule oikein tuota pingiä käytettyä multissa.
 
Itse taas löysin väitteen, että korjaus olisi huomenna tai tiistaina. Sain tosin vähän sen käsityksen, että "huomenna" olisi tänään.
Saa kyllä vähän varauksin ottaa tämän, koska oli joku "kaveripiirissäni on yksi pelinkehittäjä" -kirjoitus.

Joka tapauksessa luulisi olevan erittäin korkealla prioriteetillä tämä, koska kavereiden kanssa pelaaminen menee usein mahdottomaksi. Etenkin heti jos on 3+ pelaajaa.
Kriittisyyttä lisännee se että ongelma esiintyy myös konsoleilla, eli ei ole edes perinteinen "no ne on vaan PC pelaajia" -ongelma.

En ole testannut, mutta Charlieintel väitti että peli ei kaatuisi porukalla pelatessa jos matsia lähtee hakemaan melkein heti sen jälkeen kun on ryhmä tehty. Eli ei jäädä siihen lobbyyn neppailemaan.
En tosin tiedä miten tuota pitäisi soveltaa matsin jälkeen, ei ikinä peruuta matchmakingia?


Esim. tämä:



:rofl:

Tuolla kyllä luki että ping olisi disabloitu jotta tätä ei voisi enää käyttää. En osaa sanoa, kun ei tule oikein tuota pingiä käytettyä multissa.
Vahva epäilys että päivityksiä tehdään ja jaellaan viikonlopun aikana. Toivottavasti olen väärässä. :)
 
Meinaatko, että on kovat askeleen äänet?

Rangea ovat pienentäneet. Enää ei kuule kahden tiiliseinän läpi. Yhden kuulee.
Oli se range nyt sitten millainen tahansa, niin sekä omat että muiden askelten äänet ovat tässä naurettavan kovalla. Tuo yhdistettynä moninpelin 10v vanhaan graafiseen ulkoasuun ja mappien yleiseen paskuuteen tekee tästä aika vaikeasti pidettävän cod-version.
 
Pelillisesti vanha kunnon "kuolit ennen kuin tiesit naaman edessä edes olevan vihollista" tulee kyllä tutuksi ja voi hyvä isä sentään noita askelten ääniä. Hahmot liikkuvat niin kuin olisi jättimäiset sorsan räpylät jokaisella. Eipä ole moista typeryyttä tullut aiemmin vastaan tämän sarjan peleissä.
Tuon kyllä allekirjoitan. Tiesin että vihu edessä kun kk-sarja lähestyi maata pitkin. Joo äänet on aika hanurista kun ei niistä ole hajuakaan mistä
suunnasta tulevat.

Näyttiksen ajureita en ole uskaltanut päivittää uusimpiin kun en tiedä toimivatko uusimmat Nvidian ajurit.
Joku niistä taisi mainita etteivät toimi?

Muuten tykkään kyllä ihan pirusti.
 
niin sekä omat että muiden askelten äänet ovat tässä naurettavan kovalla

Enpä kyllä oo tähän mennessä vielä vihujen tai omien tiimiläisten askelia kuullut ja omatkin hädin tuskin kuuluu. Millä audiovalinnalla ne saa kuulumaan hyvin?

Tosin, sama ongelma siinä mw2019:ssa oli. Jotkut valitti kovia askeleita, mutta itselle niitä ei millään audiovalinnalla saanut juurikaan kuulumaan. Jos ei sattunut olemaan muita ääniä, niin silloin peli saattoi antaa askeleistakin äänet.
 
Onkos täs mw2 aimassist taas hiukan prantunut niinku trendinä codeis ollu vai pysykö samana? Muistan cod 2019 alkuaikoina et ohjainpelaajat oli hyvin ärsyttäviä camppereitä. Nykyään ne on aimassistin kanssa jotain ihme meganinjoja ja flickkailee rajummin kuin s1mple cs:gossa
 
Enpä kyllä oo tähän mennessä vielä vihujen tai omien tiimiläisten askelia kuullut ja omatkin hädin tuskin kuuluu. Millä audiovalinnalla ne saa kuulumaan hyvin?

Tosin, sama ongelma siinä mw2019:ssa oli. Jotkut valitti kovia askeleita, mutta itselle niitä ei millään audiovalinnalla saanut juurikaan kuulumaan. Jos ei sattunut olemaan muita ääniä, niin silloin peli saattoi antaa askeleistakin äänet.
En nyt muista mikä sen asetuksen nimi oli, mutta joku PC/Desktop kuitenkin. Pelaan siis kaiuttimia käyttäen tietokoneella. Missään aiemmassa codissa ei ole ollut näin naurettavia askelten ääniä.

Nettipeli ei ole kaatunut minulla kertaakaan, mutta yksinpeli kippailee about 15min välein. Toivottavasti julkaisevat sen korjauksen pikaisesti. En viitsi tuon vuoksi vaihtaa näyttiksen ajureita vanhempiin.

Edit.
Perun sanani. Kyllä tämä kaatuilee niin hirveällä sykkeellä, että oli pakko vaihtaa vanhempaan ajuriversioon. 522.25:llä tuntuisi toimivan.
 
Viimeksi muokattu:
Missään aiemmassa codissa ei ole ollut näin naurettavia askelten ääniä.
Mitäs... Tässähän kuulee selkeesti kun joku vihu on viereisessä huoneessa. Itselle ollu ainakin toi askelten äänet tosi kiva muutos.
Hyvin saa napsuja kun malttaa olla ryssimättä koko ajan, vaan kävelee rauhallisesti eikä juokse koko ajan. Hyvin huomaa konsoli pelaajat, jotka juoksee luottaen autoaimin turvaan.
Alku toki oli melkoista tervan juontia, ennen kuin sai loauotit auki ja pääsi muuttamaan aseet omaan tyyliin sopiviksi.
Kaatuilukin alkaa helpottamaan, itsellä suurin kaatuilu on johtunut master servosta. Hukkaa yhteyden siihen.

Mutta se paras uudistus, mitä itse pidän parhaimpana on mahdollisuus mennä ampuma radalle testaamaan asetta.
 
Mitäs... Tässähän kuulee selkeesti kun joku vihu on viereisessä huoneessa. Itselle ollu ainakin toi askelten äänet tosi kiva muutos.
Hyvin saa napsuja kun malttaa olla ryssimättä koko ajan, vaan kävelee rauhallisesti eikä juokse koko ajan. Hyvin huomaa konsoli pelaajat, jotka juoksee luottaen autoaimin turvaan.
Joo, en minä sitä etteikö siitä hyötyä olisi, mutta kun se on vedetty niin överiksi. Räpylöiden läiske kuuluu betoniseinän toiselle puolelle ja omat askeleet kuulostavat siltä kuin jossakin suolla juoksisi jne.

Ja fiilikset ovat siis tällaiset, vaikka ääniä on kuulemma negatiivisen palautteen jälkeen hiljennetty.
 
Mitäs... Tässähän kuulee selkeesti kun joku vihu on viereisessä huoneessa. Itselle ollu ainakin toi askelten äänet tosi kiva muutos.
Hyvin saa napsuja kun malttaa olla ryssimättä koko ajan, vaan kävelee rauhallisesti eikä juokse koko ajan. Hyvin huomaa konsoli pelaajat, jotka juoksee luottaen autoaimin turvaan.
Alku toki oli melkoista tervan juontia, ennen kuin sai loauotit auki ja pääsi muuttamaan aseet omaan tyyliin sopiviksi.
Kaatuilukin alkaa helpottamaan, itsellä suurin kaatuilu on johtunut master servosta. Hukkaa yhteyden siihen.

Mutta se paras uudistus, mitä itse pidän parhaimpana on mahdollisuus mennä ampuma radalle testaamaan asetta.
Ois kiva jos näissä codeissa ei rangaistaisi liikkumisesta...
 
Ihan helkkarin tylsää holdata kulmaa. Sitä tämä on. Tietää kyllä, että voi taas tän multiplayerin jättää paris viikos. Warzonessa sitte jatkuu. Tätä tää o toki ollut monta vuotta 6vs6 multiplayeris.

Ois kiva, jos muut pelityylit olisi mahdollista.
 
Invasion todella hauska pelimuoto, ainut mikä häiritsee niin 10/20 kämppii snipan kanssa jossain odottaen vain. Toinen on taas kuinka paljon tässä pelissä on veetejä jotka on ostanut vaultin ym skinejä?? Ei voi ymmärtää 30e jostain saatanan naamiosta. :lol::lol::lol:
 
Vahva epäilys että päivityksiä tehdään ja jaellaan viikonlopun aikana. Toivottavasti olen väärässä. :)
Hyviä uutisia.

Ottaen huomioon että PDT on nyt 05:16 ja twiitti 4 tuntia sitten, niin itse lukisin tuon niin että meidän aikaan tänään illalla tulee korjausta ongelmaan:




:kippis:

Toki jos tarkkoja ollaan (twiitattu 01:07 PDT), tomorrow morning PDT olisi huomenna.
Uskoisin silti, että meinaa tätä päivää.
 
Hyviä uutisia.

Ottaen huomioon että PDT on nyt 05:16 ja twiitti 4 tuntia sitten, niin itse lukisin tuon niin että meidän aikaan tänään illalla tulee korjausta ongelmaan:




:kippis:

Toki jos tarkkoja ollaan (twiitattu 01:07 PDT), tomorrow morning PDT olisi huomenna.
Uskoisin silti, että meinaa tätä päivää.

Itse olisin toivonut ihan yleistä vakauspatchia, joka koskisi myös yksinpeliä. Onneksi sentään jotain on tekeillä.
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin peli kaatuilee kun on +3 party. Testasin uusimmat ajurit eilen, tosiaan välkkyi paljon. Vanhemmilla ajureilla toiminut hyvin. Askel äänet on paljon hiljemmalla kuin betassa, en muuttaisi enää suuntaan tai toiseen.

Itselle tää on yhtähyvä tai parempi kuin mw2019. Väitän että useampi pelityyli on edustettuna kun ottaa huomioon käytettävät tavarat ja taidot. Mapit on myös hyviä tai ei ole ainakaan yhtään inhokkia. Vesi elementti tuo uuden ulottuvuuden mistä en osaa sanoa vielä mitään.

Pitkästä aikaa fiilis että "pääsispä jo takaisin pelaamaan!".
 
Ihan helkkarin tylsää holdata kulmaa. Sitä tämä on. Tietää kyllä, että voi taas tän multiplayerin jättää paris viikos. Warzonessa sitte jatkuu. Tätä tää o toki ollut monta vuotta 6vs6 multiplayeris.

Ois kiva, jos muut pelityylit olisi mahdollista.
Joko se on tätä tai sitte tähtäin ojossa liikkumista
 
Pelin haun aikana kun menee weapons välilehdelle koko tiimi niin tuntuu auttavan tuohon, että partyt hajoaa tai peli kaatuu. Nyt pari tuntia tehty noin niin ei ole ongelmia ollut.
 
Kyllä tässä tuntuisi pärjäävän juoksemalla ihan hyvin omasta mielestä. Ensimmäisen chopper gunnerin sain tänään juurikin P90 kourassa ryysimällä. Hetken meni tottua uusiin kenttiin. Tuosta porapanoksesta tykkään paljon, sillä saa helposti ikkunassa tai nurkan takana kämperöivät vihut tapettua.
 
Pelin haun aikana kun menee weapons välilehdelle koko tiimi niin tuntuu auttavan tuohon, että partyt hajoaa tai peli kaatuu. Nyt pari tuntia tehty noin niin ei ole ongelmia ollut.
Huomasin myös samaisen jutun ja näyttää ehkä toimivan.
Tässä riittää kai että on missä vaan muussa ruudussa kuin siinä lobbyssä.
 
Räpylöiden läiske kuuluu betoniseinän toiselle puolelle ja omat askeleet kuulostavat siltä kuin jossakin suolla juoksisi jne.

Eihän tämä täydellinen ole, mutta näin todella vähän pelalleena codia, niin on tämä siltikin alussa kivaa.
Ei ole kultasia aseita kenelläkään. Kaikki vetää täysin uusilla setupeilla.
 
Mjaahas, nyt sitten tuli tällainen game breaker -tason bugi vastaan --> aseiden kustomoinnit eivät tallennu lainkaan. Niitä pääsee gunsmithissä muokkaamaan ja siinä kaikki on ok, mutta kun palaa siitä valikosta takaisin, niin ase on oletuksilla ilman mitään kustomointeja.

Pelin uudelleenkäynnistys ei auta. Tosi kiva vedellä rautatähtäimillä ilman mitään lisukkeita.
 
Servereistä ei löydy oikee mitään inffoa. Millaisia tickrateja mahtaa olla servuillq tässä uutukaisesaa. Joko on saatu edes 60hz servut? Ps.nurkan taakse kuoleminen harmittaa...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 341
Viestejä
4 547 696
Jäsenet
74 974
Uusin jäsen
Internaut

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom