Myyty Borderlands 4 Nvidia koodi

8>6

Tuote: Borderlands 4 -peli
Hinta: 40
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa)
Muuta huomioitavaa:

Lunasta peli NVIDIA -sovelluksessa.

Borderlands 4 -kampanjakoodin lunastamiseksi sinulla on oltava NVIDIA-sovellus ja Steam-tili

Kampanjan valikoidut tuotteet: NVIDIA GeForce RTX™ 5090-, 5080-, 5070 Ti- tai 5070-pöytäkoneen tai -näytönohjaimen tai kannettavan, jossa on kannettaville suunniteltu GeForce RTX™ 5090-, RTX 5080-, RTX 5070 Ti- tai RTX 5070 -grafiikkasuoritin.

ei taida toimia jos profiilillaan jonkin pelin aktivout aikaisemmin

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Helsinki
Toimitustapa: Digitaalinen koodi, yv tai vaikka sähköposti
Maksutapa: MB, Tilisiirto, Siirto

Viimeksi muokattu:
Ei, valitettavasti saatu toimimaan eli vielä myynnissä

Viimeksi muokattu:
tehdään kaupat tuolla 35€, mikäli tuo aktivoituu.
Edit: ei valitettavasti aktivoitunut.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 8>6
Itse jouduin laittamaan winukasta ipv6 asetuksen pois päältä, voi olla monella muullakin sama homma.

Tarjotaan 35€ ja onnistuisko sinun lunastaa tämä meikäläisen tilille, kun ei kamppis näytönohjainta löydy?

Tarjotaan 35€ ja onnistuisko sinun lunastaa tämä meikäläisen tilille, kun ei kamppis näytönohjainta löydy?
Kiitos tarjouksesta, en näe miksi ei mahdollista. Ainoa ongelma on että olen muuttamassa ja ajattelin kasata tietokoneen vasta kuukauden päästä. Eli ensisijaisesti myisin jollekin joka voisi itse lunastaa. Mutta katsotaan jos nyt kukaan ei ilmaannu viikon sisään niin voisin mahdollisesti kasata koneen ja tehdä näin. Voin ilmoitella jos/kun olen sen kasannut.

Statistiikka

Viestiketjuista
287 198
Jäsenet
79 330
Uusin jäsen
stosaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom