Mielipiteitä tuosta SANDISK SanDisk SSD Plus 1TB? Osa arvostelee sen suorituskykyä
https://ssd.userbenchmark.com/Compare/SanDisk-SSD-Plus-960GB-vs-Samsung-860-Evo-1TB/m206516vsm423831
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:05 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>
Mielipiteitä tuosta SANDISK SanDisk SSD Plus 1TB? Osa arvostelee sen suorituskykyä
Itselle täysin tuntematon tuote niin mikä noissa maksaa? Brändi, laatu vai molemmat? Aika arvokkaita näyttävät olevan normaalilla myyntihinnalla myös muualla.
Amazon tutki asiaa ja he vastasivat "Operational and regulatory reasons limit the delivery destinations for some products." En tiedä mitä he tuolla tarkoittivat.
Myyjä ei asiasta pitänyt, koska heidän tuotettaan ei saatu myytyä tuon takia. Tuon säädöksen takia ilmeisesti eivät suostu toimittamaan tuotetta Suomeen.
En vain ymmärrä mikä tuossa tuotteessa on sellaista miksei sitä voi toimittaa tuohon lausekkeeseen vedoten.
Valmistajan sivun mukaan käyttölämpötila on -20C - +40C. Jos haluaa varmistella niin kalliimpi myöskin tarjouksessa oleva ulkomalli kestää valmistajan mukaan vähän laajemmin -25C - +45C.Kestääkö nämä pakkasta?
Amazon tutki asiaa ja he vastasivat "Operational and regulatory reasons limit the delivery destinations for some products." En tiedä mitä he tuolla tarkoittivat.
Myyjä ei asiasta pitänyt, koska heidän tuotettaan ei saatu myytyä tuon takia. Tuon säädöksen takia ilmeisesti eivät suostu toimittamaan tuotetta Suomeen.
En vain ymmärrä mikä tuossa tuotteessa on sellaista miksei sitä voi toimittaa tuohon lausekkeeseen vedoten.
Syy voi olla se että akkuja ei tahdo suomeen saada, kiitos postin.https://www.amazon.de/gp/product/B07CB7Y44K
Nyt sit toimitus onnistuu näemmä, ei pari päivää sitten eikä kuukausi sitten...
Ainakin herja puuttuu. Kerkesin jo kuukauden aikana tilata toiset. Kenties valittaminen auttoi, tosin heidän aiempaa perusteluaan en ymmärrä.
Mut noita on muitakin vastaavia. Powerpankkia jne.
15,80€ hinnalla hyvä tarjous mutta postien kanssa 25,25€. Siitä huolimatta edullisempi kuin Suomessa mutta esim Prismasta samoja polttimoita voi hakea hintaan 29,90€/pari. Säästöä siis 5€, ei maksa mielestäni vaivaa. Tietysti jos tilaa kerralla isomman erän niin silloin hinta on kohdillaan.
Syy voi olla se että akkuja ei tahdo suomeen saada, kiitos postin.
Voi olla että samalla on kaikki valmistajan tuotteet vedetty kerralla blokkiin, heille helpompaa.
Onko kukaan kokeillut Newegin "suomen sivustoa"
Näyttäisi lähtevän ainakin muistit halvalla (kun käyttää 20€ alekoodin)
Ainakin ostoskorin pohjalla lukee vielä lisäksi tämä "* Above total does not include Customs Duty. Final charge amount will be disaplayed before order submission."Laskeeko tuo kassalla jo suomen verot hintaan mukaan vai tarviiko tullata erikseen? Est. Duty & VAT on lisätty hintaan kun on kassalla.
@juhamac tuo on Dark Rock 4 eikä Dark Rock 4 Pro. DRP4 on edelleen 72,99 + veroero eikä sille ollut tarjolla kuponkia kun äsken tarkistin.Tuote: be quiet! Dark Rock 4 cpu-cooleri
Hinta: 43,50€
Kauppa: Amazon.de
Hinta.fi linkki: Be-Quiet Dark Rock 4, hinta 73€
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B07BYP9S95...e2b237dca97d41c1b66f5f7f7de24f&language=de_DE
Kuvaus: Käytettävä 16,93 euron couponia (rastita tuotesivulla), jotta hinta alenee. Se hyvitetään ihan vihoviimeisessä vaiheessa ennen maksun vahvistusta. Sivulla: Wählen Sie eine Zahlungsart aus.
Kohta:
Verfügbares Guthaben
Verwenden Sie Ihr EUR 16,93 Aktionsguthaben - rastita tämä
Tässä britti plugi, onko helpppo vaihtaa vai hoituuko adapterilla, en tiedä.
Oral-B Smart Series 6000
£54.99 (Tää £229.99 ovh taitaa olla ihan huuhaata, koska suomessakin 170€)
https://www.amazon.co.uk/Oral-B-Cro...eb9-cdab332e248c&pf_rd_r=5JBXJPH4XAQXB956Q5JY
Siis missä lukee että olet Kölnissä? Vasemmassa yläreunassa pitäisi näkyä kirjautumisen jälkeen aktiivinen toimitusosoite. Se on siis se mikä sinne tunnuksen tietoihin on itse talletettu. Jos sinulla on useita toimitusosoitteita, kannattaa vaihtaa se oletus oikeaksi ja poistaa turhat.Voi olla sitten, että syy on akkujen. Noissa on kait Li-ion olettaisin niin.
Tuo miksi se mulla nyt näyttää, että toimitus onnistuu, johtuu näemmä siitä että Amazonissa vasemmassa reunassa, aika ylhäällä, lukee mun olevan Kölnissä. Amazon sekoilee kyl toden teolla vai hajottiko tuo aiempi salasana sekoilu sen totaalisesti.
Piti oikein varmistaa ettei ole VPN päällä.
Ja kun klikkaat siitä, niin se näyttää kaikki tallentamasi osoitteet. Samasta näkymästä pääset myös "osoitekirjaan", josta voit poistaa väärät tiedot. Ei se Amazon itse niitä toimitusosoitteita sinne keksi.Deliver to Köln 50677 lukee Amazon logon alla.
En ole lisäillyt vaihtoehtoisia osoitteita ja koko viikon olen tuolta tykittänyt tavaraa tulemaan Suomeen. Noh, ainakin kolme ostosta.
Tässä Hinta.fi Black Friday -perjantain suosituimmat tuotteet ja tuotekategoriat:
TOP 15 -tuotteet
- Sony Playstation 4 Pro 1 TB: 349,90€ (+ 0,5 %)
- Samsung 860 EVO 1 TB: 139,90€ (-25 %)
- Apple iPhone 8 64 Gt Kulta: 548,90 € (-15 %)
- Intel Core i5-9600K: 274,90€ (-13 %)
- Sony DualShock 4: 39,90€ (+25 %)
- Intel Core i7-9700K: 427,90€ (+3,5 %)
- Huawei P20 Pro: 499 € (-9 %)
- MSI GeForce RTX 2070 ARMOR 8G: 499,90 € (-6 %)
- Nokia 8: 199,90€ (-20 %)
- Asus Cerberus GeForce GTX 1070 Ti Advanced Edition: 399€ (-10 %)
- Samsung 970 EVO SSD M.2 500 GB: 99,90€ (- 23 %)
- Apple AirPods: 99€ (-27 %)
- Samsung Galaxy S9+: 588 € (-1,8 %)
- AMD Ryzen 5 2600: 159,90 € (+10 %)
- Sony PS4 PRO + Red Dead Redemption 2: 379,90€ (-15 %)
Tuote: Black Friday -hinta (lasku/nousu tuotteen hintahistorian halvimpaan hintaan)
Linkit:
Sony PS4 Pro 1TB, hinta 380€
Samsung 860 EVO, hinta 140€
Apple iPhone 8, hinta 649€
https://hinta.fi//1525720/intel-core-i5-9600k
https://hinta.fi//555745/sony-dualshock-4
https://hinta.fi//1525719/intel-core-i7-9700k
Huawei P20 Pro, hinta 499€
MSI GeForce RTX 2070 ARMOR 8G, hinta 558€
https://hinta.fi//1258007/nokia-8
ASUS CERBERUS-GTX1070TI-A8G, hinta 479€
Samsung MZ-V7E500, hinta 137€
Apple AirPods, hinta 149€
Samsung Galaxy S9+, hinta 700€
AMD Ryzen 5 2600, hinta 160€
https://hinta.fi//1570560/sony-ps4-pro-red-dead-redemption-2
TOP 5 -tuotekategoriat
Luultavasti eri versio. Luulen että nämä on samoja kun tulee samasta tehtaasta.Taitaa olla vaan eri kirjoitusasu. Täysin teran kokoista ei taida olla vaan se on tuo 960GB.
Tuo kiinnostaisi itseänikin... vai onko tosiaan muita vastaavia tarjouksia näkynyt?
En ole juurikaan tuon amazonin kanssa asioinnut, miten nuo postikulut tuolta menee? Kun ei niitä oikein näe, tai en osaa tuossa tilausvaiheessa kaivaa...
Ei vaan ole kiva yllätys siinä vaiheessa kun olet maksamassa huomata että 50 euron tuotteelle tulee 40 euroa postikuluja...
Taitaa olla vaan eri kirjoitusasu. Täysin teran kokoista ei taida olla vaan se on tuo 960GB.
@AkTechGears Jäikö näppeihin? Itse tilasin perjantaina Kärkkäiseltä klo 12, postitus vielä iltapäivällä ja nyt tuli viesti että saapunut pakettiautomaattiin. En olekaan tiennyt, että lauantaina jakavat paketteja vai onko joulun alus tuonut postin töihin viikonloppuisin? Verkkis 79€ oli jo päässyt loppumaan.Tämä edelleen hakusessa. Garmin Drive 51 LMT-S Plus -autonavigaattori, Eurooppa ?
https://www.dustinhome.fi/product/5011099223/galaxy-tab-a-2016-microsd-64gb?
Onko vinkkiä mistään tätä paremmasta android-tablettitarjouksesta vai kantsisko laittaa tämä tilaukseen (Samsung Galaxy tab A 2016 32gb + 64gb muistikortti 145€) ?
Itse olen ipad-käyttäjä, joten nämä ei ole mulle kovin tuttuja.
Pitäisi kuitenkin puolisolle ostaa tabletti ja hällä nykyinen on tahmaileva sekä akultaan jo kulahtanut galaxy tab 4 muutaman vuoden takaa.
https://www.dustinhome.fi/product/5011099223/galaxy-tab-a-2016-microsd-64gb?
Onko vinkkiä mistään tätä paremmasta android-tablettitarjouksesta vai kantsisko laittaa tämä tilaukseen (Samsung Galaxy tab A 2016 32gb + 64gb muistikortti 145€) ?
En tiedä ymmärsinkö väärin tämän mutta kyllä minä ainakin viime vuonna tilasin Noksun puhelimen saksan amazonista. Ja to/pe yönä italian amazonista ipadin.. akuthan noissa on..Esimerkiksi jotain Amazon Saksan myymää puhelinta ei voi tilata Suomeen
Luokittelu tuoteryhmiin voi olla eri mikä ratkaisee. Tai puhelin hinnassa on jo kalliimpi toimitus mukana.En tiedä ymmärsinkö väärin tämän mutta kyllä minä ainakin viime vuonna tilasin Noksun puhelimen saksan amazonista. Ja to/pe yönä italian amazonista ipadin.. akuthan noissa on..
Oikees oot, tosi hämyy. Ehkä ne on eri tehtailta ja myydään siksi erikseen. Noille isoille on varmasti menekkiä.
Komplett Premium a145 - Pelitietokone - Komplett Gamer PremiumLöytyykö hinnassa 1000-1500€ jtn pakettikonetta mahd hyvällä alennuksella?
Offtopicina sellainen kysymys, että saako ne nykyään asetettua haluttuun oletustilaan, johon ne aina käynnistyvät kun virta kytketään? Ajattelin vaan sillä, jos ei halua lisäillä niitä sarjan omia valokatkaisimia pitkin asuntoa.
En tiedä ymmärsinkö väärin tämän mutta kyllä minä ainakin viime vuonna tilasin Noksun puhelimen saksan amazonista. Ja to/pe yönä italian amazonista ipadin.. akuthan noissa on..
No ei tuossa mielestäni ole mitään isompaa moitittavaa, soveltuu niin pelaamiseen kuin striimaamiseen tai videoeditointiin. Eikä tuota itse kasaamalla kyllä paljoa edullisemmin saa, ainoastaan ehkä silloin jos poimii osat yksittellen jostain tarjouksista.Tuohan näyttää ihan hyvältä, hinta laatu suhde kohillaan?
Kiinalatureihin kannattaa suhtautua varauksella: Tukes testautti halpisverkkokauppojen tuotteita: lähes kaikki lelut, lastentarvikkeet ja sähkölaitteet vaarallisia - Artikkeli - Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes)
Vähän kuin vertaisi volvoa ja tojotaa.
En suuremmin kommentoi, mutta näyttää että vika ollu seinärasiassa. Itse virtalähde näyttää ehjältä. Nuo virtalähteen piikit on monesti kytketty johdonpätkällä mikä saattanu irrota ja mennä oikosulkuun. Millainen sulake oli seinärasiassa kun ei ole katkaissu virtaa.
Eli ei mitään eroa?
Pikaisen googletuksen perusteella melkoista tuuria mitä saa kun ostaa tuon sandiskin, tuntuu olevan montaa revisiota olemassa, joten eri ohjaimia, muistipiirejä jne. Taidan jättää väliin.
katso liitettä 163217
Tänään chatissa antoi tuommoisen, ja otin sen. Eilen oli 24,90€ paras tarjous, ja minulla siis on jo elisan liittymä entuudestaan (huoleton 50mb 16,90€/kk)
En ole päässyt vielä tilamaan. Verkiksen tarjous houkutteli, mutta jäi paha maku suuhun kun ostoskorissa olevat tuotteet hävinneet spontaanisti. Nanoleaf starter kit x9(129€) ja tämä garminin navigaattori(79€). Amazonista saa garmini melkein samalla hinnalla.@AkTechGears Jäikö näppeihin? Itse tilasin perjantaina Kärkkäiseltä klo 12, postitus vielä iltapäivällä ja nyt tuli viesti että saapunut pakettiautomaattiin. En olekaan tiennyt, että lauantaina jakavat paketteja vai onko joulun alus tuonut postin töihin viikonloppuisin? Verkkis 79€ oli jo päässyt loppumaan.
Nyt näköjään osui se kuuluisa Nordean Black Friday-huoltokatko omalle kohdalle, sillä EtuTilini katosi kokonaan tililuettelostani...
Tuote: 8GB Asus Radeon RX Vega 64 ROG Strix OC
Hinta: 429€ ja mahdollinen 35€ cashback asusilta.
Kauppa: mindfactory.de
Hinta.fi-linkki: *
Linkki: 8GB Asus Radeon RX Vega 64 ROG Strix OC Aktiv PCIe 3.0 x16 (Retail)
Kuvaus: Vega64 järkihintaan. Tilaaminen onnistuu mailboxde kautta. 67kpl erä.
Itsellä ollut verkkokaupan vastaava vehje, varmaan 10v tulee kohta täyteen? Kesät läpeensä päällä, talvisin siivottuna ja kuivattuna sisätiloissa. Ilmeisesti niistäkin oli useampaa eri erää myynnissä, uudet erät eivät niistäkään taida oikein kestää..Kätevä satunnaiseen käyttöön. Päivittäisessä käytössä vuoteen hajosi kolme vastaavaa rimpulaa.
Saako tollasen kaupanpäälle jos ottaa juoksupuhelimen.18kk?
Kiinalatureihin kannattaa suhtautua varauksella: Tukes testautti halpisverkkokauppojen tuotteita: lähes kaikki lelut, lastentarvikkeet ja sähkölaitteet vaarallisia - Artikkeli - Turvallisuus- ja kemikaalivirasto (Tukes)
(Postattu nimenomaan tähän ketjuun turvallisuussyistä.)