Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2019 -keskusteluketju tarjouksista ym

Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
558
Mites noi Verkkiksen BF tarjouksessa olevat Jarbran kuulokkeet? Black Friday
Noihan on aina tuolla hinnalla myynnis? Paljon noiden hinta on ollut tuolla, jos tarjous hinta on 155 EUR?
Itse kanssa olen etsinyt kuulokkeita ja nämä ovat olleet yksi vaihtoehto. Viime viikollakin kun katsoin, niin samaa hintaa näytti. Erittäin kova BF-tarjous!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
573
Toimi gmailiin uuden koodin tilaus (lisäämällä piste osoitteeseen). Eli ainakin järjestelmä on toiminnassa. Laitoin sulle privana oman vanhan koodin, pe menee umpeen.
Ei ainakaan itselleni näytä uutta koodia postiin tulevan vaikka tilaan eri osoitteeseen tai lisäämällä pisteen.

EDIT: Eipä mitään. Samantien kun viestin sain laitettua niin koodi tuli postiin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 107
GEL-NIMBUS 21 - Juoksukenkä/neutraalit - lavender grey/dive blue @ Zalando.fi
näyttäisi 100 pintaan jo saavan. Onko hyvä tarjous ja hyvät kengät?

Itse pitäisi kans keväälle ja kesälle ostaa juoksukengät. Kyllähän täällä etelässä keskustassa pystyy vieläkin juokse tommosilla "normaaaleilla" eikä millään goretexeilla.
Onkohan toi naisten malli? Ei saanut järkevällä koolla valittua tuohon hintaan.

Näiden 180€ ovh on vanha hinta, nää on joka paikassa yleensä 130€ nykyhintatasolla. Kokeilin näitä Intersportissa kerran ja ihan törkeän hyvän tuntuiset omaan jalkaan. Mulle sopii yleensä 44.5 tai 45 niin tässä mallissa piti olla jostain syystä 46/46.5. Geelivaimennus ei antaudu oman (kaukana neuvolasta punnittavan) elopainon alla niin helpolla kuin ilmavaimennus.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 691
No näköjään, katsoin aiemmin noita Ikean paristoja ja luulin että ovat paljon pienempi tehoisia mutta nuohan on 2450mAh... Kiitos vinkistä!
Pattereita shoppaillessa kannattaa muistaa että LSD:t on aina pienempitehoisia kuin perinteiset NiMh, yms ei-LSD ladattavat.
Vastapainona sitten saa ~3% vs >15% kuukaudessa itseään purkavat paristot...
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 603
Onkohan toi naisten malli? Ei saanut järkevällä koolla valittua tuohon hintaan.

Näiden 180€ ovh on vanha hinta, nää on joka paikassa yleensä 130€ nykyhintatasolla. Kokeilin näitä Intersportissa kerran ja ihan törkeän hyvän tuntuiset omaan jalkaan. Mulle sopii yleensä 44.5 tai 45 niin tässä mallissa piti olla jostain syystä 46/46.5. Geelivaimennus ei antaudu oman (kaukana neuvolasta punnittavan) elopainon alla niin helpolla kuin ilmavaimennus.
Oho olinkin naisten puolella. Tuosta GEL-NIMBUS 21 - Juoksukenkä/neutraalit - white/lake drive @ Zalando.fi

Mutta joo pitäisi varmaan lähteä testailemaan. Itsellä ollut aika kevyttä lenkikenkää, mutta ostin gel cumulus 20 ja ehkä jopa koon liian iso niin ei kyllä kestä yhtää jalat juostessa.
 
Liittynyt
27.08.2017
Viestejä
180
Tokmannilta lumilinko halvalla kun sai vielä sen 20% pois kassalla : Lumilinko ST53
Itseäni ei oikein vakuuttanut, kun katselin vastaavanlaisen mallin videoita Youtubesta:





Kevyeen lumenluontiin varmaan soveltuisi, eikä tuo ~180€ hinta 20% lisäalen kanssa niin paha tuolle olisi, mutta toisaalta kolalla sekin käy vaivattomasti ja nopeammin. Taidanpa odotella muita tarjouksia jykevemmistä laitteista ja jatkaa sillä välin kolalla. Kunnollinen lumilinko olisi ihan kiva, kun aura-auto työntää joka kerta karmean lumivallin kotipihalle. Etunaapurin pihan jättää rauhaan o_O
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
6 985
Kevyeen lumenluontiin varmaan soveltuisi, eikä tuo ~180€ hinta 20% lisäalen kanssa niin paha tuolle olisi, mutta toisaalta kolalla sekin käy vaivattomasti ja nopeammin. Taidanpa odotella muita tarjouksia jykevemmistä laitteista ja jatkaa sillä välin kolalla. Kunnollinen lumilinko olisi ihan kiva, kun aura-auto työntää joka kerta karmean lumivallin kotipihalle. Etunaapurin pihan jättää rauhaan o_O
Tuohan on vaan sellaiseen pihaan tarkoitettu missä kolailulle ei oikein oo paikkaa. Tuo kun hoitaa koneellisesti lumen lapioinnin penkan päälle. Just jotain kävelyuria saa putsailtua mutta ei tuolla mitään parkkipaikkaa lingota.

Tai sitten näkemykseni lumeen ja sen määrään on liian lappilainen.
 
Liittynyt
11.05.2018
Viestejä
226
Tilasin viime torstaina saksan amazonista tavaraa ja seurannan mukaan pitäisi olla tänään tai viimeistään huomenna kotona.
Tilasin viikko sitten la samasta paikasta. On nyt 4 päivää näyttänyt tilauksenseuranta, että perillä tänään viimeistään klo 20.00. Eipä ole paljon näkynyt...
 
Liittynyt
21.11.2018
Viestejä
64
Onko kukaan kerennyt testaamaan noita verkkokaupan Procaster TW-04:sia?
Kävin hakemassa, sopii omaan korvaan hyvin, pariutuvat nopeasti puhelimen kanssa ja äänenlaatu riittävä ainakin omaan käyttöön. Omaan korvaan ääni hyvin "tasainen" eivätkä esimerkiksi bassot erotu liikaa. Tuohon hintaan 5/5 osto. Kappaleen pysäyttäminen hipaisunäppäimiä käyttämällä lagaa hieman, mutta ei häiritsevästi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 122
Soitin Tokmannille Mavic Mineistä. Varastosta loppu, ja sanoi että 2.12. tulee uusi erä. Eli jos ei ole mitään kuulunut tilausvahvistuksen jälkeen, niin menee joko joulukuun alkuun, tai toki voi perua tilauksen :)
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
829
GEL-NIMBUS 21 - Juoksukenkä/neutraalit - lavender grey/dive blue @ Zalando.fi
näyttäisi 100 pintaan jo saavan. Onko hyvä tarjous ja hyvät kengät?

Itse pitäisi kans keväälle ja kesälle ostaa juoksukengät. Kyllähän täällä etelässä keskustassa pystyy vieläkin juokse tommosilla "normaaaleilla" eikä millään goretexeilla.
Ostin pari vuotta sitten hieman vastaavanlaiset Gel-Nimbus -tossut (n. 200 euron hintaan). Liikkeessä ne tuntuivat oikeinkin hyvältä, mutta lenkillä eivät. Kävi nimittäin ilmi, että niissä on aivan liian paljon vaimennusta, joten olen käyttänyt niitä silloin tällöin sekalaisissa pihatyöhommissa.
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 603
Ostin pari vuotta sitten hieman vastaavanlaiset Gel-Nimbus -tossut (n. 200 euron hintaan). Liikkeessä ne tuntuivat oikeinkin hyvältä, mutta lenkillä eivät. Kävi nimittäin ilmi, että niissä on aivan liian paljon vaimennusta, joten olen käyttänyt niitä silloin tällöin sekalaisissa pihatyöhommissa.
Joo itse huomannut varmaan saman. Menee salikenkinä kun jotkut tossut sielläkin pitää olla. Itse varmaan vähän nopea ja huono juoksutyyli niin käy paremmin vähän kevyemmin vaimennetut.
 

Err

Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
698
Mulle ilmoitti joku randon kiinalainen eBay-kauppias viikonloppuna että ei pysty lähettämään tilaamaani parin euron kännykänkuorta, koska China Post oli ilmoittanut ettei ota lainkaan vastaan "Finnish road mail" : iin menossa olevaa tavaraa, koska lentoyhtiöt eivät ota sitä vastaan. Eli tämä kauppias ei pysty laittamaan tilaustani edes tyrkylle China Postiin, koska ei saa ilmeisesti edes luotua jonkinlaista lähetysnumeroa, "China post group has closed the function of obtaining the number". Käytännössä siis ei tuota ainakaan toimiteta edes lakon jälkeen, kun joutuu perumaan koko tlauksen.
Superbuyn sivulla on tälläinen ilmoitus.

superbuy.PNG
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
829
Joo itse huomannut varmaan saman. Menee salikenkinä kun jotkut tossut sielläkin pitää olla. Itse varmaan vähän nopea ja huono juoksutyyli niin käy paremmin vähän kevyemmin vaimennetut.
Loppukesästä ostin nämä, ja olen juossut niillä n. 500 kilsaa. Kengät vaativat hieman totuttelua, mutta nämä kengät ovat osoittautuneet erinomaisiksi asfaltti/hiekkatie-kengikseni. Hyvällä alennuksella lähtisivät.

SENSEBOUNCE - Juoksukenkä/neutraalit - hi-res coral/core black/active orange @ Zalando.fi
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
658
Löytyi Italian MediaWorldista Samsung Galaxy S10 128GB versio 630 eurolla. Tuo taitaa olla jo aika hyvä hinta tuosta puhelimesta?
 
Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
1 603
Loppukesästä ostin nämä, ja olen juossut niillä n. 500 kilsaa. Kengät vaativat hieman totuttelua, mutta nämä kengät ovat osoittautuneet erinomaisiksi asfaltti/hiekkatie-kengikseni. Hyvällä alennuksella lähtisivät.

SENSEBOUNCE - Juoksukenkä/neutraalit - hi-res coral/core black/active orange @ Zalando.fi
Näyttää juuri tuommoiselta "nopeemmalta" kengältä ja ei niin tuetulta joka omaan jalkaan omasta mielestä sopii paremmin. Pitää kyllä varmaan käydä XXL:ssä tms testailemassa ekana. Ainoa vaan että sen oikeasti kyllä huomaa vasta muutaman lenkin jälkeen, että miten toimii omassa jalassa.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 684
Tuote: Ooni Koda Pizzauuni
Hinta: 169,90 € (norm. 269,90)
Kauppa: verkkokauppa.com
Linkki: Ooni Koda -pizzauuni 169,90
Kommentti: Kotimaisen Oonin malliston kaasukäyttöinen pizzauuni (muihin saatavilla toki erillisiä inserttejä). Oonin tuotteilla pystyy tekemään erinomaista pizzaa nopeasti, heidän uunien korkean lämpötilan ansiosta. Aika hyvää palautetta niittänyt Oonin mallisto yleisestikin.
Älä laita tämmöistä :hungry::D
 
Liittynyt
27.01.2017
Viestejä
1 161
Ei kannata hätäillä eiköhän ainakin euroopasta tohon 199 hintaan viimeistään perjantaina saa tota ipadia taas.

Toki nyt tulee varmaan kovia tarjouksia android tableteistakin ni täytyy pysyä ajantasalla niistäkin jos ei oo niin merkkiuskollinen.
 
Liittynyt
28.07.2017
Viestejä
873
Sais tulla jostain +64Gb iPadista hyvä tarjous. Tuo 32Gb on itselle liian vähän vaikka olisi ilmainen.
 

Lem

Liittynyt
11.09.2017
Viestejä
75
Mavic miniin kyssäri koskien muistikorttia, minkäs kokoista ja merkkistä tuohon kannattaa tunkea?
 
Liittynyt
07.02.2019
Viestejä
3
Tuote: Samsung C49RG90 49" -pelinäyttö
Hinta: 899,90€
Kauppa: Verkkokauppa.com
Linkki: Samsung C49RG90 49" -pelinäyttö 899,90
Kommentti: Halvin hinta mitä tähän mennessä ko. näytöllä on ollut Suomessa
Tilattu. Tätä odottelinkin.
Melkonen upgrade tulossa, 2010 halvimmasta löydetystä näytöstä tähän.

Samalla päivittyy 2009 luvun i5-750 vähän uudempaan.
 

JL79

omistaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
348
Mavic miniin kyssäri koskien muistikorttia, minkäs kokoista ja merkkistä tuohon kannattaa tunkea?
Vähän harmittaa, ettei Tokmannilla ollut tota Fly More settiä.
Nyt joutuu laittamaan toista sataa lisää, että saa "pakolliset" lisävarusteet.
 
Liittynyt
31.01.2018
Viestejä
35
Soitin Tokmannille Mavic Mineistä. Varastosta loppu, ja sanoi että 2.12. tulee uusi erä. Eli jos ei ole mitään kuulunut tilausvahvistuksen jälkeen, niin menee joko joulukuun alkuun, tai toki voi perua tilauksen :)
DJIllä on ongelma toimittaa noita.. eli johtuu siitä.. OK, Tokmanni myi niitä enemmän kuin oli, mutta ei kyllä kannata perua missään nimessä tilausta, jos meinaa Minin hankkia!


Mavic miniin kyssäri koskien muistikorttia, minkäs kokoista ja merkkistä tuohon kannattaa tunkea?
Ei kuvaa 4K:na joten nopeudella ei ole niin paljoa merkitystä, hyviä vinkkejä tulikin muuten muistikorteista, joten ei siitä sen enempää.



Vähän harmittaa, ettei Tokmannilla ollut tota Fly More settiä.
Nyt joutuu laittamaan toista sataa lisää, että saa "pakolliset" lisävarusteet.
Samaa harmittelin, mutta ei voi mitään.. toinen akku nyt on pakko hankkia, mutta muuten tulee mietittyä mitä kaikkea rompetta tulee tilattua.. erillistä fly more -kittiä ei taida olla myynnissä Miniin valitettavasti, en ole ainakaan itse löytänyt...
Vähän siis tulee joo kalliimmaksi, mutta silti halvemmaksi kuin olisi ostanut ilman alennusta fly more combon.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
107
Budjettipuhelimissa tuskin on odotettavissa parempia tarjouksia kuin Verkkokauppa.comin Moto G7 Play 99 eurolla, joten pitää käydä ainakin tutkailemassa paikan päällä. Huihait saavat jäädä hyllylle.
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 107
199€ on Applen muiden tuotteiden hintatason ja tablettimarkkinoiden ylivoimaisuuden huomioon ottaen puoli-ilmainen hinta iPadista.

Muuten olisin tuon itekin jo nyt (tai tulevana perjantaina) poistanut mutta 4G-malli on itelle ihan must niin ei voi hyödyntää tarjouksia. Liekö noita Wifi+Cellular malleja edes missään alessa yleensä?

Enää ei kyllä tule yhtään Android-tablettia omaan käyttööni, ei niistä ole kuin mokkulaksi ja mediankatseluvälineeksi.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
168
En saa tilausta läpi amazon.de koskien blink xt2+amazon echo dot.

tilaustasi ei voida toimittaa kyseisewn osoitteeseen...?!
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 833
Just tilasin lapsille joululahjat amazon.de ja tuli UPSilla muutamassa päivässä, nouto Postin pakettiautomaatista
OT: Miten tuon saa toimimaan? Olen Omapostin asetuksista valinnut pakettiautomaatin omaksi noutopisteeksi, mutta ei sinne ole ikinä tainnut mikään varsinaisesti "ohjautua". Toisaalta tais amazon.de kanssa olla vähän arpapeliä tuleeko DHL, UPS vai joku huono kolmas toimitustapa, ettei voi siitäkin riippua. UPS:it on mulle aiemmin tullut kotiin tai Accesspointiin ja DHL Postiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 574
Viestejä
4 166 761
Jäsenet
70 425
Uusin jäsen
Juhizi

Hinta.fi

Ylös Bottom