Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos selailee gigantin sivuja niin siellä näkyy kyllä noita cyber monday tarjouksia.aivan samat sivut illasta 23.59 asti- eli ei mitään tarjouksia!
Nyt on komponentit samat ,mitä oli ennen alennusten alkua.Oli siellä ainakin silloin kun tarjoukset julkaistiin, muutama kannettava ainakin ja joku valmiskonepaketti.
Clas Ohlsonilla -20% koko kataloogi (Paitsi JBL:n tuotteet) tänään ja kassalla vielä -10% pois koodilla GOCCFI
Aivan sama virhe tulee täälläkin Clasun koodilla GOCCFI:
Lisääkö copypaste jonki näkymättömän merkin, linux käytössä?
Aivan sama virhe tulee täälläkin Clasun koodilla GOCCFI:
Alennuskoodi on virheellinen
En ole klubilainen, en ollut kirjautunut sisään, enkä ollut edes kokeillut koodia aikaisemmin. Ilmeisesti nämä seikat vaikuttavat?
Oliko Jimms ainoa joka laittoi intelin prossuja alennukseen BF aikana? Ja nehän oli oikeasti alennuksessa, mutta myyntieräkään nyt ei ollut kovin suuri.
Ainoa tämän päivän kulmakarvoja kohottava tarjous olisi tuo verkkiksen 144 Hz Aceri, jota sitäkin vaan yhdelle kaverille vinkkasin joka on hertsinäyttöön siirtymistä harkinnut. Onko tuosta hyvää tai pahaa sanottavaa? Acer KG241P 24" -pelinäyttö 169,90 €
Kas vaan, Clas Ohlsonilla on noi työkalukaapit todella hyvässä tarjouksessa:
Työkalukaappi Cocraft PRO Edition - COCRAFT | Clas Ohlson
Eli 159 euroa toimituskuluineen. Ostin tuollaisen edellisen kerran alennuksesta 199 toimituskuluineen ja ajattelin sen olleen laatuun nähden oikein hyvä kauppa. Toinen meni heti ostoon.
Muija osti itselleen kameran ja ajattelin joululahjaksi ostaa hänelle siihen jonkun hyvän muistikortin. Nyt kun näitä muistikorttitarjouksia on ollut niin mikä olisi hyvä? Ei sano itselle oikein mitään nämä.
Rajala Pro Shop
tollasen setin osti.
Jos et jaksa joka senttiä metsästää, tuo on tarpeeksi hyvä.
Data-Systems
rajalan hinta
Rajala Pro Shop
Joo mäki katoin samaa, ostin kyllä QC 35 II Verkkokaupasta mutta olisin palauttanut jos viikonlopun aikana noi Sonyt olis alennukseen tulleet. Mut en itse ainakaan löytänyt mistään.powerin sivuilla sony 1000xm3 kuulokkeet samalla listalla muiden alekuulokkeiden kanssa, mutta normaalihinta ainoastaan niissä. liekö bugi vai unohtaneet hinnan tiputtaa, noita oon vaan kytännyt koko viikonlopun niin aika keljua hetki luulla että nyt ne on alessa
"Vaihdossa tulleet laadukkaat käytetyt kuulokkeet. Takuu 3kk"
Jahas, pyörittelin Verkkiksen Mi Band 3:sta ja Matebook D 14 eilen ostoslistalla, nyt aamulla ne ovat edelleen ostoskorissani... Mitähän sitä tekisi
Itse tilasin miband 3:sen 15€ tuolta Tradingsentzheenistä, taitanee olla tosin kiinaversio.
Eroahan niillä ei ole.
Älä vaan jatka kassalle. Se on säästöostoskori.
Livenä mulla on käynyt ostoskorin tyhjennys Tallinnan Rimissä, kun vartija kävi viemässä sen salaa, kun en koko ajan pitänyt sitä kannossa. Hain uuden ostoskorin ja vihaisena mätin tavarat uusiksi ostoskoriin.
Itse tilasin miband 3:sen 15€ tuolta Tradingsentzheenistä, taitanee olla tosin kiinaversio.
Eroahan niillä ei ole.
Eroahan niillä ei ole.
Pitäis olla suoraan global rom tosin sisässä, joten kiinaa nyt ei tarvitse näin ainakin uskon.Osaatko Kiinaa?
Muutama lauantaina tullu noudettavaksi 22.11 tilattuOnko kellään BF tilaukset verkkokauppa.comista päässeet eteenpäin käsittelyvaiheesta?
Sain tänä aamuna sähköpostin että perjantaina ostetut tuotteet on nyt käsitelty ja lähetetty.Onko kellään BF tilaukset verkkokauppa.comista päässeet eteenpäin käsittelyvaiheesta?
Mitäs mitäs mieltä jengi on tästä tarjouksesta Acer Predator Z35P 649 puntaa + postit ?
Acer Predator 35" Z35P UltraWide Quad HD Curved GSYNC Gaming Monitor
Tuote: Crucial MX500 SSD 1TB
Hinta: 130.15 € (posteineen ja veroeroineen)
Kauppa: Amazon.de
Hinta.fi-linkki: Crucial MX500, hinta 147,8€ (toimitettuna)
Linkki: https://www.amazon.de/Crucial-MX500-CT1000MX500SSD1-Internes-NAND/dp/B077SF8KMG/
Kuvaus: Valitse "Frustfreie Verpackung" niin hinta on pienempi.
parempi kuin sandisk testien mukaan, vain hitusen kalliimpi.
katos prkl, en edes huomannuExpected to arrive after Christmas.
Usually dispatched within 1 to 3 months.
Vähän turhan paljon odottelua. Onneksi itsellä on 139,90€:n 860 Evo odottelemassa verkkokaupan tiskin takana
Expected to arrive after Christmas.
Usually dispatched within 1 to 3 months.
Vähän turhan paljon odottelua. Onneksi itsellä on 139,90€:n 860 Evo odottelemassa verkkokaupan tiskin takana