Ostettu Blu-ray asema, UHD-rippaukseen kykenevä [HKI/pk-seutu]

Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
442
Tuote: Ostetaan joku alla mainituista Blu-ray asemista, tai muu kriteerin täyttävä asema (ks. alla)
Hinta: Tarjoa
Muuta huomioitavaa:
Ostetaan UHD-rippaukseen kykenevä Blu-ray -asema. Esim. joku seuraavista, tai joku muu a.o. linkin listauksesta löytyvä malli
Tarkoitus siis kokeilla 4K UHD Blu-ray rippausta.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto pk-seudulta, hyvillä myyjäpalautteilla myös postitus ok
Maksutapa: Saat valita
 
Viimeksi muokattu:

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 206
...tai joku muu formaatti.
Tuli mieleen, että onko Xbox one S (levyasemallinen, ei digi) vielä "joku muu formaatti" kategorian alla? Niitä näyttäisi olevan tälläkin hetkellä torissa 50-100e haarukassa ja osaa 4K/UHD blu-rayt, kuten lähestulkoon kaikki suoratoistopalvelut. Ei sitä välttämättä pelilaitteena tarvitse käyttää.

edit: ah, katsoin viestihistoriasi, ja myös semmoistakin olet näemmä haeskelemassa. My bad!
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
442
Tuli mieleen, että onko Xbox one S (levyasemallinen, ei digi) vielä "joku muu formaatti" kategorian alla? Niitä näyttäisi olevan tälläkin hetkellä torissa 50-100e haarukassa ja osaa 4K/UHD blu-rayt, kuten lähestulkoon kaikki suoratoistopalvelut. Ei sitä välttämättä pelilaitteena tarvitse käyttää.

edit: ah, katsoin viestihistoriasi, ja myös semmoistakin olet näemmä haeskelemassa. My bad!
Jep, One S hakusessa soittimeksi. Mutta erillinen tarve myös tälle asemalle, joka tulisi ihan normi PC:hen.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 673
@rebe löytyisi pioneerin BDR-S11J-BK asema joka jo muutaman vuoden ollut laatikossa. Ostettu 2017 uutena japanin amazonista. Maksanut tuolloin melkoisesti ja ollut siis htpc käytössä jonkin aikaa. Jos kiinnostaa niin heitä yv:llä jokin tarjous vaikka tuosta.
 
Liittynyt
30.01.2022
Viestejä
21
Multa löytyy ASUS BC12D2HT. Olen flashannut aseman lukemaan 4k-bluray levyjä, tosiin en muista mitä firmwariä oon asentanut, ehkä BW-16D1HT:n firmware. Toimii täydellisesti esim MakeMKV:n kanssa.

Olen repinyt sillä parikymmentä UHD-blu-rayta. Olen törmännyt 1-2 blu-rayhin, joita se ei suostu repimään, en muista mitä. Mutta käsittääkseni se on melko normaalia flashattujen asemien kanssa, jotkut mallit ei suostu repii joitain levyjä ja toiset mallit ei toisia. On ollut itselläni käytössä vuodesta 2017 eteenpäin ilman suurempia ongelmia, kerran olen joutunut avaamaan ja rasvaamaan kiskot jonka jälkeen toiminut edelleen vuosia täydellisesti.

Huom: Tätä asemaa ei ole listattu lähteessäsi koska sitä on tuotettu kahta eri versiota, joista vaan yks on ollut tähän käyttöön kykeneväinen sen MT1959 sirun ansiosta. Minun on siis MT1959 siruinen yksilö.

Voisin hyvällä omatunnolla myydä 40€+postit (Lappeenranta).
 

Liitteet

Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
442
Multa löytyy ASUS BC12D2HT. Olen flashannut aseman lukemaan 4k-bluray levyjä, tosiin en muista mitä firmwariä oon asentanut, ehkä BW-16D1HT:n firmware. Toimii täydellisesti esim MakeMKV:n kanssa.

Olen repinyt sillä parikymmentä UHD-blu-rayta. Olen törmännyt 1-2 blu-rayhin, joita se ei suostu repimään, en muista mitä. Mutta käsittääkseni se on melko normaalia flashattujen asemien kanssa, jotkut mallit ei suostu repii joitain levyjä ja toiset mallit ei toisia. On ollut itselläni käytössä vuodesta 2017 eteenpäin ilman suurempia ongelmia, kerran olen joutunut avaamaan ja rasvaamaan kiskot jonka jälkeen toiminut edelleen vuosia täydellisesti.

Huom: Tätä asemaa ei ole listattu lähteessäsi koska sitä on tuotettu kahta eri versiota, joista vaan yks on ollut tähän käyttöön kykeneväinen sen MT1959 sirun ansiosta. Minun on siis MT1959 siruinen yksilö.

Voisin hyvällä omatunnolla myydä 40€+postit (Lappeenranta).
Kiitos tarjouksesta. Tässä kävi niin että just pari päivää sitten tein kaupat toisesta asemasta ja eilen illalla kerkesin testaamaan että se toimii. Eli tarvetta ei enää ole.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 301
Viestejä
4 219 200
Jäsenet
71 017
Uusin jäsen
Jaage

Hinta.fi

Ylös Bottom