Loistotarjous! Normihinta nostettu 399€ -->655€. Joku viikko sitten saman setin sain noin 50€ BF-tarjousta edullisemmin.
Joo. Maksaako joku oikeasti normaalisti vitosen per tölkki noista noiden perusoluista? Anna mun kaikki kestää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistotarjous! Normihinta nostettu 399€ -->655€. Joku viikko sitten saman setin sain noin 50€ BF-tarjousta edullisemmin.
Jos uuden kestävän kahvinkeittimen tarvitsee niin tuossa tarjous.
[404] Sivua ei löytynyt
www.verkkokauppa.com
Tuote: Olut
Kauppa: Pyynikin panimo
Hinta: KAIKKI TUOTTEET -40%
Linkki: Pyynikin Brewing Company | Pyynikin Black Week
Pyynikki on muuten Tampereella.Tuleeko näistä muuten vero tm. ylimääräisiä kuluja maksettavaksi vaiko pelkästään toimituskulut? Mikä on tullin suhtautuminen nykyään?
Onko syytä, miksi juuri 10TB levy, eikä 8TB (hinta / TB näyttäisi meinaan olevan halvempi 8TB mallissa)?
8TB malli https://www.amazon.de/dp/B07FNK6QMT?th=1 €126.73 (sis. veroero eli 15,84€/TB, kun taas 10TB malli on 16,78€/TB).
Ihan hyvin toiminut ainakin pari päivää, kävin maanantaina hakemassa omani. Mitä testejä katselin, niin hyvä kantama. Ainoa miinus, että jostain syystä Wifi 6 speksiin sisältyvää WPA3:sta ei ilmeisesti tule vaikka lupailtiin, mutta tuo ei itseäni haittaa.Tuote: TP-Link AX50 Dual-band WiFi 6 reititin
Hinta: 59€
Kauppa: Gigantti
Linkki: https://www.gigantti.fi/product/tie...150295/tp-link-ax50-dual-band-wifi-6-reititin
Kommentti: Vaikuttaa hyvältä ostolta jos perusreitittimelle on tarvetta, puolet halvempi kuin muualla. Jos ei olekaan hyvä laite niin kertokaa ihmeessä että osaan peruuttaa tilauksen![]()
Miten tämä kahden laitteen saman aikainen käyttö muuten toimii? Voisinko siis esim. pelailla ps4 ja käydä keskustelua pc:n kautta?Tartuin noihin Sonyn kuulokkeisiin. Puute kahden laitteen samanaikaiselle käyttämiselle ei itselle ole kyllä mikään dealbreaker. Toki tuo 189€ vaikuttaa ihan kelpo hinnalta, mutta tarjous vaan aika pieni, niin mietin että onkohan perjantaina mahdollisesti jossain halvemmalla. En kuitenkaan ottanut riskiä ja odottaa sinne asti siltä varalta jos nuo myydäänkin loppuun tolla hinnalla siihen mennessä.Ja jos ilmestyy niin aina voi perua ja tilata uudelleen.
Olin hätähousu![]()
Pyynikki on muuten Tampereella.
Tuleeko näistä muuten vero tm. ylimääräisiä kuluja maksettavaksi vaiko pelkästään toimituskulut? Mikä on tullin suhtautuminen nykyään?
Pyynikki on muuten Tampereella.
Plex tarjous napattu, kiitos. Revolutin visalla ei mennyt kuin 59,2€ Brasilia-kikallaLaita vielä ostoskorissa maaksi Brasilia niin hinnaksi jää 62€.
Niin... nämä verkkokaupan ostokset pitää hakea Tampereen kivijalkakaupasta.
Tuote: Senz side by side jääkaappipakastin 90cm
Hinta: 444€
Kauppa: Power
Linkki: SENZ SS350S20N SIDE BY SIDE - Power.fi
Ei mitään hajua itse tuotteesta, mutta yleensä normikokoiset (1770 x 900 x 590 mm (KxLxS) ) , digitaaliset side by side:t ovat maksaneet melkein tupat.
Itse itselleni vastaten Gigantilla on 400 eurolla varmaan aika vastaava halpis:
![]()
Logik side by side jääkaappipakastin LSBSX20E - Jääkaapit ja pakastimet
Logik side by side jääkaappipakastin on tilava ja moderni kylmälaite MultiAirFlow-, NoFrost- ja SuperFreeze-teknologioilla.www.gigantti.fi
Verkkokaupan sivuilla lukee, että pakkaukset toimitetaan lähimmälle Schenkerin noutopisteelle.
Taidanpa kysyä asiasta Pyynikin asiakaspalvelusta niin ei tule floodattua ketjua.
Black Weekin aikana, et voi käyttää verkkokaupassa osakasalennusta, muita mahdollisia etuja tai alennuksia. -40% Black Week -kampanja on voimassa 23-29.11 2020.
Toimitukset Shenkerin lähinoutopisteelle.
Napattiin pojalle tommonen, joulun jälkeen näkee oliko hyvä vai huono ostos.Onko pelituoleista/tuoleista näkynyt minkälaisia tarjouksia? Gigantissa näyttäisi olevan jotakin Arozzia, onko kellään tälläisistä kokemuksia?
![]()
Arozzi Torretta pelituoli (musta) - Pelituolit ja -pöydät
Arozzi Torretta gaming chair pelaajille. Ergonomisesti muotoiltu työtuoli, jossa säädettävä istuin.www.gigantti.fi
Nuohan kuitenkin maksaa myös enemmän. Onko äänenlaatu parempi? Ja akunkesto?
Edit: Eikun nuo onkin torstaina tarjouksessa vasta.
Ps. On muuten vittumaista Gigantilta mainita noissa Sonyn kuulokkeissa että "normaalihinta 239€" kun viimeksi kesällä myivät noita tohon hintaan.
Taitaa vain pitää yhteyttä yllä kahteen laitteeseen ja niiden välillä valitsee sen mistä tulee audiota. Tämä tosin itsellä qc35 II kanssa toimi harvemmin miten halusin sekä audio häikkää tuppasi tulemaan yleisemmin kun kaksi laitetta oli yhteydessä.Miten tämä kahden laitteen saman aikainen käyttö muuten toimii? Voisinko siis esim. pelailla ps4 ja käydä keskustelua pc:n kautta?
Olen katsonut ja vielä ei ole näkynyt. Viime vuonna ei saanut Eurosport Playeriä enää tilattua, koska blokkasivat luottokortti ja paypal maksut niiltä jos ei ollut sen maan kansalainen joille tarjous oli tarkoitettu.Aiempina vuosina on ollut Eurosportplayeristä hyviä tarjouksia, onko nyt näkynyt?
Kuvaus ominaisuudesta yleisesti Bose ja Plantronics kokemuksen perusteella. Kuulokkeet on bluetoothilla yhteydessä 2 laitteeseen. vain toisesta on äänet kerrallaan.Miten tämä kahden laitteen saman aikainen käyttö muuten toimii? Voisinko siis esim. pelailla ps4 ja käydä keskustelua pc:n kautta?
Eikä vieläkään pöytäkonetta 400e kantturoissa?Ei vielä kellekään tullu moista vastaan?
Kuulokkeet on bluetoothilla yhteydessä 2 laitteeseen. vain toisesta on äänet kerrallaan. Jos puhelu on kesken ja toiseen puhelimeen tulee soitto, niin se päsätää pienen äänen. Jos mulla on Spotify toisessa päällä ja toiseen tulee puhelu, se hälyttää puhelinaantä ja pysäyttää spotifyn. Itselle ominaisuus on todella kätevä. mulla on myös yhteys läppäriin bluetoothilla, jossa mulla on teams puhelu vaikka tulossa. voin valita samoihin kuulokkeisiin, että vastaanko läppärillä vai puhelimella.
Kaikissa kuulokkeissa on eroja käytön mukaan. mulla on Parit boset, Plantronicsit, Hifiman HE400i, Sony langattomat napit. uskomatonta, mutta kyllä käytän kaikkia eri tarpeisiin. Sonyn napit mx3 arvotan 40e hintaiseksi.
sony MX3, varmasti hyvä bang for buck. sama, jos bose qc35ii saa samaan hintaan. (itse sain 189 hintaan boset vuosi sitten)
Tuolta:Eikä vieläkään pöytäkonetta 400e kantturoissa?
Joo pahoittelut, jos viestistä saa sen kuvan, että tarkoitin että mx3 sisältää, juuri, kuten sanoit mx3 ei ja mx4 kyllä. Plantronics ja bose sisältää sen ominaisuuden, ja kuvasin yleisesti miten 2 laitteen yhteys toimii.XM3:ssa vain yhteen yhteys, XM4:ssa useampaan. XM4:ssa karsittu tärkeä AptX koodekit ja jätetty vain Sonyn oma LDAC, joten jos oli XM3:lla kanssa tietokoneessa ongelmia laadukkaan koodekin kanssa niin nyt niitä on sitten enemmän. XM3:t on paremmat kun XM4:t. Itsellä XM2, XM3 jotka on molemmat todella hyviä. Omasta mielestä XM2/XM3 paremmat kun Bosen 35 II, mutta makuasia.
Eikä vieläkään pöytäkonetta 400e kantturoissa?
Kyllä ne kusettaa läpi vuoden noilla normi hinnoilla.Ehkä tänne palstalle voisi perustuu ihan oman ketjun noille paskista paskimmille BlackFriday "tarjouksille" tai oikeastaan suoranaisille kusetuksille.
Ketjun avausviestiin voisi sitten koostaa sellaisen "hall of shame" listan vuoden pahimmista kusetuksista mitä noita "tarjouksia" tulee vastaan.
Täältä samaan hintaan vaikka heti ja eri väreissä Garmin Instinct -GPS-kello, sininenTuote: Garmin Instinct
Hinta: 199€
Kauppa: Prisma
Linkki: Cyber Monday Garmin Instinct
Voimassa: 30.11.2020
Kommentti: noin 70 euroa halvempi kuin muualla
Jos joku toinenkin taistelee vielä tämän kanssa, niin Apin kielenä täytyy olla saksa. Banneri (ei pop-up) löytyy, kun kotisivua selaa hieman alaspäin.
Itsellä on sama tuoli mutta musta/sininen. Muuten ihan ok istua mutta käsinojien pehmusteet painui kasaan etuosasta (kyynärpäät painoi) n. 6kk käytön aikana jolloin kiinnitysruuvit pukkaa ikävästi läpi. Samaten tuo keinonahka natisee silleen mukavasti selkänojan ja istuimen välissä, kuulee ainakin jos pelisessiot venähtää pikkutunneilleNapattiin pojalle tommonen, joulun jälkeen näkee oliko hyvä vai huono ostos.
![]()
K-Ruoka.fi – L33T Extreme pelituoli musta
Extreme -pelituolissa on runsaat pehmusteet, lisäksi hikeä poistava sekä kestävä tekonahkapinnoite tarjoaa optimaalisen ilmanvaihdon istuinosassa ja selkänojassa. Jopa käsinojat on pehmustettu - lisäksi tuolissa on ergonominen säädettävä ristiselän tuki ja integroitu niskatuki, minkä ansiosta...www.k-ruoka.fi
Shieldi maistus kyl itellekki. Pitääpä kärkkyä diiliäNVIDIA SHIELD TV PRO, best streaming media device today etsinnässä, jos löytyy hyvä tarjous. ei ainakaan vielä hinta.fi näy.
Minä tuskailin aika pitkään tuon bannerin löytämisen kanssa, kunnes se viimein löytyi, kun etusivua selasin kunnolla alaspäin.Olen varmaan sokea, mutta en kyllä huomannut mitään banneria vaikka vaihdoin app kielen saksaksi.![]()
berlinbottlesta
Hyvä laite. Mulla ollut vanhempi malli jo vuosia. Ja hintakin kohdallaan. Osta pois jos tarviit.Osaako asiansa osaava kommentoida alla olevaa kuivausrumpua? Onko muka noin hyvä tarjous, vai onko Gigantti mahdollisesti nostanut hintaa BF:ää ajatellen? Kiitos jo etukäteen.
![]()
Electrolux PerfectCare 700 kuivausrumpu EW7H527S1 - Kuivausrummut
Electrolux PerfectCare 700 -kuivausrumpu kuivaa pyykin hellävaraisesti ja tehokkaasti alhaisemmassa lämpötilassa. GentleCare-järjestelmä ja älykkäät kosteusmittarit estävät pyykkiä ylikuivumasta tai ylikuumenemasta.www.gigantti.fi
Mites lauhduttimen putsaus? Iisi homma?Hyvä laite. Mulla ollut vanhempi malli jo vuosia. Ja hintakin kohdallaan. Osta pois jos tarviit.
Sehän ei ole irrotettavissa mutta imurilla ja harjalla silloin tällöin putsannut. Vähän hankala ihan puhtaaksi saada mutta eipä ole haitannut toimintaa. Olisinko nyt 4 vuotta joka päivä käyttänyt ja edelleen toimii kuin uusi.Mites lauhduttimen putsaus? Iisi homma?
Löytykö muuten sähköstä/nettiyhteyksistä jotain hyviä diilejä jostain? Muutto edessä joulukuussa ja pitäs alkaa soppareita sopimaan. Sijainti Espoo.
Tuleeko näistä muuten vero tm. ylimääräisiä kuluja maksettavaksi vaiko pelkästään toimituskulut? Mikä on tullin suhtautuminen nykyään?
EDIT: Verkkokaupan sivuilla siis lukee, että Black Friday -tilaukset toimitetaan postitse virosta.
"Kaikki tilaukset hoitaa Norden Logistics OÜ, Liivalao 11 Tallinn, Viro."
Noniin, selvennetääs tätä hieman, kun tämä on varsin sekavaa myös osakkaille, mitä sivusilmällä lueskellut.Kieltämättä ristiriitaisia ohjeita. Pistä toki vastaus ketjuun jos kysyt.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.