- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 1 732
otin yhteyttä finlaysoniin ja sielä aspa kovin pahoitteli sekavaa trackinkiä tällä hetkellä, postin lakko oli sekoittanut heillä systeemit kun toimittajaa oli lennosta vaihdettu.Itselle tuli torstaina 28.11 sähköposti, että tilaus on lähetetty ja omituisen näköinen seurantakoodi Postille ("jos valitsin sen toimitustavaksi", mutta eihän siellä tilatessa mitään toimitustavan valintaa edes ollut), millä ei tietenkään löydy mistään mitään.
Tilausvahvistuksen "Katso tilaus" linkin takaa näkyy, että PostNord olisi kuriiri, mutta sen appissa ei näkynyt mitään lähetyksiä viikkoon. Laitoin 4.12 kysymystä Finlaysonin asiakaspalveluun, josta on tullut vain "Kiitos yhteydenotostasi" robottivastaus eikä muuta. Nyt sitten yhtäkkiä PostNordin seurantaan ilmestyi, että paketti olisi tulossa valittuun toimituspaikkaan. Ehkä se lähetys oli pakattu Finlaysonin päässä johonkin hyllyn nurkkaan ja unohdettu toimittaa PostNordille ... sivuillansa kuitenkin mainostavat nopeaa 1-4 päivän toimitusta.
lähetti sitten oikean koodin jolla sain näkymään postnordin seurannassa.
no siellä se oli viime viikon keskiviikosta seissyt paikoillaan, keskiviikon tapahtumat:
"Paketti on ohjattu noutopisteeseen"
"Lähetyksen toimitus on aloitettu"
otin eilen yhteyttä postnordiin ja siellä vähän väsyneen olonen aspa totesi että niinhän tuo näyttää, johonki se on jäänyt, hänpä selvittää..
mitään ei enää sen jälkeen aspasta kuulunut, mutta tänään tuli tekstiviestillä saapumisilmoitus lähi noutopisteeseen.