Vain uusille asiakkaille, mulla on jo vuosi ollut, siksi mun linkkaama on tällä hetkellä halvin mulle sopiva.Täähän on F-securen omilla sivuilla 25eur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vain uusille asiakkaille, mulla on jo vuosi ollut, siksi mun linkkaama on tällä hetkellä halvin mulle sopiva.Täähän on F-securen omilla sivuilla 25eur.
Joo tosta alennetusta hinnasta lähtee vielä -40%, mutta koitin uudestaan niin "You can only use this coupon one time."Trust in an Industry-Leading VPN: Surf the Web with Unlimited Bandwidth & Zero Browsing Logs
Ymmärsinkö oikein että tästä jo alennetusta hinnasta saa 40% pois ja lisenssi on 5 koneen 2 vuodeksi?
Kiitti vinkistä. Pitää huominen viä odotella jos tulee jotain lisätarjouksia tähän.Itse tilasin clasulta sen starterpaketin jossa 3 lamppua, bridge ja himmennin/kaukosäädin ja lisäksi hain verkkokaupasta tuon jossa 2 lamppua ja bridge. Hintaa tuli 115€ + 59€.
Ehkä sulle paras hakea noita verkkokaupan settejä 2kpl ja ostaa himmennin ja ledinauha erikseen.
Jimssiin tulossa jotain, 8k sarjaa.Onko näkyny vielä kunnon tarjouksia intelin prossuista ja emoista? Uusin malli tietysti kiinnostais.
Ei näy vielä.Toimiiko Gigantin tarjoukset kellään?
Ei ainakaan minulla.Toimiiko Gigantin tarjoukset kellään?
Jimmsillä oli teaserinä joku i5 Black Friday alennuksissa, mutta i7 on turha odotella kun vähän paha lähteä ei-oota myymään. Ei nimittäin missään varastossaToivottavasti tulee Coffee Lakea tarjoukseen. i7 8700 tai i5 8600K kuumottelisi nykyisen i7 6700:n tilalle. Jimmsille vielä lahjakortti, jonka voisi käyttää vaikka Z370-emolevyyn, jolla saa nykyiset muistit kellotettua![]()
Tähän lisäys.
Koodilla BFSAVE40 saapi 40% pois.
Kokeilin Windscribe VPN - itsellä käytössä - elinikäisellä lisenssillä ja lopullinen hinta oli $35 (norm. $59)
Toimiiko Gigantin tarjoukset kellään?
Nyt jotain tapahtumassa?
Tuleekohan tän parempaa tarjousta enää 1070ti / 1080 / 2070:stäTuote: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW US GAMING
Hinta: 410,01 €
Kauppa: Komplett
Hinta.fi-linkki: EVGA 08G-P4-6678-KR, hinta 410€
Linkki: EVGA GeForce GTX 1070 Ti FTW US GAMING - Näytönohjaimet
Kuvaus: 29 kpl varastossa kirjoitushetkellä
https://viikkotarjoukset.gigantti.fi/blackfriday/?page=1 Mulla ainakin näkyy..? Vai puhutteko jostain muustaGigantin piti julkaista Black Friday -tarjoukset sivulla:
Black Friday 2018 - Gigantti
Ei siellä toimi mikään.
Jaa, täällä taas yllätytään kun ollaan ilmotettu aika millon tarjoukset tulee julki ja homma takkuaa heti kun tarjouksien pitäis näkyä? Onks tää teille eka Black Friday, täähän tapahtu viimevuonna kanssa. Jimmsillä oli myös ongelmansa, ihan syystäkin kun siel on muutama jantteri takomassa F5 siihen aikaan.
Tämä virhehän tulee tosiaan siitä, kun liian monta käyttäjää yrittää ladata sen kuvaston sieltä sivustolta samaan aikaan ja palvelin kyykkää.On tullut nähtyä vaikka ja mitä tarjouksia ja tämä asteittain avattu sivusto on jotain uskomatonta. Valmiiksi voi ladata sivustolle sen kuvaston vaikka edellisellä viikolla, ettei tule näitä 404 virhetiedotuksia.
Tämä virhehän tulee tosiaan siitä, kun liian monta käyttäjää yrittää ladata sen kuvaston sieltä sivustolta samaan aikaan ja palvelin kyykkää.
Miten sait luettua kaikki 99 sivua niin pian, kun tuo sivusto tökkii tosi pahoin?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.