Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2020 -keskusteluketju tarjouksista ym

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
701
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
172
Chromecastista on tulossa kohta uusi versio (Chromecast with Google TV) Suomeenkin, joten ihan hetken vielä odottelisin että tulee täällä myyntiin. Muualla Euroopassa saa jo ennakkotilattua. Sinänsä kai toi Ultra-versiokin on ihan pätevä laite, jos on kiire mutta itse odottelisin vielä hetken.
Saa jo tilattuakin, eikä vain ennakkotilattua. Omani ostin Ranskasta FNACilta. Kokonaishinta oli minulla 80,99€. Saksan Google kaupasta saanee myös, jos kierrättää esim. Mailboxden kautta.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
122
Tämä sykelaitos on kummitellut koko BF:n ajan:

Onko vörtti ostos..?
Garmin kiinnostaisi muokattavuuden vuoksi, mutta mutta.

Tähän mennessä en ole ostanut kuin kasvomaskeja ja nappikuulokkeet. Sodastream, meater+, iPhone, iPad ja mitähän muuta on ollut melkein ostoskorissa mutta olen painanut lompakolla otsaa.
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
180
MSI OPTIX G27CQ4 27" PELINÄYTTÖ

Mitäs tästä tarjouksesta mieltä?
Ihan ok. Ei nopeasti löytynyt varmuutta onko kyseisen näytön freesync toimiva myös nvidian korteilla (tai siis g sync compatible).

VA-paneeli että jos pelailet nopeatempoisia fps pelejä yms. niin joissakin VA-paneelinäytöis liikkeessä tulee ns. "black smearing" ghostingia (netistä löytynee videoesimerkkejä kyseisestä ilmiöstä), mikä voi olla ärsyke joillekin.

Mutta hintaisekseen ihan hyvät ominaisuudet.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
59
Pölynimureista ollut keskustelua... Suosittelen kokeilemaan enne ostosta jos mahdollista. Nykyiset koti-imurit ovat vain pölyn imemiseen tai roskien siiretelyyn soveltuvia. Semmoinen nykyaikainen 350 euron Elektolux ei saanut edes lapsiperhesoraa eteisestä irti, onneksi silloin vielä löytyi tommoinen halvin mahdollinen 1800w malli, jossa imua riittää. Edeltäjä oli 2400w Elekrolux jolla lähti laminaatitkin irti ja oli loistava. Eihän tommoisia tarvi täysillä ajaa, mutta kiitos EU:n niin sitten kihnutetaan 3 kertainen aika sillä vehkeellä ja mitään ympäristösäästöä ei tullut vaan kaupan päälle saa sivousvituttuksen.

Työkaverini kyseli apuja ja lopulta osti Kärcherin imurin jossa tehoja ainakin vielä silloin riitti. Kai nekin on nykyisin kielletty.

Ongelma on myös se että kun tehoa ei ole niin kikkaillaan ilmavirroilla jatehdää putkista niin ahtaita ettei siellä tarvi olla kun vähän parperisilppua ja parit kiiltokuvat niin pitää kaivaa tukosta auki.

Komppaan myös tuota Elektroluxin muovisuutta, halvimmissa on aivan surkeat suulakkeet ja putki. Mutta hinnasta riippumatta siellä on vaikka mita muovilirpaketta joita täytyytosiaan liimailla tai avittaa ilmastointiteipillä. Liitoskohdat alkavat irvistämää, lukituskiinnikkeet on hienosti vedetty jollain silikoonilla sisäpuolelta kiinni jotka alkaa väpättämään.

Ja itse tykkään ihan vain kaarevasti putkesta ilman minkäänlaista kahvaosaa, joka on vain tiellä ja klohmo, imurointi on akrobatiaa joskus =)
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Tämä sykelaitos on kummitellut koko BF:n ajan:

Onko vörtti ostos..?
Garmin kiinnostaisi muokattavuuden vuoksi, mutta mutta.

Tähän mennessä en ole ostanut kuin kasvomaskeja ja nappikuulokkeet. Sodastream, meater+, iPhone, iPad ja mitähän muuta on ollut melkein ostoskorissa mutta olen painanut lompakolla otsaa.
Itsellä oli sama pähkäily tuon ja Fenix 6pron välillä. No, tuo tuli tarjoukseen joten tartuin siihen.
Mitä nettiarvosteluja olen lukenut niin hyvin verrannollinen Garminiin, molemmissa hyvät ja huonot puolet.
Polarissa testien perusteella tarkempi rannesykemittaus ja GPS, garminissa muokattavuus ja garmin pay+musiikit. Itsellä painoi nuo polarin hyvät puolet enemmän, ja softa miellyttää enemmän silmää.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
298
Itsellä on electrolux ollut noin 5-6 vuotta ainakin, noita pienempiä ultrasilencer malleja. Hyvin on toiminut eikä ole mikään osa hajonnut / kulunut merkittävästi, imutehoa on mielestäni ihan riittävästi eikä täysillä tartte huudattaa.

Lisäksi koska tehonsäätö on (itse imurin)kahvan vieressä sellanen rulla, niin tuota voi kantaa vasemmassa kädessä jolloin peukalo osuu sopivasti rullalle, letku selän takaa ja suulakepuoli oikeassa kädessä = voi säätää helposti lennossa tehoja, eikä tartte kiskoa konetta pitkin parketteja :cool:

Eipä tuo kovin painava ole, niin sujuu noin hyvin. Samaa mallia samoilta vuosilta on kolmella tutulla ja kellään ei ole levinnyt käsiin, taisi maksaa 99e aikoinaan alesta. Muutomalla on sitten noita mielejä yms, ja voi vittu miten meluisia paskoja, kirjaimellisesti pitäisi kuulosuojaimet päässä jo noita pärrätä kun desibelit taitaa olla lähempänä sataa täysillä. Eikä ainakaan kaverin venäläiseltä suihkarilta kuulostanut miele imenyt yhtään sen paremmin mitä tuo oma electrolux. Toki malleja on satoja ja eroja on varmasti.

Tuo oma ainakin imi hyvin semmosen ison kerroksen soraa vanhan kämpän tuulikaapista, johon oli +2v sorat ja hiekat kertyneet maton alle
 
Liittynyt
15.09.2018
Viestejä
1 354
MSI OPTIX G27CQ4 27" PELINÄYTTÖ

Mitäs tästä tarjouksesta mieltä?
Itse maksoin tuosta aiemmin syksyllä 299,- ihan hyvä näyttö siihen hintaan.

Ei ole ollut isompia ongelmia syncin kanssa, joskus lukittuu 60hz tilaan sniper elite nelosessa.

Kuvan terävöitys on muistaakseni vakiona 3/4 asennossa ja se aiheutti huomattavaa "black smearingia" sitä pienentämällä sai hyväksi.

Valovuotoa on muutamassa kohtaa mutta se kaiketi on hyväksyttävä tässä hintaluokassa, jokatapauksessa huomattava parannus entiseen benq xl2411 näyttöön.
 
Liittynyt
07.09.2017
Viestejä
79
Joskus varasin Beatsit keskustan Power Outletista. No viesti tuli, mutta kun menin paikalle niin myyjän mukaan niitä ei ollut koko liikkeessä. Siinä sitten hetken kiertelin niin kuulokkeet löytyi audio-osaston outlet korista :poop: Olisi hauska kuulla Powerilta mikä logiikka tuossa on.
Eräänkin kerran varasin telkkarin Powerin verkko-outletin puolelta. Ja oli tarpeettoman vaikean oloinen suo käyttäjän perspektiivistä.
Luulin hölmönä että varaus-sana on melko yksiselitteinen kun tuli tiedot että 24h varattuna jne...
Noh kysyin chätissä miten se menee, hän selitti että se pitää maksaa että se pysyy varattuna.
No problemos, minä mielelläni suostun maksamaan "varauksen".
Närkästyneen oloinen chätti-otus nyt tekee backflipin ja sanoo että minulle tehty jo selväksi ettei tietenkään voi maksaa sitä ainutta netissä olevaa tuotetta kun se on nyt varattuna.
Minun pitäisi siis mennä myymälään maksamaan tuote vaikka lähetys tulisi postitse.
Siinä oli vielä jotain hassutusta mutta suurinpiirtein näin.
 
Liittynyt
30.07.2020
Viestejä
12
Telkkaripäivityksen myötä voisi vaihtaa myös Chromecastin 4K-versioon. Onko tuota Ultraa näkynyt missään tarjouksessa vai onko näissä edes koskaan mitään aleja?
Osta Mi Box S, halvempi ja siinä on sisään rakennettu chromecast ultra.. oikein passeli vehje hinnansa puolesta.. tuli ite tilattua aliexpressistä 50e pari viikkoo sitten nyt näin että black friday tarjouksissa oli ainakin verkkiksessä suunnilleen samaan hintaan
 
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
521
Kertokaapa mulle miksi tuolla tarjouksissa vaahdotaan MSI:n cashbackista kun heidän sivuillaan lukee;
-Eligible invoice dates are between and including September 1st , 2020 – October 31st , 2020.
Eikö tuo tarkoita että tuote pitää olla ostettu lokakuun viimeiseen päivään mennessä?
Vai meneekö niitä cashbackeja läpi marraskuun lopussa ostetuilla tuotteilla?
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
162
Kertokaapa mulle miksi tuolla tarjouksissa vaahdotaan MSI:n cashbackista kun heidän sivuillaan lukee;
-Eligible invoice dates are between and including September 1st , 2020 – October 31st , 2020.
Eikö tuo tarkoita että tuote pitää olla ostettu lokakuun viimeiseen päivään mennessä?
Vai meneekö niitä cashbackeja läpi marraskuun lopussa ostetuilla tuotteilla?

E​
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
29
Kertokaapa mulle miksi tuolla tarjouksissa vaahdotaan MSI:n cashbackista kun heidän sivuillaan lukee;
-Eligible invoice dates are between and including September 1st , 2020 – October 31st , 2020.
Eikö tuo tarkoita että tuote pitää olla ostettu lokakuun viimeiseen päivään mennessä?
Vai meneekö niitä cashbackeja läpi marraskuun lopussa ostetuilla tuotteilla?
Tuo taisi olla back to school cashback. Nyt käynnissä black friday cashback, jossa ostopäivän takaraja tämä päivä.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 752
Kiitos linkistä, tuolta löytyi vuodeksi 3€/kk:
Koodi:
Netherlands, 4 GB RAM, 2 CPU Cores, 80 GB SSD, 4 TB Traffic, 1 Gbps port speed, 1 IPv4/64 IPv6
Minkä firman? Maksan itse omastani vajaa 7 euroa kuussa ja näyttäisi olevan aika samaa tasoa. Jos vaihtaisi...
 
Liittynyt
16.01.2019
Viestejä
713
Eräänkin kerran varasin telkkarin Powerin verkko-outletin puolelta. Ja oli tarpeettoman vaikean oloinen suo käyttäjän perspektiivistä.
Luulin hölmönä että varaus-sana on melko yksiselitteinen kun tuli tiedot että 24h varattuna jne...
Noh kysyin chätissä miten se menee, hän selitti että se pitää maksaa että se pysyy varattuna.
No problemos, minä mielelläni suostun maksamaan "varauksen".
Närkästyneen oloinen chätti-otus nyt tekee backflipin ja sanoo että minulle tehty jo selväksi ettei tietenkään voi maksaa sitä ainutta netissä olevaa tuotetta kun se on nyt varattuna.
Minun pitäisi siis mennä myymälään maksamaan tuote vaikka lähetys tulisi postitse.
Siinä oli vielä jotain hassutusta mutta suurinpiirtein näin.
Tämä Powerin varaussysteemi on kyllä typeryyden huippu. Ihankun kaikilla tavoin kieltäytyisivät rahan vastaanottamisesta.

Perjantaina tein emolevystä varauksen ja kävin seuraavana päivänä kiireellä noutamassa kun varaus on tietenkin vain 24h voimassa. Sitten myöhemmin kotona vasta tajusin että koko emolevy on ihan eri mitä piti olla. Ihan ihme hommaa.
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
87
ASUS ROG GA502DU-AL027T GTX 1660TI 15.6" KANNETTAVA TIETOKONE - Power.fi

Yllä oleva kone näyttää olevan jonkinlaisessa tarjouksessa. Onko tästä koneesta noin 650e hintaan (asiakaspalautus) "yleiskoneeksi" vähän kaikkeen, selailuun, pelailuun ja musiikintekoon? Muistia näytti olevan ilmeisesti aika niukahkosti? Itselle koneitten speksit ei ihan täysin aukea niin täältä varmaan löytyy viisaampia!
650€ hintaan tuo kone on kyllä varmasti varsin sopiva "yleiskoneeksi" tosiaan ainut miinus on tuo tallennusmuisti mitä on kyllä todella vähän nykyaikaiseksi koneeksi. Muistin puolesta ei kyllä voi ihan hirveästi suurimpia pelejä latailla kauhean montaa. Toki ainhana voi ostaa ulkoisenkovalevyn missä sitten säilöö kuvia, asiakirjoja ja vaikka sitten pelejäkin. Tuolla koneella varmasti pyörittää muusikintekoon tarvittavia ohjelmia sekä pelailee kyllä helposti pelejäkin.
 
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
276
Mitäs tästä tarjouksesta porukka mieltä?

650€ hintaan tuo kone on kyllä varmasti varsin sopiva "yleiskoneeksi" tosiaan ainut miinus on tuo tallennusmuisti mitä on kyllä todella vähän nykyaikaiseksi koneeksi. Muistin puolesta ei kyllä voi ihan hirveästi suurimpia pelejä latailla kauhean montaa. Toki ainhana voi ostaa ulkoisenkovalevyn missä sitten säilöö kuvia, asiakirjoja ja vaikka sitten pelejäkin. Tuolla koneella varmasti pyörittää muusikintekoon tarvittavia ohjelmia sekä pelailee kyllä helposti pelejäkin.
Huomio: 120Hz 45% sRGB 250cd. Itselle ei jatkoon.
 

Janick

Insanity's crescendo
Make ATK Great Again
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
245
Onko näkynyt hyviä kosketusnäytöllisiä chromebook tarjouksia? Onko tästä kenelläkään kokemuksia?

Ainakin tämä on aika vanha malli, ostin tuon näköjään joulukuussa 2017 (hintaan 399€). Sisällä jo silloin keskinkertaista puhelinrautaa, eli ei mikään tehomylly mutta ihan toimiva surffilauta. ChromeOS päivittyy kuitenkin edelleen ja tuki Android- ja linux-ohjelmille löytyy.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
429
Tämä kiinnostaa itseänikin. Jätänkö noutamatta, jos ei ehdi tänään maanantaina toimitukseen vai kykeneekö Verkkis toimittamaan myöhemmin kuitin, joka on päivätty 30.11.
Kysyin aspasta ja sanoi, että jos msi ei hyväksy hakemusta heiltä saa tarvittavat tositteet todistukseksi tilauksen päivämäärästä millä sitten onnistuu.
 
Liittynyt
05.08.2020
Viestejä
52
Kiitos muuten Powerin outlet- Cyber Monday tarjouksen linkkaajalle; pistin Canoniin Salamaa (Speedlite III 430EX, ~60 eur) ja 60mm 2.8 objektiivia (~100 eur) tulemaan - hinnat naurettavan halpoja mikäli nämä esittelytuotteet ovat säilyneet naarmuilta, ym...
Ei mennyt minun ostokseni powerin varaa ja hae -jutussa hyvin. Kuusi tuntia varauksesta tuli tekstari, että "saldovirhe, pahoittelut" Ovat varmaan myyneet sen pois. Ja paljonkohan niitä powerin saldovirheitä on nyt io-techin käyttäjille oikein tullut?
Ja hassua on se, että sain sähköpostin samaan aikaan: "Tilauksesi tilausnro. XXXXXXXXX on valmis noudettavaksi. " Täytynee ottaa taas yhteyttä aspaan, ja selvittää mikä nyt meni pieleen.
 
Liittynyt
25.02.2018
Viestejä
812
Mulla meni tänään hyvin powerin outlet tuotteen varaus jonka tein sähköpostilla. Tuote oli merkattu ja viety kassalle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 689
Ei mennyt minun ostokseni powerin varaa ja hae -jutussa hyvin. Kuusi tuntia varauksesta tuli tekstari, että "saldovirhe, pahoittelut" Ovat varmaan myyneet sen pois. Ja paljonkohan niitä powerin saldovirheitä on nyt io-techin käyttäjille oikein tullut?
Ja hassua on se, että sain sähköpostin samaan aikaan: "Tilauksesi tilausnro. XXXXXXXXX on valmis noudettavaksi. " Täytynee ottaa taas yhteyttä aspaan, ja selvittää mikä nyt meni pieleen.
Itselläni on juuri 60mm 2.8 kiinni kamerassa ja opettelen miten tuon langattoman salaman saa toimimaan kamerasta irti.

Ei voi muuta kuin sanoa että melkein hävettää kun sai priimakuntoisen (pari pientä naarmua kiinnityksen vieressä) kaukosalaman 58 eurolla...
 
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
521
Tuo taisi olla back to school cashback. Nyt käynnissä black friday cashback, jossa ostopäivän takaraja tämä päivä.
Joo eipä ollut tuo MSI B550-A Pro lankku cashback kampanjassa... Saakeli, kävin viimeisen hyllytuotteen hakemassa eilen hintaan 109,90€
Nyt sitten kaasu pohjassa lähdin hakemaan MSI B550 Gaming plus lankkua 114,90€ hintaan joka on cashback kampanjassa, mutta yllättäen verkkokaupalla saldovirhe, hyllyssä ei ole edes hyllypaikkaa kyseessä olevalle tuotteelle.
 

Sir

Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 619
Tuo taisi olla back to school cashback. Nyt käynnissä black friday cashback, jossa ostopäivän takaraja tämä päivä.
Powerin tilasin ja kyllä nää nyt menee sekaisin millon mikäkin cashbäk menossa... Mutta pitäs omasta ainakin saada rahaa joskus takasaisin, kuhan vaan jaksas tehdä hakemuksen.
Screenshot_2020-11-30 MSI tarjoukset - Multitronic fi.png
Screenshot_2020-11-30 Asus Cashback - Multitronic fi.png
Ja Asuksen cashbäk pitää muistaa laittaa nyt sisään!!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
906
tuli yllättävä tarve multimedia pöytäkoneelle/kevyeen pelaamiseen, joten varasin Power outletista oheisen Asuksen.
Toivottavsti saa huomenna sen -20% kun tänään en pääse hakee, joten hinnaksi jäisi 540€.

Onko eteen tullut parempia CM diilejä? Vaiko käytetty parempi vaihtoehto?
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
42
Eikö noita HBO, viaplay, cmore yms. kokeilukoodeja enään tule vai onko ne jossain omassa ketjussa mitä en osaa etsiä?
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
109
Oliko Saksan Amazonin appista saatavaa alea vielä voimassa?
Muistan nähneeni maininnan että olisi vielä joulukuussa voimassa, eli jos onni on käynyt ja tilille on tullut tuo alennusmahdollisuus niin pitäisi olla vielä voimassa.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
270
Muistan nähneeni maininnan että olisi vielä joulukuussa voimassa, eli jos onni on käynyt ja tilille on tullut tuo alennusmahdollisuus niin pitäisi olla vielä voimassa.
Tarkoitin, että vieläkö tota koodia pystyy lunastamaan appissa? Itse on ole siis vielä kerennyt lunastamaan apin kautta, mutta ajattelin yrittää.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
446
Innostuin ja tilasin Multitronicin MSI MPG B550 Gaming Plus -ale-emon. 119,00 €, josta vielä pois MSI:n 30 € cashback ja lisäksi MSI:ltä AC: Valhalla.

En mä jaksa prossua jonotella, ja oikeastaan se hintakin menee yli järjen suhteessa päivityksen hyötyihin. Tuon saa multa lunastaa pk-seudulla (detskut yv:llä) ostohintaan. Ellei ketään kiinnosta, niin pistän takaisin. Halpahan toi oli, jos joku jäi ilman.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 184
Eikö noita HBO, viaplay, cmore yms. kokeilukoodeja enään tule vai onko ne jossain omassa ketjussa mitä en osaa etsiä?
Niitä taidetaan jakaa enempi tuolla (Huom! Ei kerjäystä):
Sitten myöskin noilla palveluilla taitaa olla jokaisella omat ketjut, joita seuraamalla myöskin koodeja näkyy välillä...
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Valvontakamera jos nyt vielä tähän samaan konkurssiin löytyisi. Amazonissa noita näyttää olevan tarjouksessa vaikka kuinka, mutta unohtui ennalta selvittää mikä noista nyt olisi edes jotenkin kelvollinen. Tulisi ulos mökille ja 2.4hz wifin päähän. Ehkä aika korkealle asennettavaksi niin kattaisi edes osan pihasta. 100€ on suunnilleen katetta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 157
tuli yllättävä tarve multimedia pöytäkoneelle/kevyeen pelaamiseen, joten varasin Power outletista oheisen Asuksen.
Toivottavsti saa huomenna sen -20% kun tänään en pääse hakee, joten hinnaksi jäisi 540€.

Onko eteen tullut parempia CM diilejä? Vaiko käytetty parempi vaihtoehto?
Jos voi 2 viikkoa odottaa, niin tässä samaan hintaan selvästi tehokkaammat prossu ja näytönohjain.

 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
949
Jos Aliin on vielä tarjouskoodeja voimassa niin voi ilmotella (joko tänne tai verkkokauppojen alennuskoodit -ketjuun). Kiitos!
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
951
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 365
Viestejä
4 158 508
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom