Myyty Bitfenix kotelo Hyvinkäältä

Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Käynnistysjohto ja siinä oleva liitin puuttuvat. Olen HDledin laittanut käynnistyspistokkeeseen,
joten nyt HDled liitinjohto puuttuu. (Näkyy alhaalla olevassa kuvassa.)

Lähestyvän muuton johdosta ei ole aikaa puuhastella kotelon kanssa,
joten laitan sen myyntiin vajaakuntoisena.

Hinta: 18€

Sijainti:
Hyvinkää
Toimitustapa: Nouto on ensisijainen. Tarvittaessa olen valmis postittamaan.
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto

Kuvat:
1680438170908.png
1680438191316.png
1680438207117.png
Myynnissä myös muualla.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Tamä käy. Laita osoitetietosi yksityisviestillä. Viesti kukuju1.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
131
Toi päällimäinen paneli on sitten noissa kuvissa ainakin väärin päin. Kannattaa kääntää 180-astetta. En ymmärrä miten se on edes saatu noin päin, niin että etupaneli menee paikalleen.

Tuossa kuva omasta vastaavasta kotelosta. Tuon verkon kuuluu olla yhtenäinen ja tuo pyöristus kuuluu tuonne taakse.
IMG_6273.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Toi päällimäinen paneli on sitten noissa kuvissa ainakin väärin päin. Kannattaa kääntää 180-astetta. En ymmärrä miten se on edes saatu noin päin, niin että etupaneli menee paikalleen.

Tuossa kuva omasta vastaavasta kotelosta. Tuon verkon kuuluu olla yhtenäinen ja tuo pyöristus kuuluu tuonne taakse.
Sen voi kumminpäin tahansa laittaa. Kiinnitys on harmillisesti yhteensopiva. Laitoin nyt yläpaneelin oikein. Voisitko laittaa kuvan virtalaitteen kiinnityksestä. Haluaisin ennen postittamista sen varmistaa. En ole itse tähän koteloon kasannut laitteistoa. Löysin sen, kun muuttoa varten tarkastelin varastoani.
 
Liittynyt
10.05.2022
Viestejä
131
Sen voi kumminpäin tahansa laittaa. Kiinnitys on harmillisesti yhteensopiva. Laitoin nyt yläpaneelin oikein. Voisitko laittaa kuvan virtalaitteen kiinnityksestä. Haluaisin ennen postittamista sen varmistaa. En ole itse tähän koteloon kasannut laitteistoa. Löysin sen, kun muuttoa varten tarkastelin varastoani.
Valitettavasti mulla ei ole mukana kuvia kotelon sisältä ja koneen ääreen pääsen aikaisintaan keskiviikkona, mutta valmistajan sivuilla on jotain kuvia ja löysin sieltä tämän.
phenom_matx_w_side_open_2.jpg
Toivottavasti tuosta on jotain apua.
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Kiitos kuvasta+++ Pudotan hintaa, koska etupaneelissa puhdistuksen jälkeen tuli ilmi myös pinnoitusvika. Lähinnä värivirhe.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 528
Viestejä
4 240 440
Jäsenet
71 212
Uusin jäsen
booleee

Hinta.fi

Ylös Bottom