Call of Duty: Black Ops 6

Hieman ihmeellistä että useamman kuukauden pelannut ilman ongelmia mutta vasta nyt alkasi valittaa että TPM 2.0 ei ole päällä

BO6-SEASON-06-ANNOUNCEMENT-001.webp

Call of Duty: Black Ops 6 Season 06 Patch Notes

https://www.callofduty.com/patchnotes/2025/10/call-of-duty-black-ops-6-season-06-patch-notes

Aloin pelaamaan Black Ops 6:tta, koska tykkään siitä ysäriteemasta enemmän kuin seiskan futuristisesta meiningistä. Pari asiaa kuitenkin ihmetyttää. Armoryn, mistä saa uusia aseita, pitäisi unlockautua levelillä 24. No olen itse pelaillut nyt ensimmäiseen Prestigeen asti, mutta tuo armory sen kun pysyy harmaana. Bugi vai teenkö jotain väärin? Toinen asian, mikä ihmetyttää on, että miten tässä voi pelata rankedia? Luulisi, että siihenkin pääsy jo olisi, kun kuitenkin jokusen sataa matsia on alla. En löydä mistään vaihtoehtoa pelara ranked matcheja. Vai onko niin, että tämä edellisen vuoden painos jotenkin rampautetaan, kun uusi on ulkona?

EDIT: Nettiä selaamalla kävi ilmi, että ilmeisesti rankedia ei enää black ops 6:ssa ole, vaan sitä pelatakseen pitää siirtyä seiskaan. Perseestä, sanon minä.

Viimeksi muokattu:

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 256
Jäsenet
80 857
Uusin jäsen
jeke32

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom