Myyty Bottlehead Crack OTL vahvistin [Espoo]

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
65
EDIT 16.10.2022: Myyty! Kiitos kaikille ajan mittaan kiinnostuneille. Nimimerkin @linkkone kanssa tehtiin tänään kaupat onnistuneesti. Kiitos mukavasta kauppatapahtumasta!

EDIT 10.8.2022: Kuulokkeet poistettu myynnistä. Pitkästä aikaa vahvistimen ilmoitusta ylöspäin! Hintaa samalla tarkistettu nykytasolle. Vahvistin on jäänyt viime talven jälkeen ylimääräiseksi, olen siirtynyt pääasiassa kaiuttimilla kuunteluun. Kuvista poiketen kumitassut on liimattu vahvistimen koteloon kiinni. Vahvistin toimii edelleen täysin moitteetta, on jopa mielestäni parantunut käytön myötä. Käyttötunteja arviolta kertynyt ehkä 200 h luokkaa(?) eli todella vähän. Kuten kuvista näkee, työnjälki sarjan kasauksessa on hyvä. Lopputalvesta tuli koekuunneltua parit Sennheiserit ja Beyerdynamicit tämän kanssa ja lähteen pienellä EQ-säädöllä tämä on mielestäni äärimmäisen hyvä pari isommalla impedanssilla varustetuille kuulokkeille.

Myytävä tuote: Kuulokkeet Beyerdynamic T1 2nd gen, 600 ohm sekä Kuulokevahvistin Bottlehead Crack.
Täytyisi uusi koti löytää tälle. Tästä saisi hyvän valmiiksi kasatun vahvistimen, eikä tarvitse itse tehdä juotoksia jos sitä sattuisi vierastamaan. Kotelo on vielä käsittelemättä, eli tuosta saa just sen näköisen kuin haluaa.
Vahvistimeen tehty suojamaan jännitteeltään muusta maasta erottava diodimodaus, jolloin esim. usb:sta virtansa saava DAC ei aiheuta ylimääräisiä häiriöääniä käytettäessä lähteenä.
Hinta: 400 e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Vahvistin tilattu 8/2019 Bottleheadiltä ja kasattu 12/2019.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Vahvistin on rakennussarja, mutta minun kasaamani ja annan sille toimivuustakuun.
Muuta huomioitavaa: Olen käyttänyt vahvistinta aika vähän. Ilmoituksen alussa EDIT-tekstissä lisätietoja.


Sijainti: Espoo
Toimitustapa: Mieluiten F2F kaupat, mutta voin ostajan halutessa postittaa. Saan pakattua turvallisesti.
Maksutapa: Pivo, MobilePay, maksu tilille, käteinen... You name it.


Kuva:
yleiskuva.png

above.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
65
Tökätäänpäs tätä taas, jos löytyisi ostaja. Tiputetaan samalla paketin sekä erillisostona kuulokkeiden hintaa hieman.
 
Liittynyt
03.12.2017
Viestejä
13
Myytävä tuote: Kuulokkeet Beyerdynamic T1 2nd gen, 600 ohm sekä kuulokevahvistin Bottlehead Crack.
Täytyisi uusi koti löytää näille. Tästä sais hyvin toisiinsa sopivan valmiin setin, eikä tarvitse vahvistintakaan itse kasata jos sitä sattuisi vierastamaan. Kotelo on vielä käsittelemättä, eli tuosta saa just sen näköisen kuin haluaa.
Vahvistimeen tehty suojamaan jännitteeltään muusta maasta erottava diodimodaus, jolloin esim. usb:sta virtansa saava DAC ei aiheuta ylimääräisiä häiriöääniä käytettäessä lähteenä.
Hinta: 900e pakettina, erikseen kuulokkeet 650e ja vahvistin 350e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kuulokkeet on ostettu 8/2019 HifiStudiosta, vahvistin tilattu samoihin aikoihin Bottleheadiltä ja kasattu joulukuussa.
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuulokkeisiin kyllä, takuu 8/2021 saakka. Vahvistin on rakennussarja, mutta minun kasaamani ja annan sille toimivuustakuun.
Muuta huomioitavaa: Olen käyttänyt molempia aika vähän, laatuhetket kotona musiikin parissa on vähentynyt. Kuulokkeet on säännöllisesti puhdistettu.


Sijainti: Espoo
Toimitustapa: Mieluiten F2F kaupat, mutta voin ostajan halutessa postittaa. Saan pakattua kaiken turvallisesti.
Maksutapa: Pivo, MobilePay, maksu tilille, käteinen... You name it.


Kuva:




Moikka! Ekaa kertaa täällä ostoksilla ja mietin että mikä ois ton baijerin T1:n tiukka hinta? Omistan Topping D90 MQA + A90 amp eli en välttis tartte moista ja jos ostan OTL niin ostan Feliks Audio Echo:n

ystävällisin terveisin : Mika
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
65
Moikka! Ekaa kertaa täällä ostoksilla ja mietin että mikä ois ton baijerin T1:n tiukka hinta? Omistan Topping D90 MQA + A90 amp eli en välttis tartte moista ja jos ostan OTL niin ostan Feliks Audio Echo:n

ystävällisin terveisin : Mika
Moi, Mika!

Taidan vielä pitää tuosta hintapyynnöstä, 650e, tiukasti kiinni. Nyt on lähikuukausina päässyt luurit taas vähän käyttöönkin, niin ei ole mikään välitön tarve päästä noista eroon. Varsinkin kun pitäisi sitten pelkät kuulokkeet myydessä hankkia OTL:lle sopivat uudet luurit.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
65
Up! Kuulokkeet poistettu myynnistä. Vahvistin kaipaa uutta omistajaa, on jäänyt itsellä täysin ylimääräiseksi.

Muoks: Yksi alustava kysely on tullut privaviestinä, sinne toistaiseksi lähdössä mikäli saadaan kaupat lukkoon.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 992
Viestejä
4 344 092
Jäsenet
72 331
Uusin jäsen
bebsi

Hinta.fi

Ylös Bottom