Big Brother 2020 virallinen ketju

Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 365
Tiia ja Minna häätöäänestyksessä. Kuvion pitäis olla selvä ja toivottava kuvio. Tiia:lla pari kersaa kotona odottamassa, niin Tiian loppuaika olis kersojen perään itkemistä. Minna on taas BB plaza äänestyksessä kaikista suosituin ja ansaitsis jatkoan. On erikoinen, ei tietenkään räiskyvä mut persoonana kiinnostavampi kuin Tiia.

Katoin tänään viis minuuttia Sinin puhetta, ja sanoi, että joillain tulevalla naisella on kova opettaminen Artun ja Joelin kanssa, että oppisivat tavoille. Mitä vit..? jätkät on malli esimerkkejä kunnon miehille, se että ne ei tykkää Sinistä, niin on äijien vika, tietysti. Ja itse elää avo/avioliitossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 395
Itse jo mietiskelin että kuka tuo Tiia oikein edes on, ei ole liiemmin koosteissa ollut ja muutenkin ilmeisesti aika tapetti ellei jotain ihme papukaijaefektiä oteta huomioon.

Eli Tiia saa mun puolesta lähteä, on aikalailla hajuton, mauton ja väritön tapaus.

Sinillä ei taida olla äijää odottelemassa kotona jos sama meininki jatkuu, viikon päästä varmaan jo piilotetaan nakkia tms.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Odotin et Sami olis ollut rasittavin koko porukasta, mutta kyllä Sini menee ihon alle jo lähes yhtä pahasti kuin Tarina konsanaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Itse jo mietiskelin että kuka tuo Tiia oikein edes on, ei ole liiemmin koosteissa ollut ja muutenkin ilmeisesti aika tapetti ellei jotain ihme papukaijaefektiä oteta huomioon.

Eli Tiia saa mun puolesta lähteä, on aikalailla hajuton, mauton ja väritön tapaus.

Sinillä ei taida olla äijää odottelemassa kotona jos sama meininki jatkuu, viikon päästä varmaan jo piilotetaan nakkia tms.
Sama juttu, Tiiaa ei ole kyllä tullut huomattua missään yhteydessä.

Sini kanssa on ehkä heikolla jäällä tuolla säädöllä. En nyt muista kuka tai millä kaudella, niin jalat levällään systeemillä ei talosta poistuessa ollutkaan ukkoa yleisössä odottamassa.

En kyllä vieläkään muista noiden kaikkien nimiä, tää on nyt jotenkin vähän tylsää ollut tähän mennessä.

Odotin et Sami olis ollut rasittavin koko porukasta, mutta kyllä Sini menee ihon alle jo lähes yhtä pahasti kuin Tarina konsanaan.
Se on rasittava trolli. Siniä toisaalta voi seurata sen takia että kuinka pitkälle se menee, kai sitä nyt pitää tuolla nussia että saa kamera-aikaa.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Se on rasittava trolli. Siniä toisaalta voi seurata sen takia että kuinka pitkälle se menee, kai sitä nyt pitää tuolla nussia että saa kamera-aikaa.
On, mutta ollut aika vässykkä. Voi lievästi sanoa vastaan, mutta sen jälkeen myötäilee kaikkea. Ei oo sitä uhoa ollut mitä piti.

Sini on jatkuvasti äänessä, minä minä minä minä ja se ääni on niin kova etten jaksa sitä yhtään.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 458
Lähinnä seurannut talon porukkaa.

En muista nimiltä kuin Timon ja Minnan, Timon siitä syystä kun muistuttaa kaveriani ja Minnan kun ammatiltaan koskettaa hieman omaani.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Eikös toi touhu talossa oo mennyt aika rajuksi? Suoraa kiusaamista.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
En mäkää sen enempää tiiä, Facen BB-ryhmässä vaan kuhissut. Oon ehkä ihan tyytyväine, et seuraillut vaan mökkiläisiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 690
Eikös toi touhu talossa oo mennyt aika rajuksi? Suoraa kiusaamista.
Ketä kuta siellä nyt on siellä kiusattu?

Koosteet vaan tullut katottua. Tuo pyykkihomma nyt oli vähän outo kyllä, boksuissa kunnon jarrutusjäljet...
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Korjaan seisottuna, tuota mimmijengi vs Minna -keissiä meinasin mut ei se nyt ihan älytöntä kiusaamista kaiketi ollutkaan, mitä enemmän pätkiä katsoin.
 
Liittynyt
10.10.2017
Viestejä
1 026
Koskaan en ole tätä katsonut, lukenut kertomuksia. Katsooko tätä muut kuin tirkistelijät?
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Huvittavaa tää ryhmäytyminen.
”Minna on näyttelijä”
”Ei oo yhtään meidänkaltainen”...puhuu 7 täysin erilaisen ihmisen joukko :D

Ja sit nää päätti vetää omat ammattinsa ihan ristiin, koska toinen on näyttelijä ni hekin feikkaa jne. :D kovaa settiä.
Ai että kun tosta tulee kunnon sota pudotuksen kanssa, kun aikanaan yhdistetään. Ja kuka pettää ekana oman porukan.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
647
Jotenkin niin raskasta katsoa kun kaikki puhuu päälle jatkuvasti.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Roope huusi sille ekana englanniksi "Hello?", johon Minna sitten vastasi "Hello", ja kaikki loputkin asukkaat vastasi vielä siihen "Hello!" ja soppa oli valmis.
Sanoi äsken keksineensä sen ennen kuin astui sisälle. Koska halusi nähdä porukan reaktiota.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
324
Sanoi äsken keksineensä sen ennen kuin astui sisälle. Koska halusi nähdä porukan reaktiota.
Joo niin sanoikin, kuulin juuri myös näin ne fake newsit leviää, luin itsekin tuon "teorian" muualta enkä sitten tarkastanut itse tilannetta
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Kessun ruskealla raidalla varustetut star wars kalsarit tulee elämään kyllä talossa pitkään. Ei hitto kyllä ois itteäni hävettänyt ja näyttää kyllä kessuakin. :D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
107
Kessun ruskealla raidalla varustetut star wars kalsarit tulee elämään kyllä talossa pitkään. Ei hitto kyllä ois itteäni hävettänyt ja näyttää kyllä kessuakin. :D
Eikö ne paskaiset kalsarit olleet Olli-Pekan? Näin muistelen Artun vastanneen Elinan kyselyihin.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Eikö ne paskaiset kalsarit olleet Olli-Pekan? Näin muistelen Artun vastanneen Elinan kyselyihin.
Ainakin koko illan mulle jäi kessun reaktioista ja puheista se käsitys, että hänen ne on ja sit aina välillä koitti heittää syyn jonkun muun niskoille.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 528
Sini pyydettiin päiväkirjahuoneeseen..... Sasa pyydettiin päiväkirjahuoneeseen ja tuli ulos kirjeen kanssa.
.
.
.
Sini on poistunut Big Brother talosta..
 

Cojin de Raton

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 632
Aivan mahtavaa että Sinistä päästiin eroon. Tuleekohan taloon jossain vaiheessa uusi asukas sitten?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 856
Voi olla, mut vaatii joko sen karanteeniajan tai sitten niillä pitäisi olla valmiina yksi "reservissä".
En usko että siellä on ketään reservissä. Talossa kuitenkin sen verran paljon väkeä, ettei yhden tai edes muutaman lähteminen haittaa,
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 110
En usko että siellä on ketään reservissä. Talossa kuitenkin sen verran paljon väkeä, ettei yhden tai edes muutaman lähteminen haittaa,
Plus päälle se, että sinne menemiseen tarvittaisiin omaehtoinen karanteeni 7pv & koronatestaus + hotellieristys 7pv & 2. koronatestaus + vielä siihen päälle odottelu reservissä -> ei mitään järkeä. Tuosta kauden pituudesta kuitenkin saadaan sitten pelivara juuri tällaisia tilanteita varten, olisivat varmaan sit jossain vaiheessa tehneet tuplahäädön jos ei mitään ihmellistä olisi tapahtunut.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
oli vain se yksi kaksintaistelu , jota sai oottaa puolipäivää. Seuraava taistosit huomenna joskus

Paskasista kalsareista, kessu huomautti eilen loppuillasta jossain kohden minnalle, että ne kalsarit ei sitten hänen ollut. ja osoitti OP:ta
 

Cojin de Raton

Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 632
Aika heikoksi tulee kyllä jäämään taas viikkotehtävän anti jos on vain yksi taistelu päivässä.....
 

Rensu

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
741
Markolla meinaa lipsahdella että tietää talon asioista. "Kuultiin että piditte juustonaksut", mutta kukaan ei ainakaan vielä tarttunut siihen.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
Talossakin porukka jo valmista nukkumaan. Ei paljoa viihdearvoa
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
Täytyy sanoa, et jos nyt olis ite vaikka talossa, niin varmaan ois pirun väsynyt kokoajan. 90% ajasta löhöilyä joko sohvalla tai sängyllä.
 

mittari

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
04.03.2020
Viestejä
1 152
Ei minään vittuiluna mutta millaiset ihmiset oikeasti tätä katsoo? Työttömät? Muuten vaan hieman yksinkertaiset? Uteliaat? Voiko tähän jäädä koukkuun helposti? Itse joskus sen 5 minuuttia katsonu ja todennut että surkeeta on. Tyypit makoilee sohvilla ja puhuvat paskaa
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 472
Ei minään vittuiluna mutta millaiset ihmiset oikeasti tätä katsoo? Työttömät? Muuten vaan hieman yksinkertaiset? Uteliaat? Voiko tähän jäädä koukkuun helposti? Itse joskus sen 5 minuuttia katsonu ja todennut että surkeeta on. Tyypit makoilee sohvilla ja puhuvat paskaa
En mä ainakaan mitään tv-lähetyksiä jaksais katsoo. Mutta kun vaikka pelailen, niin toisesta ruudusta tulee 24/7 ja ite ainakin tykkään kuunnella sitä keskustelua nimenomaan. Siellä on aika syvällistä menoa parhaimmillaan.
 
Liittynyt
23.10.2018
Viestejä
22
Tämä kessuhan on myös Legendaarinen kiekko.tk pelaaja taisi pelata nimellä -Kessu- ei mikään joukkuepelaaja mutta taisi sillä publicilla olla ennätys pisteissä ja tehdyissä maaleissa. publicilla kaveri nimittäin ei syöttänyt koskaan kunhan vaan kynäili. Kaikkein hauskintahan on että kaveri pelas HIFK:ssa Kiekkoliigaa mutta on nyt jokereiden miehiä

 
Viimeksi muokattu:

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
siis miten tossa teline tehtävässä nyt sit kävi
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 888
kuulinvaa, et se ilmoitus tuli jotenkin oudosti ja mökkiporukkakin jo onnesta huuti et punaiset hylättiin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 535
Viestejä
4 190 098
Jäsenet
70 764
Uusin jäsen
FreeJarde

Hinta.fi

Ylös Bottom