Call of Duty: Black Ops 6 ( 24.10.2024 )

no joo sillo 2v sitten kun tämän koneen kasasin niin tuli testattua aika paljon noita. eikä ole kaatunut missään muussa tilanteessa et eiköhän ole pelistä kiinni eikä koneesta. nyt pelasin 2 peliä texturet LOW niin ei kaatunut, sattumaa tai ei sen näkee muutaman päivän sisään.
Luultavasti se johtuukin pelistä, mutta raudan vakauden varmistaminen tosiaan vaatisi testityökalujen ajamista. Niin tylsää ja pitkästyttävää kuin se onkin.

Eiköhän tämä peli ehdi päivittyä vielä kerran, tai kaksi ennen joulupyhiä.

Ihmeellisesti sulle osuu noita ns. koodareita vastaan ja banneja tulee 🤔
Itsellä sen 26h pelattuna eikä oo ensimmäistäkää koodaria näkynyt ja tasan kerran on kaatunu peli 🤔
Minä olen nähnyt koodarin yhdessä matsissa. Peli ei ole kaatunut kertaakaan missään tilanteessa.

just tuli 63gb päivitys.
Vaikka en omista BO6:sta, niin tuli minullakin 63 gigan päivitys (Steam). Tuli ihan täyttä vauhtia eli 300 megan liittymällä parhaimillaan yli 35 Mt/s ja oli vain yksi hidastelu jossa putosi noin puoleen.

Varmaankin latasi sitten uuden version Warzonesta. Sitä käynnistäessäni ehdotti heti alussa jotain Bootcamp missionsin tekemistä. Tehtävissä näytti olevan kolme eri tasoa (Stage 1:ssä helppoja). Pääsin peliin ja niihin tehtäviin, mutta jumitti koko ajan todella pahasti ja lopulta peli kaatui. Ehkä palvelimet ovat vaan tukossa lataamisten takia (eli jatkanen testaamista vasta huomenna).
edit: pientä muokkausta
edit2: BO6:n takia pelaajan level näköjään alkaa alusta Warzonessakin. Ehkä siksi tarjosi Bootcamp-tehtäviä eli jotain uutta Warzonen harjoittelutilaa... Jatko siis kuulunee Warzone-keskusteluun :)

Viimeksi muokattu:
Onko tässä joku asetus, joka vaikuttaa tuohon film grain efektiin, joka pelissä tuntuu olevan? Itse en ole sen ystävä ja olen koittanut valikoista säätää grafiikkoja ja tutkia miten sen saisi pois. Fidelity CAS on käytössä ja grafiikat pääosin korkeilla asetuksilla 4k-resolla. Kampanjaa tuossa olen vähän pelaillut. Otin pelin gamepassin kautta testiin, kun tuli otettua taas aikaa siihen. Sen verran on tulossa mielenkiintoista pelattavaa tässä gamepassin valikoimaan.

Näköjään oli pakkoasentanut tässä päivityksessä Warzonen tuonne Black Opsin oheen vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa se roska.

No sen voi poistaa sieltä onneksi jos haluaa. Itse asensin BO6 yksinpelin + moninpelin ja Warzonen eilen. Mukava että sai valita mitä asentaa, vaikka alkuun oli kaikki MW3 yms raksittuna siellä. Silti tuo Cod launcher hässäkkä on kyllä ärsyttävä, vaikka onhan se jo vuosia ollut pystyssä vissiin. Eka vuosi kun en osta tätä ollenkaan vaan gamepassin kautta pelailen.

No sen voi poistaa sieltä onneksi jos haluaa. Itse asensin BO6 yksinpelin + moninpelin ja Warzonen eilen. Mukava että sai valita mitä asentaa, vaikka alkuun oli kaikki MW3 yms raksittuna siellä. Silti tuo Cod launcher hässäkkä on kyllä ärsyttävä, vaikka onhan se jo vuosia ollut pystyssä vissiin. Eka vuosi kun en osta tätä ollenkaan vaan gamepassin kautta pelailen.
Juu mutta ihan perseestä että tulee tuollaisia kymmenien gigojen latauksia kysymättä. Xboxilla oli asentanut kyselemättä myös Warzonen ja jostain syystä sekä muistikortille että usb-kovolle. Ja sinne usb-kovolle oli ladannut myös BO6 multiplayeristä toisen kopion. Ei mahdu ymmärrykseen tämmöiset.

Juu mutta ihan perseestä että tulee tuollaisia kymmenien gigojen latauksia kysymättä. Xboxilla oli asentanut kyselemättä myös Warzonen ja jostain syystä sekä muistikortille että usb-kovolle. Ja sinne usb-kovolle oli ladannut myös BO6 multiplayeristä toisen kopion. Ei mahdu ymmärrykseen tämmöiset.

Juu, samaa mieltä että tyhmää jos asennnellaan kysymättä. Itellä on yleensä ollut asennettuna vähintään uusin moninpeli+warzone, vaikka viime aikoina ei ole tullut Warzonea pelattua edes.

Täällä alkoi kaatuilut taas. Johan tossa tuli viikko pelattuakin.... Kaksi peliä sai taas pelattua ja dx-virhe valikossa kun odottelee uutta peliä.

Viimeksi muokattu:
Vaikka en omista BO6:sta, niin tuli minullakin 63 gigan päivitys (Steam). Tuli ihan täyttä vauhtia eli 300 megan liittymällä parhaimillaan yli 35 Mt/s ja oli vain yksi hidastelu jossa putosi noin puoleen.
31,3GB tuli tänne Steamista, kun oli BO6 alla entuudestaan. Käynnistyksen jälkeen tulee tietenkin perinteiset "update requires restart" -sekoilut, pakkoanimaatiot ja muut kummelivitsit.

Warzone pitää ilmeisesti käydä poistamassa erikseen sieltä pelin sisäisestä asetusvalikosta, jos sitä ei tarvitse.

Edit.
Eipä tarvitsekaan, eli ainakaan minulla ei Warzone ollut asentunut omia aikojaan.

Viimeksi muokattu:
Onko muilla ongelmaa kuvan puuroutumisen kanssa välineitä käytettäessä yksinpelissä? Esimerkiksi kun heitän homing throwing knifen, niin kuvan lähtiessä seuraamaan veistä näkymä on todella sumea ja pikselöitynyt, ihan kuin resoluutio olisi jotain 480p-tasoista. Olen yrittänyt säädellä grafiikka-asetuksia ilman kummempaa menestystä. Kaikki asetukset maksimilla, render resoluutio 100 ja FCAS käytössä 30 %:lla.

Yksinpeliä olen nyt itse jokun verran pelannut ja vaikuttaa ihan mainiolta kampanjalta tähän mennessä. Yllättynyt jopa positiivisessa mielessä. Hideout puzzlet oli kiva ratkoa alkuun ja opettipa se samalla näköjään jotain pelin mekaniikkoja kans, vaikka ei toki monimutkaisia ole. Rytmitys on ollut kampanjassa oikein hyvä kans. Täytyy jatkaa taas tässä ilalla. Kaatunut tämä ei ole vielä kertaakaan. Koputtaa puuta.

Eihän tämä ole pelikelpoinen nykyään. Jatkuvasti pukkaa jotain helvetin Directx erroria, pisimmillään päässyt Warzonessa siihen saakka että maahan on päässyt yhden aseen noukkimaan.

Onkohan mahdollista että HDR aiheuttaisi dx-kaatumiset. Laitoin hdr:n pois windowsista niin ei ole kaatunut.

Onkohan mahdollista että HDR aiheuttaisi dx-kaatumiset. Laitoin hdr:n pois windowsista niin ei ole kaatunut.
Itsellä ei ainakaan tuota ongelmia. Ensimmäisen dx-errorin sain tänään kun testasin tuon uuden Nvidia Appin automaattikellotusta. Otin pois niin ei ole taaskaan kaatuillut.
On muuten todella rakeinen kuva jos käyttää FSR:ää pelissä. DLSS:llä paljon parempi.

Täällä ei päivityksen jälkeen ole Zombi-moodi vielä kaatunut kertaakaan. Kop-kop, mutta iha lupaavalta vaikuttaa.

Ei oo tosta kiinni, koska itellä kaatuili vaikka ei ole edes HDR näyttöä.

Kaatuilut oli itsellä pelkän kampanjan ongelma (onneksi), moninpeli ei ole kaatunut kertaakaan, ja mennään kohta jo prestigessä. (Warzonea en ole pelannut joten en osaa sanoa koskeeko ongelma sitäkin).

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
258 465
Jäsenet
74 209
Uusin jäsen
merts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom