Virallinen Black Week / Black Friday / Cyber Monday 2019 -keskusteluketju tarjouksista ym

Liittynyt
31.01.2018
Viestejä
35
Kyllä mulle tuli 30 päivää, kuten etusivullaan mainostivat. Olin vielä aikaisempi asiakaskin. Ehtii latailla tuolta muutamat kirjat ja halutessaan ripata ne myöhempää kuuntelua varten. Kiitoksia ilmoittajalle.

Edit. Peruin siis tilauksen aikalailla samantien ja ilmoittivat, että on silti voimassa 26.12 asti.
Jeh, ite otin (uus asiakas), ja peruin samantien.. 10.12. asti voimassa...
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
663
Kännykällä pääsen Baiksissa kassalle, mutta herjaa: Postinumero ei täsmää henkilötunnuksen osoitetietoihin. Voihan sanonko mikä!
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
144
Tuote: Storytel
Hinta: 30 päivää ilmaiseksi (norm. 16,99/kk)
Linkki: Storytel – Äänikirjat ja e-kirjat kännykkään tai tablettiin
Kommentti: Uusille ja aiemmin kokeilleille, voimassa 30.11.2019 klo 23.59 saakka.
Nyt testasin, kun en aikaisemmin huomannut: "Olet nyt irtisanonut Storytel-tilauksesi, mutta voit jatkaa kuuntelemista vielä seuraavaan päivämäärään saakka: 2019-12-26 Olemme lähettäneet irtisanomisvahvistuksen sähköpostiosoitteeseesi"
Storytel anto mulle vaan 14 päivää.. no ehtii sieltä pari kirjaa silti kuunnella.
Olin aloittanut 14pv ilmaisen kokeilun viime perjantaina eikä antanut käyttää tätä 30pv etua. "Olet jo käyttänyt edun"

Lopetin tilauksen ja kokeilin uudestaan ja kappas, se toimii sittenkin. Lopetin heti tilauksen uudelleen ettei unohdu ja saan kuunnella 6.1.2020 asti.

Eli saa ketjutettua normaaliin 14pv kokeiluun tuon blackfriday 30pv
 
Liittynyt
31.01.2018
Viestejä
35
Onpa syvältä hanurista, nappaa aspaan yhteyttä.
ei jaksa nähdä vaivaa.. 14 päivästä tuolla puhuttiinkin, kun sivuille menin..

edit: Kimin kirjan takii ton lähinnä otinkin ja enköhän ehdi sen tässä paris viikos kuuntelee
 
Liittynyt
29.12.2017
Viestejä
782
Liittynyt
31.01.2018
Viestejä
35
Et tainnut mennä tuosta tarjousketjun linkistä
Täältä mä klikkasin kyllä.. hassua on kyllä että nyt se tarjoaa kyllä taas 30 päivän.. jos täällä ollut jossain linkki vaan sivuille, niin olen voinut kyllä painaa väärääkin... olin katsovinani, että oli mainittu kyllä nuo "tuotetiedot" postauksessa...

edit: tein saman uusiks ja nyt on 9.1.2020 asti toi voimassa...
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
453
Kyllä mulle tuli 30 päivää, kuten etusivullaan mainostivat. Olin vielä aikaisempi asiakaskin. Ehtii latailla tuolta muutamat kirjat ja halutessaan ripata ne myöhempää kuuntelua varten. Kiitoksia ilmoittajalle.

Edit. Peruin siis tilauksen aikalailla samantien ja ilmoittivat, että on silti voimassa 26.12 asti.
Olin aloittanut 14pv ilmaisen kokeilun viime perjantaina eikä antanut käyttää tätä 30pv etua. "Olet jo käyttänyt edun"

Lopetin tilauksen ja kokeilin uudestaan ja kappas, se toimii sittenkin. Lopetin heti tilauksen uudelleen ettei unohdu ja saan kuunnella 6.1.2020 asti.

Eli saa ketjutettua normaaliin 14pv kokeiluun tuon blackfriday 30pv
Toimii myös vanhoilla asiakkailla. Peruutin tilaukseni, josta oli mennyt pari päivää aikaisemmin maksu ja sitten kävin ottamassa tarjouksen. Seuraava maksupäivä 23.1.2019 eli kuukaudella meni eteenpäin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 703
Sillä arctiksen omalla softalla ja eq:lla saa siedettäväksi säädettyä jos APO vaikuttaa hankalalta. Tuohon hintaan 79€ hyvät luurit pelaamiseen, hifikamat on aina eri hinnoissa...
Tuohon hintaan saa kyllä ihan hifitason kuulokkeitakin, joskaan ei ehkä langattomina.

Cooler Masterin MH751 tai MH752 yksi hyvä esimerkki suhteellisen hifeistä 'pelikuulokkeista'. Käytännössä nuo on Takstar Pro 82:t irrotettavalla (ja todella hyvällä) mikillä.
 
Liittynyt
26.11.2019
Viestejä
29
Olin näkevinäni 629 eilen jossain sivulla... tiedä sitten, että näinkö unta vai loppuko tarjous jo
Ok. Jäänen itse odottamaan, josko itse mustana perjantaina vielä parempi tarjous tuosta iPhonesta (tai jostain vastaavasta) nähtäisiin (kuin tuo 699 euroa).
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Steelseriesin Arctisille kannattaa asentaa Equalizer APO sekä Peace, jos haluaa esim. paremmat bassot. Muuten äänenlaatu on harvalle tavikselle ongelma.

http://sourceforge.net/projects/peace-equalizer-apo-extension/
Asensin ton aikoinaa ja etiskelin oikeita asetuksia yms ja fps peleissä ääni oli vielä kauheampi. Ei kuullut ollenkaan mistä suunnasta ammuttiin yms. Olen siis ihan tavis pelaaja ja muiden kuulokkeiden kanssa ei ole ollut mitään vastaavaa ongelmaa.
 
Liittynyt
10.08.2019
Viestejä
35
Ja tähän tosiaan ilmainen toimitus: #ilmainentoimitus#

E: Jaa siirrettiin näemmä tänne. No mielestäni olisi voinut olla tuolla tarjousketjussanin koska täältä jää varmasti monelta huomaamatta..
Joo sori en huomannu tuota ollenkaa ku laitoin tarjouksen yöllä tänne! Kiitos ylläpidolle kun muokkas sen viestiin tossa aamulla ennenku heräsin. Laitoin nyt itekki sitte tilaten!
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
399
Sitä ei tiedä onko yhtä laadukkaat. Omaan korvaan pesi bosen qc35 kun nuota vertaili. Mustaa ja ruskeaa oli tarjolla viimevuonna.

Lidlin kuulokkeet olivat jälleen käsittämätön löytö – kokeilimme Silvercrestin 25 euron bluetooth-kuulokkeet | AVPlus
No ei todellakaan pese Bosen kuulokkeita. Itsellä nuo köyhän miehen Litukan kuulokkeet ja velipojalla Bosen 35, tosin NC mallit. En sitten varmaksi osaa sanoa onko eri malleja eri vuosina. Omat taitaa olla pari vuotta vanhat.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
57
Onko missään näkynyt tarjouksessa edullista kohtuu pientä noin 10" HDMI liitäntäistä näyttöä?
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
663
Huh huh, sainpas tehtyä tilauksen viimeinkin Baiksissa. Välillä ei siis päässyt kassalle asti, kun kaatui johonkin virheeseen ja sitten, kun pääsi kassalle, niin en päässyt valitsemaan maksutapaa. Sähköpostiosoite- ja postinumerokentän alla oli näkymättömissä (display:none) hetu-kenttä. Sivun lähdekoodia muokkaamalla kenttä näkymiin ja syötti hetun, niin pääsi valitsemaan maksutavankin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
249
Itse ostin viimeksi tarjouksesta nuo steelseries arctis 7 ja pleikalla pelatessa ainakin omasta mielestä pirun hyvät. Askeleet kuuluu pirun hyvin fps peleissä ja muutenkin missä suunnassa vastustajat on.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Itse ostin viimeksi tarjouksesta nuo steelseries arctis 7 ja pleikalla pelatessa ainakin omasta mielestä pirun hyvät. Askeleet kuuluu pirun hyvin fps peleissä ja muutenkin missä suunnassa vastustajat on.
Googlettaa "Arctis 7 directional sound" niin alkaa löytyy paljon muidenkin kommenttia asiasta. Saattaapi riippua korvasta, ajureista tai kuulokkeista.
 
Liittynyt
26.08.2018
Viestejä
71
Onko näistä kellään antaa puoleetonta revikkaa, joka ei ole maksumuurin takana? Molemmat tuotetiedoissa linkitetyt ovat maksullisia ja google palauttaa tasan 0 tulosta näille. Enimmäkseen haluaisin tietää onko näihin järkeä investoida 50 euroa enemmän kuin tällä hetkellä tarjouksessa oleviin 100€ Sennheiserin HD 4.50-lappuihin.
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
4
Mikäs häikkä kun ei kolmatta osiota saakkaan käytettyä? Todennäköisesti omaa osaamattomuutta mutta kuitenkin.
Uusi käyttäjä saa 5 kk 3 eurolla ihan parin minuutin peruskikkailulla. Ja suhteellisen edullisesti jopa yli 2 vuotta:

Unohtakaa, omaa sekoilua. Hyvin toimi, thanks
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
249
Näinhän se on mutta mulla toiminut loistavasti ja viisi kaveria osti samaan aikaan ja kaikki pitänyt. Makuasioita tämmöset.
 
Liittynyt
07.03.2018
Viestejä
38
Onkos noilla kivijalkaisilla elektroniikkaliikkeillä jotain tarjouksia pelkästään paikan päällä silleen että porukka jonottaa sinne to-pe yönä?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Liittynyt
20.04.2017
Viestejä
583
Ihanko oikeasti esim. Telialta voi tilata 20 euron ostoksen 36 kk kuluttomalla ja korottomalla sopimuksella?
Eli ~50 snt / kk...
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Ihanko oikeasti esim. Telialta voi tilata 20 euron ostoksen 36 kk kuluttomalla ja korottomalla sopimuksella?
Eli ~50 snt / kk...
Tilasin 2 switchin pro controlleria joskus 3 vuoden osamaksulla niin olisikohan hinta ollu 1,50e per kuukaus kun olivat alessa. Vieläkin maksan, mutta vähän tuntuu siltä että sain ne ilmaseks ku ei tota euromäärää huomaa laskussa.

Mitäs luulette että 12:00 avautuvas galaxy black boxis on?
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
Ihanko oikeasti esim. Telialta voi tilata 20 euron ostoksen 36 kk kuluttomalla ja korottomalla sopimuksella?
Eli ~50 snt / kk...
Kaikilla operaattoreilla taitaa olla näin. Jos ei muita tuotteita laskutu samassa syssyssä niin toki silloin taitaa minimilaskutusrajat astua kuvaan, eli tietty aikajakso/euromäärä odotellaan laskun kertymistä ennenkö lasku lähtee.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 737
Lässähtikö tämä BF jo ennen perjantaita, kun kaikilla näkyy "tarjoukset" olevan jo pöydässä?
Lässähtäneitä tarjouksia melkeen ketjun täydeltä. Onneksi pääpäivä on vasta edessä. Jonkinlainen seula joutais olemaan näissä. Vuoden kovimman tarjouspäivän ketjuun postaillaan jos 40e:n bt-kaiutin maksaa 30e tai SSD on 1,5e halvempaa ku edellisellä tarjousviikolla.

Jumppavälineet tuli tilattua. Kiitokset vinkistä ja varsinkin toimituskulukooodista. Nämä euron silitysrautojen tyyppiset tarjoukset pitää napata kyllä välittömästi. Kerrassaan edullisia lahjoja. Jospa omaan käyttöön napsahtais vastaavia alennuksia.

Itse odotan mielenkiinnolla hyvää SSD-tarjousta sekä BT-kaiuttimien tämän vuotisia hintoja. Viime BF:n JBL Xtreme 2 hintaan 149e ja Telian jatkuva tarjous Onyx Studio-kajareista ovat sellasia, että jos ne alitetaan niin vois pistää tilaukseen. Uusi näyttökin on harkinnassa. Minkään tuotteen kohdalla ei ole pakollista tarvetta, mutta hyvän tarjouksen tullen isketään kuin sika limppuun.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 180
Kaikilla operaattoreilla taitaa olla näin. Jos ei muita tuotteita laskutu samassa syssyssä niin toki silloin taitaa minimilaskutusrajat astua kuvaan, eli tietty aikajakso/euromäärä odotellaan laskun kertymistä ennenkö lasku lähtee.
Tosin myös sitä laskutustahtia nopeamminkinhan saa maksaa. Eli jos laittaa verkkopankissa esim tasan sen pikkuruisenkin kk-summan menemään kuukausittain oikealla viitenumerolla, niin homma toimii niinkin.
 
Liittynyt
22.11.2018
Viestejä
550
Tuota oli lavallinen Oulun Verkkokaupassa ilman hintaa: JBL Xtreme 2. Voisi hyvinkin olla BF tarjous.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
Tosin myös sitä laskutustahtia nopeamminkinhan saa maksaa. Eli jos laittaa verkkopankissa esim tasan sen pikkuruisenkin kk-summan menemään kuukausittain oikealla viitenumerolla, niin homma toimii niinkin.
Juurikin näin, mutta esim. DNA:lla on niin outo laskutusjärjestelmä että tällaisen säädön jälkeen he lähettää 0,00€ suuruisia laskuja. Ainakin Elisa ja Telia Rahoitus jättävät tässä tapauksessa laskut lähettämättä.

Yleispätevänä ohjeena kuitenkin toimiva, saat esim. 6kk maksuajan jos maksat aina tuplasummia 12kk sopimuksessa. Välttämättä operaattorien aspat ei tähän halua kannustaa koska ylisuoritus ei aina ole toivottu juttu, tai se saattaa aiheuttaa lisäkuluja reskontran käsittelyssä.
 
Liittynyt
18.02.2019
Viestejä
442
Oikea black friday on sitten verkkokaupan outletissa joulun palautuksien jälkeen :D Saa nähdä onko siellä taas ihmiset kuorma-autoilla hakemassa 10+ töllöä per naama pois.

edit: Galaxy boxia päivittelin f5 niinku omppua ja eipä näkyny yhtään myynnissä..

 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 199
Oikea black friday on sitten verkkokaupan outletissa joulun palautuksien jälkeen :D Saa nähdä onko siellä taas ihmiset kuorma-autoilla hakemassa 10+ töllöä per naama pois.

edit: Galaxy boxia päivittelin f5 niinku omppua ja eipä näkyny yhtään myynnissä..

Itsekin ajattelin käydä siellä vilkaisemassa.
 
Liittynyt
19.11.2018
Viestejä
57
Verkkokaupan listan mukaan samsungin evo 860 1tb-mallia on palautettu lähes 25%. Samalla huollettujen listalla on myös viime vuoden Procasterin töllö, mitä sai viime BF:n aikaan hyvään hintaan:

Älä osta ainakaan näitä lahjaksi – Verkkokauppa.com paljasti palautetuimmat tuotteensa
Lienee tuosta mSATA mallista sitä on varmaan yritetty asentaa sellaisiinkin laitteeisiin joihin se ei sovi.
7. Samsung 860 EVO SSD 1 Tt mSATA SSD-kovalevy31,7 %
SATA3 Mallilla huollot näyttäisi olevan 0.84 % ja palautukset 1.16 %
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
938
sain ton, mutta taidankin perua ostoksen eli Samsung boksin
edit: jos joku ei haluu sitä multa ostaa, odotin 5G puhelinta
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
93
Onko näistä kellään antaa puoleetonta revikkaa, joka ei ole maksumuurin takana? Molemmat tuotetiedoissa linkitetyt ovat maksullisia ja google palauttaa tasan 0 tulosta näille. Enimmäkseen haluaisin tietää onko näihin järkeä investoida 50 euroa enemmän kuin tällä hetkellä tarjouksessa oleviin 100€ Sennheiserin HD 4.50-lappuihin.
En osaa verrata Sennheiserin luureihin, koska en ole niitä käyttänyt, mutta nää Valcon uudet on olleet nyt n. 1½kk käytössä. Sitä ennen Valcon aiemmat, ei-itse-suunnittelemat puolitoista vuotta. Nämä uudet ovat hintansa väärtit kaikin puolin, mutta en tosiaan osaa sanoa miten vertautuu juuri noihin Sennheisereihin. Sen tiedän, että muutama jolla olen koeajanut näitä jotka ovat käyttäneet myös mm. Bosen QuietComforteja ovat kokeneet Valcojen ANC-toiminnon olevan about samalla viivalla. Googlettamieni arvioiden mukaan Senkkujen vastaava ei ole QC-tasolla. Voin vastailla muihinkin kyssäreihin näistä mutta olen aika kaukana audiofiilistä. Valcon blogissa on mielestäni aika hyvin avattu noiden suunnitteluhistoriaa jos se on minkään väärtiä tietoa taholta jolla on lievästi ilmaistuna intressejä tuotteiden esittämiseen hyvässä valossa: Valcon suuri kuulokeodysseia 2019! & Valcon suuri kuulokeodysseia, osa 2
 

RT_Kuusnepa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
08.07.2019
Viestejä
13
Mahtaako tokmannlta tulla perjantaina se perinteinen -30% koodi vanhoille asiakkaille? Itselle tullut mailiin noita parin kolmen kk välein. En tiedä pitääkö siinä olla joku määrä ostoksia pohjalla vai laittaako kaikille.
 

Galaxy

Team H2O
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 028
1220€ edestä tehty jo heräteostoksia kun on niin "halpaa" :D Blenderi + näyttö Verkkiksestä + jumppakamaa Baiksista
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 069
Omppuboxi harmittaa, kun alkaa vanha iPhone olemaan ehtoopuolella. En käsitä mihin nuo aina katoaa, vaikka miten sivua päivittää niin ei yhtäkään näkynyt myynnissä.
Muuten melko surkeita tarjouksia, empä usko että perjantai sen kummempaa tuo. Televisiot lykätään taas samaan aleen, mitä pitkin syksyä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
213
En osaa verrata Sennheiserin luureihin, koska en ole niitä käyttänyt, mutta nää Valcon uudet on olleet nyt n. 1½kk käytössä. Sitä ennen Valcon aiemmat, ei-itse-suunnittelemat puolitoista vuotta. Nämä uudet ovat hintansa väärtit kaikin puolin, mutta en tosiaan osaa sanoa miten vertautuu juuri noihin Sennheisereihin. Sen tiedän, että muutama jolla olen koeajanut näitä jotka ovat käyttäneet myös mm. Bosen QuietComforteja ovat kokeneet Valcojen ANC-toiminnon olevan about samalla viivalla. Googlettamieni arvioiden mukaan Senkkujen vastaava ei ole QC-tasolla. Voin vastailla muihinkin kyssäreihin näistä mutta olen aika kaukana audiofiilistä. Valcon blogissa on mielestäni aika hyvin avattu noiden suunnitteluhistoriaa jos se on minkään väärtiä tietoa taholta jolla on lievästi ilmaistuna intressejä tuotteiden esittämiseen hyvässä valossa: Valcon suuri kuulokeodysseia 2019! & Valcon suuri kuulokeodysseia, osa 2
Itsellä Valcon vanhat sorsat ja niiden ANC on samaa tasoa, mitä noissa uusissa(samat taajuudet, ei suodata korkeita taajuuksia tai puheääntä). Konfirmaation sain myös aspasta tähän. Äänimaailma sitten on varmasti täysin erilainen
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
770
Tosin myös sitä laskutustahtia nopeamminkinhan saa maksaa. Eli jos laittaa verkkopankissa esim tasan sen pikkuruisenkin kk-summan menemään kuukausittain oikealla viitenumerolla, niin homma toimii niinkin.
Juurikin näin, mutta esim. DNA:lla on niin outo laskutusjärjestelmä että tällaisen säädön jälkeen he lähettää 0,00€ suuruisia laskuja. Ainakin Elisa ja Telia Rahoitus jättävät tässä tapauksessa laskut lähettämättä.

Yleispätevänä ohjeena kuitenkin toimiva, saat esim. 6kk maksuajan jos maksat aina tuplasummia 12kk sopimuksessa. Välttämättä operaattorien aspat ei tähän halua kannustaa koska ylisuoritus ei aina ole toivottu juttu, tai se saattaa aiheuttaa lisäkuluja reskontran käsittelyssä.
Tai sitten jos ihan pakko ottaa jotain pätkällä noista niin maksaa sitä sovittua ja tilaa loppulaskun sitten kun tuntuu että olisi varaa maksaa pois. Tuossa on ainakin omasta mielestä potenttiaalinen paikka saada riita aikaiseksi kun makselet oman ajatuksen mukaan.
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
628
Tai sitten jos ihan pakko ottaa jotain pätkällä noista niin maksaa sitä sovittua ja tilaa loppulaskun sitten kun tuntuu että olisi varaa maksaa pois. Tuossa on ainakin omasta mielestä potenttiaalinen paikka saada riita aikaiseksi kun makselet oman ajatuksen mukaan.
Näin se ohjeitus menee ihan järjestään. Jos vaikka 12kk osarista maksaa 6kk laskun mukaan ja joka kuukausi laittaa saman rahan sivuun niin 6kk jälkeen voi tilata loppulaskun minkä maksaa sitten kerralla pois. Kaikkien kannalta helpoin ratkaisu.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
246 165
Viestejä
4 300 986
Jäsenet
71 796
Uusin jäsen
Averagex

Hinta.fi

Ylös Bottom