Myyty BitFenix Nova, ATX-miditornikotelo, musta (TKU)

Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
234
Myytävä tuote: BitFenix Nova kotelo

Hinta: 25€

Tuote ostettu (mistä ja milloin): 9.11.2018 Jimmsistä

Kuitti löytyy (takuu voimassa): Takuuta 2 vuotta ostopäivästä

Muuta huomioitavaa: Yksi setti komponentteja käynyt sisällä. Uudenveroisesta kotelosta kyse. Alkuperäistä laatikkoa ei enää löydy, mutta kaikki ruuvit tallella. Tuon yhden mukana tulleen 120mm takatuulettimen lisäksi edessä kaksi 120mm tuuletinta. Lisätiedot ja kuvat täältä (tämä yksilö umpinaisella kylkipaneelilla).


Sijainti: Turku
Toimitustapa: Mennään nyt ensisijaisesti noudolla
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, MobilePay
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
162
Vitalis ku on toisel puolel jokkee! Uuden sais Jimm'sistä 35e, mut jos tän ostaisin sult Matkahuollon kautta, ni se ois sama 35e :dead:
Ite oon Kokkolassa (Jouluna Vaasassa)... Ei sattuis oleen työ/huvimatkoja tänne suuntaan? :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
234
Vitalis ku on toisel puolel jokkee! Uuden sais Jimm'sistä 35e, mut jos tän ostaisin sult Matkahuollon kautta, ni se ois sama 35e :dead:
Ite oon Kokkolassa (Jouluna Vaasassa)... Ei sattuis oleen työ/huvimatkoja tänne suuntaan? :D
Senpä takia melkeenpä noudolla kannattaa tästä kaupat tehdä. Posteja kun kertyy kokonaishintaan nähden aika iso osa. Ei ole valitettavasti noille suunnille ajoa tässä lähiaikoina.
 
Liittynyt
07.10.2018
Viestejä
162
Niimpä! Oon just sattumoisin tota koppaa kattonu ja hakisin kyl heti, jos vaan olis mahtollista! Mutta eipä maha mittään... :(
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 421
Viestejä
4 283 438
Jäsenet
71 667
Uusin jäsen
eikkaaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom