Onko joku törmännyt oikeasti alennettuun ja oikeasti saatavilla olevaan 27" 144hz 1440p näyttöön? Verkkikseen tulee tuo käyrä samsung, mutta se on aika onneton ale
Tätä metsästänyt itsekin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko joku törmännyt oikeasti alennettuun ja oikeasti saatavilla olevaan 27" 144hz 1440p näyttöön? Verkkikseen tulee tuo käyrä samsung, mutta se on aika onneton ale
Nytko Gigantin jonot on jo loppu? Pääsi heti selailemaan kun nyt yritti..
Markkinointijargonia. Samaa kamaa kun nämä "200Hz" ja "400Hz" -telkkarit. Kuvanhuonon...parantimet taikovat asioita taustalla (frameja oikeiden framejen väliin, jälkikäsittelyä yms) ja sitten mainostetaan harhaanjohtavasti.Mutta miksiköhän toi displayspecifications sivusto mainitsee monessa töllössä olevan 120hz
Tuossa on VA paneeli verrattuna Veikon koneen IPS paneeliseen ja 444€ hintaiseen, eli riippuu vähän kumpaa paneelia katselee mieluummin.
Selailemaan pääsee, osta nappia painamalla pääsee taas jonoon
Mistä tuo tiedosto löytyy?Giganttivinkki: laita hosts-tiedostoon 127.0.0.1 static.queue-it.net ja there is no jono.
Nuo eivät taida olla vielä Bluetooth-ohjattavaa mallia?Varmaan eka ja ainoa BF-ostos itselle. Saa viimein älyä valaistukseen.
PHILIPS HUE 9,5W A60 E27 ALOITUSPAKKAUS - Power.fi
Tervetuloa 2010-luvulle, kaikki vähääkään paremmat televisiot ovat aidosti 120 Hz, ihan ilman mitään keinotekoisia freimejä.Markkinointijargonia. Samaa kamaa kun nämä "200Hz" ja "400Hz" -telkkarit. Kuvanhuonon...parantimet taikovat asioita taustalla (frameja oikeiden framejen väliin, jälkikäsittelyä yms) ja sitten mainostetaan harhaanjohtavasti.
Laita Googlessa hakuun hosts ja käyttiksesi, niin saat todennäköisesti paremman vastauksen kuin mitä minä osaan kyhätä tähänMistä tuo tiedosto löytyy?
pääsin kyllä gigantin sivuille, mutta ei siltä mitään BF näytönohjaimia voinut ostaa. Tulee myyntiin 00:00?
Ainakin tablettien kohdalla pääsi juuri hetki sitten jonottamatta tekemään noutotilauksen.pääsin kyllä gigantin sivuille, mutta ei siltä mitään BF näytönohjaimia voinut ostaa. Tulee myyntiin 00:00?
Löytyykö alle 250€:lla 27" 144hz 1440p näyttöä? Tulisi kakkosnäytöksi, joten laadulla ei niin väliä. Tuo Verkkokaupan on siis yhtenä vaihtoehtona, mutta alena juurikin aika onneton.
Eivät liene, mutta haittaako se? Oisko tuo bluetooth-ohjattava merkittävästi parempi?Nuo eivät taida olla vielä Bluetooth-ohjattavaa mallia?
Jos sitä alustaa ei ole jo alunperin suunniteltu lennosta laajennettavaksi, niin ei se niin vain onnistu. Pilvipalvelumyyjät toki sanovat, että sen kun vaan vääntää liukusäätimestä lisää virtuaalikoneita tulille, mutta markkinamies on markkinamies.Gigantin verkkosivuille kun menen, niin arvioitu jonotusaika yli tunti. Mitä helvettiä, eikö ne muka tajua parantaa serverikapasiteettiä kun takuu varmasti tietävät että paljon porukkaa selailee tällä viikolla niiden nettisivuja.
Laita Googlessa hakuun hosts ja käyttiksesi, niin saat todennäköisesti paremman vastauksen kuin mitä minä osaan kyhätä tähän
Jos sitä alustaa ei ole jo alunperin suunniteltu lennosta laajennettavaksi, niin ei se niin vain onnistu. Pilvipalvelumyyjät toki sanovat, että sen kun vaan vääntää liukusäätimestä lisää virtuaalikoneita tulille, mutta markkinamies on markkinamies.
Käyppä kattoo gigantin sivuilta puolen yön jälkeen.Onko totta, että Microsoft Office 365 Home lisureita ei myydä BF:ssä alle 50€:n?
Tässä on kaksi sivua jengi ulissut samaa!Gigantin verkkosivuille kun menen, niin arvioitu jonotusaika yli tunti. Mitä helvettiä, eikö ne muka tajua parantaa serverikapasiteettiä kun takuu varmasti tietävät että paljon porukkaa selailee tällä viikolla niiden nettisivuja.
Mitenkä noi botit toimii?Alta sekunnin meni Verkkiksen minijääkaapit 50kpl. Botit vei. Hohhoijaa.
Näyttää sitä saavan suomestakin 299,90€ tai 305,90€ postitettuna, joten turha varmaan saksasta asti tilailla Tuotehaku: nintendo switch | Hinta.fiLiekö näissä switcheissä tai sen peleissä mitään aluerajoituksia? Vai voiko huoleti euroopasta tilata?
Tytär ostamassa ensimmäistä omaa televisiota asuntoonsa.
ite en kerenny painaa ees lisää ostoskorii vaikka f5 rämpytin niin perkuleestiMinä sain verkkiksen minijääkaapin. F5 refresh heti klo 22, äkkiä ostoskoriin, rauhallisesti klikkiä kohtien ohi ja maksuna Klarna lasku. 1/1 varattu tilaukselle. Olen kyllä todella yllättynyt että ne suorastaan revittiin kädestä.
Onkos DNY M.2 ssd mistään kotoisin? Dustinilta sais terasen 139€
Onko näkynyt varteenotettavia tarjouksia i7-9700k:sta ja/tai 16 gigan DDR4 3200MHz muisti-kiteistä? Amazon.de:n Ballistix Sport settiin ei ilmesty mainostettua voucher-alennusmahista. Tulee vain 32 gigan settiin :/
Kyllä nää menee jotenkin tuurilla, itse olin paikalla tasan kello 22, mutta samalla kellonlyömällä kaikki oli loppu.Minä sain verkkiksen minijääkaapin. F5 refresh heti klo 22, äkkiä ostoskoriin, rauhallisesti klikkiä kohtien ohi ja maksuna Klarna lasku. 1/1 varattu tilaukselle. Olen kyllä todella yllättynyt että ne suorastaan revittiin kädestä.
Tykkään elää vaarallisesti, ostin Postin avulla kun oli halvin toimitusvaihtoehto. No eipä tässä kiire toimituksella ole.
Äkkiä tais mennä Iphone 11 myös. Sain lisättyä ostoskoriin mutta sitten tuli joku virheilmoitus eikä enää onnistu.