Call of Duty: Black Ops 6 ( 24.10.2024 )

no joo sillo 2v sitten kun tämän koneen kasasin niin tuli testattua aika paljon noita. eikä ole kaatunut missään muussa tilanteessa et eiköhän ole pelistä kiinni eikä koneesta. nyt pelasin 2 peliä texturet LOW niin ei kaatunut, sattumaa tai ei sen näkee muutaman päivän sisään.
Luultavasti se johtuukin pelistä, mutta raudan vakauden varmistaminen tosiaan vaatisi testityökalujen ajamista. Niin tylsää ja pitkästyttävää kuin se onkin.

Eiköhän tämä peli ehdi päivittyä vielä kerran, tai kaksi ennen joulupyhiä.

Ihmeellisesti sulle osuu noita ns. koodareita vastaan ja banneja tulee 🤔
Itsellä sen 26h pelattuna eikä oo ensimmäistäkää koodaria näkynyt ja tasan kerran on kaatunu peli 🤔
Minä olen nähnyt koodarin yhdessä matsissa. Peli ei ole kaatunut kertaakaan missään tilanteessa.

just tuli 63gb päivitys.
Vaikka en omista BO6:sta, niin tuli minullakin 63 gigan päivitys (Steam). Tuli ihan täyttä vauhtia eli 300 megan liittymällä parhaimillaan yli 35 Mt/s ja oli vain yksi hidastelu jossa putosi noin puoleen.

Varmaankin latasi sitten uuden version Warzonesta. Sitä käynnistäessäni ehdotti heti alussa jotain Bootcamp missionsin tekemistä. Tehtävissä näytti olevan kolme eri tasoa (Stage 1:ssä helppoja). Pääsin peliin ja niihin tehtäviin, mutta jumitti koko ajan todella pahasti ja lopulta peli kaatui. Ehkä palvelimet ovat vaan tukossa lataamisten takia (eli jatkanen testaamista vasta huomenna).
edit: pientä muokkausta
edit2: BO6:n takia pelaajan level näköjään alkaa alusta Warzonessakin. Ehkä siksi tarjosi Bootcamp-tehtäviä eli jotain uutta Warzonen harjoittelutilaa... Jatko siis kuulunee Warzone-keskusteluun :)

Viimeksi muokattu:
Onko tässä joku asetus, joka vaikuttaa tuohon film grain efektiin, joka pelissä tuntuu olevan? Itse en ole sen ystävä ja olen koittanut valikoista säätää grafiikkoja ja tutkia miten sen saisi pois. Fidelity CAS on käytössä ja grafiikat pääosin korkeilla asetuksilla 4k-resolla. Kampanjaa tuossa olen vähän pelaillut. Otin pelin gamepassin kautta testiin, kun tuli otettua taas aikaa siihen. Sen verran on tulossa mielenkiintoista pelattavaa tässä gamepassin valikoimaan.

Näköjään oli pakkoasentanut tässä päivityksessä Warzonen tuonne Black Opsin oheen vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa se roska.

Näköjään oli pakkoasentanut tässä päivityksessä Warzonen tuonne Black Opsin oheen vaikka ei voisi vähempää kiinnostaa se roska.

No sen voi poistaa sieltä onneksi jos haluaa. Itse asensin BO6 yksinpelin + moninpelin ja Warzonen eilen. Mukava että sai valita mitä asentaa, vaikka alkuun oli kaikki MW3 yms raksittuna siellä. Silti tuo Cod launcher hässäkkä on kyllä ärsyttävä, vaikka onhan se jo vuosia ollut pystyssä vissiin. Eka vuosi kun en osta tätä ollenkaan vaan gamepassin kautta pelailen.

No sen voi poistaa sieltä onneksi jos haluaa. Itse asensin BO6 yksinpelin + moninpelin ja Warzonen eilen. Mukava että sai valita mitä asentaa, vaikka alkuun oli kaikki MW3 yms raksittuna siellä. Silti tuo Cod launcher hässäkkä on kyllä ärsyttävä, vaikka onhan se jo vuosia ollut pystyssä vissiin. Eka vuosi kun en osta tätä ollenkaan vaan gamepassin kautta pelailen.
Juu mutta ihan perseestä että tulee tuollaisia kymmenien gigojen latauksia kysymättä. Xboxilla oli asentanut kyselemättä myös Warzonen ja jostain syystä sekä muistikortille että usb-kovolle. Ja sinne usb-kovolle oli ladannut myös BO6 multiplayeristä toisen kopion. Ei mahdu ymmärrykseen tämmöiset.

Juu mutta ihan perseestä että tulee tuollaisia kymmenien gigojen latauksia kysymättä. Xboxilla oli asentanut kyselemättä myös Warzonen ja jostain syystä sekä muistikortille että usb-kovolle. Ja sinne usb-kovolle oli ladannut myös BO6 multiplayeristä toisen kopion. Ei mahdu ymmärrykseen tämmöiset.

Juu, samaa mieltä että tyhmää jos asennnellaan kysymättä. Itellä on yleensä ollut asennettuna vähintään uusin moninpeli+warzone, vaikka viime aikoina ei ole tullut Warzonea pelattua edes.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 296
Jäsenet
74 192
Uusin jäsen
Jeees

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom