Call of Duty: Modern Warfare (2019)

Muutosloki, hyvin pientä.
Asemuutokset myöhemmin:
> "We'll have weapon tuning and other weapon adjustments in a future patch. Stay tuned for updates."

Hassusti tosin Warzone alla on pari riviä asemuutoksia, eli ilmeisesti nyt alkaa balansointi erikseen MP:stä?
Koska oletettavasti Warzone jatkaa kehittymistä vielä pidempään seuraavan codin yli, joten niin tulisi käymään joka tapauksessa?

 
Piti laittaa "check for updates" että lähti lataamaan (09:30). Tuli koko kaistaa alkuunsa, sitte hiukan hidasti ja nyt keksi alkaa "scanning game files" koska epäilee että jokin vialla. Tuossa menee sen 20min varmaan.
 
Ainakin itsellä on nyt pari tuntia ladannut täyttä vauhtia, toki omalla netillä se ei järin nopeaa tahtia meinaa.
Ei vielä kuitenkaan ole kuristunut mihinkään naurettaviin lukemiin kuten aiemmin.
 
Tosin, "hyvänä" puolena on se, että PC-puoli alkaa olla aika kuollut koodarien takia, niin ehkä siellä ei oo montaa lataajaa.

Kuollutta? Mistähän tätä dataa voisi käydä lukemassa?

By the way viimeeksi itse sain ladattua päivityksen Aasiasta, tosin vain 3-4 mega mutta parempi sekin kuin 200kts.
Nyt näköjään joka latausalue tukossa, kun vasta laitoin valumaan.
 
Juu mulla näemmä tippu nyt vikat 5GB sinne 2MB/s paikkeille.
Siihen asti tuli omaa huikeaa maksimia eli vajaata 6MB/s.
 
Aika toivottoman nihkeästi tuntuu päivitys taas latautuvan:

2Rphjbm.png


Tosin, "hyvänä" puolena on se, että PC-puoli alkaa olla aika kuollut koodarien takia, niin ehkä siellä ei oo montaa lataajaa.
Minuakin kiinnostaisi kanssa tietää, että mihin tämä "tieto" pohjaa?

En ole hirveästi itse viime aikoina pelannut, mutta koodareita ei silti ole osunut omalle kohdalle tässä pelissä kuin pari kappaletta kaikkineen.
 
Jassoo, hyvää tahtia latasi alkuunsa kunnes loppui tila 256G SSD asemasta ?!? (ei muita pelejä)

Unistalloin ja nyt jos antais ilman tauhkaa ladata, tilaa vie jotain 208Gt ja nyt latausvauhti onkin sitten 3MB/s että hurlumhei!
 
Tac laseri näyttäis ainakin omaan silmään että se ois suurentunut eli ehkä ovat tehneet jotain balanssia siihen.
 
Jassoo, hyvää tahtia latasi alkuunsa kunnes loppui tila 256G SSD asemasta ?!? (ei muita pelejä)

Unistalloin ja nyt jos antais ilman tauhkaa ladata, tilaa vie jotain 208Gt ja nyt latausvauhti onkin sitten 3MB/s että hurlumhei!
Pelin kokohan on tosiaan PC:llä jo yli 200GB. Joten ei taida samalla levylle mahtua 54GB päivitys, sinne se varmaan sitä tunkee.
Aika rajua puuhaa.

Noh, ehkä huomenna pääset peleille. :lol:

Tac laseri näyttäis ainakin omaan silmään että se ois suurentunut eli ehkä ovat tehneet jotain balanssia siihen.
Jaa, onko siellä taas kivoja stealth muutoksia........ jännä juttu kun niitä pitää tunkea joka päivitykseen ilman mainintaa patch noteissa.
 
Hitto, pitääkö tässä nyt ostaa uusi terainen SSD tämän pelin takia. 200GB on aika paljon 500GB:n lätystä. Sääli, ettei tästä saa tuhottua matskua, jota ei käytä enää, esim. kampanja. Toisaalta, suurin osa on assetteja, joita varmaan hyödynnetään moninpelissäkin. Mutta silti. On se iso.
 
Pelin kokohan on tosiaan PC:llä jo yli 200GB. Joten ei taida samalla levylle mahtua 54GB päivitys, sinne se varmaan sitä tunkee.
Aika rajua puuhaa.

Noh, ehkä huomenna pääset peleille. :lol:

Joo näin se on, en tajunnut että tuo päivitys tulee tuon pelin päälle ja sitte varmaan tiivistää tms. Puhtaalta pöydältä kun lataa niin vie sen ronski 200G joten jos tämän nopean M.2 portissa olevan SSD:n meinasin pyhittää tällä pelille niin pitää joka päivityksessä tästä eteenpäin uninstalloida ja ladata alusta :lol:

Eikai se muutoin lisää niitä päivityksiä suoraan alkuperäisen tilan päälle, eikös niissä ole aina jotenkin kaikki kartat ladattava uudelleen jos sinne pari tulee lisää ja sitä rataa? Ihme ettei osaa ekaks poistaa osioita jotka pitää ladata uudelleen niin pystyisi pitämään tarvittavan koon niukkana.

Parempi olis ostaa teranen M.2 portin SSD tilalle, tuskin tuo tilan tarve muuta kuin kasvaa jatkossa.
 
Eikös Infinity Wardin pitänyt ottaa nelos seasonin jälkeen joku high tech kompressointi käyttöön, jolla pelin vaatiman tallennustilan piti pienentyä. Kai ovat sitten vaan saaneet vähän optimoitua, että ei kasva vielä enemmän tila mitä se nyt kasvaa.

E: Tässä jotain juttua tuosta, ilmeisesti tosiaan mahdollistaa ainoastaan pelitiedostojen maltillisemman kasvamisen päivityksissä: Modern Warfare devs working to further compress updates to reduce size | Charlie INTEL
 
Ihmettelin, miksen saa CoD:tä päivitettyä. Nyt huomasin, että 256GB:n SSD, jossa on ainoastaan tämä peli eikä mitään muuta, on täynnä :facepalm: Siis mitähän vittua. Ei voi saatana FPS-peli vaatia yli 256GB:tä tilaa. Argh.

Pitääkö tässä saakeli nyt tilata se terainen 970 EVO Plus :facepalm:
 
Ihmettelin, miksen saa CoD:tä päivitettyä. Nyt huomasin, että 256GB:n SSD, jossa on ainoastaan tämä peli eikä mitään muuta, on täynnä :facepalm: Siis mitähän vittua. Ei voi saatana FPS-peli vaatia yli 256GB:tä tilaa. Argh.

Pitääkö tässä saakeli nyt tilata se terainen 970 EVO Plus :facepalm:

Sama, hörppäs liikaa kun yritti päivittää. Menee ehkä kun poistat asennat uudelleen, sutkakkaasti ladaten :rofl:
 
Joo, pitää testata. Katsotaan.

Itseasiassa en ole vielä päässyt katsomaan latasiko / mahtuiko peli nyt 256G kovolle (237G tais olla tyhjää) mutta luulis että olisi alkanut herjailla aloittaessa mikäli tila ei olisi riittänyt. Eiköhän se samalla nappaa uusimman päivityksen kyytiin.
 
Uusimman päivityksen jälkeen vie 201GB tilaa, eli nyt vie vähemmän ku ennen uusinta päivitystä.
 
240,2 GB vie tilaa itselläni. 191 GB oli ennen tätä seasonia.
Uusimman päivityksen jälkeen vie 201GB tilaa, eli nyt vie vähemmän ku ennen uusinta päivitystä.
PC täälläkin, ja mulla vie nyt 220GB.
Mielenkiintoista vaihtelua.

Oletan että kun tässä ketjussa ollaan niin kaikilla on ihan pelin täysversio eikä F2P Warzone?

Voikohan tässä vaikuttaa mitä osia on pelannut? Itse olen kampanjaan koskenut tunnin verran max joskus tyyliin viime vuonna, ja co-op missioneita tehnyt ehkä 3 ja siitäkin jo kuukausia.
Jos se tyyliin purkaa tekstuureja tms.
 
Ihmettelin, miksen saa CoD:tä päivitettyä. Nyt huomasin, että 256GB:n SSD, jossa on ainoastaan tämä peli eikä mitään muuta, on täynnä :facepalm: Siis mitähän vittua. Ei voi saatana FPS-peli vaatia yli 256GB:tä tilaa. Argh.

Pitääkö tässä saakeli nyt tilata se terainen 970 EVO Plus :facepalm:
Sama juttu. 500GB SSD pamahti täyteen. Siellä oli ennen päivitystä mielestäni vielä riittävästi tilaa, mutta ei vaan riittänyt. Tällä hetkellä peli vielä levyltä 225GB ja levy on täynnä, eikä Battle.net enää tässä tilanteessa kerro kuinka paljon olisi vielä ladattavaa jäljellä. Aikamoista kakkelia.

Edit.
Edellisiin viitaten --> Kampanjaa olen pelannut noin tunnin verran ja siinä vaiheessa tuli oksennusta suuhun ja piti lopettaa. Sen jälkeen olen pelannut vain moninpeliä.

Edit2.
Tyhjensin kansiosta kamaa ja nyt codin koko on 240GB ja tila loppui levyltä toistamiseen. :facepalm:

Edit3.
Ja nyt kun päivitys lopulta meni läpi, niin pelin koko on 202GB. Se siis ilmeisesti hilloaa sen päivityksen ensin levylle ja vasta sitten vaihtaa tiedostot vanhojen tilalle tms. Vähän tällainen dinosaurusmalli battle.netissä tämän suhteen siis.
 
Viimeksi muokattu:
PC täälläkin, ja mulla vie nyt 220GB.
Mielenkiintoista vaihtelua.

Oletan että kun tässä ketjussa ollaan niin kaikilla on ihan pelin täysversio eikä F2P Warzone?

Voikohan tässä vaikuttaa mitä osia on pelannut? Itse olen kampanjaan koskenut tunnin verran max joskus tyyliin viime vuonna, ja co-op missioneita tehnyt ehkä 3 ja siitäkin jo kuukausia.
Jos se tyyliin purkaa tekstuureja tms.
Mulla on joo pelin täysversio, tarkemmin se 79€ maksanu CoD jotain jotain edition. Kampanjan oon pelannu läpi olisko season 2 vaiheilla ja muutamaan co-op missionin oo suorittanu tässä tämän vuoden puolella.
Erikoista kyllä että samainen peli vie 40 gigan heitolla tilaa eri pc:llä, konsolin ja pc:n eron kyllä ymmärtää.
 
Sama juttu. 500GB SSD pamahti täyteen. Siellä oli ennen päivitystä mielestäni vielä riittävästi tilaa, mutta ei vaan riittänyt. Tällä hetkellä peli vielä levyltä 225GB ja levy on täynnä, eikä Battle.net enää tässä tilanteessa kerro kuinka paljon olisi vielä ladattavaa jäljellä. Aikamoista kakkelia.

Edit.
Edellisiin viitaten --> Kampanjaa olen pelannut noin tunnin verran ja siinä vaiheessa tuli oksennusta suuhun ja piti lopettaa. Sen jälkeen olen pelannut vain moninpeliä.

Edit2.
Tyhjensin kansiosta kamaa ja nyt codin koko on 240GB ja tila loppui levyltä toistamiseen. :facepalm:

Kuulostaa ihanan tutulta...250gb SSD:llä ollut ainoa peli...nyt muutamaan otteeseen pitänyt poistaa koko peli ja ladata se täysin uudestaan, jotta saan päivitettyä koko paskan...Nyt meni viimein hermo ja laitoin koneeseen teran SSD:n, jossa peli pystyy jopa päivittämään itsensä.
 
Kuulostaa ihanan tutulta...250gb SSD:llä ollut ainoa peli...nyt muutamaan otteeseen pitänyt poistaa koko peli ja ladata se täysin uudestaan, jotta saan päivitettyä koko paskan...Nyt meni viimein hermo ja laitoin koneeseen teran SSD:n, jossa peli pystyy jopa päivittämään itsensä.
Parin teran SSD-levyjä minäkin meinasin tilata koneeseen muutaman kappaleen, mutta kun on kone menossa vähitellen muutenkin uusiksi, niin en ole hätäillyt.
 
Noniin, tämä toimi! Ja itselläni CoD-kansion koko on 195GiB. Täysversio. Jännä että kansion koko eroaa noin paljon...

Juu mulla meni myös homma maaliin kun latasi koko roskan alusta. MUTTA, taitaa olla aina sama rumba edessä kun tulee isompi päivitys :D Tilaa vie noin 209Gt.

EDIT: pitääkin tsekata tuo kansion koko uusiks
 
Onko tuo niin hölmö, että päivityksen X jälkeen siivotaan pois turhaa tai sitten ei siivota? Täälläkin nyt pelin koko vaihdellut 195-240GB, ja ihan samasta täysversiosta kyse?
 
Se on varmaan juurikin noin, että jostain syystä osalla ei ole osannut siivota turhia pois. Voisihan tuon laittaa asentumaan uudelleen, mutta täytyisi ensin selvittää saisiko nuo vaivalla hienosäädetyt peliasetukset jotenkin siirrettyä uuteen asennukseen.
 
Se on varmaan juurikin noin, että jostain syystä osalla ei ole osannut siivota turhia pois. Voisihan tuon laittaa asentumaan uudelleen, mutta täytyisi ensin selvittää saisiko nuo vaivalla hienosäädetyt peliasetukset jotenkin siirrettyä uuteen asennukseen.
Jos nyt olen oikein käsittänyt, niin niitä asetuksia ei säilytetä siellä pelitiedostojen joukossa, vaan ne löytyvät polusta "C:\Users\%username%\Documents\Call of Duty Modern Warfare\players", jota ei poisteta vaikka pelin itsessään poistaisikin.
 
Kaikki peliasetukset ja graffa-asetukset säilyi vaikka poistin ja imuroin koko soiton uudelleen.
 
Tuli sorruttua tuohon 60€ Battlepass Edition tarjoukseen. Jotenkin vain kolahti tuo MP nyt ilmaisena viikonloppuna. Varmaan viimeksi alkuperäistä Enemy Territorya tullut hakattua näin innokkaasti. Ei ole tosin Enemy Territoryn jälkeen tullut paljoa vastaavia pelejä pelattua. CODeista on yksinpelinä pelattuna MW 1-3 ja Black Ops. Nautitaan nyt niin kauan, kun vielä maistuu :)
 
Jos joku ihmettelee parin gigan PC pätsiä näin lauantaina aamusta, niin korjaa ainakin Warzonessa usein nähtävä aseiden graffabugin. Plus jotain muuta, mutta toistaiseksi ei tietoa mitä. EDIT: Olihan siitä sittenkin patch notes toisesssa twiitissä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


GENERAL FIXES:
  • Fix for weapon models (sights and weapons picked up) corrupting on screen
  • Fix for an error that could occur when selecting “Play Again” option in Warzone
  • Fixed a bug where players could use the rope ascender through a closed door in Downtown
  • Fixed an issue where the world model of the Common AUG was appearing invisible in Warzone
  • The increased map counts in our playlists caused some maps to not appear in playlist rotations. To help them appear more regularly, we’re removing the following maps from each mode listed below:
    • Headquarters - Removing Arklov Peak and Shipment
    • Kill Confirmed -Removing Aniyah Incursion
    • Cyber Attack - Removing Aniyah Incursion
    • Hardpoint - Removing Piccadilly and Aniyah Incursion
    • Search and Destroy - Removing Rust
Boxilla patchin koko onkin 66GB jonkin bugin takia.
PS vaan 1.2GB.

 
Jos joku ihmettelee parin gigan PC pätsiä näin lauantaina aamusta, niin korjaa ainakin Warzonessa usein nähtävä aseiden graffabugin. Plus jotain muuta, mutta toistaiseksi ei tietoa mitä. EDIT: Olihan siitä sittenkin patch notes toisesssa twiitissä.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


GENERAL FIXES:
  • Fix for weapon models (sights and weapons picked up) corrupting on screen
  • Fix for an error that could occur when selecting “Play Again” option in Warzone
  • Fixed a bug where players could use the rope ascender through a closed door in Downtown
  • Fixed an issue where the world model of the Common AUG was appearing invisible in Warzone
  • The increased map counts in our playlists caused some maps to not appear in playlist rotations. To help them appear more regularly, we’re removing the following maps from each mode listed below:
    • Headquarters - Removing Arklov Peak and Shipment
    • Kill Confirmed -Removing Aniyah Incursion
    • Cyber Attack - Removing Aniyah Incursion
    • Hardpoint - Removing Piccadilly and Aniyah Incursion
    • Search and Destroy - Removing Rust
Boxilla patchin koko onkin 66GB jonkin bugin takia.
PS vaan 1.2GB.



yhden ison pelin kokoinen bugi xboxilla, vaikka taitaa bugi olla ainakin osittain microsoftinkin puolella.
 
Setä täällä yrittää pelata. Eipä ole ihan hetkeen tullut pelattua näitä nettipelejä. Bad company 2:sta viimeksi joskus aikoja sitten ja oli ihan hauskaa puuhaa ps3:lla. No, tuli ostettua pc tuota tulevaa cyberpunkkia ajatelle ja ajankuluksi tuli tämä ostettua ja yksinpeli jäi vähän lyhyeksi kokemukseksi, joten moninpeliä oli pakko kokeilla. Shoot house ja shipment toimii eri tehtävillä hyvin. Ovat nopeatempoiset ja hyvin ehtii erän tai kaksi pelata jossain välissä. Hyvä puoli että harvoin on 1-2 sniperia enempää omassa tiimissä, mutta noi kilpi ja puukko ukkelit kyllä saa veren kiehumaan :rage: Jalkoihin ampumalla tai c4:llä onnistuu, mutta jumakauta kun ne juoksee ja liukuu, niin eihän niihin meinaa osua millään. Ehkä omaa hölmöyttä kun pelaan xbox ohjaimella, mutta eipä olohuoneeseen oikein muuta vaihtoehtoa saa järkevästi.

Kovin ne tätä peliä ainakin päivittää, tottunut vaan siihen että ps4:lla saattaa kerran pelin elinkaaren aikana tulla päivitys, mutta tähänhän tulee melkein joka kerts kun alkaa pelaamaan.
 
Shoot house ja shipment toimii eri tehtävillä hyvin. Ovat nopeatempoiset ja hyvin ehtii erän tai kaksi pelata jossain välissä. Hyvä puoli että harvoin on 1-2 sniperia enempää omassa tiimissä, mutta noi kilpi ja puukko ukkelit kyllä saa veren kiehumaan :rage: Jalkoihin ampumalla tai c4:llä onnistuu, mutta jumakauta kun ne juoksee ja liukuu, niin eihän niihin meinaa osua millään.
Konttipiha ja puukkoukot on kyllä aikamoista härdelliä välillä. Ehkä pitäisi itsekin koittaa puukkoa, mutta pitäis noita muitakin aseita levuttaa.

Oliko tässä muuten padilla pelatessa joku autoaim? Ainakin sen saa ruksittua päälle, mutta vaikuttaako myös moninpeliin eikä vain yksinpeliin?
 
Oliko tässä muuten padilla pelatessa joku autoaim? Ainakin sen saa ruksittua päälle, mutta vaikuttaako myös moninpeliin eikä vain yksinpeliin?
Juu ihan normaalisti aim assist jos pädillä/konsolilla pelaa, myös MP. Siinä on myös jotain säätöjä eri pelityyleille tms.

Paremmat konsolipelaajat vie ainakin meikäläistä ihan hyvin tässä, vaikka PC:llä pelaankin.

Aika hyvin balanssissa mun mielestä.
 
Gunfight tournament ja kaikenlaista muuta tulossa huomenna klo 09 tai viimeistään viikonloppuna. Osa siis huomenna, ja osa vasta perjantaina.
Tulevana viikonloppuna myös kaikki 2XP:t.

S5.5-Reveal-001.jpg


 
Päivitys parin tunnin päästä, koko 10-18GB riippuen alustasta ja versiosta.

Shoot the Ship tulee taas takaisin, ja uutena tuo Stadium gunfight kartta mille 2v2 face off playlist.
Muutokset on käytännössä lähes täysin korjauksia, ainoa asemuutos on sniper thermal scope nerffi.

Paras korjaus, vihdoin..... melko kauan siinä meni.
  • Fixed an issue that could lock FOV to 60 after playing a game of Ground War
Kaikki muutokset:

 
Tuli tälläkertaa aamusella tuo päivitys täyttä häkää.

Kaveri oli jostain bongannut huhun että SBMM pysyisi tulevassakin CöDilöisessä tismalleen samanlaisena. Eli vähänkin jos kuuluu mikin kautta jotain naureskelua tai hyvää meininkiä niin laittaa sellaset vastustajat seuraavaksi että loppuu se pelaamisesta nautiskelu :rolleyes:

Crossplay todennäköisesti jäänee myös, sehän olis parasta se.

Vai onko muuta sattunut korviin?
 
Kaveri oli jostain bongannut huhun että SBMM pysyisi tulevassakin CöDilöisessä tismalleen samanlaisena. Eli vähänkin jos kuuluu mikin kautta jotain naureskelua tai hyvää meininkiä niin laittaa sellaset vastustajat seuraavaksi että loppuu se pelaamisesta nautiskelu :rolleyes:

Crossplay todennäköisesti jäänee myös, sehän olis parasta se.

Vai onko muuta sattunut korviin?
Samaa lukenut tuosta SBMM.
Tuolle SBMM jutulle on lähteenä jokin (ilmeisesti) tunnettu vuotojen lähde.

"Tom Henderson, previously known as LongSensation on YouTube, has been accurately leaking COD information for a while."

Eipä sen väliä, koska ainakin jos mua pyydettäisiin veikkaamaan ilman mitään muuta tietoa, niin sanoisin että SBMM ja crossplay pysyy ihan samanlaisena.
Tämä MW on kuitenkin huikean suosittu (ihan ilman Warzoneakin), joten vaikea nähdä että muuttaisivat kaavaa.

SBMM:stä toki valitetaan paljon netissä, mutta ainahan se on sama että ongelmista kärsivät tai ne ketkä ei jostain asiasta pidä on eniten äänessä. Vääristää kuvaa kummasti.
Eiköhän ylivoimaisesti suurimmalle osalle toi SBMM ole ihan jees (ellei jopa non-issue), tai korkeintaan asia joka vaan joskus rassaa.
En mäkään kovin suuri fani ole, mutta loppujen lopuksi suurimman osan aikaa on kivat pelit joten "meh".
Jos saisin valita, pelaisin varmaan kuitenkin ilman.
Ehkä kuitenkin ensisijaisesti yrittäisin sitä parantaa jotenkin, jos olisi muu vaihtoehto yay or nay välissä. Se että miten, ei mitään käryä. Paras ehdotus tähän mennessä on ollut mun mielestä se, että kun oma pelaaminen on tietyllä tasolla SBMM poistuu. Eli on sellainen ns. noob suoja vain. Aamulla tuli luettua tuo ehdotus tässä Reddit postauksessa. Ei sillä että tuon muusta tekstistä olisin välttis samaa mieltä.

Crossplay ei nyt luulisi olevan asia mitä vastustetaan, kunhan olikos se Xbox jolle voisi antaa toimivamman tavan ottaa se pois päältä. Vai toimiko se lainkaan, no mutta kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Piti oikein googlata, että mikä ihmeen sbmm. Hyvin on ainakin yksin pelatessa toiminut tuo matchmaking ja ihan sopiviin matseihin aina päässyt. Kavereiden kanssa pelatessa voi olla kyllä toisin. Pari kertaa tullut otettua ihan MP:tä kaverien kanssa (yleensä vain Warzonea) ja oli tuli kyllä sellaista kyytiä, että kuvitelmat omasta edes keskinkertaisuudesta katosivat.

Crossplay on ollut ihan ok. Muutaman kerran tosin olen joutunut pelkkien ohjaimella pelaajien kanssa vääntämään esim. crankedia ja on ollut lähinnä outo kokemus. Pelin tempo aivan eri kuin normaalisti ja kaikki vain kämppäävät jossain kulmien takana. Hiirellä pelaavia, kun on edes muutama mukana, niin en ole koskaan törmännyt vastaavaan.
 
Kenelläkään ideaa mikä aiheuttaa warzonessa fatal error 0x00000001416ac9b5 7928020 0xc0000005?

Toinen juttu voiko pc:llä poistaa tän asennuksesta jotenkin muut kuin warzonen?
Tämän päivän patchin jälkeen vielä samaa erroria? Oli myös stability fixes siinä.

Toisesta jutusta, ei pysty. Tämän päivän patch notes maininta kuinka edelleen vain konsolien juttu, niin hassua kuin se onkin:

If you're looking to free up hard drive space on your console, you have the option to delete content you may no longer wish to use in Call of Duty: Modern Warfare. Click HERE to see how to manage and delete content.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
288 693
Viestejä
4 948 880
Jäsenet
79 517
Uusin jäsen
nicc

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom