Bloodborne: The Old Hunters (PS4)

Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
8
Ite en Rakuyon saamisen jälkeen käyttäny muita aseita. Dlcn lopari ja ng+ meni sillä mukavasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Rakuyo on kyllä kova skill buildille. Tykkäsin itse kanssa ja ei tuon jälkeen tullut Blades of Mercyä käytettyä vaikka ihan siisti ase sekin oli. Eipä tässä pelissä sinänsä huonoja aseita ollutkaan mikä oli mielestäni ihan mukava juttu. Kaikilla oli omat erikoisuutensa ja valinta kannattaa aina tehdä buildin ja pelityylin pohjalta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 463
Minut varmaan seivästetään ja poltetaan roviolla tämän kommentin johdosta, mutta vituttaa tuo pelin PvP systeemi aivan suunnattomasti. Kauhealla vaivalla olet clearannut uuden alueen, lamppua ei missään ja sen jälkeen joku jumalasta seuraava tulee ja 1 shottaa sinut. Yleensä en jaksa edes yrittää taistella, sillä se on nopeamman vaivan tie kuolla samantien ja aloittaa alusta. En halua antaa niille sitä tyydytystä, että voittaisivat hyvän 1vs1.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Ei täällä taida olla fanaattisia pvp-sankareita. Ymmärrän, että ärsyttää. Taisi alkuun minuakin. Nykyään, kun alueet muistan ulkoa tyyliin silmätkin kiinni niin ei haittaa, jos joku pieksää minut.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Tätä nämä Souls-pelit ovat, eli näihin kehittyy viha/rakkaussuhde. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Mietin tuota plussan ostamista, mutta tulin siihen tulokseen, ettei kannata. Online co-op ja pvp ei ole koskaan kiinnostaneet souls-peleissä. Ei varsinkaan niin paljon siitä maksaisin siitä vielä oikeaa rahaa. Ainut mikä puolsi plussan ostamista on tallennusominaisuus (pilvi vs. usb-tikku) ja plus-asiakkaiden edut storessa, joita tuskin koko rahan edestä olisin käyttänyt.

Harmi, että tässä Bloodbornessa ei ole respec-ominaisuutta.
 
Liittynyt
30.01.2017
Viestejä
704
Minut varmaan seivästetään ja poltetaan roviolla tämän kommentin johdosta, mutta vituttaa tuo pelin PvP systeemi aivan suunnattomasti. Kauhealla vaivalla olet clearannut uuden alueen, lamppua ei missään ja sen jälkeen joku jumalasta seuraava tulee ja 1 shottaa sinut. Yleensä en jaksa edes yrittää taistella, sillä se on nopeamman vaivan tie kuolla samantien ja aloittaa alusta. En halua antaa niille sitä tyydytystä, että voittaisivat hyvän 1vs1.
Pelaa offline niin ei tulee muut pelaajat kiusaamaan.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Tosin ei tässä ole kuin pari aluetta, joilla invadereita kutsuva eukko spawnaa automaattisesti. Muilla alueilla vaaditaan sitten cooppia. Ds3:ssa on välillä tullut ikkunoista ja ovista invadereita. Makukysymyksiä. Toisten mielestä sietämätöntä ja toiset tykkää. Minä tykkään kyllä. Tulee mukavaa lisäsäpinää touhuun. Itse en invadea harrasta kuitenkaan. Olen liian kiltti siihen. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 463
Kannattaako tässä levelata statsit niin ylös kuin mahdollista vai jättää johonkin tiettyyn pisteeseen. Tällä hetkellä tavoitteena saada vitality/str/skill softcappiin, eli 50. Miten tuo PvP systeemi menee, tuleeko minua vastaan aina saman levelisiä vai voivatko he olla huomattavasti korkeammalla/matalammalla tasolla? Entä co-opit, jos toinen on vaikka lvl 100 niin miten korkealla levelillä auttaja voi olla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Kannattaako tässä levelata statsit niin ylös kuin mahdollista vai jättää johonkin tiettyyn pisteeseen. Tällä hetkellä tavoitteena saada vitality/str/skill softcappiin, eli 50. Miten tuo PvP systeemi menee, tuleeko minua vastaan aina saman levelisiä vai voivatko he olla huomattavasti korkeammalla/matalammalla tasolla? Entä co-opit, jos toinen on vaikka lvl 100 niin miten korkealla levelillä auttaja voi olla?
Kyllä noissa co-opeissa ja PVP:ssä jotkut minimi ja maksimilevut oli. Oliskohan ollut, että oma lvl +/- 10 levua ja ehkä jtn. 10% levusta siihen päälle tai sen tyyppistä. Joku level 100 voisi olla PVP:lle hyvä matsien löytämisen kannalta, 120 ylitse ei välttämättä kannata mennä. Menestyksekästä PVP:tä varten kannattaa olla tarkkemmin harkittu build mutta peruspelaamiseenhaan pelkkä levutus on ihan fine. jos vedät nuo kaikki mainitsemasi 50 niin hahmosta taitaa tulla aika korkealevuinen PVP:tä varten.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 463
Kyllä noissa co-opeissa ja PVP:ssä jotkut minimi ja maksimilevut oli. Oliskohan ollut, että oma lvl +/- 10 levua ja ehkä jtn. 10% levusta siihen päälle tai sen tyyppistä. Joku level 100 voisi olla PVP:lle hyvä matsien löytämisen kannalta, 120 ylitse ei välttämättä kannata mennä. Menestyksekästä PVP:tä varten kannattaa olla tarkkemmin harkittu build mutta peruspelaamiseenhaan pelkkä levutus on ihan fine. jos vedät nuo kaikki mainitsemasi 50 niin hahmosta taitaa tulla aika korkealevuinen PVP:tä varten.
No joo, tällä hetkellä ollaan jo lvl 124 eli periaatteessa ei tarvitsisi levuttaa enää yhtään. Pitää kuitenkin katsoa, että miten tätä jaksaa pelailla ja tuleeko hakattua esim NG. Voihan sitä tehdä vaikka uuden hahmon ihan vain PvP:tä ajatellen jos siitä innostuu, toinen pelikerta olisi varmasti huomattavasti helpompi kuin ensimmäinen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Niin mäkin sen tein, että levuttelin ekaa hahmoa (Ludwigia käytin) ihan rauhassa ja pelailin sillä peliä muuten vaan ja välillä kokeilin PVP:t. Sitten myöhemmin tein erikseen hahmot PVP:hen Bloodtinge ja Skill-buildeilla. Ei tuossa loppupeleissä ekan pelikerran jälkeen kauaa mene, kun tietää jo paikat ja voi suosiolla vain juosta tietyt alueet läpi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Voi jumalauta noita Chalice Dungeoneja. Pääsin tonne 4-5 tasolle asti aika vaivattomasti, mutta sitten tuli vastaan semmonen pomo kuin Abhorrent Beast. Vaikein pomo tähän mennessä mitä on pelissä vastaan tullut. Piti summonoida apuri, kun meni eka kertaa hermot. Vittumainen elukka.

Nuo dungeonit on kyllä hyviä mestoja farmata gemejä, upgradeja ja expaa. Jotku perusmosutkin antaa tyyliin 5-8k blood echoja.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Abhorrentissa alussa, kun saa ajoituksen kohdilleen niin pääsee vasemmalta puolen helposti taakse ja sitten yksi tai kaksi iskua sisään. Sitten, kun se boostaa itseään niin tulee hauska yllätys, kun sama taktiikka ei enää niin pädekään, kun se vetäisee toisella kädellä läimäytyksen suoraan turpaan, jos yrittää tasan samoin pieksää sitä. Hieno lopari kunhan pääsee hommaan kiinni.

Tulee mieleen ensimmäisen läpipeluu. Olin jumissa Abhorrentissa jonkun aikaa. Kesken saunaillan vähän Bloodbornea kaljapäissään. Aamulla oli kutina, että ihan kuin olisin voittanut sen viime yönä. Peli päälle ja siellähän minä olin voiton jälkeen suoraan quittia ottanut. Kaikki pullot käyttäneenä voitto oli tullut. :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Tuli vastaan toinen Abhorrent beast ja sen tapoin yksin. Jippo oli väistää oikealle, eikä vasemmalle. Hyvin nukuttu yö alla ja sai vielä ajoitukset kohdilleen, niin toisella yrittämällä meni. Ei se ollutkaan niin vaikea. :)

Tuolla yhden dungeonin perukoilla oli semmonen läski vihulainen nuijan kanssa. Pirun nopea ja jokainen isku ottaa hengen pois kerralla. Sen kanssa piti myös tapella usemman kerran.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Tuli vastaan toinen Abhorrent beast ja sen tapoin yksin. Jippo oli väistää oikealle, eikä vasemmalle. Hyvin nukuttu yö alla ja sai vielä ajoitukset kohdilleen, niin toisella yrittämällä meni. Ei se ollutkaan niin vaikea. :)
Heh. Minä taas menen vasemmalta taakse. Vasemmalta siis oman hahmon kulmasta katsottuna. :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229
Olikohan joku FRC luola, mistä metsästin abyssal gemejä, missä tää persläpi tuli vastaan ja toinen vaihe casuaalisti myrkkytikaria yms naamaan ja karkuun juosten :kahvi:

Kohtuu vittumainen oli myös Headless Bloodletting Beast. Raota "verhoa", astu sisään, kuole ekaan lyöntiin, repeat :hammer:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Undead Giantit ovat myös veikeitä kavereita FRC luolissa. Pieninkin pieru tappaa kerrasta. Pitääkin level 50 hahmolla tässä joku päivä tykkikäsi jätti ohittaa gemmien farmauksen takia.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Tulipa pelattua läpi. Old Hunters, Chalice Dungeonit mukaan lukien ja lopuksi hommasin vielä platinum trophyn. On kyllä maineensa veroinen peli. 5/5 :tup:

Nyt vois kokeilla jotain muuta PS4-yksinoikeuspeliä esim. Horizon Zero Dawn. God of War:kin julkaistaan ihan kohta. :think:
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Pitihän se uusien pelaajien myötä tehdä pari uutta hahmoa ja palata Yharnamiin parin vuoden tauon jälkeen. Huikee peli kyllä. Tällä on hauska vetää PvP:tä. Farmaus ei ollu niinkään kivaa.

Bloodborne™_20180413220525.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
No nyt on gemit kunnossa. L2 pistää jantteria kumoon yhdestä? :think:
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Yks kunnon osuma yleensä riittää. Apureihin riittää sit vähä huonompiki osuma. Toki riippuu missä inveidaa.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Pitihän se uusien pelaajien myötä tehdä pari uutta hahmoa ja palata Yharnamiin parin vuoden tauon jälkeen. Huikee peli kyllä. Tällä on hauska vetää PvP:tä. Farmaus ei ollu niinkään kivaa.

Huikeat gemmit kyllä!! Minun pitäisi lähteä jahtaamaan samoja, mutta strength/bloodtinge buildiin. Bloodletter käytössä sekä Simon's Bowbladesta pelkkä jousi. Farmasitko y592byza glyphin luolassa vai missä? :)
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Joo siellä farmasin. Vielä tarvis pari radial gemiä lisää. Ei vaan meinaa tippua :D
 
Liittynyt
03.07.2017
Viestejä
171
Minun pitäisi saada Bloodletteriin että Simon's Bowbladeen gemmit. Saattaa tulla haulikkoplösö kohtuullisen tutuksi. :D No, ei stressiä.
Ei muuta kun onnea matkaan. Plösö tulee todellakin tutuksi.:D Nuihin meni joku tuhat yritystä:dead: Joku video pyörimään ja sivusilmällä farmailee nii pysyy homma mielekkäänä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 463
Nyt on Bloodborne lisäosan kanssa vedetty läpi ja uusi roundi aloitettu.

Chara taitaa olla tilanteeseen nähden turhan voimakas (~lvl 130), sillä Cleric tippui ensimmäisellä ja Father Gascoigne toisella yrityksellä. BSB:tä en ole vielä kokeillut. Mitähän statsia kannattaisi nyt alkaa kehittää kun on vitality 45, endurance 25, str 50 ja skill 50? Vähän Arcanea, sillä se taitaa olla 10? Jos tämän kierroksen vetäisi Pizzacutterilla, sillä ensimmäinen kerta tuli pelattua Ludwig`s Holy Swordilla. Jos tämän jälkeen jaksaa vielä pelata niin voisi kokeilla jotain skill asetta, kuten Blade of Mercy.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Uusintakierroshan voi hyvinkin olla jopa helpompi, jos olet hyvin hahmon tehnyt ja tokihan olet parempi myös pelaamaan.

Pitsaa, jos leikkelet niin endurancee voit lisää vielä laittaa niin L2-hupi voi jatkua vielä pitempään.

Arcane-työkalut ovat parhaimmillaan 99 pointseilla. Toki jo aiemminkin osa niistä jotain tilannekohtaista hyötyä tarjoaa.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 895
Nyt on Bloodborne lisäosan kanssa vedetty läpi ja uusi roundi aloitettu.

Chara taitaa olla tilanteeseen nähden turhan voimakas (~lvl 130), sillä Cleric tippui ensimmäisellä ja Father Gascoigne toisella yrityksellä. BSB:tä en ole vielä kokeillut. Mitähän statsia kannattaisi nyt alkaa kehittää kun on vitality 45, endurance 25, str 50 ja skill 50? Vähän Arcanea, sillä se taitaa olla 10? Jos tämän kierroksen vetäisi Pizzacutterilla, sillä ensimmäinen kerta tuli pelattua Ludwig`s Holy Swordilla. Jos tämän jälkeen jaksaa vielä pelata niin voisi kokeilla jotain skill asetta, kuten Blade of Mercy.
NG+ tuntui itsellekin helpommalta kuin ensimmäinen läpipeluukerta lukuunottamatta lisäriä, mikä on törkyisen vaikea (varsinkin vaihtoehtoinen bossi). :)
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Päivän olen pelannut ja turpaan tulee. Jossain viiden tunnin paikkeilla aloin oppia pistoolin käytön ja sillä nasauttaminen on kyllä palkitsevaa. :D Pitäisikö sen toimia jokaiseen liikkeeseen, vai onko ajoitukseni joskus pielessä? Päihintin juuri Father Gascoignen ja aseena on saw cleaver, inventaariosta löytyy myös saw spear joka tuntui paremmalta mutta saw cleaveria olen päivittänyt joten sillä mennään.

Kehno (mutta siedettävä) fps oli iso yllätys ja taistelu oli äärimmäisen hankalaa ilman torjuntaa, mutta "pistooliparryn" jälkeen aloin pitämään siitä. Ihan jees, saa nähdä onko tämä paras Souls.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Päivän olen pelannut ja turpaan tulee. Jossain viiden tunnin paikkeilla aloin oppia pistoolin käytön ja sillä nasauttaminen on kyllä palkitsevaa. :D Pitäisikö sen toimia jokaiseen liikkeeseen, vai onko ajoitukseni joskus pielessä? Päihintin juuri Father Gascoignen ja aseena on saw cleaver, inventaariosta löytyy myös saw spear joka tuntui paremmalta mutta saw cleaveria olen päivittänyt joten sillä mennään.

Kehno (mutta siedettävä) fps oli iso yllätys ja taistelu oli äärimmäisen hankalaa ilman torjuntaa, mutta "pistooliparryn" jälkeen aloin pitämään siitä. Ihan jees, saa nähdä onko tämä paras Souls.
Pelissä on joitakin vihuja joihin parry ei toimi. Fps tosiaan oli vähän pettymys, kun oli tottunut sulavaan Dark Souls III:een PC:llä, mutta kyllä sen kans pärjää.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Blood Starved Beast päihitetty, Alfredin kanssa totta kai. Sain tuolta pomolta jonkun maljan ja sillä pyörätuoli NPC:llä olisi ollut siitä kai kerrottavaa, mutta perhana laskin gamepadin sohvalle ja samassa ammuin sen pyörätuoliukon joka katosi. :D Onko se nyt koko loppupelin poissa vai ilmestyykö takaisin kun pelaa vain eteenpäin?

Millasia aseita olette käyttäneet? Ite menen saw cleaverilla, mutta rifle spear kiinnostaa ulottuvuuden takia.
 

jipsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 452
Blood Starved Beast päihitetty, Alfredin kanssa totta kai. Sain tuolta pomolta jonkun maljan ja sillä pyörätuoli NPC:llä olisi ollut siitä kai kerrottavaa, mutta perhana laskin gamepadin sohvalle ja samassa ammuin sen pyörätuoliukon joka katosi. :D Onko se nyt koko loppupelin poissa vai ilmestyykö takaisin kun pelaa vain eteenpäin?

Millasia aseita olette käyttäneet? Ite menen saw cleaverilla, mutta rifle spear kiinnostaa ulottuvuuden takia.
Gherman katoaa jossain kohtaa peliä, en muista oliko tuossa kohtaa. Muuten ilmestyy takaisin kun tulet takaisin tj.

Pelaillut threaded canella ensimmäisen (matkalla saa myös pari muuta hyvää agi asetta) ja axella aloitin toisen joka jäi kesken, pitäisi jatkaa joskus. Cleaveri on aloitusaseista paras ~puoleen väliä peliä jolloin alkaa scaleus jäämään taakse ja parempia tulee saataville. Toki riippuu buildista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Millasia aseita olette käyttäneet? Ite menen saw cleaverilla, mutta rifle spear kiinnostaa ulottuvuuden takia.
Saw cleaver on hyvä perusase ja varsinkin beast-vihuja vastaan tehokas. Itse pelasin tolla siihen asti, kunnes ostin Ludwig's Holy Bladen. Quality-buildille paras ase.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Minusta Saw Cleaver on pelin paras ase, jolla itse tiputan oikeastaan, minkä tahansa loparin hyvin nopeasti. Vaatii toki pientä kikkailua itemien ja iskukombojen kanssa.

Bloodbornessa on kuitenkin ainakin melkein kaikki aseet enemmän kuin käyttökelpoisia, joten kyse on enemmänkin, miten pelaa ja millaista tyyliä hakee. Monien aseiden damagepointsit valikossa ovat reilusti isommat kuin Saw Cleaverissa, mutta kun sen aseen kanssa osaa niin tuho on selvää.

Pitkälti yli tuhat tuntia pelattuna ja valtaosa Saw Cleaverilla siis. Saw Cleaver saa myös 20% serrated bonusta hyökkäykseen sahamuodossaan (lyhyempi muoto) kaikkia petoja vastaan eli suurinta osaa vihollista. Siihen, kun pistää fire paperia vielä päälle niin pedot kirkuu kauniisti. :D
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Blood Starved Beast päihitetty
Laitan videon, jossa yksi nettipelikavereistani hoitaa kyseisen loparin toisen maailmassa Saw Cleaverin vastineella Saw Spearilla. Sama onnistuisi Cleaverilla myös. Mitkään muut aseet eivät kykene samanlaiseen tappovauhtiin kuin ns. Saw Twinsit. :D

 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Tapoin eilen Romin ja se tuntui suorastaan epäreilun hankalalta, mutta kaatuikin yhtäkkiä ilman NPC:tä kun käytin pelkästään Kirk Hammerin L2:sta ja löin vain 1-2 kertaa per ohijuoksu.

Peli etenee hyvää vauhtia ja levelitä on 59, mutta sitten tulikin yllätys enkä enää pääsekkään sinne minne olisin halunnut mennä. Tämä ensimmäinen kierros tulee menemään kyllä rankasti penkin alle kaiken tekemisen suhteen kun NPC:itäkin on jäänyt tapaamatta jne. No ainakin nyt on hyvä syy vetää toinen kierros heti perään.

On tämä ihmeellinen peli.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Nyt kävi niin hassusti että tällä fanipojalla loppui mielenkiinto. Suurin syy on varmaan että pelasin tätä putkeen ns. yliannostukseen asti, jonka jälkeen pienetkin asiat alkoivat vituttaa. Viimeinen niitti tuli kun olin mennä pelin läpi täysin vahingossa. Pelin mahdollinen loppuminen ei todellakaan ollut selvä asia, varsinkin kun peruspelin tutkittavia paikkoja oli vielä useampi jäljellä! DLC:tä olin kerennyt etenemään vain tunnin joten NG+ olisi ollut katastrofi ilman kiinnostavia DLC-aseita. Chalise dungenit jäi myös tekemättä.

Kyllästymisen jälkeen kaikki Soulssien viat jotka normaalisti olen painanut villaisella alkoivat pistää silmään. Sama wanha pelimoottori ja samat väärin heijastavat pinnat. Uusia tavaroita ei merkitä mitenkään inventaarioon ja niitä saa etsiä mistä sattuu. Olisi mukava tietää jos jollain NPC:llä on jotain uutta sanottavaa, jne. Ilman googlea & wikiä tätä on mahdoton pelata tyydyttävästi läpi. Vituttaa pitää puhelinta vieressä ja tarkastaa juttuja netistä ettei etene väärään suuntaan, sillä kaikki on lopullista.

Valituksesta huolimatta hyvä pelihän tämä on, mutta nyt on tauon paikka. Leveleitä on 90 ja jäin siihen Amygdalan Armin kohdalle DLC:ssä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Nyt kävi niin hassusti että tällä fanipojalla loppui mielenkiinto. Suurin syy on varmaan että pelasin tätä putkeen ns. yliannostukseen asti, jonka jälkeen pienetkin asiat alkoivat vituttaa. Viimeinen niitti tuli kun olin mennä pelin läpi täysin vahingossa. Pelin mahdollinen loppuminen ei todellakaan ollut selvä asia, varsinkin kun peruspelin tutkittavia paikkoja oli vielä useampi jäljellä! DLC:tä olin kerennyt etenemään vain tunnin joten NG+ olisi ollut katastrofi ilman kiinnostavia DLC-aseita. Chalise dungenit jäi myös tekemättä.

Kyllästymisen jälkeen kaikki Soulssien viat jotka normaalisti olen painanut villaisella alkoivat pistää silmään. Sama wanha pelimoottori ja samat väärin heijastavat pinnat. Uusia tavaroita ei merkitä mitenkään inventaarioon ja niitä saa etsiä mistä sattuu. Olisi mukava tietää jos jollain NPC:llä on jotain uutta sanottavaa, jne. Ilman googlea & wikiä tätä on mahdoton pelata tyydyttävästi läpi. Vituttaa pitää puhelinta vieressä ja tarkastaa juttuja netistä ettei etene väärään suuntaan, sillä kaikki on lopullista.

Valituksesta huolimatta hyvä pelihän tämä on, mutta nyt on tauon paikka. Leveleitä on 90 ja jäin siihen Amygdalan Armin kohdalle DLC:ssä.
Ymmärrän turhautumisesi. Completionistin on lähes mahdoton saada kaikkea tehtyä ekalla läpipeluulla ilman wikin apua. Itsekin katsoin vain suosiolla kaikki NPC-questit wikista, koska ei ollut aikaa hinkata useampia läpipeluita ja arvailla mikä tapahtuma antaa lisää dialogia missäkin, sekä sata muuta vaikuttavaa asiaa ja osaa. Pelin loppumisenkin tarkastin wikistä spoilereista huolimatta, koska aiemmat kokemukset soulseista antoi siihen aihetta. Ilman sitä olisin varmaan itsekin mennyt tohon samaan NG+ "ansaan" ja sehän olisi vituttanut.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Joo, tuo suoraan uuden kierroksen alkaminen on vittumainen asia. Minä pelasin ekat kierrokset aikoinaan ihan rauhassa tutkien ja säätäen tietäen, että missaan jotakin, mutta kerkeän myöhemmin kyllä.

Jokainen tietty tavallaan, mutta itse vierastan sellaista kiirettä, että pitää kaikki saada mahdollisimman nopealla aikataululla suoritettua. Wikiä aloin selaamaan vasta, kun itse olin kaikkeni tehnyt.

Lopetustrophyt pelasin lopulta samalla hahmolla useamman kierroksen ajalta. Jotkut tehneet ottamalla pelistä talletuksia loppusuoralla, että saa ekalla läpipeluulla samantien nekin, koska muuten se on mahdotonta. Hirveä on kiire.

Siirryin itse aikoinaan vahingossa uudelle kierrokselle, kun en tiennyt. Ilokseni huomasin, että dungeonien eteneminen ei ollut resetoitunut ja paremmilla pelitaidoilla peli rullasi nopeasti eteenpäin. Lisäri ei ollut vielä silloin, se meni ekan kerran ng+1:llä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.01.2017
Viestejä
535
Kai se on uskottava että on surkea pelaaja kun ei pääse ensimmäisestäkään kentästä läpi.
Hermot vaan menee. :mad:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 468
Kai se on uskottava että on surkea pelaaja kun ei pääse ensimmäisestäkään kentästä läpi.
Hermot vaan menee. :mad:
Pakko sanoa, että se ensimmäinen kenttä oli varmaan vaikein. Ja yksi niistä ensimmäisistä bosseista tuotti itselleni ehkä enemmän kuolemia kuin moni jälkipään bosseista yhteensä. Alussa peli on aika vaikea, kun mekaniikat ovat vielä vieraat, aseet eivät ole vielä erityisen tehokkaita ja potionit yms. voivat myös olla kohtuu vähissä. Oma suositus peliä ajatellen on opetella sen pyssyn käyttäminen. Parryaminen on ehkä pelin tärkeimpiä taitoja väistämisen ohella, erityisesti bossien kanssa. Mutta ei kannata luovuttaa, alussa v-käyrä oli välillä melkoinen mutta onhan tuo Bloodborne nyt ehkä silti yksi parhaista PS4 peleistä mitä olen pelannut. Ellei jopa se oma suosikki vaikka en ennen ole Dark Soulsseja tai muita vastaavantyylisiä hirveästi pelannut.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 820
Kai se on uskottava että on surkea pelaaja kun ei pääse ensimmäisestäkään kentästä läpi.
Hermot vaan menee. :mad:
Oppimiskäyrä on alkuun jyrkkä, jos et ole vastaavaa kokenut. Itse ostin julkaisussa Bloodbornen ja minulla oli vuosien tauko pelaamisessa oikeastaan. Olin vain jotain rallipelejä pelaillut satunnaisesti, joten alku oli todella tuskainen ja aikuinen mies melkein itki. Nyt sanon, että itselleni kaikkien aikojen peli.

Kerro tarkemmin, mikä on ongelma? Missä kuolet? Onko jotain, mitä et ymmärrä?
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
150
Tuli taas hakattua peli läpi ties monennen kerran, nyt vaihteeksi strength buildilla kun yleensä niitä ei tuu pelattua. Whirligig sawin hain heti kun pystyin ja tuo on kyllä melko OP ase, varsinki bosseille. Ludwig varsinkin kaatui aivan järkyttävän helposti ekalla yrityksellä vaikka yleensä siinä on ollut pieniä ongelmia muilla buildeilla.

Nyt on peli jo niin monesti pelattu läpi, ettei tämä peluukerta ehkä ollut enään niin hauskaa hommaa kuin aikaisemmin. Mahdollisesti jää nyt lopullisesti tai ainakin hyvin pitkäksi aikaa peli hyllyyn.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 752
Kai se on uskottava että on surkea pelaaja kun ei pääse ensimmäisestäkään kentästä läpi.
Hermot vaan menee. :mad:
Se on hankala, varsinkin jos tämä on ensimmäinen From Softwaren peli jota pelaat. Turhautumisen ehkäisemiseksi antaisin neuvon että aika usein monista kohdista pääsee ohi juoksemalla eivätkä vihut seuraa loputtomasti eli samoja vihuja ei tarvitse tappaa joka kerta, oikoreittejä avautuu myös usein.

Iso apu on myös "isot" aseet joiden voimakkaat iskut pistävät vihut stun lockiin. Kannattaa melkein kokeeksi aloittaa uusi hahmo kirveellä ja testata sopiiko se omaan pelityyliin. Minä pelasin 90% pelistä Kirk Hammerin vasaramoodilla.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 444
Viestejä
4 218 789
Jäsenet
71 044
Uusin jäsen
migosz

Hinta.fi

Ylös Bottom