BLACK FRIDAY / CYBER MONDAY / SINGLE'S DAY 2018 -KESKUSTELUKETJU tarjouksista yms

Liittynyt
27.11.2016
Viestejä
1 162
Nämä ovat over earit ja nimenomaan ne paremmat mallit.
En tiedä mitä sekoilin. Hyvä että korjataan ja ihan hyvä tarjous. Itse olen ollut noiden ykkössukupolveenkin ihan tyytyväinen, vaikka niissä väittivät jotain lastentauteja olleen.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 017
Joku pienehkö kahviautomaatti kanssa lähtee tilaukseen jos hyvä löytyy :)
verkkiksen kuvastossa oli joku kahvintekokone tulossa tarjoukseen mutta sitä mikä se on ei ole vielä sherlokoinnut kukaan auki. Toki ei ole yrittänytkään.
 

nakit muusilla

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
156
NordVPN mistään kotoisin? Oma Freedome-lisenssi loppuu ensi viikolla ja uusia pitäisi. NordVPN:llä on 75% tarjouksessa 3 vuoden sopimus hintaan 134$ (~120€).

Toimiiko jenkkiflix ja millaisia nopeuksia?
Ite käyttäny 2 vuotta ja voin suositella. Niiltä saa myös kolmen päivän trialin kysymällä erikseen sähköpostilla.

Netflixistä en tiiä.
 

vasu

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
226
En ehkä osannut kysyä oikein, tarkoitin tietysti samanaikaista yhteyttä. Jos paritan sen vaikka läppärini ja luurini kanssa, ja kuuntelen läppäriltä musaa, osaako se puhelun tullessa kytkeä puhelimeen ja mykistää läppärin?
Ymmärtääkseni tätä ominaisuutta ei ole lisätty 3. versioon. Itsellä on ensimmäisen sukupolven versio ja siinäkään ei ole kyseistä ominaisuutta. Bosen luureista ominaisuus löytyy.

Redditissä oli aihe: Sony WH-1000XM3: Anyone know how many paired devices are supported? : headphones
 
  • Tykkää
Reactions: PCB
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
3 173
PIA:lta on edelliset n mustaa perjantaita tullut $29/vuosi tarjous.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
18
NordVPN mistään kotoisin? Oma Freedome-lisenssi loppuu ensi viikolla ja uusia pitäisi. NordVPN:llä on 75% tarjouksessa 3 vuoden sopimus hintaan 134$ (~120€).

Toimiiko jenkkiflix ja millaisia nopeuksia?
Olisko kolme vuotta jo käytössä Nordvpn. Ei mitään valittamista, servereitä tullut mahdottomasti tänä aikana uusia. Nopeudet olleet ihan sen mitä oma kaista antaa periksi. Netflixistä tais joku mainita aikaisemmin tässä ketjussa, että toimii, en käytä niin en tiedä varmaksi sanoa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
77
Olisiko kellään suositella hyviä Bluetooth urheilu(nappi)kuulokkeita tarjouksesta? Arvostan hyvää akkukestoa ja katkeamatonta signaalia.
 

PCB

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 821

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 111
Tuote: Xbox one X - bundleja ja muita Xbox tuotteita
Hinta: 399e + kulut.
Kauppa: amazon.es
Hinta.fi-linkki
: Microsoft MS Xbox One X 1TB Forza Horizon 4, hinta 499€
Linkki: https://www.amazon.es/s/browse/ref=...m=A1AT7YVPFBWXBL&pf_rd_r=XQ6W94GQMW0NT5VBKKFC
Kuvaus:
Xbox one X - bundleja 399e (Forza Horizon 4 + Forza Motorsport 7, BF V, PUGB), Xbox one S - bundleja 199e, Ohjaimia ynm. Primellä varmaan saa postimaksut kuluitta?
Vilkaisin äkkiä, paljonko tulee X:n loppuhinnaksi: 429,77 € halvimmalla postitustavalla. Itse konsolibundlen osuus 408,89 €.

Ja Primellä ei saa ilmaisia posteja Suomeen, vaan vain siihen maahan jonka Amazon on kyseessä (+ ehkä joihinkin naapurimaihin). Vain Saksan Amazonissa on tarjolla ilmaistoimitus Suomeen ylipäätään.
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Koska sanoit että vain verkkokauppa.comista on saanut sen tarjouksen niin ajattelin kertoa sen tässä ketjussa sinulle ja muillekin jotka ehkä olivat siinä uskossa että vain verkkokauppa.comista olisi saanut sen tuohon hintaan. Ja oletin että kiinnostaa kun kerta päätit kirjoittaa siitä juuri siinä viestissä jonka lainaamisesta suutuit.

PS. Koittaisit nyt edes olla passiivisagressiivinen foorumeilla etkä räyhätä suoraan...
Voitko jo lopettaa tämän offtopicin aiheesta? Asia ei kiinnosta minua ja rohkenen väittää ettei ketään muutakaan. Kiitos.
 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 667
Meinaatko oikeasti että asia kiinnostaa minua, tai että sillä olisi jotain merkitystä, kun oikein quotesit meikäläisen tähän?
Itse linkitit kivijalkakaupan perustarjouksen niin ihan aiheesta voi sanoa jos siihen hintaan on saanut ihan vasta tilattua kolmesta suosituimmasta nettikaupasta :) Tarjoustuotteen hintahistorian tarkastelu kuuluu olennaisena osana näihin hommiin. Ei nämä ole mitään henkkoht hyökkäyksiä sua kohtaan. Luultavasti sitä myydään perjantaina taas tarjoushintaan kuten viikoilla 41 ja 45.
 
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
73
Kokeile vaikka incognitolla avata, itselle tarjoaa 3 vuoden sopimusta 2,99$/kk
Näyttää ilman incognitoakin, mutta kun siis maksutapaa valittaessa valitsen maaksi Suomen, muuttuu hinta 120 euroon. Pitääkö siis valita maaksi esim. Yhdysvallat, jolloin tuo n. 94€ näyttäisi olevan loppusumma?
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Se tarjous on usan alv 0%, jos valitsee Finland, niin tulee 24% päälle.
Tuo on aina hyvä muistaa, että USA:ssa tuotteiden hintalaput ovat aina ilman veroja. Myös paikanpäällä kivijalkakaupoissa. Ihan perseestä se on. Monesti mennyt lankaan kun katsonut jonkun "halvan" tuotteen ja kassalla totuus valkeni. Tai sitten ihan vain Mäkkärin kassajonossa olen jo kaivanut kolikoita tasaluvun valmiiksi mutta kohdalla myyjä lyö tiskiin aivan uuden hinnan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 553
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
20
Mitenköhän tämä, kun olin itse ajatellut ostaa Asuksen P279Q:n (144hz, 1440p ja IPS), mutta enkö vois mennä tällä ja laittaa enemmän rahaa parempaan näyttikseen (lue: 1070ti -> 2070 esim). Ainoo vaan, että käyttö olis pelaamisen lisäksi kuvien editointitöitä. Kellään kokemusta tästä Acer xf270HUA:sta? Ja jos tulee huono yksilö niin amazonille takasin.. jaksaako sitä häslinkiä?
 
Liittynyt
20.07.2017
Viestejä
686
Kyllä mua kiinnosti lukea ja pidin hyvä asiana tuoda esille nyt tuon 3rd generation chromecastin hintaa. Että nyt selvis nuiden tarkennusten avulla sekä todisteiden kanssa tuo, että chromecasti 3rd gen ei ole missään oikeassa tarjouksessa edes viellä. Kun Black Fridayn kunniaksi sen pitäisi saada paljon halvemmalla kuin perustarjouksien hinnoilla.
Asia kunnossa
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
25
Jep, onhan tuo vähän perverssi ajatuskin. VPN tarjoaja joka logittaa kaiken ja kotimaisesti tarjottimella jokaiselle trollille ne sitten valmis tarjoamaan. Asenna tämä kaikkiin laitteisiisi.

Kotimaista mielellään tukee ja onhan tuollainen tunnettu yritys omalla tavallaan luotettavamman oloinen. Mutta kuten sanoin, olen itse katsellut muita nyt.

Mitään kokemuksia/näkemyksiä hyvistä vaihtoehdoista? Ja jottei ihan mene ketjun varastamiseksi, jos hyvä black friday tarjous löytyy niin mikäs sen parempi..

High Speed VPN Provider, No Logging | Anonine VPN
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 181
Oletteko löytäneet / onkohan odotettavissa PlayStation Classicia tarjoukseen nyt perjantaina?
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
195
Mitenköhän tämä, kun olin itse ajatellut ostaa Asuksen P279Q:n (144hz, 1440p ja IPS), mutta enkö vois mennä tällä ja laittaa enemmän rahaa parempaan näyttikseen (lue: 1070ti -> 2070 esim). Ainoo vaan, että käyttö olis pelaamisen lisäksi kuvien editointitöitä. Kellään kokemusta tästä Acer xf270HUA:sta? Ja jos tulee huono yksilö niin amazonille takasin.. jaksaako sitä häslinkiä?
Tuo xf on freesync, todennäköisesti haluat g-sync -näytön. Verkkiksen tarjoukseen tulossa ilmeisesti xb271hu 499€, ota se.
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
20
Tuo xf on freesync, todennäköisesti haluat g-sync -näytön. Verkkiksen tarjoukseen tulossa ilmeisesti xb271hu 499€, ota se.
Oon huomioinu tonkin näytön. Tää on ehkä tyhmää, mutta mä en suostu ottamaan olkkariin ton näköstä näyttöä :/

Edit lisätäkseni, että hoksasin myös että se on freesync. Mietinkin vain että pitäisikö valita parempi näyttis g-syncin sijaan.
 
Liittynyt
06.08.2017
Viestejä
195
Oon huomioinu tonkin näytön. Tää on ehkä tyhmää, mutta mä en suostu ottamaan olkkariin ton näköstä näyttöä :/

Edit lisätäkseni, että hoksasin myös että se on freesync. Mietinkin vain että pitäisikö valita parempi näyttis g-syncin sijaan.
Ei kannata. Rahaa menee tuohonkin xf kuitenkin melko paljon, mielummin ottaisin käyvän syncin. 1070ti jaksaa 1440p kuitenkin ihan kohtuullisesti.
Voihan jossain olla PG279Q myös tarjouksessa...tai AOC AG271QG

EDIT: Acerin jalan voi myös vaihtaa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Komponenteista ei taida vieläkään olla kunnon tarjouksia missään?
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
20
Ei kannata. Rahaa menee tuohonkin xf kuitenkin melko paljon, mielummin ottaisin käyvän syncin. 1070ti jaksaa 1440p kuitenkin ihan kohtuullisesti.
Voihan jossain olla PG279Q myös tarjouksessa...tai AOC AG271QG

EDIT: Acerin jalan voi myös vaihtaa...
Okei, kiitos! Laitetaan harkintaan :)
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
127
En ehkä osannut kysyä oikein, tarkoitin tietysti samanaikaista yhteyttä. Jos paritan sen vaikka läppärini ja luurini kanssa, ja kuuntelen läppäriltä musaa, osaako se puhelun tullessa kytkeä puhelimeen ja mykistää läppärin?
Ymmärtääkseni tätä ominaisuutta ei ole lisätty 3. versioon. Itsellä on ensimmäisen sukupolven versio ja siinäkään ei ole kyseistä ominaisuutta. Bosen luureista ominaisuus löytyy.

Redditissä oli aihe: Sony WH-1000XM3: Anyone know how many paired devices are supported? : headphones
Samanaikainen yhteys kahteen laitteeseen toimii ainakin XM2-mallissa.

Normaalisti laite (puhelin/läppäri) yhdistää sekä media, että puhelinlaitteena, ja yht'aikaa ei voi olla vain yksi yhteys kutakin, eli puhelimesta pitää vapauttaa medialaite ja läppäristä "puhelaite". Androidista löytyy loogisesti bluetooth-asetuksista kuulokkeiden alta, mutta windowissa pitää mennä äänilaitteiden kautta ja disabloida headsetti...
upload_2018-11-22_0-29-59.png

Screenshot_2018-11-22-00-30-27-718_com.android.settings.png

E: Ja toimii siis juuri kuten kysyttiin, puhelun alkaessa medialaite mykistyy ja puhelun päätyttyä mykistys poistuu.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
433
Ja olikos se vielä niin että Acerilla oli pienempi paneelilotto kuin Asuksella
Kyselit toisessa ketjussa kokemuksia tuosta Powerin tarjouksessa olevasta L33tin tuolista. Itse päädyin tilaamaan tuon nyt netistä. Kävin Prismassa sovittamassa malliston yhtä pykälää halvempaa tuolia. Materiaalit ja pehmusteet vaikuttivat laadukkailta, käsinojissa monipuoliset säädöt, niskatuki paras mitä tähän asti kokeillut missään tuolissa. Tuossa Powerissa olevassa tuolissa pitäisi myös olla vähän leveämpi selkäosa ja ehkä myös kalliimmat materiaalit. Painaakin enemmän.

Nyt muistin miksi olen ollut nykyisin Jimmsin asiakas. Olisin tilannut Verkkokaupan Black Fridaysta 19,90€ maksavan hiirimaton niin postikulut ovat 6,90€, eli kolmasosa tuotteen hinnasta. Ei kiitos. Jimmsiltä 0 eurolla ja onhan tuo näköjään tuollakin tarjouksessa 24,90€.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 316
Hmph, tulipa ostettua anopille Huawei mediapad T3 10" versio sekä tyttöystävän veljelle tuommoinen Huawein Honor Mate Lite.
Sitten vielä kun alkoi varpaisiin sattua (känsät (puke) ) niin laitoin Zalandolta tulemaan myös Niken tennarit. EPIC REACT FLYKNIT - Juoksukenkä/neutraalit - black/dark grey/pure platinum @ Zalando.fi

Zalandolla hyviä tarjouksia varsinkin niille joilla on SAATANAN iso tai pieni jalka, muille näyttää olevan samat vanhat hinnat :)
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
1 316
Ja olikos se vielä niin että Acerilla oli pienempi paneelilotto kuin Asuksella
Acerin runko on parempi kuin Asuksen, ei ole niin saatanan tiukka joten pienempi mahdollisuus saada valovuotoyksilö.

Ei poista faktaa että 165hz IPS paneelit on paskoja.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
18 293
Mä ostin uuden näytön kesällä, enkä ainakaan vielä kadu tippaakaan että otin VA-näytön enkä IPS:ää... Mulla on vieressä IPS-televisio, ja kyllä tätä VA-näyttöä on periaatteessa kivempi katsella kun puuttuu "IPS glow" ja vasteaikakin lienee VA-näytöissä lähtökohtaisesti parempi.

IPS:n eduiksi sanotaan esimerkiksi parempaa väritoistoa, mutta en mä ainakaan eroa juuri huomaa, mutta olenkin osittain värisokea... :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
302
Onkohan mitään hyviä kuulokkeita tarjouksilla, ei tarvitse olla mitään tonnin hifilaitteita vaan jotain sadan euron luokkaa.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
6 111
Ihan hyvä, jos on useampi kauppa mistä valita. Kotimaisista vaikeampaa saada tavaraa ostettua halvalla kuin Jimmsin valvojaisista.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
84
Milloin tuo kärkkäisen pleikka-tarjous on voimassa? Kumminkin huonolla tuurilla saa vanhan revision.:itku:
 

donpeksi

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
778
Mitä eroa vanhaan versioon tuolla pleikalla?
Pitääkö tässä kohta laittaa ostohousut jalkaan? Tuo 350,- alkaa olla kipuraja.
Länkkäribundle olis tietysti parempi.
 
Liittynyt
25.03.2017
Viestejä
341
Vinkatkaa jos löytyy hyviä tarjouksia (alle 100€) kapselikeittimistä, pitää pukinkonttiin alkaa ostelee lahjoja.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
15
Jos joku bongaa hyvän tarjouksen Anker PowerCore (20100mAh) powerbankista niin ilmoitusta tänne. Myös Wacom Cintiq 13HD piirtonäyttö on hakusessa. Verkkokauppa.comissa tuo piirtopöytä näkyy olevan 699,9e tarjouksessa, mutta pitää vielä tarkkailla tuleeko parempia diilejä.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 152
Hyvä pointti. Miten tuo Personal (12kk) rekisteröidään nykyisen Homen (9kk) jatkoksi?
Se kysyy koodin syötettyä, että haluatko jatkaa tällä koodilla homen käyttöä. Toista vaihtoehtoa en muista. Mutta käytännössä koodin syötettyä tulee valinta, jossa vaihtoehdot ovat selvästi esillä.
 
Liittynyt
13.08.2017
Viestejä
293
Meinaakohan Rajala lisätä alennusprosenttejaan huomiseksi vai meneekö se noilla jotka siellä jo on. Sony rx-100 m6 kameraa oon etsinyt ja upea tarjoushinta bf:n kunniaksi on 1279e (normi 1349e ja vielä jos oot joku klubi jäsen niin saat 1279e). Sama hinta noilla on ollut tuotteessa viimeisein kuukauden niin ei toi oikein mikään tarjous ole. Sekä kameran saa halvemmalla digitarvikkeesta normaalistikin.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
191
Jos talvirenkaista tulee tarjouksia vastaan niin vinkatkaa (Keski-Suomi).
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 907
Ilmeisesti haettiin sitä, että uusin malli CUH-7200 on edeltäjäänsä hiljaisempi.
Varmaankin juuri näin, mutta ei tuo cuh-7116:kään kovaääninen ole. Ainoa miinus 7100:ssa on tuo Coil whine, vaikkei sekään mikään mahdoton ole. Toivottavasti ovat saaneet kuitenkin korjattua sen 7200 sarjassa.

Alla erojen esittely. Harmillisesti kunnollista meluarviota ei saa tällä videolla tehtyä -toista käyttäjää kun häiritsee toinen juttu enemmän kuin toista. Omasta mielestäni tuuletinmelu on kuitenkin parempi kuin coil whine, mutta molemmat vaikenevat tv tason sisällä :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 807
Viestejä
4 226 822
Jäsenet
71 108
Uusin jäsen
spinal

Hinta.fi

Ylös Bottom