Lahjoitettu BTC79X5 emo ja joku LGA2011 kannan Xeon (Espoo/02180)

Liittynyt
19.09.2018
Viestejä
972
Hobby Hallista ostin emon joskus tässä alle vuosi sitten ja prossun täältä hieman myöhemmin. Kokeilin lähtisikö servun virtalähteellä ja jollain näyttiksellä. Virtaa tulee ja näyttiksenntuulet pyörähtää, mutta en saanut muuta palautetta. Voin tämän kanssa lahjoittaa yhden power switchin ja toistaiseksi on parilla kolikolla myydä myös DDR3 muistikampa jos tarvii tämän kanssa. Virtalähteen myyn erikseen, vaikka onkin samassa kuvassa. Vain nouto Espoosta/02180.
 

Liitteet

  • IMG_20240827_203137966.jpg
    IMG_20240827_203137966.jpg
    488,8 KB · Luettu: 139
Et viittis lähettää pienellä vaivanpalkalla pelkkää prossua?
Oon loppuviikon reissussa niin jossei kenellekkään ole siihen mennessä koko komeus kelvannut niin nappaan sen prossun tuolta sulle ja heivaan loput SERriin.
 
Oon loppuviikon reissussa niin jossei kenellekkään ole siihen mennessä koko komeus kelvannut niin nappaan sen prossun tuolta sulle ja heivaan loput SERriin.
Huoh.. oisin miekin postilla voinut kaikki ottaa mut luulin et noudolla piti ottaa kaikki. Siksi kyselin pelkkää prossua
 
Huoh.. oisin miekin postilla voinut kaikki ottaa mut luulin et noudolla piti ottaa kaikki. Siksi kyselin pelkkää prossua
Ja vastasin, että saat prossun jossei mene koko setti kerralla, mutta koko setti menikin kerralla. Olin menossa postiin muiden asioiden tiimoilta, niin avautui sitä kautta mahdollisuus myös postitukseen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
256 153
Viestejä
4 450 802
Jäsenet
73 668
Uusin jäsen
jippajappa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom