Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2020 -keskusteluketju tarjouksista ym

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
20.05.2020
Viestejä
23
Jos hyppää silmille Dyson TP04 <500e tai TP02 <300e niin saa ilmoittaa! Vielä tähän mennessä en ole löytänyt.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Tuote: NordVPN 24kk (+3kk kaupan päälle)
Hinta: 75,65€ (3.15€/kk)
Kauppa: NordVPN
Voimassa: ei mainittu, oletan jotta vain tämän viikon.
Linkki: Get Nord security | Nord Checkout
Kommentti: Kassalla kannattaa valita maaksi jokin toinen EU-maa, koska Finland-oletuksella lisäävät 24% ALVin. Paremman maan valitsemalla ALV 0%.
En tiedä onko tuo kommentti nyt asiallinen, kysehän on veronkierrosta tuossa vaiheessa...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 799
En tiedä onko tuo kommentti nyt asiallinen, kysehän on veronkierrosta tuossa vaiheessa...
Kerroppa tuo niille monituisille pörssiyhtiöille omistajineen jotka kiertävät verotustaan veroparatiisien avustuksella? Kiinnostaako heitä, ja tule sen jälkeen kysymään miksi yksittäisen veronmaksajan pitäisi maksaa veronsa heidän puolestaan :love:
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Kerroppa tuo niille monituisille pörssiyhtiöille omistajineen jotka kiertävät verotustaan veroparatiisien avustuksella? Kiinnostaako heitä, ja tule sen jälkeen kysymään miksi yksittäisen veronmaksajan pitäisi maksaa veronsa heidän puolestaan :love:
Kaikki tekevät mitä tykkäävät, mutta en itse henkilökohtaisesti mainostaisi positiivisisena asiana laittomuuksia...
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Oomi: "Kampanja koskee uusia sopimuksia, jotka alkavat viimeistään 31.12.2020 ja joiden kulutus on enintään 5000 kWh vuodessa ."
Tuon bongasin, vaan ei täyty valitettavasti kumpikaan ehto.
Sillä ei ole väliä mitä lukee tuossa kW-ehdossa jos sitä ei kirjata sopimukseen. Tuskin löytyy tuota rajoitetta sopparista, ja jos löytyy niin sieltä täytyy löytyä myöskin sanktiot koska muuten se on kuollut kirjain, juridisesti merkityksetöntä diipadaapaa joka ei sido osapuolia. Ja sehän on vain hyvä asia jos tyyppi ostaa enemmän sähköä. Tolla rajoituksella haetaan sitä että ne voi paremmin koordinoida omaa sähkön ostoaan/tuotantoaan, eli riskinhallinnasta on heidän puolelta kysymys kun ostavat itse sähköä ja vetävät välistä. Jos joutuu ostamaan kesken kauden liikaa sähköä suunniteltua kalliimmalla niin persnettoa pelkäävät.

Jos sopimuksen teon yhteydessä täytyy arvioida oma kulutus niin ainahan oma arvio voi mennä pahastikin metsään. "Sorry, mut en mä tajunnu et toi mun uus 24/7/365 käyvä automaattihitsaustyöasema ja tietokoneiden palvelinfarmi vie enemmän kun 5000kW vuodessa. Ma ole huvi hämmästunu".

Minä testaisin tuon laittamalla alkamaan haluamanani ajankohtana. Jos menee läpi niin hyvä. Jos ei niin niiden aspa ottaa kyllä yhteyttä ja sitten voi neuvotella että voisiko tuosta aloituspäivästä joustaa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 799
Kaikki tekevät mitä tykkäävät, mutta en itse henkilökohtaisesti mainostaisi positiivisisena asiana laittomuuksia...
EU-alueellahan on vapaa kilpailu ja tavaran/palvelun saa EU-alueella hankkia "virtuaalisesti" mistä haluaa. Joten osaltani keskustelu päättyy tähän :cool: :coffee:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 185
Tuote: NordVPN 24kk (+3kk kaupan päälle)
Hinta: 75,65€ (3.15€/kk)
Kauppa: NordVPN
Voimassa: ei mainittu, oletan jotta vain tämän viikon.
Linkki: Get Nord security | Nord Checkout
Kommentti: Kassalla kannattaa valita maaksi jokin toinen EU-maa, koska Finland-oletuksella lisäävät 24% ALVin. Paremman maan valitsemalla ALV 0%.
Näitä VPN tarjouksia voisi sensuroida aika rankalla kädellä. Melkoinen black friday hinta kun saman tarjouksen saa 24/7/365.
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
EU-alueellahan on vapaa kilpailu ja tavaran/palvelun saa EU-alueella hankkia "virtuaalisesti" mistä haluaa. Joten osaltani keskustelu päättyy tähän :cool: :coffee:
Olet oikeassa. EIkä vain virtuaalisesti vaan myös ihan fyysisesti.

Verokanta ei ole sidottu ostajan kotimaahan. Vain tietyn euromääräisen rajan tiettyyn myyntimaahan ylittävän myynnin jälkeen täytyy hakea paikallinen ALV-tunnus jos siis hyödyntää sisämarkkinoita. Joten jos yksityishenkilönä ostaa jostain ALV0% ja olettaa että ko. maassa verokanta on 0% ei ostaja tee rikosta. Ei voida olettaa että ostaja selvittää sisämarkkinoilla paikallisen ALV:n joka voi heitellä rajustikin myytävästä tuotteesta riippuen. Vain myyjä syyllistyy veropetokseen jos ei peri alvia vaikka pitäisi eikä maksa sitä verottajalle itse jos myynnit ylittyy eikä hae ALV-tunnaria. Veroahan ei tarvitse periaatteessa periä asiakkaalta. On vain tilitettävä vastaava summa paikalliselle verottajalle. Paikallisista ALV-tilityksistä on vastuussa vain ja ainoastaan myyjä, ei ostaja. Näin siis EU:n sisämarkkinoilla toimittaessa.

Schengenin sopimuksen mukaan EU:n alueella on ihmisten ja tavaroiden vapaa liikkuvuus ja Lissabonin sopimuksen jälkeen ei siitä voi yksikään jäsenmaa poiketa paikallisella lainsäädännöllä. Ei myöskään Suomi joka on ratifioinut molemmat sopimukset ja saattanut osaksi kansallista lainsäädäntöä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
5 312
Ryobilla on omien kokemusten perusteella paras hinta-laatusuhde.
Kaikki One+ akut.

Tämä paketti oli viime vuonna tarjouksessa muistaakseni 149€. Ehkä tulee nytkin.

Melko kallis tuo 149€ kahdesta akusta kun lisäksi pitää vielä se laturi ostaa. Bosch, Makitalta jne. saa yleensä tarjouksesta kunnon poran + 2x 4Ah akut + laturin ~200€. Eli akut ja laturi maksaa sen saman kun kilpailijoita ammatti porakone akuilla ja laturilla. En sanoisi mitenkään hyväksi hinta/laatusuhteeksi. Itse maksoin pari vuotta sitten Bosch 60Nm akkuporasta + 2 x 4Ah akut + laturi + kunnon säilytyslaatikko 169€, takuu 3v rekisteröimällä. Jokainen toki fanittakoon ihan mitä merkkiä haluaa.
 
Liittynyt
20.03.2017
Viestejä
1 455
Joo sellaista matkamallia jota voi roudata reissuilla mukana näppärästi mutta antaa silti riittävästi tehoa vaikka autonrenkaiden täyttöön
Tämä on aika hyvä tuollaiseen tarkoitukseen:


N. 30€ maksaa tosin ei ole mitään erityisiä tarjouksia tuosta:

Euroopasta vähän enemmän:
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 682

Itselle täysin tuntematon merkki, onko jollain kokemuksia ko. valmistajan tuotteista?
Nopeastihan tuosta löytää pari vertailua. Itse mietin että jos noi olisi paremmat kuin Lidlin alle parin kympin true wireless, laadullisesti tai ääneltään. Omassa käytössä varmaan samaa tasoa niin ajattelin että Lidl on parempi, jos tulee jotain takuukeissiä. Luultavasti noi pysyy paremmin päässä jos juoksee, mutta itse en sellaista tarvi.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
326
Onko kukaan bongannut nintendo switchiä mistään tarjouksesta? Tarkoitus ostaa non-lite nuoremmalle polvelle joululahjaksi ja siihen joku mario peli joten tarjoukset kiinnostavat.
Tuote: Nintendo Switch Lite & Animal Crossing: New Horizons-Edition (turkoosi/pinkki)
Hinta: 199,83e + alv. (213,61 sis. toim)
Kauppa: Amazon.de
Linkki: Nintendo Switch Lite & Animal Crossing: New Horizons-Edition
 

Warfe

Insinööri
Tukijäsen
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
1 611
Tuote: Palju + kamina
Hinta: 998€
Kauppa: Ultimatemarket
Linkki: Ultimate LuxusSpa Kylpytynnyri + rosterikamiina - Ultimatemarket
Kommentti: Omasta mielestä edullinen palju + kamina setti, mitä näitä nyt tullut seurattua.
Tutulla taitaa olla tollanen Ultimatemarketin palju ja tullu pari kertaa sitä käytettyä kaverin kansa ja samalla vertaillu omaan n.1500€ paljuun(Fimex). Ajaahan se asiansa, mutta kyllä siinä muutama asia vähän huonosti suunniteltu/tehty:
-Palju on aika matala, sillä ryhdikkäästi istuessa tämmösellä 180cm pitkällä olkapäät jää vesirajan yläpuolelle
-Kamina on todella pieni kokoinen ja saa happea palamiseen todella heikosti. Puut tuntui palavan huonolla hapella ja kun niitä vielä mahtui vähän, niin lämmitys tais kestää 4-5h veden lämmön ollessa lämmityksen alkaessa 16c.
-Tuo muovipinnoite aikamoista pierunkuorta ja olikin parista kohtaa murtunut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
573
Tutulla taitaa olla tollanen Ultimatemarketin palju ja tullu pari kertaa sitä käytettyä kaverin kansa ja samalla vertaillu omaan n.1500€ paljuun(Fimex). Ajaahan se asiansa, mutta kyllä siinä muutama asia vähän huonosti suunniteltu/tehty:
-Palju on aika matala, sillä ryhdikkäästi istuessa tämmösellä 180cm pitkällä olkapäät jää vesirajan yläpuolelle
-Kamina on todella pieni kokoinen ja saa happea palamiseen todella heikosti. Puut tuntui palavan huonolla hapella ja kun niitä vielä mahtui vähän, niin lämmitys tais kestää 4-5h veden lämmön ollessa lämmityksen alkaessa 16c.
-Tuo muovipinnoite aikamoista pierunkuorta ja olikin parista kohtaa murtunut.
Googlellakin löytää ko. firmasta melkoisesti ikävää juttua. Ennakkomaksua ei missään tapauksessa pidä mennä maksamaan.
Esim. Konkurssiin mennyt yritys myy jälleen grillikotia netissä – Etumaksun kanssa pitää olla tarkkana
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Katsoin että jenkeissä olisi
DJI Mavic Mini drone
hyvässä - 42% tarjouksessa.
Kellään tiedossa mitään eurooppalaista myyjää, joka myy edullisesti?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
202
Onko noissa laaduissa minkä verran eroa? 9 kg peitto olis Painopeitto 9kg mikrokuitu 47€, mutta liike ei ole tuttu ja lähinnä epäilyttää onko noissa laatueroja minkä verran. Ilmeisesti suositeltu peiton paino on jotain 8-12% omasta painosta, joten tuo 9kg menis lähemmäs omaa.
Mulla on juurikin tuo peitto. Hyvä on ja mukavantuntuinen. Tosin on nyt lakanan sisässä
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 257
Jos oli hyviä partakonetarjouksia tai Electrolux Perfect Care 900 tarjousta, niin linkatkaa :thumbsup:
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Pakko sanoa myös tuon ryobin puolesta. Vaikka ei olekaan ns. "paras" merkki, mutta hinta-laatusuhde juurikin hyvä. Lisäksi 5 vuoden takuu. Omalla duunipaikallani kaikilla duunareilla tosin on makitan koneet ja niitä siellä suosittelenki ammattikäyttöön, mutta kotikäytössä ja harrastuksessa menee oikein hyvin myös ryobi. Tosin on ryobilla pari huonompaakin konetta, esimerkkinä yhdistelmäsirkkeli ja ruohotrimmeri, joita en voi suositella.
Itse ostin 20V 2ampeerin akulla olevan laitteen hintaan 37.99eur, miten ko laite vertauutuu hinta/laatu?
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 276
Ei näy ainakaan vielä Oneplus 8t tarjouksessa. Oli kutina, että olisi tullut jotain Buds bundlea mutta taisi jäädä raapimatta se syyhy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
257
Ryobilla on omien kokemusten perusteella paras hinta-laatusuhde.


Melko kallis tuo 149€ kahdesta akusta kun lisäksi pitää vielä se laturi ostaa. Bosch, Makitalta jne. saa yleensä tarjouksesta kunnon poran + 2x 4Ah akut + laturin ~200€. Eli akut ja laturi maksaa sen saman kun kilpailijoita ammatti porakone akuilla ja laturilla. En sanoisi mitenkään hyväksi hinta/laatusuhteeksi. Itse maksoin pari vuotta sitten Bosch 60Nm akkuporasta + 2 x 4Ah akut + laturi + kunnon säilytyslaatikko 169€, takuu 3v rekisteröimällä. Jokainen toki fanittakoon ihan mitä merkkiä haluaa.
[/QUOTE
Itse ostin 20V 2ampeerin akulla olevan laitteen hintaan 37.99eur, miten ko laite vertauutuu hinta/laatu?
Tollanen akku Ryobeihin testissä.

Screenshot_20201125-074820.jpg
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
494
Ajattelin päivittää Win 10 Homen Proksi. Vastaan tuli sponsoroitu artikkeli (WCCFTECH: Black Friday Is Coming: Buy Microsoft Office And Get Windows 10 PRO FREE!). ostin MS Office 2019 Professional Plussan (1PC) ja Win 10 Proon 33,99€ hintaan.

Käsittääkseni kyseessä ihan laillinen prosessi? Kauppana Godeal24, ja artikkeliin listattuna useita eri vaihtoehtoja, kuten pelkkä Win 10 Pro -50% (7,59USD).

Sain aktivointikoodit sähköpostiin, joten kaikki lienee ok. Winkkari tosin vaatii uudelleenasennuksen (ts. muuttaminen lennosta ei onnistu). Kunhan uusi prossu tulee, niin koodin toimiminen tulee koetukselle. Jos ei toimi, niin olen ohjeiden mukaisesti myyjään suoraan yhteydessä.

Officenkin asennan vasta uuteen kokoonpanoon, mutta en usko ongelmia ilmenevän senkään kanssa.


Jos foorumin ylläpito pitää ko. tarjousta ongelmallisena, vietin saa tietysti poistaa.


LISÄTTY 26.11. Olin yhteydessä myyjään. Pyysi käynnistämään koneen uudestaan ja koodi toimi. Winkkari rekisteröity omalle nimelle ja päivitetty ongelmitta.
 
Viimeksi muokattu:

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 538
Ajattelin päivittää Win 10 Homen Proksi. Vastaan tuli sponsoroitu artikkeli (WCCFTECH: Black Friday Is Coming: Buy Microsoft Office And Get Windows 10 PRO FREE!). ostin MS Office 2019 Professional Plussan (1PC) ja Win 10 Proon 33,99€ hintaan.

Käsittääkseni kyseessä ihan laillinen prosessi? Kauppana Godeal24, ja artikkeliin listattuna useita eri vaihtoehtoja, kuten pelkkä Win 10 Pro -50% (7,59USD).

Sain aktivointikoodit sähköpostiin, joten kaikki lienee ok. Winkkari tosin vaatii uudelleenasennuksen (ts. muuttaminen lennosta ei onnistu). Kunhan uusi prossu tulee, niin koodin toimiminen tulee koetukselle. Jos ei toimi, niin olen ohjeiden mukaisesti myyjään suoraan yhteydessä.

Officenkin asennan vasta uuteen kokoonpanoon, mutta en usko ongelmia ilmenevän senkään kanssa.
Eikö toi onnistu ihan lennossa näin?`Upgrade Windows 10 Home to Windows 10 Pro
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
494
Yritin päivitystä Winkkarin katta, mutta ei onnistunut. Sähköpostin lopussa oli kuitenkin erikseen mainittu, että "Please note, it requires a clean installation, and all prior data must be backed up."

LISÄTTY 26.11. Olin yhteydessä myyjään. Pyysi käynnistämään koneen uudestaan ja koodi toimi. Winkkari rekisteröity omalle nimelle ja päivitetty ongelmitta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
606
Tulevatko oikeasti "kovat tarjoukset" vasta perjantaina? Nythän näyttää olevan jonkinlainen Black Week menossa:confused:
 
Liittynyt
17.06.2019
Viestejä
358
Tulevatko oikeasti "kovat tarjoukset" vasta perjantaina? Nythän näyttää olevan jonkinlainen Black Week menossa:confused:
Voisi kuvitella. Gigantti sekoitti pasmat aloittamalla "black friday -tarjoukset" jo viikko ennen varsinaista black fridaytä. Voisi kuvitella että se saa tästä jotain myyntietua, mutta aika pelleilyähän se oli.
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
645
Tulevatko oikeasti "kovat tarjoukset" vasta perjantaina? Nythän näyttää olevan jonkinlainen Black Week menossa:confused:
Ainakin Amazonin lokakuinen Prime Day on kyllä vienyt 100-0 tähän mennessä heidänkin Black Week -tarjoukset. Saas nähdä jos perjantaina tulee jotain kovempaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
12 673
Voisi kuvitella. Gigantti sekoitti pasmat aloittamalla "black friday -tarjoukset" jo viikko ennen varsinaista black fridaytä. Voisi kuvitella että se saa tästä jotain myyntietua, mutta aika pelleilyähän se oli.
Meillä oli ainakin firmassa tiedossa jo alkuvuodesta että tuleee black week koska kaikilla kilpailjoillakin on. Eli ei ole mikään uusi keksintö.

Mä sain Urjalan makeistutkustakin BF "tarjoukset". Yksikään tarjous ei ollut yhtään sen halvempi kuin normi alennusmyynnissä. Samoin omassa firmassa on ihan normaalit tarjoukset mutta BF nimellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
53
Onko missään hyviä tarjouksia uudesta näytöstä spekseillä:
-31-32"
-1440p
-144hrz
-Väh. 350cd kirkkaus
-Kaareva
Eli näillä spekseillä ja tällä hintaluokalla:
Itse tilasin tämän:

Ihan ok arvosteluja oli ympäri nettiä saanut tuo gigabyte, Gigantilla taisi olla AOCin 31,5" 249€, sen specsejä en muista.
 

Diego Serrano

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
06.11.2018
Viestejä
135
Finlaysonin BF-alet oli jo tänne linkattu ja siellä oli:

Mutta äkkigooglauksella hintataso näyttäisi olevan halvempi: Painopeitto sopii kaikille | JYSK
100% pylyesteri. Eli muovia.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 435
Viestejä
4 161 652
Jäsenet
70 408
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom